Материалдар / Ашық сабақ."Эстафеталық ойындар" 6 сынып
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Ашық сабақ."Эстафеталық ойындар" 6 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Құлағы нашар еститін балалар эстафеталық ойындарға қатты қызығады. Олардың физиологиялық ерекшелігін дұрыс ескере отырып жаттыгулар жасату баланың дамуына үлкен септігін тигізеді.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
19 Мамыр 2018
551
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады



ҚМЖ
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:

«Облыстық құлағы нашар еститін балалардың Ленгір қосалқы мектеп -интернаты» КММ
Күні: Мұғалімнің аты-жөні: Бекбосынов Сапарғали Амантаевич
Сынып: Қатысқандар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақ тақырыбы: Эстафеталық ойындар
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)Түрлі әдіс-тәсілдер арқылы оқушының іс-қимылын жүзеге асыру.
Сабақ мақсаттары1.Оқушылардың спортқа деген қызығушылығын арттыру.Қимыл-қозғалыс негіздерін игеру.2.Түрлі ойындар арқылы ой-өрісін дамыту.3.Икемділікке,жылдамдыққа,ұқыптылыққа,жауаптылыққа тәрбиелеу.
Тілдік мақсаттарыОқушылардың сөйлеу тілін жаттықтыру,түзету,анық сөйлеуін қадағалау.
Жетістік критерийлеріЫнталандыру,белсенділікке бағыттау
Пәнаралық байланыстарЖаратылыстану,биология ,химия
АКТ қолдану дағдыларыЖаңа технологияны сабақта қолдану
Алдыңғы білім

Қалыптастырушы бағалауҚалыптастырушы бағалаудың тиімділігіне көз жеткізу. өзін-өзі бағалау мен өзара бағалау түрлерін үйрену.

Сабақ барысы:Ұйымдастыру
Сабақтың жоспарланған кезеңдеріСабақтағы жоспарланған іс-әрекетРесурстар:
Тілін жаттықтыруДоптар,секіргіштер атауын атау.Анық сөйлеуін қадағалау.Доптар,ақ доп,көк доп,қызыл доп
Сабақтың басы

10 мин
Ең алдымен оқушыларды түгелдеп,спортттық киімдеріне көңіл аудару.1.Денені қыздыру,спорттық жүріс,бірқалыпты жүгіру,түрлі қимыл-қозғалыстар арқылы секіру,жүгіру.2.Шеңберге тұрып,дамыту жаттығуларын жасау.

















Сабақтың ортасы 25 мин
1-кезең.Аралас эстафета.Оқушы допты кедергілер арасымен аяғымен жүргізе отырып межеге қойып кетеді,ал келесі оқушы тіке жүгіріп барып,межедегі допты кедергілер арасымен қолымен жүгірте отырып алып келеді.Келесі оқушы секіргішпен кедергілер арасымен жүгіре отырып,межеге секіргішті қалдырып,тіке жүгіріп қайтып келеді.2-кезең.АрбаҚатысушы допты шеңбер ішіне салып,кедергілер арасымен жүгіре отырып,межені айналып келесі ойыншыға табыстайды.3-кезең.Пингвин 1 қатысушы допты екі аяғының ортасына салып, межені айналып келеді де, допты келесі ойыншыға табыстайды.Осылайша ойын жалғасады.4-кезең.Допты жерге ұрып, жүгіру арқылы белгіленген жерден айналып өтіп,келесі оқушыға беру.5-кезең.Түрлі жүгіртпе ойындары

Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы Қауіпсіздік ережесін сақтау.





Доптар,таяқшалар,спорттық құралдар

Сабақтың соңы 5 минҚорытынды:Оқушыларды бағалау ,үйге тапсырма беру



Саралау-оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлаймыз?Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз?



Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз?















Сабақ бойынша рефлексияСабақ мақсаттары/оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба?Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме?Жеткізбесе, неліктен?Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме?Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма?Сабақ жоспарынан ауытқулар болды, неліктен?

Бүгін мен білдімМен тапсырманы орындадымМен ненің не екенін түсіндімЕнді мен не істей аламынҚиын болдыМен тапсырманы орындай алмадымМен тапсырманы орындадым



































Жалпы баға:Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқу туралы да, оқыту туралы да ойланыңыз)?Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады ( оқу туралы да, оқыту туралы да ойланыңыз)?Сабақ барысында сынып туралы немесе жекеленген оқушылардың жетістік/қиындықтары туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу қажет.





Рефлексияның мәні-адамның өзінің білімін,білімінің негізін,оларды меңгерудің жолдарын анықтау.Рефлексияны ойлау,ес сана сияқты танымдық үдерістер адам табиғатына тән болғандықтан әрекетіне шығармашылыққа жол ашады.

Таңдау әдісібелсенді +Оқушылардың тізіміенжарлық -
1.Бүгін мен білдім



2.Қызықты болды





3.Қиын болды





4Мен тапсырманы орындадым





5Мен ненің не екенін түсіндім





6Енді мен не істей аламын





7Мен қол жеткіздім





8Мен үйрендім





9Менде бәрі жақсы шықты





10Мен істей алдым







11Мені таңғалдырды









Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!