Материалдар / Ашық сабақ "Заманауи интерьердегі сәндік бұйымдар "
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Ашық сабақ "Заманауи интерьердегі сәндік бұйымдар "

Материал туралы қысқаша түсінік
Оқулықта берілген және қосымша тапсырмаларды орындайды. Жазба жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
23 Мамыр 2021
918
1 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады


1өлім:

Мектеп:

Күні:


Мұғалімнің аты-жөні:

Сынып:

Қатысқандар саны:

Қатыспағандар саны:


Сабақ тақырыбы

Заманауи интерьердегі сәндік бұйымдар


Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

9.1.2.1 мәдени және тарихи жәдігерлер, қолөнер мен дизайн салалары шығармаларының материалдарын, бағытын, салыстырмалы талдау

Сабақтың мақсаты

Барлық білім алушы: Интерьер стильдері туралы түсініктері қалыптасады, интерьер бұйымын дайындауға заманауи және дәстүрлі емес материалдарды тиімді қолданады.

Басым бөлігі: Интерьер бұйымдарын дайындауда материалдарды өздігінен таңдау жасайды

Кейбіреуі: Интерьерге арналған сәндік бұйымдарды таңдауда өз идеяларын ұсынады

Бағалаукритерийлері

Заманауи интерьерлік бұйымдарды біледі

Тарихи интерьерлік бұйымдар мен үйлесімдік шешімдерін біледі

Тарихи мен заманауиинтерьерлердісалыстырады

Өзгеелдіңинтерьерліксәндібұйымнобайынсалады.

Тілдік мақсаттар


Пәнге тән лексика мен терминология:

Интерьер, 2D, 3D форматтағы бұйымдар, интерьер стильдері,

готика, заманауи, классика, этностиль

Тілдік мақсатқа байланысты талқылауға арналған сұрақтар:

  • Мен ...... интерьер стилдерімен таныстым

  • Интерьерде қолданылатын элементтер мен заттар...

  • Мен ......заттардың 2D, ...... 3D форматтағы бұйымдар екенін білдім

Стиль/бағыт – стиль- style

Интерьер дизайны – Дизайн интерьера – Interiordesing

Визуалды ерекшеліктері - визуальные характеристики - visualcharacteristics

Бағалау – оценивать - to assess

Матасы – текстиль- textiles

Құндылықтардыдарыту



Оқушылардыңинтерьерлік сәнді бұйымдардың ойластырып, бейнелеуарқылыобраздыелестету, түстердіүйлестірепайдалану, зерттеушілікқұндылықтарындарыту

Пәнаралықбайланыстар

Тарих, информатика жәнет.б.

АКТ қолдану дағдылары

Интерьер дизайнныңфотосуреттерінәлеуметтікжеліденқарастыраотырып, олардызерттеуүшін.

Бастапқы білім




Сабақбарысы

Сабақтыңжоспарланғанкезеңдері

Сабақтағыжоспарланғаніс-әрекет


Ресурстар

Сабақтың басы


Сабақтың басында оқушыларға интерьердегі сәнді қолөнер туындылары жинағы туралы бейнебаян көрсетіледі.

Бейнебаяннан не байқадыңыздар?

Бүгінгі сабақтың тақырыбы қандай деп ойлайсыздар?Деген сұрақтар қою арқылы оқушылармен сабақтың тақырыбын ашамын.

Миға шабуыл. Видео көрсету

Сабақ тақырыбын ашуға арналған сұрақтар.

1 топ. Қысқа бейне сюжеттен нені байқадыңыздар?

2 топ. Қандай интерьер элементтері бар екен?

3 топ. Барлық интерьерге ортақ қандай материалдар көрсетілген?

ҚБ «Күлегештер» тәсілі

Сабақтың мақсатын айқындау

Бағалау критерийлері:

  • Заманауи интерьерлік бұйымдарды біледі

  • Тарихи интерьерлік бұйымдар мен үйлесімдік шешімдерін біледі

  • Тарихи мен заманауиинтерьерлердісалыстырады

  • Өзгеелдіңинтерьерліксәндібұйымнобайынсалады.


Сабақтың ортасы



Оқушылар тарихи және мәдени интерьер бұйымдары туралы түсінігін, және оған не жататындығын, қандай аспектілер арқылы анықтауға болатыны туралы талқыланады. Заманауи интерьер бұйымдарын төмендегі сұрақтары арқылы талқылаймыз:

  • Заманауи интерьер бұйымдарына атаңыз және неліктен бұл заттарды заманауи деп атаймыз?

  • Бұл бұйымдар қазіргі қазақ қоғамына қаншалықты тән екенін анықтаңыз;

  • Қандай қазақтың ұлттық бұйымдары қазіргі заманға белгілі және қолданысқа ие?

  • Тарихи және мәдени бұйымдардың дамуына нелер әсер етеді?

  • Бұйымдардың орындалу технологиялары қандай?

Топтарда басқа елдердің мәдени аспектілерін, интерьер стилдерінің ерекшеліктерін талқыланады.





Өнер мен мәдениеттерде жалпы аспектілері немесе интерьер стильдерін салыстырады.

Оқушыларға қазіргі заманауи стильдің 9 түрін атап, ерекшеліктері талқыланады

1 «Өтпелі» стиль 6 Голливудтік стиль

2 Фахверг стилі 7 Хюгге

3 Теңіз стиль8 Mid-Century стилі

4 Ваби- Саби 9 Бекстейдж стилі

5 Порше стилі

Оқушыларға интерьерлік бұйымдар көрсетіледі



1-Тапсырма.

Ойлау дағдыларының деңгейі:білу және түсіну

«Бейнефильмдерді көру және талқылау» тәсілі арқылы интерьер стильдерінің ерекшеліктеріне қарай АКТ-ны, түрлі дерек көздерін пайдалану арқылы сипаттаңыз



Интерьер стильдері

Сипаттамасы

Қолданылған материалдар







Этностиль









Готикалық









Заманауи









Классикалық



Бағалау критерийі:

-Интерьер туралы түсінігін анықтайды

-Интерьер бұйымдарын дайындауда заманауи және дәстүрлі емес материалдарды тиімді қолданады

-Материалдарға өздігінен таңдау жасайды

Дескриптор:

  • Интерьер стильдеріне сипаттама береді

  • Стильдердің ерекшеліктерін ашады

  • Қолданылған материалдарды анықтайды

ҚБ: «Бағдаршам» тәсілі

Сергіту сәті



2-Тапсырма.

Ойлау дағдыларының деңгейі:білу және түсіну

«СТО» әдісі. Бос бөлмені интерьерге арналған сәндік бұйымдарды 2D және 3D форматтағы бұйымдар арқылы толықтырыңыз

Бөлме интерьері суреттері






















Лампа , айналар, картиналар, паннолар, құмыралар, вазалар, перделер, дивандар, орындықтар, әр түрлі жиһаздар т.б

Бағалау критерийі:

-Суретте берілген интерьер стильдеріне қарай 2D және 3D форматтағы бұйымдармен толықтырады.

Дескриптор:

  • Берілген суреттегі интерьер стильдерін анықтайды

  • Берілген сурет қиындыларын интерьер стиліне сәйкестендіреді.

  • Интерьер стиліне сәйкес 2D және 3D бұйымдарының сурет қиындыларын орналастырады.

ҚБ: «2 жұлдыз, 1 тілек» ( топ бірін-бірі)

Жұптық тапсырма

Тапсырма:

Топтарда оқушылар өзге елдердің (мысалы: Қырғыз, Орыс халқы, Өзбек, Түрік) мәдениетіне тән және Қазақтың ұлттық интерьер бұйымдарының ұқсастықтары мен ерекшеліктерін суреттейтін постер немесе коллаж дайындайды. Әрбір топ әртүрлі елдерді таңдауы тиіс. Оқушылар бір бірінің жұмыстарын өзара бағалау жүргізеді.


Тапсырманы орындау критерийлерін оқушылар өздері құрастыруын сұраймын.

Топ жұмыстарының нәтижелерін талқылау. Оқушылар бір бірінің жұмыстарын талдайды.


https://www.youtube.com/watch?v=M4p39gy7aR8

Интерьер және қабырғаларын ерекше безендіру.


Қарапайым және шығармашылық идеялар.

https://www.ivd.ru/dizajn-i-dekor/kvartira/9-modnyx-interernyx-stilej-o-kotoryx-vy-navernyaka-ne-znali-21707

Ең үздік 10 стилдер


https://www.art-designs.ru/stili_interera.html


Интерьер стилдері

Сабақтың соңы

Сабақ соңында әрбір топ өздері таңдаған елдің интерьерлік ерекшеліктері бейнелеген постерлерін тақтаға алып шығып, қорғайды. «Екі жұлдыз, бір тілек» әдісі арқылы топтар өзара бір-бірін бағалайды.

Интерактивті тақта қолдану.

Саралау – оқушыларғақалайкөбірекқолдаукөрсетудіжоспарлайсыз? Қабілетіжоғарыоқушыларғақандайміндетқоюдыжоспарлапотырсыз?

Бағалау оқушылардыңматериалдымеңгерудеңгейінқалайтексерудіжоспарлайсыз?

Денсаулықжәнеқауіпсіздіктехникасыныңсақталуы





Сабақ бойынша рефлексия



Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!