Сабақтың басы8 минут
Қызығушылықты ояту
Сабақтың ортасы 29минут
Мағынаны тану
Ой-толғаныс кезеңі
Сабақтың соңы 3минут
| Мұғалім оқушылармен амандасады.Психологиялық ахуал қалыптастыру. «Мозайка» әдісі арқылы топқа бөлу.І топ «Қыпшақ Сейітқұл»ІІ топ «Атымтай жомарт»ІІІ топ «Дүние қалай етсең табылады»
Түйінді ой. – Оқушылар , берілген суреттер бойынша әңгіме мазмұнын мақал- мәтелдермен түйіндей қойыңыздар.
ҚҚ «Суреттер сыры»Берілген сурет бойынша кейіпкерлердің портретін сипаттап айтыңыз. Кейіпкер әрекетіне дәлел келтіріңіз. Әрекеті негізінде кейіпкер образын 2 сөйлеммен талдаңыз.
Дескриптор Білім алушы- суретке мұқият зер салып, кейіпкердің портретін (бет-әлпеті, киімі)сөзбен сипаттайды;- кейіпкердің іс-әрекетіне 1 дәлел келтіреді;- іс-әрекет негізінде кейіпкер образына 2 сөйлеммен талдаужасайды.
Сөз маржан. Мәтіннен кездескен түсініксіз сөздердің мағынасын анықтап, орыс, ағылшын тілдегі баламасын айту.
Университет- мектептен кейінгі оқуға арналған жоғарғы оқу орны.-universityТіленші, қайыршы- кедей адам -beggarҚайыр сұрау-ақша, тиын сұрау.Франк- француз жұртының теңгесі.-ақша-деньги -moneyМашақат- қиындық-трудность- difficultКөпес- саудагер- купец- merchantРеуішті- тәрізді, секілді-возможно-possile Әйдік- үлкен, зор.- большой - bigЕп-есті- ақылды- умный-clever
Топтық жұмыс.І топ «Т» кестесі арқылы Тіленші Антон мен бай Антонды мәтін бойынша қарама-қарсы суреттеу арқылы салыстыру.
Тіленші Антон Бай Антон
ІІ топ «Кейіпкер кестесі» арқылы «Дүние қалай етсең табылады?» әңгімесіндегі кейіпкерлер бейнесіне салыстырмалы талдау жасау.
ІІІ топ «Концептуалдық кестені» бүгінгі өмірмен байланыстыра отырып толтыру.
Дескриптор Білім алушыМәтіннен кейіпкерлерді табадыӘңгіме желісі бойынша салыстыра суреттеулер жасайдыКейіпкерлерді іс-әрекетіне сай салыстыра аладыӨз ойымен бүгінгі өмірмен байланыстырады
Бағалау. Смайликтер.
Жұптық жұмыс. «Қарлы кесек әдісі» арқылы жұппен сұрақтар дайындау.
Жеке жұмыс. Дәптермен жұмыс.РАФТ әдісі арқылы хат, өлең, үндеу,ой-толғау,эссе жазу Үздік шығармашылық жұмысты анықтау.
Үйге тапсырма. «Ыбырай әңгімелері» атты сөзжұмбақты шешу.
Кері байланыс. «Менің сабақтан кейінгі әсерім»
Оқушы ойын сұрақтар арқылы білу
|
Оқушылар амандасып орындарына отырады. Суреттерді құрастыру арқылы топқа бөлінеді.
Түйінді ой. Әр топ суретке байланысты Ыбырай әңгімелерін мақалмен түйіндейді.
«Суреттер сыры»Берілген сурет бойынша кейіпкерлердің портретін сипаттап жазады. Кейіпкер әрекетіне дәлел келтіріп, әрекеті негізінде кейіпкер образын 2 сөйлеммен талдайды..
Берілген тапсырманы топпен дескриптор бойынша орындайды.
«Екі жұлдыз бір ұсыныс» топтар өзара бір- бірін бағалайды.
Дескриптор Білім алушы- суретке мұқият зер салып, кейіпкердің портретін (бет-әлпеті, киімі)сөзбен сипаттайды;- кейіпкердің іс-әрекетіне 1 дәлел келтіреді;- іс-әрекет негізінде кейіпкер образына 2 сөйлеммен талдаужасайды.Дескриптор бойынша жұмыс жасайды.Сөз маржан. Мәтіннен кездескен түсініксіз сөздердің мағынасын анықтап, орыс, ағылшын тілдегі баламасын айтады. Университет- мектептен кейінгі оқуға арналған жоғарғы оқу орны.Тіленші, қайыршы- кедей адам.Қайыр сұрау-ақша, тиын сұрау.Франк- француз жұртының теңгесі.Машақат- қиындықКөпес- саудагер.Реуішті- тәрізді, секілдіӘйдік- үлкен, зор.
«Екі жұлдыз бір ұсыныс» топтар өзара бір- бірін бағалайды.
Топтық жұмыс.Берілген кестелерді топта талқылап толтырады, салыстырады. І топ «Т» кестесі арқылы Тіленші Антон мен бай Антонды мәтін бойыншақарама-қарсы суреттеу арқылы салыстыру.Тіленші Антон Бай Антон
Орындалған жұмысты сыныпта қорғайды. ІІ топ «Кейіпкер кестесі» арқылы «Дүние қалай етсең табылады?» әңгімесінгі кейіпкерлер бейнесіне салыстырмалы талдау жасайды.
ІІІ топ «Концептуалдық кестені» бүгінгі өмірмен байланыстыра отырып толтырады.
Дескриптор Білім алушыМәтіннен кейіпкерлерді табадыӘңгімеден қарама-қарсы суреттеулерді таба аладыКейіпкерлерді іс-әрекетіне сай салыстыра аладыБүгінгі өмірмен байланыстырады
Бағалау. Смайликтер.
Жұптық жұмыс. «Қарлы кесек әдісі» арқылы жұппен сұрақтар дайындап, мыжғылап бір-біріне лақтырады. Келесі жұп сол сұраққа жауап береді.
Жеке жұмысРАФТ әдісі арқылы хат, өлең, ой- толғау, эссе жазу Ауызша дескриптор құрады. Үздік шығармашылық жұмысты анықтау.
Үй тапсырмасын күнделіктеріне жазып алады.
Кері байланыс.«Менің сабақтан кейінгі әсерім»
Өз ойын ауызша айту
| Қағаз қиындылары
Жапсырма қағаздар.
.
Оқулық
Проектор, слайд, ақ парақтар (А4)
Қағаз қиындылары, кестелер
Оқулық, қағаз қиындылары.
Проектор, кесте, слайл, ақ парақтар.
.
|