Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Ашық сабақ.Кесінділерді өлшеу. Фигураны салу. 1сынып
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Пәні: математика |
Мектеп: № 50 ЖОББМ Мұғалім: Ниягалиева О.А |
Сабақтың тақырыбы: |
Кесінділерді өлшеу. Фигураны салу |
Оқу мақсаты: |
1.3.2.2 берілген ұзындықта кесінді сызу |
Сабақ мақсаттары: |
|
Тілдік мақсаттар: |
1.Пәнге тән лексика мен терминология: Түзу, кесінді, «ұзын», «қысқа», ұзындық өлшем бірлігі (см). 2.Диалог пен жазу үшін пайдалы сөздер мен тіркестер: 1. -Ал енді кесіндінің нақты ұзындығын білгілерің келе ме? 2. Тышқанға қай топ бірінші жетеді? 3. Неше см ұзын? 4. Неше см қысқа? |
Құндылықтарды дарыту: |
- Азаматтық жауапкершілік (саралау:ұжымдық, жұптық жұмыс барысында) - Еңбек пен шығармашылық (белсенді оқу:практикалық жұмыс және нұсқау беру, саралау:тапсырма беру аясында) - Ашықтық (саралау:қалыптастырушы бақалау барысында тапсырма аясында) |
Пәнаралық байланыс: |
Көркем еңбек(өлшейді, сызады) Сауат ашу (жұмбақ шешу) Дене шынықтыру (сергіту сәті барысында) |
Бастапқы білім: |
Қарапайым және жазықтықтағы фигуралар, ұзындық өлшем бірліктер, «ұзын», «қысқа» ұғымдарын, бағыттарды айыруды біледі. Өткен сабақты еске түсіру арқылы (фигураларды ауада салу, жұмбақ шешу) |
Сабақтың жоспарланған кезеңдері: |
Сабақтағы жоспарланған іс- әрекет |
Ресурстар |
||
Сабақтың басы: 2мин
2мин
2мин
Сабақтың ортасы:
6мин
4мин
3мин
8мин
4мин
5мин
С абақтың соңы: 4мин
|
Ұ. Ширату « Өлең» әдісі Кәне түзу тұрайық, Көзімізбен түзу сызайық Саусақпенен екі нүктені белгілеп, Араларын түзуменен қосайық. Қандай фигура шықты ? Жауап: кесінді Ал енді төрт нүкте белгілеп, Оны да түзумен қосайық. Қандай фигура шықты? Жауап: төртбұрыш ҚБ мұғалімнің мадақтауы Бүгінгі сабағымыз өлең мазмұнына байланысты фигуралар туралы болмақ. Сондықтан сабаққа қандай құралдар керек екенін жұмбақты шешу арқылы анықтап алайық. Жұмбақ: 1.Қысқа таяқ дiңi бар, Шиырлаған iзiнде Сайрап тұрар тiлi бар. (Қарындаш) 2.Жұқа тақтай бөлшегi, Ұзындықтың өлшемi. (Сызғыш) 3.
Тазалап ақ қағаз
жүзін, ҚБ мұғалімнің мадақтауы -Енді осы құралдарды пайдаланып графикалық диктант жазайық
ҚБ жұптық «Жасыл қалам» әдісі(өзара бағалау көршілерімен дәптер ауыстыру арқылы) -Біз кесінділерді сызғанда дәптердің торкөзін пайдаланып, салыстырғанда көзбен салыстырдық. -Ал енді кесіндінің нақты ұзындығын білгілерің келе ме? -Иә Сабақтың мақсатымен таныстыру: - Олай болса біздің бүгінгі сабағымыздың мақсаты кесіндіні өлшеу, фигураларды салу. Жаңа сабақ Практикалық жұмыс Түсіндіре отырып, оқушылармен бірге істеу ( қалыс қалған бала болмау керек) Кесіндіні сызу алгоритмі:
ҚБ мұғалімнің марапаты Графикалық диктант. Дерек көзі арқылы саралау графикалық диктантта сызған кесіндінің нақты ұзындығын анықтайық. І-топ бірінші кесіндінің ұзындығын анықтайды,өлшем бірлігін жазады, әріппен белгілейді. ІІ-топ екінші кесіндінің ұзындығын анықтайды,өлшем бірлігін жазады, әріппен белгілейді. ІІІ-топ үшінші кесіндінің ұзындығын анықтайды,өлшем бірлігін жазады, әріппен белгілейді. ҚБ жұптық «смайлик жапсыру» арқылы өзара бағалау Оқулықпен жұмыс: Тапсырма Бағалау критерийі:
Тышқанның ініне кіретін жолдардың ұзындығын өлшейік.( үш топ 3 жолды өлшейді, ауызша айтады) Тышқанға қай жолмен бірінші жетеді деп ойлайсыңдар? Жауап: - Неге? ( басқаларына қарағанда қысқа, неше см қысқа?) -Неше см қысқа? -Неше см ұзын? ҚБ топтық «От шашу» әдісі Дәптермен жеке жұмыс .Тапсырма арқылы саралау.: «Сиқырлы карточка» әдісі (әр оқушыға беру) А. 3см кесінді сыз, әріппен белгіле, өлшем бірлігін жаз. В. Берілген үшбұрышты дәптерге сал,әріппен белгіле, бір қабырғасын өлше,өлшем бірлігін жаз. С см см . 2см және 4см кесінді сыз,әріппен белгіле. Салыстыр. *ҚБ өзін- өзі бағалау «Смайлик» әдісі экранда жауап жазулы Сергіту: Гендерлік топ Ойын: «Бинго» (ойын шартын түсіндіру) Әр топқа фигуралар беріледі композиция құрастырыды. Кыздар: қуыршақ т/б Ұлдар: машина т/б КБ.: бір- біріне қонаққа келіп композицияны көреді қошемет көрсетеді « Ке- ре- мет» Бекіту Дәптермен жеке жұмыс Қалыптастырушы бағалауға арналған тапсырма Бағалау критерийі: * Өлшем жасауда тиісті өлшем бірлікті қолданады, әріппен белгілейді Тапсырма 5см кесінді сыз, өлшем бірлігін жаз және әріппен белгіле. Дескриптор:
ҚБ жұптық бағалау «Цукерман таяқшалары» әдісі арқылы . Қорытынды Ойын: «Бес саусақ»(шартын түсіндіру) «Ақиқат пен жалған» әдісі
ҚБ Мұғалімнің марапаты -Сонымен оқушылар сабағымыздың мақсаттына жеттік деп пе? (мақсатты естеріне түсіру) Рефлексия: «Ұзындықты таңда» әдісі Сабақты мүлдем түсінбедім деген оқушылар о-дің тұсына; Сұрағым бар деген оқушылар 5см- дің тұсына; Барлығы түсінікті деген оқушылар 10 см-дің қасына келіп тұра қалады. |
кесінді төртбұрыш
Жұмбақ жауабы экранда: Сызғыш, қарындаш, өшіргіш суреттері
графикалық диктант жауабы экранда:
Кесіндіні сызу алгоритмі:
графикалық диктант жауабы экранда
Мазмұнды сурет
Тапсырма жазылған сары , қызыл, жасыл түсті карточкалар
экранда жауап жазулы
«Бес саусақ» Қызыл, жасыл ложь правда жалған ақиқат zhalgan akikat
Тақтада үлкен сызғыш ілулі тұрады 0 5см 10см |
||
Саралау –оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғарыоқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз? |
Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз? |
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз |