Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы




















    Бекітемін: Пән: Математика

    Орта мерзімді жоспар бөлімі:

    Күні: 12.03..2020

    Сынып: 3д-сынып

    Мектеп:

    Мұғалімнің аты-жөні:

    Қатысқандар саны:

    Қатыспағандар саны: 0

    Сабақ тақырыбы

    Жазбаша қалдықпен бөлу

    Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары

    (оқу бағдарламасына сілтеме)

    3.13.1.3.Суретте кескінделген фигуралардың суретін салу

    Сабақ мақсаттары

    Барлық оқушылар:

    Санның квадраты мен кубын түсіну, рационалды есептеу үшін көбейту қасиетін пайдалану, қалдықпен бөлуді білу, кестеде тыскөбейту мен бөлуді ауызша орындау, қосындыны бөлу ережесін қолдану және бір таңбалыі санға айналдыруды б біледі.

    Бірқатар оқушылар:

    100 сан шегіндегі санды көбейтуді және бөлуді ауызша орындау кезінде санға қосындыны көбейту, көбейту мен бөлу амалдарын қамтитын ең қарапайым көбейтуді, түрдің күрделі құрылымы теңдеуін шешу, көбейтудің үлестірімділік және терімділік қасиеттерін әріптік теңдік түрінде беру және қолдануды үйренеді

    Кейбір оқушылар:

    Өз бетіменкөбейтудің үлестірімділік, терімділік қасиеттерін тиімді есептеулер жүргізу үшін қолданады.

    Бағалау критерийлері

    • екі (үш) бірдей көбейткіштер көбейтіндісін санның квадратымен (кубымен алмастыру);

    • рационалды есептеу үшін көбейту қасиеттерін пайдалану;

    • бір таңбалы санға қалдықпен бөлуді шығару;

    • қосындыны және көбейтіндіні бір таңбалы санға бөлу ережесін қолдану және, қосындыны санға көбейту ауызша орындаған кезде және 100 шегіндегі санды бөлген кезде қосындыны санға көбейту

    Тілдік мақсаттар

    Тілдік оқу мақсаты

    • -Бірдей көбейткіштердіңкөбейтіңдісі басқаша жазуға бола ма?

    • -Осы өрнектің қысқаша жазбасы бар ма, қалай ойлайсыз?

    • Көбейту қасиеттері не үшін ойлап табылды?

    Неліктен екенін айта аласыз ба…?

    • .....екі бірдей көбейткіштердіңкөбейтіңдісін квадрат деп атаған?

    • ( үш бірдей көбейткіштердіңкөбейтіңдісін куб деп атаған?)

    • .....көбейтудің үлестірімділік қасиетін білу керек пе?

    • (көбейтудің терімділік қасиеті?)

    • .....көбейту қасиетін білу керек пе?

    • ...... қалдық бөлгіштен аз болу керек пе?

    • Қалай екенін айта аласыз ба…?

    • .... қалдықпен бөлуді бір мәнді сан етіп орындау ма?

    • .... 17•5 (96:6, 75:15, 84:4) мәнін ауызша көбейту (бөлу)

    Пәндік лексика және терминология

    • • сан деңгейі;

    • санның квадраты;

    • санның кубы;

    • көбейтудің терімділік қасиеті;

    • көбейтудің үлестірімділік қасиеті.

    Құндылықтарды дарыту

    Оқушыларды бір-біріне деген құрмет көрсетуіне тәрбиелеу.

    Пәнаралық байланыстар

    Музыка, қазақ тілі.

    АКТ қолдану дағдылары

    Интернет-ресурстар, дерекқордан және интернеттен сабаққа қатысты ақпаратты іздеу;

    Ресурстар

    Топқа бөлуге арналған парақшалар, интерактивті тақта, жұмыс дәптері, қалам мен түрлі түсті қарындаш, стикер, видеоматериалдар., постер, кері байланыс парағы т.б

    Бастапқы білім

    Ондық құрамына негізделіп үш таңбалы сандарды қосуды және алуды ауызша орындау, үш таңбалысандарды қосу және алу алгоритмін, нөлге аяқталатын үш таңбалы санды бір таңбалы санға көбейту және бөлу алгоритмдерін қолдану

    Сабақтың барысы

    Сабақтың

    жоспарланған кезеңдері

    Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет

    Ресурстар

    Сабақтың басы

    Жаңа топ құру

    Психологиялық ахуал қалыптастыру.

    «Ғажайып жылулық шынжыры» жылулық шеңбері

    Балалар бір-бірінің қолдарынан ұстап,жылы күлкілерін сыйлайды.Педагог күлкінің маңызына тоқтайды.

    Оқу құралдары арқылы (өшіргіш, қалам, қарындаш т.б.) ортаға бала санына қарай түрлі ручка, (қарындаш, өшіргіш) қойылады

    ә р оқушы өзіне ұнаған түсті алады түстер бір-бірін тауып, бір топ құрайды

    Жұмыс ережесін келісу

    • Сабақта бір-бірімізді сыйлаймыз, тыңдаймыз!

    • Уақытты үнемдейміз!

    • Нақты,дәл жауап береміз!

    • Сабақта өзіміздің шапшаңдығымызды, тапқырлығымызды көрсетеміз!

    • Сабаққа белсене қатысып, жақсы баға аламыз!

    Алдыңғы білімді еске түсіру (ұжымда)

    Оқу мақсатын таныстыру

    Күтілетін нәтижені анықтау

    Белсендіру.

    №1 тапсырма. Мұнда қасиеттердің әріптермен таңбалануына қарау және өзінің мысалдарыңда көрсету. Балалар ұсынған әрбір қасиетті дәлелдеу үлгісін пайдаланады.

    ҚБ: Отшашу арқылы бір-бірін бағалау.

    Оқу мақсатын таныстыру

    Күтілетін нәтижені анықтау





    Оқушыларды топтарға бөлуге арналған суреттер.


    Сұраққа жауап берген оқушыны мадақтау,толықтыру жасау, тиімді кері байланыс орнату.








    Алдыңғы білімді еске түсіру тапсырмалары

    Сабақтың ортасы

    Ширату тапсырмасы.

    Жаңаны ашу.

    Жаңаны ашу үшін балалар топтық жұмыс орындайды.

    Әр топ түрлі түсті қарандашпен жоғарыда көрсетілген қасиеттердің бірін немесе олар бойынша шешкен мысалдың ережесін жазады:

    4∙50=

    (13+22):7=

    (350+49):7=

    5∙45∙20=

    600:(60–10)=

    880:80=

    Shape4

    Топпен жұмыс жасау үшін №1 тапсырмаға ұқсас жаттығу беруге болады. Ережелер сыртына жазылуы мүмкін немесе балалар өздері құрастырады.

    1. Екі санның қосындысының қандай да санға көбейтіндісі қосылғыштардың әрқайсысын осы санға көбейтіп алып, оларды қосқанға тең.

    2. Екі санның айырмасының қандай да санға көбейтіндісі азайғыштың осы санға көбейтіндісінен азайтқыштың осы санға көбейтіндісін кеміткенге тең.

    3. Көбейткіштердің орнын ауыстырғаннан көбейтінді өзгермейді.

    Топтар өз жұмыстарын тақтаға шығып қорғайды.

    Түсіндіре отырып алғашқы бекіту.

    №3, 4 тапсырманы түсінік бере отырып немесе жұппен (мықты + әлсіз оқушы) жоғарыдағы ұстаным бойынша орындайды.

    Өздік жұмыс.

    Shape5

    Өзін-өзі тексеру мақатында парақ таратамын.

    3•50=50•3=1500

    (14+21):5=35:5=7

    (350+21):7=350:7+21:7=50+3

    5•65•20 =5•20 •65 =100 •65 =650

    60•(6–1)= 60•6–60•1=360–60=300

    60•(6–1)=60•5=300

    440:40= (400+40):40=400:40+40:40=10+1=11

    Дескриптор:

    Көбейту мен бөлу амалдарының қасиеттерін қолданып, есептеу.

    Көбейту мен бөлудің амалдарының қасиеттерін әріптік теңдік түрінде көрсету.

    оқулықта берілген тапсырмаларды өз бетінше орындайды.

    Жұмыс дәптеріндегі жазылым тапсырмаларын орындау


    Тапсырманы орындаған оқушыны мадақтау,толықтыру жасау, тиімді кері байланыс орнату.


    Белсенді оқу тапсырмалары.




    Сабақтың соңы

    Жаңа білім мен тәжірибені қолдану

    Жаңа білім мен тәжірибені қолдану

    Топтық жұмыс. «Галлерияда ой шарлау»

    Өткенмен жұмыс.

    №5 – санның квадратын қайталау.

    № 6 – есепті әртүрлі тәсілмен орындау. Осыған ұқсас есепті өзің құрастыр.

    Шебер 12 қамшы және 8 дулыға жасады. Барлық бұйымдарды екі қорапқа бөліп салды. Әр қорапта қанша бұйымнан бар?

    Өрнек құрастырылады:

    1-тәсіл: (12 + 8) : 2 = 20 : 2 = 10

    2-тәсіл:12 : 2+8 : 2 = 6 + 4 = 10

    Сабақтың тақырыбына байланысты сұрақтар құрастыр.

    (ҚБ) “Екі жұлдыз, бір тілек” әдісі.

    Рефлексия (жеке,жұпта,топта, ұжымда)

    Рефлексия (жеке,жұпта,топта, ұжымда)

    Оқушыларға «Көңілді қоңырау» кері байланыс парағы таратылады. Оқушылар өздері белгілейді.




















    Тапсырманы орындаған оқушыны мадақтау,

    толықтыру жасау, тиімді кері байланыс орнату.


    Оқушылардың бірін-бірі, өзін өзі бағалауға негізделген, бұл тәсілдің мақсаты өзін және құрбыларын әділ бағалауға үйрету.

    Саралау –оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз?

    Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз?

    Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз?

    Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы

    Саралау іріктелген тапсырмалар, нақты бір оқушыдан күтілетін нәтижелер, оқушыға дербес қолдау көрсету, оқу материалдары мен ресурстарын оқушылардың жеке қабілеттерін есепке ала отырып іріктеу (Гарднердің жиындық зият теориясы) түрінде болуы мүмкін.

    Саралау уақытты ұтымды пайдалануды есепке ала отырып, сабақтың кез келген

    кезеңінде қолданыла алады.

    Бұл бөлімде оқушылардың сабақ барысында үйренгенін бағалау үшін қолданатын әдіс-тәсілдеріңізді жазасыз

    Денсаулық сақтау технологиял ары. Сергіту сәттері мен белсенді іс- әрекет түрлері.

    Осы сабақта қолданылат ын

    Қауіпсіздік техникасы

    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Тюллябаева Алма
    16 Шілде 2021
    501
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    Ашық сабақ:Жазбаша қалдықпен бөлу

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    Ашық сабақ:Жазбаша қалдықпен бөлу

    Материал туралы қысқаша түсінік
    Ашық сабақ:Жазбаша қалдықпен бөлу .Санның квадраты мен кубын түсіну, рационалды есептеу үшін көбейту қасиетін пайдалану, қалдықпен бөлуді білу, кестеде тыскөбейту мен бөлуді ауызша орындау, қосындыны бөлу ережесін қолдану және бір таңбалыі санға айналдыруды б біледі.
    Материалдың қысқаша нұсқасы




















    Бекітемін: Пән: Математика

    Орта мерзімді жоспар бөлімі:

    Күні: 12.03..2020

    Сынып: 3д-сынып

    Мектеп:

    Мұғалімнің аты-жөні:

    Қатысқандар саны:

    Қатыспағандар саны: 0

    Сабақ тақырыбы

    Жазбаша қалдықпен бөлу

    Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары

    (оқу бағдарламасына сілтеме)

    3.13.1.3.Суретте кескінделген фигуралардың суретін салу

    Сабақ мақсаттары

    Барлық оқушылар:

    Санның квадраты мен кубын түсіну, рационалды есептеу үшін көбейту қасиетін пайдалану, қалдықпен бөлуді білу, кестеде тыскөбейту мен бөлуді ауызша орындау, қосындыны бөлу ережесін қолдану және бір таңбалыі санға айналдыруды б біледі.

    Бірқатар оқушылар:

    100 сан шегіндегі санды көбейтуді және бөлуді ауызша орындау кезінде санға қосындыны көбейту, көбейту мен бөлу амалдарын қамтитын ең қарапайым көбейтуді, түрдің күрделі құрылымы теңдеуін шешу, көбейтудің үлестірімділік және терімділік қасиеттерін әріптік теңдік түрінде беру және қолдануды үйренеді

    Кейбір оқушылар:

    Өз бетіменкөбейтудің үлестірімділік, терімділік қасиеттерін тиімді есептеулер жүргізу үшін қолданады.

    Бағалау критерийлері

    • екі (үш) бірдей көбейткіштер көбейтіндісін санның квадратымен (кубымен алмастыру);

    • рационалды есептеу үшін көбейту қасиеттерін пайдалану;

    • бір таңбалы санға қалдықпен бөлуді шығару;

    • қосындыны және көбейтіндіні бір таңбалы санға бөлу ережесін қолдану және, қосындыны санға көбейту ауызша орындаған кезде және 100 шегіндегі санды бөлген кезде қосындыны санға көбейту

    Тілдік мақсаттар

    Тілдік оқу мақсаты

    • -Бірдей көбейткіштердіңкөбейтіңдісі басқаша жазуға бола ма?

    • -Осы өрнектің қысқаша жазбасы бар ма, қалай ойлайсыз?

    • Көбейту қасиеттері не үшін ойлап табылды?

    Неліктен екенін айта аласыз ба…?

    • .....екі бірдей көбейткіштердіңкөбейтіңдісін квадрат деп атаған?

    • ( үш бірдей көбейткіштердіңкөбейтіңдісін куб деп атаған?)

    • .....көбейтудің үлестірімділік қасиетін білу керек пе?

    • (көбейтудің терімділік қасиеті?)

    • .....көбейту қасиетін білу керек пе?

    • ...... қалдық бөлгіштен аз болу керек пе?

    • Қалай екенін айта аласыз ба…?

    • .... қалдықпен бөлуді бір мәнді сан етіп орындау ма?

    • .... 17•5 (96:6, 75:15, 84:4) мәнін ауызша көбейту (бөлу)

    Пәндік лексика және терминология

    • • сан деңгейі;

    • санның квадраты;

    • санның кубы;

    • көбейтудің терімділік қасиеті;

    • көбейтудің үлестірімділік қасиеті.

    Құндылықтарды дарыту

    Оқушыларды бір-біріне деген құрмет көрсетуіне тәрбиелеу.

    Пәнаралық байланыстар

    Музыка, қазақ тілі.

    АКТ қолдану дағдылары

    Интернет-ресурстар, дерекқордан және интернеттен сабаққа қатысты ақпаратты іздеу;

    Ресурстар

    Топқа бөлуге арналған парақшалар, интерактивті тақта, жұмыс дәптері, қалам мен түрлі түсті қарындаш, стикер, видеоматериалдар., постер, кері байланыс парағы т.б

    Бастапқы білім

    Ондық құрамына негізделіп үш таңбалы сандарды қосуды және алуды ауызша орындау, үш таңбалысандарды қосу және алу алгоритмін, нөлге аяқталатын үш таңбалы санды бір таңбалы санға көбейту және бөлу алгоритмдерін қолдану

    Сабақтың барысы

    Сабақтың

    жоспарланған кезеңдері

    Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет

    Ресурстар

    Сабақтың басы

    Жаңа топ құру

    Психологиялық ахуал қалыптастыру.

    «Ғажайып жылулық шынжыры» жылулық шеңбері

    Балалар бір-бірінің қолдарынан ұстап,жылы күлкілерін сыйлайды.Педагог күлкінің маңызына тоқтайды.

    Оқу құралдары арқылы (өшіргіш, қалам, қарындаш т.б.) ортаға бала санына қарай түрлі ручка, (қарындаш, өшіргіш) қойылады

    ә р оқушы өзіне ұнаған түсті алады түстер бір-бірін тауып, бір топ құрайды

    Жұмыс ережесін келісу

    • Сабақта бір-бірімізді сыйлаймыз, тыңдаймыз!

    • Уақытты үнемдейміз!

    • Нақты,дәл жауап береміз!

    • Сабақта өзіміздің шапшаңдығымызды, тапқырлығымызды көрсетеміз!

    • Сабаққа белсене қатысып, жақсы баға аламыз!

    Алдыңғы білімді еске түсіру (ұжымда)

    Оқу мақсатын таныстыру

    Күтілетін нәтижені анықтау

    Белсендіру.

    №1 тапсырма. Мұнда қасиеттердің әріптермен таңбалануына қарау және өзінің мысалдарыңда көрсету. Балалар ұсынған әрбір қасиетті дәлелдеу үлгісін пайдаланады.

    ҚБ: Отшашу арқылы бір-бірін бағалау.

    Оқу мақсатын таныстыру

    Күтілетін нәтижені анықтау





    Оқушыларды топтарға бөлуге арналған суреттер.


    Сұраққа жауап берген оқушыны мадақтау,толықтыру жасау, тиімді кері байланыс орнату.








    Алдыңғы білімді еске түсіру тапсырмалары

    Сабақтың ортасы

    Ширату тапсырмасы.

    Жаңаны ашу.

    Жаңаны ашу үшін балалар топтық жұмыс орындайды.

    Әр топ түрлі түсті қарандашпен жоғарыда көрсетілген қасиеттердің бірін немесе олар бойынша шешкен мысалдың ережесін жазады:

    4∙50=

    (13+22):7=

    (350+49):7=

    5∙45∙20=

    600:(60–10)=

    880:80=

    Shape4

    Топпен жұмыс жасау үшін №1 тапсырмаға ұқсас жаттығу беруге болады. Ережелер сыртына жазылуы мүмкін немесе балалар өздері құрастырады.

    1. Екі санның қосындысының қандай да санға көбейтіндісі қосылғыштардың әрқайсысын осы санға көбейтіп алып, оларды қосқанға тең.

    2. Екі санның айырмасының қандай да санға көбейтіндісі азайғыштың осы санға көбейтіндісінен азайтқыштың осы санға көбейтіндісін кеміткенге тең.

    3. Көбейткіштердің орнын ауыстырғаннан көбейтінді өзгермейді.

    Топтар өз жұмыстарын тақтаға шығып қорғайды.

    Түсіндіре отырып алғашқы бекіту.

    №3, 4 тапсырманы түсінік бере отырып немесе жұппен (мықты + әлсіз оқушы) жоғарыдағы ұстаным бойынша орындайды.

    Өздік жұмыс.

    Shape5

    Өзін-өзі тексеру мақатында парақ таратамын.

    3•50=50•3=1500

    (14+21):5=35:5=7

    (350+21):7=350:7+21:7=50+3

    5•65•20 =5•20 •65 =100 •65 =650

    60•(6–1)= 60•6–60•1=360–60=300

    60•(6–1)=60•5=300

    440:40= (400+40):40=400:40+40:40=10+1=11

    Дескриптор:

    Көбейту мен бөлу амалдарының қасиеттерін қолданып, есептеу.

    Көбейту мен бөлудің амалдарының қасиеттерін әріптік теңдік түрінде көрсету.

    оқулықта берілген тапсырмаларды өз бетінше орындайды.

    Жұмыс дәптеріндегі жазылым тапсырмаларын орындау


    Тапсырманы орындаған оқушыны мадақтау,толықтыру жасау, тиімді кері байланыс орнату.


    Белсенді оқу тапсырмалары.




    Сабақтың соңы

    Жаңа білім мен тәжірибені қолдану

    Жаңа білім мен тәжірибені қолдану

    Топтық жұмыс. «Галлерияда ой шарлау»

    Өткенмен жұмыс.

    №5 – санның квадратын қайталау.

    № 6 – есепті әртүрлі тәсілмен орындау. Осыған ұқсас есепті өзің құрастыр.

    Шебер 12 қамшы және 8 дулыға жасады. Барлық бұйымдарды екі қорапқа бөліп салды. Әр қорапта қанша бұйымнан бар?

    Өрнек құрастырылады:

    1-тәсіл: (12 + 8) : 2 = 20 : 2 = 10

    2-тәсіл:12 : 2+8 : 2 = 6 + 4 = 10

    Сабақтың тақырыбына байланысты сұрақтар құрастыр.

    (ҚБ) “Екі жұлдыз, бір тілек” әдісі.

    Рефлексия (жеке,жұпта,топта, ұжымда)

    Рефлексия (жеке,жұпта,топта, ұжымда)

    Оқушыларға «Көңілді қоңырау» кері байланыс парағы таратылады. Оқушылар өздері белгілейді.




















    Тапсырманы орындаған оқушыны мадақтау,

    толықтыру жасау, тиімді кері байланыс орнату.


    Оқушылардың бірін-бірі, өзін өзі бағалауға негізделген, бұл тәсілдің мақсаты өзін және құрбыларын әділ бағалауға үйрету.

    Саралау –оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз?

    Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз?

    Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз?

    Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы

    Саралау іріктелген тапсырмалар, нақты бір оқушыдан күтілетін нәтижелер, оқушыға дербес қолдау көрсету, оқу материалдары мен ресурстарын оқушылардың жеке қабілеттерін есепке ала отырып іріктеу (Гарднердің жиындық зият теориясы) түрінде болуы мүмкін.

    Саралау уақытты ұтымды пайдалануды есепке ала отырып, сабақтың кез келген

    кезеңінде қолданыла алады.

    Бұл бөлімде оқушылардың сабақ барысында үйренгенін бағалау үшін қолданатын әдіс-тәсілдеріңізді жазасыз

    Денсаулық сақтау технологиял ары. Сергіту сәттері мен белсенді іс- әрекет түрлері.

    Осы сабақта қолданылат ын

    Қауіпсіздік техникасы

    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Бастауыш сынып Ашық сабақ 4 сынып
    16.07.2021
    501
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Тюллябаева Алма
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации