Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы


    Сабақтың тақырыбы



    Мұғалім:

    Мектеп:

    Күні:

    Мен дәрігер боламын

    61-сабақ

    Рахимова Гульзат Зейноллаевна

    №127 ЖББМ

    26.12.2022жыл


    Дағды

    Тыңдалым және айтылым


    Оқыту мақсаттыры


    Т.4.1.2.1 бейтаныс сөздер мен сөз тіркестері бар мәтіннің мағынасын мәтінге қатысты анықтап түсіну.

    Т.4.1.1.1 анық айтылған сөзді тыңдап, қысқаша жазба (тірек сөздер) жасау және нақтылау мақсатында сұрақтар құру;

    Т.4.1.3.1 тыңдаған материалдың (ұзақтығы 2-2,5 мин) мазмұны бойынша сұрақтарға жауап беру/сөйлемді толықтыру және түйінді тұстарын анықтау/кесте толтыру/кластер құрастыру;

    А.4.2.1.1 берілген сөздерге қарама-қарсы мағыналы, мағыналас сөздерді табу және сөйлеу барысында қолдану

    Т.4.1.5.1 тыңдаған оқиға/әңгіме бөліктерінің жалғасын болжау


    Тілдік міндеттер

    ісіп кету, тамақты шаю, тамағым ауырады , құлағым шулайды, басым айналады


    Алдыңғы білім

    Киім дүкенінде

    Сабақтың барысы


    Shape1 Shape2


    С.кезең.і


    Жоспарланған оқыту іс-әрекеттері




    уақыты

    Қар.қат

    Оқыту ресурстары


    Кіріспе

    «Ойлан» айдарымен ұсынылған тапсырма.

    3 топ Диаграмма жасап ,сол диаграмма арқылы сөйлейді.

    Берілгентапсырма оқушылардыңөлеңшумақтарынтүсініпоқуғанегізделген.Мұғалімоқулықта берілгенөлеңдісыныпболыпдауыстапбірмезеттеоқудытапсырады.Бірретоқығаннанкейінөлең мазмұнынқаншалықтытүсінгендерінжұппенталқылаудысұрайды.Әржұпталқылаужүргізіп,пікірлерінортағасалады.Мұғалімөлеңмазмұнынасай оқушылардыңжауапберуіүшінқолдауболатындай сұрақтарқұрастырады:

    Мысалы, қандай дәрігерлерді білесің?

    3 мин











    Мұғ-Сынып

    суреттер

    Оқулық.



    Негізгі бөлім

    «Тыңда және жауап бер»

    Берілген тапсырма тыңдалымдағдысынжетілдіругеарналған.Сөздерді қайталауарқылыестесақтаудағдысынжетілдіреді.Оқушылароқулықтағысөйлемдердіоқиды.Мұғалімніңнұсқаулығыбойыншакелесітапсырмамәтіндітыңдайды.Тыңдағанмәтіндерібойыншаоқулықтаберілген сөйлемдердіңиелерінанықтайды. Сұраққа жауап береді.Диалогті тағыда тыңдап және кестедегі үлгімен сәйкестендіреді. Жауаптарынкөршілеріменсалыстырады.

    10 мин

    топпен жұмыс

    Суреттер

    Оқулық


    6-мин

    Мұғалім-сынып

    Кесте

    аудиодиск

    суреттер


    Кел, сөйлесейік

    Тапсырманегізінде оқушылараурудың белгілерін анықтайотырып, кестені пайдаланып, жұптарымендиалогқатүсеалады. Тапсырманы жұппенрөлдікойынретіндеорындайалады. Балалар қандай дәрігерге барады? Мысалы, Айжан көз дәрігеріне барады.



