Кіріспе
бөлімі
|
Шаттық
шеңбері: «Көңіл күй»
Қуан
шаттан, Алақай!
Қуанатын
келді күн.
Қайырлы
күн! Шұғылалы Алтын-күн!
Күліп
шықты күн бүгін!
Бәріміз
дос болайық!
Сабақты
жақсы оқиық,
Күнде
бала бақшамызға келейік.
Жұмбақ
шешу:
Олай, болса,балалар, мен
сендерге жұмбақ жасырайын сендер шешуін тауып
көріңдер.
«Жапырақты бояды, Атырапты
бояды.
Бояп-бояп барлығын Сап-сары
ғып қояды. /Алтын күз/
«Ағайынды
бәрі: Шықса-көк, Түссе-сары.»
/жапырақ/
Жарайсыңдар, балалар! Бүгінгі
оқу іс әрекетіміздің тақырыбы «Күзгі табиғат» жайлы болмақ. Ендеше
күзгі табиғатқа саяхатқа баруға қалай
қарайсыңдар.
Слайд: «Күзгі табиғат»туралы
әңгімелеу:
|
-Балалар
шеңбер құрады, дөңгелене тұрып, барлығы бірге
айтады.
-Алтын
күз
-Жапырақ
-Балалар сурет бойынша
әңгімелейді.
|
Негізгі
бөлім
|
Сұрақ
–жауап:
- Жылдың қай мезгілін көріп
тұрсыңдар?
- Күз мезгілінде неше
ай бар, ай аттарын атаңдар?
-
- Күз мезгілі табиғаттың
ерекшелігі қандай?
- Қандай өзгерістерді
байқадыңдар?
- Адамдар қандай киімдер
киеді?
- Адамдар,аңдар,жануарлар,
құстар,жәндіктер күзде қандай тірішіліктер
жасайды?
- - Нелер пісіп
жетіледі?
- Не үшін Алтын күз деп
айтамыз?
- Жомарт күз деп неге
айтамыз?
Полингвальді
компонент:
Күз – осень –
autumn
С
Сергіту сәті: Музыкалық
әуенмен
Ойын: Күн,жаңбыр,
жел
Д/ойын: Жыл
мезгілі
тілімізге жаттығу
жасайық.
Үз-үз-үз –Бізде алтын
күз
Ақ-ақ-ақ-сарғаяды
жапырақ
Ән-ән-ән- қамба толған
дән
«Алтын күз» Ғ. Қайырбековтің
өлеңін мнемокесте бойынша жаттау
-Өлеңде не жайлы
айтылған?
-Дұрыс Алтын күз деп айналаның
барлығы сары түске енеді.
-Жомарт күз деп жемістер мен
көкөністер пісіп жетілетін кезді
айтады.
Сөздік
жұмыс: Алтын
күз, Жомарт күз, сары ала тон,
жауын.
Д/ойын: Бақта ма,бақшада
ма?
Шарты: жемістер мен
көкөністерді ажыратып,топтай білу.
Қимылды ойын:
«Салат» Бастарына маскаларды киіп, музыка әуенімен
жүгіріп ойнауды, ал музыка тоқтағасын үш – үштен тұра қалып салат
болуды ұсынады..
|
Күз
мезгілі
-Үш ай,
қыркүйек,
қазан,қараша
- Күн суыта бастайды,
адамдар жылы киімдерін киеді, құстар жылы жаққа ұшып
кетеді.Жапырақтар
сарғайып түсе бастайды.
Жемістер мен көкөністер піседі.
Қайталайды және
түсінеді.
Қимыл қозғалыстар
жасайды.
-Балалар әр жыл мезгіліне
сәйкес орналастырады.
Балалар жаттығуды
орындайды
-Балалар кесте бойынша өлеңді
жаттайды.
-Балалар өз ойларын
айтады.
Қайталайды және
түсінеді
Ойынға қызыға
қатысады.
Сызық арқылы
көрестеді.
|
Қорыту
бөлімі
|
-Балалар, бүгінігі оқу-іс әрекетіміз ұнады
ма?
- Бүгін не туралы
айттық?
-Күзгі табиғаттың ерекшеліктері қандай
екен?
-Алтын күз, Жомарт күз деп
неге айтамыз?
-Табиғатты ластауға бола
ма? Рефлексия: Екі түрлі қолшатырды алады. Күз туралы
өлеңмен аяқтау -Егерде көңіл-күйлерің жақсы болса, сары
түсті қолшатырдың астына жиналыңдар, көңіл-күйлерің болмай тұрса,
көк түсті қолшатырдың астына
жиналыңдар.
|
-Иә,
ұнады
-Күз мезгілі
туралы
-Күн суытады,жылы
киімдерімізді киеміз,құстар жылы жаққа ұшып
кетеді.т.б.
-Алтын күз деп ағаштың
жапырақтары сарғаяды,
айнала сары түске
боялады.
Жомарт күз деп жеміс-жидектер
пісіп,жиын-терім болатын кезді
айтады.
-Жоқ табиғатты ластауға
болмайды.Табиғатты қорғап,күтеміз.
-Балалар музыкалық әуенмен өз
көңіл күйлерін сары түсті қолшатыр астына жиналу арқылы өз ойларын
айтады.
|