|
Педагогтің аты-жөні |
Койшыгулова Айгуль |
||||
|
Күні: |
27.02.23ж |
||||
|
Сынып: 4 С |
Қатысушылар саны: 22 оқушы |
Қатыспағандар саны: |
|||
|
Сабақтың тақырыбы |
Сабақ тақырыбы: №93 -сабақ. Жіктеу есімдігі |
||||
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
4.1.2.1 – мәтіннің тақырыбы мен берілген сызба, кесте бойынша мәтіннің мазмұнын болжау және өз ойын дәлелдеу.Сөйлемнен жіктеу есімдігін табу |
||||
|
Сабақтың барысы. |
|
||||
|
Сабақтың кезең уақыт |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
|
Басы |
Психологиялық ахуал қалыптастыру. Әр топ: Біз біргеміз! Біз мықтымыз! Біз күштіміз!
Құстардың дыбысын ажырат. Сол құстар туралы пікіріңмен бөліс. Өткен сабақты еске түсіру: «Ойна да ойла» 1.Ережені еске түсіру. «Дирижер»әдісі 2. Wordwall арқылы ойын ойнау |
Психологиялық ахуалға.Топ оқушылары өз тобымен қол біріктіре отырып « Біз біргеміз! Біз мықтымыз! Біз күштіміз!»сөзін айту және сабаққа назар аудару. Оқушылар сабақта орындалатын тапсырмалармен танысады.
Дыбысты ести отырып,қай құстың дауысы екенін табады. «Дирижер»әдісі Ережені еске түсіреді. Ойындағы тапсырманы орындайды |
Ұяға жұмыртқа жинайды.
Шапалақ соғу
Жарайсыңдар!!! Жұмыртқа беру |
Психологиялық ахуал.
Алдыңғы білімді еске түсіру тапсырмалары
|
|
|
Ортасы |
Жаңа сабақ: Сабақтың тақырыбы мен мақсатын айту. Мәтіналды тапсырма: Жұмбақ жасыру Биікте ұшып жүреді, Елік, қоян бүреді. Қия таста ұясы, Бұл құсты кім біледі? Жауабы: Бүркіт Мәтінмен жұмыс: «Джигсо» әдісі 1.Әр топқа мәтін бөліктерін бөліп беру. 2.Берілген мәліметтер бойынша мәтін бөліктерінен бүтін мәтін жаса. 3.Сұрақтарға жауап бер. 4.Мәтіндегі тиісті сөзді есімдікпен алмастыр. Дескриптор: 1.Әр бөліктің мазмұны арқылы бүтін мәтін жасайды. 2.Сұрақтарға жауап береді. 3.Берілген сөздерді тиісті есімдікпен алмастырады. 3балл 43-жаттығу «Кім жылдам?» ойыны Топтық жұмыс: Қима қағаздар арқылы бүркіт туралы мәліметтерді тиісті орнына қойып жапсыру. Дескриптор: 1.Мәліметтердің орнын тауып қояды. 2.Тапсырманы таза ұқыпты орындайды. 2 балл 44-жаттығу Тақтамен жұмыс Көп нүктенің орнына тиісті сөзді қойып жаз.Сұрау есімдігін тап,қай сөйлем мүшесіменен байланысып тұрғанын айт. Қара бүркіт томағасын түсірді. ------- ------ томағаламай -------------- томағалайды. Керекті сөздер: кім,мен,оны Дескриптор: 1.Көп нүктенің орнына тиісті сөзді қояды. 2.Сұрау мәнінде жұмсалған етістікті тауып,қай сөйлем мүшесімен байланысқанын айтады 2балл
|
Жұмбақтың шешуін табады.
Мәтінмен жұмыс жасайды. Берілген сұраққа жауап беріп, тапсырмаларды талапқа сай орындайды.
Топпен жұмыс. Қима қағаздағы тапсырманы орындайды.
Жұмыс дәптеріндегі жазылым тапсырмаларын орындайды |
Жұмыртқа алады
ҚБ: Бағдаршам көздері арқылы бір-бірін бағалау. Жұмыртқа алады. |
Интербелсенді тақта Топтық тапсырмалар
Қима-қағаздар.Интербелсенді тақта
Интербелсенді тақта |
|
|
Соңы |
«Сыбырлау диктанты» әдісі Ережесімен таныстыру. Әр топтан бір оқушы шығып,өз тобындағы оқушыларға тапсырманы жеткізеді. Дескриптор: 1.Сөйлемді толық жазады. 2.Сауатты,көркем жазады. 3.Есімдіктерді табады. 3 балл |
«Сыбырлау диктанты» әдісі Берілген сөйлемді дәптеріне жазады,тапсырманы орындайды. |
ҚБ: Бағдаршам көздері арқылы бір-бірін бағалау |
Топтық тапсырмалар. |
|
|
Кері байланыс
Рефлексия |
.Мықты болсаң, тауып көр «Wordwall» арқылы ойын ойнау https://wordwall.net/ru/resource/52609616/%d0%b6%d1%96%d0%ba%d1%82%d0%b5%d1%83-%d0%b5%d1%81%d1%96%d0%bc%d0%b4%d1%96%d0%b3%d1%96%d0%bd-%d1%82%d0%b0%d0%bf Оқушылар бүгінгі сабақтан алған әсерін жұмыртқа стикеріне жазу 1.Сөйлемнен жіктеу есімдігін таба аламын 2.Өз ойымды еркін жеткіземін т.б Ритм-ритма Жыл құстары көктемде Керуендеп келеді. Күн қызуын төккенде, Серуендеп келеді. Жұмыртқа стикеріне сабақталған әсерін жазыпғұяға апарып салады. |
«Wordwall» арқылы ойын ойнау арқылы тапсырманы орындайды.
Сабақтан алған әсерлерін стикерге жазып,ұяға салады. |
Жарайсыңдар!!!
Жұмыртқа саны мен жинаған баллдары бойынша бағаланады. |
Интербелсенді тақта
Құстың ұясы мен жұмыртқа макеті |
|
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Ашық сабақ.Есімдіктің жіктелуі 4-сынып
Ашық сабақ.Есімдіктің жіктелуі 4-сынып
|
Педагогтің аты-жөні |
Койшыгулова Айгуль |
||||
|
Күні: |
27.02.23ж |
||||
|
Сынып: 4 С |
Қатысушылар саны: 22 оқушы |
Қатыспағандар саны: |
|||
|
Сабақтың тақырыбы |
Сабақ тақырыбы: №93 -сабақ. Жіктеу есімдігі |
||||
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
4.1.2.1 – мәтіннің тақырыбы мен берілген сызба, кесте бойынша мәтіннің мазмұнын болжау және өз ойын дәлелдеу.Сөйлемнен жіктеу есімдігін табу |
||||
|
Сабақтың барысы. |
|
||||
|
Сабақтың кезең уақыт |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
|
Басы |
Психологиялық ахуал қалыптастыру. Әр топ: Біз біргеміз! Біз мықтымыз! Біз күштіміз!
Құстардың дыбысын ажырат. Сол құстар туралы пікіріңмен бөліс. Өткен сабақты еске түсіру: «Ойна да ойла» 1.Ережені еске түсіру. «Дирижер»әдісі 2. Wordwall арқылы ойын ойнау |
Психологиялық ахуалға.Топ оқушылары өз тобымен қол біріктіре отырып « Біз біргеміз! Біз мықтымыз! Біз күштіміз!»сөзін айту және сабаққа назар аудару. Оқушылар сабақта орындалатын тапсырмалармен танысады.
Дыбысты ести отырып,қай құстың дауысы екенін табады. «Дирижер»әдісі Ережені еске түсіреді. Ойындағы тапсырманы орындайды |
Ұяға жұмыртқа жинайды.
Шапалақ соғу
Жарайсыңдар!!! Жұмыртқа беру |
Психологиялық ахуал.
