Ашық сабақ.Дәреже.5-сынып

Тақырып бойынша 31 материал табылды

Ашық сабақ.Дәреже.5-сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Материалды әдістемелік көмек және тәжірибе алмасу ретінде ұсынылды
Материалдың қысқаша нұсқасы

Қысқа мерзімді сабақ жоспары

Сабақтың тақырыбы: Дәреже

Педагогтің Тегі, Аты, Әкесінің аты (бар болса)

Жансугирова Г.М.

Пән/Сынып:

5-сынып

Күні:


Бөлім:

Натурал сандардың бөлінгіштігі

Сабақтың тақырыбы:

Дәреже

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

5.1.2.4 бірдей сандардың көбейтіндісін дәреже түрінде жазу

Сабақтың мақсаты:

  • бірдей сандардың көбейтіндісін дәреже түрінде жазу

Сабақтың барысы:

Уақыты

Кезең дері

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

5 минут


Ұйым

дастыру

Оқушылардың сабаққа дайындығы.

Сабақтың басталуына жағымды ықпал ететін көңіл-күй қалыптастыру (Шаттық шеңбері)

Бүгін, бірдей сандардың көбейтіндісін дәреже түрінде жазу

тақырыбын қарастырамыз

Бүгінгі сабақта меңгеретініңіз:

бірдей сандардың көбейтіндісін дәреже түрінде жазу

Өткенді қайталау.




Амандасады, үй тапсырмасына жауап береді.



Сұрақтарға жауап береді




Оқулық


10 мин

Жаңа сабақты бекіту.

«Миға шабуыл» әдісі арқылы ой қозғау сұрақтарын ұжымдық талқылау.

  1. Натурал сан дәрежесінің анықтамасы

  2. Натурал санның негізі мен көрсеткішінің анықтамалары.

  3. Санның квадраты мен кубына мысалдар.

  4. Оқыңыздар:52,34,21,23.

  5. Жазыңыздар: «төрттің бес дәрежесі», «алтының бір дәрежесі», «сегіздің екі дәрежесі»

Оқушыларға жалпылама төмендегі сұрақтар және жаттығу түрлері беріледі.Әр оқушы өз ойымен бөліседі.Өзгенің пікірін толықтырады.



Өз ойын дұрыс мағынада білдіріп,

талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға «Жарайсың» деген мадақтау сөзімен ынталандыру

Презентация

25

минут


















Бекіту тапсыр

масы

Тапсырма.

1. «ABCD» ойыны

1.Дұрыс теңдікті табыңыз:

А.2*2*2*2=2*4 С.5*5*5*5*5=53

В.3*3*3*3*3=35 D.11*11*11*11*11=511

2.Көбейтінділерді дәреже түрінде жазыңыз:

А.6*6*6*6 С.7*7*7*7*7

В.15*15*15 D.12*12


2. Дәрежелерді көбейтінді түрінде жазыңыз:

А.97 В.163 С.752 D.211


3. Кестемен жұмыс


Мысалдар

Көбейтінді түрінде жазылуы

Дәреже түрінде жазылуы

Дәреже негізі

Дәреже көрсеткіші

1

8*8*8




2


106



3



14

3

4

5




5


204




Оқулықпен жұмыс

Өз бетімен жұмыс. Бекіту сұрақтары. -натурал сан дәрежесінің анықтамасын білу;

-натурал санды ондық жазылу түрінде көрсету;

-бірдей сандардың көбейтіндісін дәреже түрінде жазу

«Деректер жинағымен» танысу

  1. Іс жүзінде өте үлкен сандарды жазу ықшамды болуы үшін 10 cанының дәрежелерін қолданады.Ғылым мен техникада өте үлкен және өте кіші сандарды жиі қолданады.Мысалы, Жерден Күнге дейінгі орташа қашықтық 150 000 000 км немесе ара қашықтықты 150*106 км деп жазады.

  2. Санның екінші дәрежесін сол санның квадраты деп,ал үшінші дәрежесін санның кубы деп атайды. Қабырғасы а-ға тең квадраттың ауданы а санының екінші дәрежесімен өрнектеледі:

S=a2 (квадрат бірлік), ал қыры а-ға тең кубтың көлемі а санының үшінші дәрежесімен өрнектеледі: V=a3 (куб бірлік).


Тапсырмаларды орындайды.




























Оқулықтан тақырыпқа қатысты есептерді шығарады.






Деректермен танысады.


Дескриптор: Білім алушы:

1.Дәреже анықтамасын қолданып,

дұрыс теңдіктерді анықтайды.

2. Көбейтінділерді дәреже түрінде жазады.

3. Дәрежелерді көбейтінді түрінде жазады.











Дескриптор: Білім алушы:

Дұрыс есепке –

2 балл

Жартылай дұрыс есепке –1 балл

Қате есепке-0 балл






«Қошеметтеу» әдісімен бағалау жүргізіледі


Интернет ресурстары,

тапсырмалар



Жалпы білім беретін мектептің 6–сыныбына арналған оқулық.

Оқулық авторлары: Т.А.Алдамұратова, Қ.С.Байшоланова, Е.С.Байшоланов Алматы «Атамұра» баспасы 2018 жыл


Жеке жұмыс

Жеке орындалатын тапсырма .

Тапсырманы орындайды

«Басбармақ» әдісімен бағалау алады


Парақша

5 минут








Бүгінгі сабақта:

  • бірдей сандардың көбейтіндісін дәреже түрінде жазу

Кері байланыс. «Бағалау баспалдағы» әдісі

Мен білдім ...

Мен үйрендім...

Маған ұнады ...

Мен қиналдым ...

Менің көңіл-күйім ...

Үйге тапсырма.


Тақырыпты меңгергенін анықтау


Кері байланыс




Оқулық





Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
26.07.2025
126
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі