Материалдар / Ашық сабақ: Ыбырай Алтынсарин "Атымтай жомарт", "Мейірімді бала əңгімесі

Ашық сабақ: Ыбырай Алтынсарин "Атымтай жомарт", "Мейірімді бала əңгімесі

Материал туралы қысқаша түсінік
10сынып оқушыларға арналған ашық сабақ
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
18 Желтоқсан 2017
1412
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Жаңаөзен қаласы №11 орта мектеп Қазақ тілі мен әдебиет пәнінің мұғалімі Аязбаева Н.Х.Күні: 05.12.2017ж.Пәні: Қазақ әдебиетіСыныбы: 10 сынып

Сабақтың тақырыбы: Ыбырай Алтынсарин «Атымтай жомарт», «Мейірімді бала» әңгімесі
Жалпы мақсаты:1.Әңгімелерінің мазмұны мен идеясын ұғындыру. 2.Оқушылардың ойлау,сөйлеу дағдыларын қалыптастыру. 3.Шығармаларының мазмұны арқылы адами ізгі қасиеттерге тәрбиелеу.
Міндеттері:
  • Оқушылардың тақырыпты өз бетінше оқып талқылауға, білім алуына көмектесу;
  • Тақырыпты оқу барысында күрделі мәселелерді шешу жолдарын өз бетінше қарастыруға үйрету;
  • Оқушылардың жеке тұлға ретінде қалыптасуы үшін өз ойларын топта және көпшілік ортада жеткізе алуға үйрету;
  • . Топта жұмыс істеу барысында оқушыларды бір-бірінің ойын тыңдауға және құрметтеуге үйрету;
  • Алған білімдерін өмірде қолдана алуға үйрету;
  • Күтілетін нәтиже:
  • Оқушылар сабақ кезінде жеке және топта жұмыс жасай алады ;
  • Топпен жұмыс істеу барысында өз ойларын еркін айтады және толық жеткізе алады;
  • Жаңа тақырыпқа байланысты мәселелерді топта талқылап, дұрыс шешімін табу жолдарын қарастырады;
  • Топта жұмыс істеу барысында бір-біріне үйретуді, бір-бірін оқытуды жүзеге асырады ;
  • Уақыты Мұғалімнің іс-әрекеті Оқушының іс- әрекеті Ресурстар, көрнекіліктер


    2-минут
    Ынта-ықыласын ояту. Топқа бөлемін. Түрлі түсті қағаздар бойынша 3 топқа бөлінді.Түрлі түсті қағаз
    5-минут

    Қызығушылығын ояту. Психологиялық жағымды ахуал туғызу.Жағымсыз қуат көздерін қорапқа салуды тапсырады.Үй тапсырмасын пысықтау мақсатында топтарға зымыран сұрақтар береді.«Ыстық орындық» әдісімен үй тапсырмасын бекітеді.

    Оқушылар өз бойындағы жағымсыз қуат көзін қорапқа салады.



    Оқушылар топ болып,зымыран сұрақтарға жауап береді. «Ыстық орындықта» отырып үй тапсырмасын пысықтайды



    Қуат көзі қорабы

    Интербелсенді тақтадағы слайдтар


    20-минут

    ІІ. Мағынаны тану. 1. «Дейін-кейін» әдісімен жаңа сабаққа дейін жазушының әңгімелері туралы не білетінін жазуды тапсырады. 2.Мәтінмен жұмыс.Әңгімелерді жеке оқып,жұпта,топта айтып,берілген сұрақтар мен тапсырмалар бойынша талқылауды ұсынады.





    3.Шығармашылық жұмысОқушыларға өз бойларындағы жақсы қасиеттерін жазып, «Жақсылық тамшысына» іліп,ортада оқып,жария етуді тапсырады.
    Оқушылар жаңа сабаққа дейін жазушының әңгімелері туралы не білетінін жазады.Оқушылар әңгімелерді жеке оқып, жұпта айтып, топта берілген сұрақтар мен тапсырмаларды талқылап, ортада жариялайды.

    Оқушылар жақсы қасиеттерін жазып, «Жақсылық тамшысына» іледі.Ортада оқып жария етеді.
    Оқулық





    А4 қағазы



    Тамшы суреттері


    12-минут
    ІІІ. Ой-толғаныс сатысы.

    Әр топ әдебиет лотосын толтыруды тапсырады. «Дейін-кейін» әдісі бойынша жаңа сабақтан кейін не білгенін жазуды ұсынады.




    Әр топ әдебиет лотосын толтырады«Дейін-кейін» әдісі бойынша оқушылар жаңа сабақтан кейін не білгендерін жазады.


    А4 қағазы
    3-минутФормативтік және суммативті бағалау Критерий бойынша өздерін бағалайдыБағалау парағы
    3-минут

    Стикер тарқатамынҮйге тапсырма: «Ыбырай Алтынсарин- қазақ балалар әдебиетінің атасы» тақырыбында эссе жазуды тапсырады. Рефлексия жазады.Үй тапсырмасын күнделіктеріне жазады.Стикер


    Ресми байқаулар тізімі
    Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
    Осы аптаның ең үздік материалдары
    Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
    Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
    тақырыптармен дайындаймыз
    Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
    Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
    Толығырақ