Алдыңғы білімді еске түсіру тапсырмалары
|
|
|
Ортасы |
Жаңа сабақ: Сабақтың тақырыбы мен мақсатын айту. Мәтіналды тапсырма: Жұмбақ жасыру Биікте ұшып жүреді, Елік, қоян бүреді. Қия таста ұясы, Бұл құсты кім біледі? Жауабы: Бүркіт Мәтінмен жұмыс: «Джигсо» әдісі 1.Әр топқа мәтін бөліктерін бөліп беру. 2.Берілген мәліметтер бойынша мәтін бөліктерінен бүтін мәтін жаса. 3.Сұрақтарға жауап бер. 4.Мәтіндегі тиісті сөзді есімдікпен алмастыр. Дескриптор: 1.Әр бөліктің мазмұны арқылы бүтін мәтін жасайды. 2.Сұрақтарға жауап береді. 3.Берілген сөздерді тиісті есімдікпен алмастырады. 3балл 43-жаттығу «Кім жылдам?» ойыны Топтық жұмыс: Қима қағаздар арқылы бүркіт туралы мәліметтерді тиісті орнына қойып жапсыру. Дескриптор: 1.Мәліметтердің орнын тауып қояды. 2.Тапсырманы таза ұқыпты орындайды. 2 балл 44-жаттығу Тақтамен жұмыс Көп нүктенің орнына тиісті сөзді қойып жаз.Сұрау есімдігін тап,қай сөйлем мүшесіменен байланысып тұрғанын айт. Қара бүркіт томағасын түсірді. ------- ------ томағаламай -------------- томағалайды. Керекті сөздер: кім,мен,оны Дескриптор: 1.Көп нүктенің орнына тиісті сөзді қояды. 2.Сұрау мәнінде жұмсалған етістікті тауып,қай сөйлем мүшесімен байланысқанын айтады 2балл
|
Жұмбақтың шешуін табады.
Мәтінмен жұмыс жасайды. Берілген сұраққа жауап беріп, тапсырмаларды талапқа сай орындайды.
Топпен жұмыс. Қима қағаздағы тапсырманы орындайды.
Жұмыс дәптеріндегі жазылым тапсырмаларын орындайды |
Жұмыртқа алады
ҚБ: Бағдаршам көздері арқылы бір-бірін бағалау. Жұмыртқа алады. |
Интербелсенді тақта Топтық тапсырмалар
Қима-қағаздар.Интербелсенді тақта
Интербелсенді тақта |
|
|
Соңы |
«Сыбырлау диктанты» әдісі Ережесімен таныстыру. Әр топтан бір оқушы шығып,өз тобындағы оқушыларға тапсырманы жеткізеді. Дескриптор: 1.Сөйлемді толық жазады. 2.Сауатты,көркем жазады. 3.Есімдіктерді табады. 3 балл |
«Сыбырлау диктанты» әдісі Берілген сөйлемді дәптеріне жазады,тапсырманы орындайды. |
ҚБ: Бағдаршам көздері арқылы бір-бірін бағалау |
Топтық тапсырмалар. |
|
|
Кері байланыс
Рефлексия |
.Мықты болсаң, тауып көр «Wordwall» арқылы ойын ойнау https://wordwall.net/ru/resource/52609616/%d0%b6%d1%96%d0%ba%d1%82%d0%b5%d1%83-%d0%b5%d1%81%d1%96%d0%bc%d0%b4%d1%96%d0%b3%d1%96%d0%bd-%d1%82%d0%b0%d0%bf Оқушылар бүгінгі сабақтан алған әсерін жұмыртқа стикеріне жазу 1.Сөйлемнен жіктеу есімдігін таба аламын 2.Өз ойымды еркін жеткіземін т.б Ритм-ритма Жыл құстары көктемде Керуендеп келеді. Күн қызуын төккенде, Серуендеп келеді. Жұмыртқа стикеріне сабақталған әсерін жазыпғұяға апарып салады. |
«Wordwall» арқылы ойын ойнау арқылы тапсырманы орындайды.
Сабақтан алған әсерлерін стикерге жазып,ұяға салады. |
Жарайсыңдар!!!
Жұмыртқа саны мен жинаған баллдары бойынша бағаланады. |
Интербелсенді тақта
Құстың ұясы мен жұмыртқа макеті |
|
шағым қалдыра аласыз