    «Бас бармақ» әдісі арқылы бағалау (мұғалімнің бағалауы)


    7 мин

    Мұғалім - сынып


    Оқулық

    кесте


    «Оқы» айдарымен ұсынылған тапсырм «Рөлдік ойын» әдісі арқылы оқушылар берілген кейіпкерлердің эмоционалдық жақтарын көрсете отырып, рөлдер арқылы сахналап ойнайды. Оқушылар карточка арқылы (тақтада, қағаз парақтарда және т.б.) тапсырма алады, рөлдерді бөледі, жағдайды ойнайды және барлық топқа ұсынады (көрсетеді). Мұғалім рөлді өзі бөледі. Бұл әдістің артықшылығы сол – әрбір оқушы өзін ұсынылған рөл жағдайында көрсетеді, тақырып бойынша дұрыс сөйлеуге ынталанады. Кейіпкерлер: Көз дәрігері, терапевт, құлақ,тамақ дәрігері.

    Мұғалім ауызша комментарий береді. «Жақсы! Тамаша! Керемет!

    6 мин

    жеке жұмыс

    оқулық

    дәптер

    кесте


    Оқы және жауап бер.Жаз

    Берілген тапсырманы «Болжау» стратегиясын қолданып, оқулықта берілген сұрақтарды көршісімен бірге талқылайды. Дәрігер сені қалай емдейді? Деген сұраққа жауап береді. Мен ауырсам, дәрігерді үйге шақырамын. Ол мені емдейді. Мысалы, менің басым ауырса ...




    Оқулық

    дәптер


    3 мин


    Сынып-мұғалім



    Оқушылардың тақырыпты қаншалықты меңгергенін тексеру

    Мұғалімдер оқушылардың тақырыпты қаншалықты мегергендерін міндетті түрде тексеруі керек. Сабақтың өн бойында қалыптастырушы бағалау элементтері көрініс табуы тиіс. Мұғалімнің оқушыларды бағалауы (мадақтар сөздерін қолдануы), оқушылардың өздерін және бір -бірін бағалаулары болуы керек. Кері байланыс жүргізудің маңызы зор.


    Бағалау критерийлері

    • Дәрігер құралдарымен танысады.

    • Жаңа сөздерді меңгереді.

    • Мәтін мазмұны бойынша сұрақтарға жауап береді.

    • Тыңдаған мәтіннің бөліктерін болжап айтады.


    Пәнаралық байланыстар

    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Рахимова Гульзат Зейноллаевна
    16 Ақпан 2023
    1300
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    Ашық сабақ"Мен дәрігер боламын"

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    Ашық сабақ"Мен дәрігер боламын"

    Материал туралы қысқаша түсінік
    Ашық сабақ 4-сынып Тақырыбы: Мен дәрігер боламын
    Материалдың қысқаша нұсқасы


    Сабақтың тақырыбы



    Мұғалім:

    Мектеп:

    Күні:

    Мен дәрігер боламын

    61-сабақ

    Рахимова Гульзат Зейноллаевна

    №127 ЖББМ

    26.12.2022жыл


    Дағды

    Тыңдалым және айтылым


    Оқыту мақсаттыры


    Т.4.1.2.1 бейтаныс сөздер мен сөз тіркестері бар мәтіннің мағынасын мәтінге қатысты анықтап түсіну.

    Т.4.1.1.1 анық айтылған сөзді тыңдап, қысқаша жазба (тірек сөздер) жасау және нақтылау мақсатында сұрақтар құру;

    Т.4.1.3.1 тыңдаған материалдың (ұзақтығы 2-2,5 мин) мазмұны бойынша сұрақтарға жауап беру/сөйлемді толықтыру және түйінді тұстарын анықтау/кесте толтыру/кластер құрастыру;

    А.4.2.1.1 берілген сөздерге қарама-қарсы мағыналы, мағыналас сөздерді табу және сөйлеу барысында қолдану

    Т.4.1.5.1 тыңдаған оқиға/әңгіме бөліктерінің жалғасын болжау


    Тілдік міндеттер

    ісіп кету, тамақты шаю, тамағым ауырады , құлағым шулайды, басым айналады


    Алдыңғы білім

    Киім дүкенінде

    Сабақтың барысы


    Shape1 Shape2


    С.кезең.і


    Жоспарланған оқыту іс-әрекеттері




    уақыты

    Қар.қат

    Оқыту ресурстары


    Кіріспе

    «Ойлан» айдарымен ұсынылған тапсырма.

