Сабақтың
басталуы
5
минут
5
минут
Сабақтың ортасы
15
минут
10
минут
5
минут
Сабақтың
соңы
5
минут
|
Сыныптағы оқушыларды
түгендеу.
2.Психологиялық ахуал
қалыптастыру
«Жүректен жүрекке»
тілек білдіру


Топқа
бөлінеді.
Сабақтың тақырыбы, оқу
мақсаты, бағалау критерийі айтылады.
Үй тапсырмасын
сұрау
“Атымтай Жомарт”
әңгімесі
1.Атымтай жомарт
кім?
2. Бай бола тұра
неліктен Атымтай жомарт күнде еңбектенеді?
Топтық
жұмыс
1-тапсырма
«Қошқар мүйіз» оюына
шығарманың тақырыбы мен идеясын анықтап, адамгершілік қасиеттерін
жаз.
Тақырыбы
Идеясы
Адамгершілік
қасиеттер

2-тапсырма
Венн диаграммасы
арқылы Атымтай жомарт
пен Антон салыстыр.
Атымтай
жомарт Антон

3-тапсырма

Сергіту
сәті.
Қазақи ою-өрнектерді насихаттай отырып, би
қимылына салу.
Рефлексия
«Инстаграм»
әдісі.
Мен сабақта
қиналдым.
Маған сабақта
ұнады.
Маған оңай
болды.
Үй
тапсырмасы:
“Жомарттық –
қайырымдылық тамшысы” атты тақырыбына эссе жазу.
|
Психологиялық
ахуал
«Жүректен жүрекке»
тілек білдіру
Оқушылар бірі-біріне жылы лебіз
айтады.
“Ұлттық құндылық”
бойынша топқа бөлінеді.

Сұрақтарға жауап
береді.
Шығарманың тақырыбы мен
идеясын анықтау үшін кестені толтырады. Шығарма сюжетіне сүйене
отырып, сұрақтарға жауап береді. Жауаптарды кестеге
түсіреді.
Венн диаграммасы
арқылы Атымтай жомарт пен
Антонды салыстырады. Атымтай жомарт пен Антонның айырмашылықтары
мен ұқсастықтарын анықтайды.
Өз пікірлерін ортаға
салады.
Рефлексияда
сабақтың әсерлі
тұстарын айта отырып, нені меңгергенін
сараптайды.
Қиналған тұстарын,
меңгере алмаған тұстарын жеткізеді.
|
Ауызша
мадақтау
мадақтау
Жарайсың!
Керемет
шешім! Ойлы
шешім!
Мұндай ойлы пікірлерді
ешқашан естімеппін!
Дескриптор
Білім алушы
-шығарманың тақырыбы мен басты идеясын
анықтайды;
-басты идеясына талдау жасайды.
“Домбыра”
әдісі
Өз-өзін
бағалау
“Паспорт”
әдісі
Мұғалім оқушыларды
бағалауы
|
Оқулық
5-сынып
«Атамұра»
баспасы
2017жыл
Слайд
видеоролик

Оқулық
5-сынып
«Атамұра» баспасы
2017жыл


|