Ашық сабақ.Эстафета ойындары. 4- сынып

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Ашық сабақ.Эстафета ойындары. 4- сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Дене шынықтыру. Бастауыш сынып
Материалдың қысқаша нұсқасы

Мектеп директорының бастауыш сыныптар

бойынша оқу ісі жөніндегі орынбасары:

Күні:

Сынып: 4 «ә»



Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы

Эстафеталық ойындар

Оқытудың негізгі мақсаты

Оқушыларды салауатты өмір салтына бейімдеу және дене шынықтыру сабағына қызығушылығын арттыру. Шапшаң қимылдауды, жарыса жүгіруді дамыту. Ойын арқылы бала организімін шынықтыру. Тақырыптың маңыздылығымен танысады, денесін жаттықтырады, алған білімін өмірде қолдана алады.

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары

Барлығы: Негізгі эстафеталық ойын және олардың ойнау әдістерін қолданады, қалай қарсылас болуды біледі. Көбі: өз пікірін білдіреді және дәлелдейді. Кейбірі: жаттығудың түрлерін, қиындығын, жасау жолдарын түсінгендерін көрсетеді.

Тілдік мақсат

Оқушылар орындай алады:


Пәнге қатысты сөздіктер мен терминдерді біледі

Құндылықтарды дарыту

Оқушыларды бір-біріне деген құрмет көрсетуіне тәрбиелеу.

Пәнаралық байланыс

Математика, әдебиеттік оқу

Ресурстар

Ысқырық, жалауша, баскетбол добы, секіртпе, кедергілер.

Жосар

Сабақтың жоспарланған уақыты

Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет

Ресурстар

Сабақтың басы

6минут



5минут



5минут

І.Ұйымдастыру кезеңі: Сәлемдесу,сапқа тұру, рапорт қабылдау, сабақтың мақсатымен таныстыру. Психологиялық дайындық.

Шаттық шеңбер құру. Оқушылар бір-біріне тілек айту.

Үй тапсырмасы. «Серпілген сауал» әдісі

1.Дала жарысының ережелері қандай ?

2.Дала жарысының негізгі мақсаты. Жалпы дене жаттығулары (ЖДЖ)

1.Бастапқы қалып негізгі тұрыс аяқ арасы иық кеңдігінде қол белде, басты 1-4 сан оңға, 1-4 сан солға айналдыру;

2.Б.қ. қол иық үстінде, 1-4 сан алға айналдыру, 1-4 сан артқа айналдыру;

3.Б.қ. оң қол жоғары,сол қол төмен, 1-2 сан артқа, 3-4 сан қолды ауыстыра сермеу;

4.Б.қ..и.к. қол жанда, 1-4 сан алға,артқа білекті, 1-4 сан шынтақты, 1-4 сан иықты толық айналдыру;

5.Б.қ. қол белде, белді 1-4 сан оңға, 1-4 сан солға айналдыру;








Жаттығулар көрсетілімі

Ой қозғау.

Сабақтың ортасы

20 минут






















1.Балалар өздеріңе таныс эстафеталық ойын түрлерінің маңызы?

І. «Эстафета алауы». Ойынның шарты: кедергілер арасымен эстафета алауын алып жүгіріп, мәреге қайта жүгіріп кедергі арасымен эстафета алауын алып келу.

ІІ. «Кім жүйрік?». Ойынның шарты: оқушылар допты жерге ұрып белгіленген жерге барып, есепті шығарып, мәреге бірінші болып келу.

100+200+300 =

100+200+30 =

100+200+300 =

100+200+300+200 =

100+200+300+200 =

100+200+30 =

ІІІ. «Ең мерген». Ойынның шарты: оқушылар секіртпемен секіріп барып, алда тұрған нысанаға допты салу қажет.

Ү. «Кенгуру».Ойынның шарты: жарысатың сайыскерлері мәреге қос аяқпен секіріп барып, орнына бір аяқпен секіріп қайтады.

ҮІ. «Шашылған сандар». Ойынның шарты: әр оқушы белгіленген жерге серітпемен секіріп барып, сандарды ретімен алып, мәреге жылдам бірінші болып келу.

Сандарды ретімен қойғанда өлең шумағы шығады?

Бойларыңда от бар екен байқадым,

Жүректерде шоқ бар екен байқадым,

Әрқашанда осы шоқты өшірмей,

Жалындатып, шарықтаңдар әрдайым.

Организмді қалыпқа келтіру. Тыныс алу жаттығулары.


Доп, жалауша, ысқырық

секіртпе

















Сабақтың соңы

4 минут

Балалар бүгін сендер немен таныстыңдар? Қандай қиыншылықтар болды? Келесі сабақта не қалайсыңдар? Сабакты толық меңгермеген оқушыларға қосымша тапсырмалар беру. Кемшіліктерді жою жолдарын түсіндіру

Үйге тапсырма беру: Эстафеталық ойындар

Оқушыларды бағалау:


Қосымша ақпарат


Саралау оқушыларға мейлінше қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілетті оқушыларға тапсырманы қалай түсіндіресіз?

Бағалау оқушы білімін тексеруді қалай жоспарлайсыз?


Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау, АКТ Құндылықтары мен байланыс

Рефлексия Сабақтың мақсаты мен оқу міндеті орындалды ма? Бүгінгі оқушылар не үйренді? Сабақ қалай өтті? Жоспарланған саралау іске асты ма? Жоспарыма қандай өзгеріс енгіздім және не?


Қауіпсіздік ережесін ескертемін, қадағалаймын

Қорытынды бағалу

Ең жақсы өткен екі нәрсе (оқыту мен оқуға қатысты)

1.

2.

Дайындаған

Назарқұлова Н




Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
18.12.2017
4620
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі