№
|
Сабақтың
мазмұны
|
Берілген
уақыт
|
Методикалық
нұсқау
|
І
|
Дайындық
бөлімі
|
10-12
минут
|
|
1
|
Оқушыларды сапқа
тұрғызу, бұйрық беру.
Сәлемдесу.
Рапорт беру. «Сынып
сап түзе!», «Тік тұр!», «Оңға
бұрыл!».
Оқушыларды түгендеу, сабақ
барысымен таныстыру.
|
|
Оқушыларды бой-бойымен сапқа
тұруын қадағалау, формаларын тексеру. Саптық жаттығулар жасағанда
аяқ алысын қадағалау.
|
2
|
Сыныпты оңға бұрып «Спорттық
жүріске дайындал!» - деп бұйрық
беру
|
|
Осы кезде қолдарын білектен
бүгіп, спорттық жүріске
дайындалады
|
3
|
Спорттық жүріспен
жүру
|
|
Жылдам жүрулерін
қадағалау
|
4
|
Жеңіл
жүгіру
|
|
Ауызды жауып, мұрынмен дем алу
керек.
|
5
|
Артпен
жүгіру
|
|
Сол иық арқылы алдыға қарап
жүгіру
|
6
|
Оң және сол жақ бүйірмен
секіре жүгіру
|
|
Қолмен ауа қармап биік
секірулерін айту
|
7
|
Тізені биік көтере
жүгіру
|
|
Қол шынтақтан бүгулі, тізені
биік көтере жүгіру
|
8
|
Аяқты артқа сермей
жүгіру
|
|
Қол артта, аяқты қолға тигізе
жүгіру
|
9
|
Оң және сол қырынмен аяқты
крестеп жүгіру
|
|
Қол қатарда, аяқ алысын
шатастырып алмай жүгірулерін
қадағалау
|
10
|
Жеңіл
жүгіру
|
|
|
11
|
Спорттық
жүріс
|
|
Жылдам жүрулерін
қадағалау
|
12
|
Демді қалыпқа келтіру, жай
жүріс
|
|
1-аяқтың ұшымен
тұрып, қолды жоғары көтере демді ішке
тарту
2-Б.қ 3-4 алдындағыдай
қайталаймыз
|
13
|
Жүру
|
|
|
14
|
Жүріп келе жатып саусақтарды
айқастырып оңға солға
айналдыру
|
|
Саусақтарын жақсылап қыздыруын
қадағалау
|
15
|
Аяқтың ұшымен
жүру
|
|
Қол жоғарыда, аяқтың ұшымен
арақашықтықты сақтап жүру
|
16
|
Өкшемен
жүру
|
|
Қол белде, денені тік ұстап
өкшемен жүру
|
17
|
Аяқтың ішкі және сыртқы
қырымен жүру
|
|
Қол қатарда, алдыға тіке қарап
және денені тік ұстап жүру
|
18
|
Жартылай отырып
жүру
|
|
Қол белде, денені тік ұстап
адымдап, алдыға тіке қарап
жүру
|
19
|
Толық отырып
жүру
|
|
Қол желкеде, толық отырып
жүру
|
20
|
Отырып екі жаққа кезек – кезек
секіріп жүру
|
|
Қол тізеде, толық отырып, екі
жаққа кезек – кезек секіру
|
І
І
|
Орында жасалатын
жаттығулар
|
|
|
1
|
Мойынымызды 1-4 оңға, 1-4
солға айналдырамыз
|
|
Қол белде, аяқ иық
деңгейінде
|
2
|
Қолымызды иығымызға қоямыз 1-4
алдыға, 1-4 артқа
айналдырамыз
|
|
Иықтың айналдыруын
қадағалау
|
3
|
1-2 оң қол жоғары, 1-2 сол қол
жоғары
|
|
Қолдың дұрыс қозғалуын
қадағалау
|
4
|
Қолымыз белде, белімізді 1-4
оңға, 1-4 солға айналдырамыз
|
|
Белді толық
айналдыру
|
5
|
Аяғымызды ашамыз, белімізді
бүгеміз, оң қолды сол аяққа, сол қолды оң аяққа
тигіземіз
|
|
Жаттығуда тұруын
қадағалау
|
6
|
Қолымыз тізеде, тіземізді 1-4
ішке, 1-4 сыртқа
айналдырамыз
|
|
Тізесін толық
айналдыру
|
7
|
1-4 оң аяқтың басын, 1-4 сол
аяқтың басын айналдырып
қыздырынамыз.
|
|
Қол белде, аяқ иық
деңгейінде
|
І І
І
|
Негізгі
бөлім
|
25-30
минут
|
|
1
|
Екі оқушыдан шығып, бір-біріне
доп беру
|
|
Оқушылар допты еденге соғып
жоғарыдан дәлдеп доп беру. Допты кеуде тұсынан не болмаса жоғарыдан
беру
|
2
|
Екі оқушы шығып бір-біріне
төменнен доп беріп алдыға
жүру
|
|
Оқушылар допты еденге соғып
төменнен еден арқылы дәлдеп доп беру. Допты кеуде тұсынан не
болмаса жоғарыдан беру
|
3
|
Допты бір қолмен соғып алып
жүру
|
|
Сыныпты екі топқа бөліп,
залдың екі жағында бір – біріне қарама – қарсы қойып, допты жүріп
алып келіп қарсы тұрған әріптесіне беріп, өзі сол команданың соңына
тұрады, сөйтіп жаттығу жалғаса
береді
|
4
|
Допты екі қолмен алма кезек
соғып алып жүру
|
|
Сыныпты екі топқа бөліп,
залдың екі жағында бір – біріне қарама – қарсы қойып, допты жүріп
алып келіп қарсы тұрған әріптесіне беріп, өзі сол команданың соңына
тұрады, сөйтіп жаттығу жалғаса
береді
|
5
|
Допты бір қолмен соғып барып,
себетке лақтыру
|
|
Сыныпты екі топқа бөліп,
залдың екі жағында бір – біріне қарама – қарсы қойып, допты жүріп
алып келіп себетке дәлдеп лақтыру. Допты командаласына астынан
беру.
|
6
|
Допты екі қолмен алма кезек
соғып жүріп келіп себетке дәлдеп
лақтыру
|
|
Сыныпты екі топқа бөліп,
залдың екі жағында бір – біріне қарама – қарсы қойып, допты жүріп
алып келіп себетке дәлдеп лақтыру. Допты командаласына жоғарыдан
беру.
|
7
|
Осы жаттығуларды қамти отырып,
эстафеталық жарыс
|
|
Оқушылар кезекпен допты соғып
барып себетке дәлдеп салу. Оқушылардың әр салған добы ұпай санына
айналады.
|
|
Қорытынды
бөлім
|
2-3
минут
|
|
|
Оқушыларды сапқа тұрғызып,
өтілген тақырыптың жетістіктері мен кемшіліктерін айтып бағалау.
Жеңген команданы мадақтау және сабаққа жақсы қатысқан оқушыларды
мадақтау.
|
|
Мұғалімнің бұйрығын бұлжытпай
орындау
|
|
Үйге тапсырма
беру
|
|
-
Баскетбол ойынының
ережелерін жаттау
-
Баскетбол ойынының әдіс –
тәсілдерін қайталау
|