Материалдар / Ашық сабақ Зат есімнің тәуелденуі
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Ашық сабақ Зат есімнің тәуелденуі

Материал туралы қысқаша түсінік
Мұғалімнің көмегімен шығарманың композициялық құрылымын (сюжеттің басталуы, дамуы, шиеленісуі, шарықтау шегі, шешімі) анықтау
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
15 Қараша 2024
79
0 рет жүктелген
250 ₸
Бүгін алсаңыз
+13 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +13 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Сабақтың тақырыбы: Зат есімнің тәуелденуі

Бөлімі:

Мамандықтар әлемі

Педагогтің аты-жөні:

Дусейнова А.

Күні:

25.09.2023ж

Сыныбы:3 Ә

Қатысушылар саны: 10 Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы:

Зат есімнің тәуелденуі

Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты

4.1.3.1 Шығарманың тақырыбы және қорытынды бөлімі негізінде

сюжеттің дамуын болжау, оның себебін түсіндіру

4.2.5.1 Мұғалімнің көмегімен шығарманың композициялық

құрылымын (сюжеттің басталуы, дамуы, шиеленісуі, шарықтау шегі,

шешімі) анықтау

Сабақтың мақсаты:


Оқушылар өздеріне ұнайтын мамандық жайлы түсіндіре алады;

Мамандық иелерін түсіндіре алады;

Ұнайтын мамандық иесі жайлы мағлұматтарды біледі;

Құндылықтары:

Оқушыларды бір – біріне деген құрмет көрсетуіне тәрбиелеу.

Сабақтың барысы:

Сабақ кезеңі/Уақыты

Педагогтің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

Қызығушылықты ояту.

Ұжымдық жұмыс.

7 мин.


Ұйымдастыру кезеңі:

1.Оқушылармен амандасу, түгендеу.

2.Оқушыларды топтарға біріктіруді ұйымдастыру:

Фигуралар көмегімен оқушыларды 3 топқа біріктіру.

I-«Әншілер» тобы

II –«Мұғалім» тобы

III– «Дәрігер» тобы

Саралау: Бұл жерде қолданудың

«Жинақтау» тәсілі арқылы көрінеді. Оқушылардың оқуға деген қызығушылығын арттыру мақсатында мүмкіндігінше оларға қолдану еркіндігі беріледі.

(Ұ) “Мозайка” әдісі арқылы оқушылар бір-біріне жақсы тілек айту арқылы жағымды ахуал қалыптастырады.

Мақсаты: Оқушылар бойында идея немесе тілек білдіру, тыңдау дағдыларын дамытуға бағыттау, сондай-ақ барлық оқушыларды қатыстыру арқылы оқыту жағдайларын теңестіру.

Тиімділігі: Оқушыны бір-біріне тілек айту арқылы жақындастырады, көңіл –күйін көтереді, бауырмалдығын оятады.

Мұғалім ұйымдастыру кезеңінде белсенділік танытқан оқушыларды «Мадақтау сөз» әдісіарқылы бағалайды: «Тамаша! Керемет! Өте жақсы! Талпын!»

Суреттер салынған конверт









Миға шабуыл. «Тарсия» әдісі.

Ұжымдық жұмыс.



5 мин.


Алдыңғы білім мен жаңа сабақты байланыстыру мақсатында мұғалімнің көмегімен (бағыт-бағдары, нұсқауымен) жауап береді.

Саралау: Бұл жерде саралаудың «Қолдану» тәсілі қолданылады. Дұрыс мағынада жауап беруге бағыттау мақсатында кейбір оқушыларға қосымша ашық сұрақтар, ал кейбір көмек қажет ететін оқушыларға қосымша жетелеуші сұрақтар қойылады.



Оқушылар сұрақтарға жауап беріп, өзара ұжымдық талқылау жасағаннан кейін мұғалім экраннан сабақтың тақырыбы мен сабақтың мақсатын таныстырады.

Сұрақтар:

1Мамандық дегеніміз не?

2Саған қай мамандық иесі ұнайды?

  1. Тракторшы мамандығы туралы сендердің ойларың ?

Мақсаты: Жылдам әрі функционалды түрде сыни ойлауды дамыту.

Тиімділігі: Оқушының танымдық дағдысы артады. Сонымен қатар оқушыға сабақтың өмірмен байланысын көрсетеді және сабақтың тақырыбы мен мақсатын анықтауға мүмкіндік береді.

Дескриптор:

-1-ші сұраққа жауап береді.

-2-ші сұраққа жауап береді.

-3-ші сұраққа жауап береді.



Жалпы-2балл.

Сонымен қатар, өз ойын дұрыс мағынада білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға «Жарайсың!»

«Керемет»

«Сенің қолыңнан келеді» деген мадақтау сөзімен ынталандыру.





Сұрақтар топтамасы.



Оқулық 3-сынып.

Сабақтың ортасы

Мағынаны ашу.



Топтық жұмыс.

  1. мин.




«551» әдісі.

Оқушыларға тақырыпқа байланысты мәтін қағаздары беріледі.

1 –тапсырма:

Мәтіндер бойынша 5 түйінді сөзге сипаттама береді. Үш топқа

үш мәтіннен бөліп беріледі.

Дескриптор:

-Мамандық иелерін біледі;

-Мамандықтытң барлығы жақсы екенін біледі;



Жалпы-1балл.

https://www.facebook.com/watch/?v=599727414073977

3-сынып оқулығы

«Түртіп алу» әдісі.

Оқулықтағы «Тілдік бағдар» айдарының тапсырмасы беріледі.

Кәсіби сөздермен танысып, өз дәптерлеріне тапсырманы орындайды.

Мұғалім сабақ барысында белсенділік танытқан оқушыларды «Білім гүлі» әдісіарқылы бағалайды: «Жарайсың! Жақсы! Өте жақсы! Талпын!».



3-сынып оқулығы.



Сергіту сәті

1 мин




https://youtu.be/by8NcRAsRAE

Топтық жұмыс.

6 мин.






2-тапсырма: Төмендегі мәтін жолдарына қатысты сөздерді топта талдап, кестені толтыр.

Мақсаты: Мамандыққа қатысты сөздерді ажыратады.

Тиімділігі:Тыңдалым мен айтылым дағдысы қалыптасады.

Саралау: Бұл тапсырмада саралаудың «Талқылау» тәсілі көрініс табады.

Берілген тапсырма бойынша өз ойларын ортаға салып, пікірлерін білдіріп, топтық талдау жасайды. Талқылау нәтижесінде өзара бір келісімге келіп кестені толтырады.

Дескриптор:

-Мамандықтың түрі көп екенін біледі;

-мамандыққа қатысты сөздерді білесің;

-Өлең жолдарын түсінесің;

Жалпы-1 балл.






















3-сынып оқулығы.


















Жеке жұмыс.

7 мин.

3-тапсырма:

Тілге қатысты төмендегі кеңестерді оқып, сұрақтарға жауап бер.

Мақсаты: Сезім мүшелерінің қызметімен таныстыру.

Тиімділігі: Оқылым мен айтылым дағдысы қалыптасады.

Саралау: Бұл тапсырмада саралаудың «Диалог және қолдау көрсету» тәсілі көрініс табады.

Берілген тапсырма бойынша мәтінді оқиды. Өзіндік ойын тұжырымдайды. Оқып, танысқан кеңестерді басшылыққа алып, сұрақтарға жауап береді.

Дескриптор:

-Кеңестерді оқиды.

-Сұрақтарға жауап береді.

Жалпы – 1балл.



3-сынып оқулығы.

Жұмыс дәптерлері.

Жұптық жұмыс.

5 мин.



Жазылым.

Жұмыс дәптердегі Кестені толтыр.

Мақсаты: Берілген сөздердің атқаратын қызметін жазу арқылы бір-бірінен айырмашылығын ажыратады.

Тиімділігі: Оқушының сын тұрғысынан ойлау дағдысы мен жазылым дағдысы қалыптасады.

Саралау: Бұл тапсырмада саралаудың «Тапсырма» тәсілі көрініс табады.

Төменде берілген сөздердің атқаратын қызметін жазады.

1.Тілге қатысты сөздер

2.Термин сөздер

3.Кәсіби сөздер

Дескриптор:

-Өз ана тіліне байланысты мысал жазады-1б.

-Термин сөздерге ереже мен мысал жазады-1б.

- Кәсіби сөздерге ереже мен мысал жазады-1б.



3-сынып оқулығы.

Жұмыс дәптерлері.

Сабақтың соңы.

Ой толғаныс.

Рефлексия





Жеке жұмыс:

6 мин.

«Төрт сөйлем» әдісін пайдаланып сабақ бойынша түсінгеніңді жаз.

Пікір: Оқыған мәтін бойынша өз пікіріңді бір сөйлеммен жаз.

Дәлел:Өз пікіріңді бір сөйлеммен дәлелде.

Мысал:Пікіріңді өмірмен байланыстырып, бір мысал келтір.

Қорытынды: Тақырып бойынша қорытынды жаз.

Оқушылар өздерінің тақырып бойынша оқып, зерделегенін сөйлемдер арқылы тұжырымдайды.



Мақсаты: Өз ойын айтып, сабақты бекіту, қорытындылау.

Тиімділігі:Оқушы алған білімін жинақтап, саралай білуге дағдыланады.

Саралау: Бұл тапсырмада саралаудың «Білім гүлі» тәсілі арқылы көрініс табады.

Дескриптор:

«Төрт сөйлем» әдісі бойынша берілген тапсырманы толық орындайды-2б.



Оқушылар бір-бірінің сабаққа қатысу белсенділігіне қарай «Білім гүлі» әдісі арқылы бірін-бірі бағалайды. Өте жақсы!, Керемет!, Жақсы!, Талпын!




3-сынып оқулығы.

Жұмыс дәптерлері.
























Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!