    3 топ Диаграмма жасап ,сол диаграмма арқылы сөйлейді.

    Берілгентапсырма оқушылардыңөлеңшумақтарынтүсініпоқуғанегізделген.Мұғалімоқулықта берілгенөлеңдісыныпболыпдауыстапбірмезеттеоқудытапсырады.Бірретоқығаннанкейінөлең мазмұнынқаншалықтытүсінгендерінжұппенталқылаудысұрайды.Әржұпталқылаужүргізіп,пікірлерінортағасалады.Мұғалімөлеңмазмұнынасай оқушылардыңжауапберуіүшінқолдауболатындай сұрақтарқұрастырады:

    Мысалы, қандай дәрігерлерді білесің?

    3 мин











    Мұғ-Сынып

    суреттер

    Оқулық.



    Негізгі бөлім

    «Тыңда және жауап бер»

    Берілген тапсырма тыңдалымдағдысынжетілдіругеарналған.Сөздерді қайталауарқылыестесақтаудағдысынжетілдіреді.Оқушылароқулықтағысөйлемдердіоқиды.Мұғалімніңнұсқаулығыбойыншакелесітапсырмамәтіндітыңдайды.Тыңдағанмәтіндерібойыншаоқулықтаберілген сөйлемдердіңиелерінанықтайды. Сұраққа жауап береді.Диалогті тағыда тыңдап және кестедегі үлгімен сәйкестендіреді. Жауаптарынкөршілеріменсалыстырады.

    10 мин

    топпен жұмыс

    Суреттер

    Оқулық


    6-мин

    Мұғалім-сынып

    Кесте

    аудиодиск

    суреттер


    Кел, сөйлесейік

    Тапсырманегізінде оқушылараурудың белгілерін анықтайотырып, кестені пайдаланып, жұптарымендиалогқатүсеалады. Тапсырманы жұппенрөлдікойынретіндеорындайалады. Балалар қандай дәрігерге барады? Мысалы, Айжан көз дәрігеріне барады.



    «Бас бармақ» әдісі арқылы бағалау (мұғалімнің бағалауы)


    7 мин

    Мұғалім - сынып


    Оқулық

    кесте


    «Оқы» айдарымен ұсынылған тапсырм «Рөлдік ойын» әдісі арқылы оқушылар берілген кейіпкерлердің эмоционалдық жақтарын көрсете отырып, рөлдер арқылы сахналап ойнайды. Оқушылар карточка арқылы (тақтада, қағаз парақтарда және т.б.) тапсырма алады, рөлдерді бөледі, жағдайды ойнайды және барлық топқа ұсынады (көрсетеді). Мұғалім рөлді өзі бөледі. Бұл әдістің артықшылығы сол – әрбір оқушы өзін ұсынылған рөл жағдайында көрсетеді, тақырып бойынша дұрыс сөйлеуге ынталанады. Кейіпкерлер: Көз дәрігері, терапевт, құлақ,тамақ дәрігері.

    Мұғалім ауызша комментарий береді. «Жақсы! Тамаша! Керемет!

    6 мин

    жеке жұмыс

    оқулық

    дәптер

    кесте


    Оқы және жауап бер.Жаз

    Берілген тапсырманы «Болжау» стратегиясын қолданып, оқулықта берілген сұрақтарды көршісімен бірге талқылайды. Дәрігер сені қалай емдейді? Деген сұраққа жауап береді. Мен ауырсам, дәрігерді үйге шақырамын. Ол мені емдейді. Мысалы, менің басым ауырса ...




    Оқулық

    дәптер


    3 мин


    Сынып-мұғалім



    Оқушылардың тақырыпты қаншалықты меңгергенін тексеру

    Мұғалімдер оқушылардың тақырыпты қаншалықты мегергендерін міндетті түрде тексеруі керек. Сабақтың өн бойында қалыптастырушы бағалау элементтері көрініс табуы тиіс. Мұғалімнің оқушыларды бағалауы (мадақтар сөздерін қолдануы), оқушылардың өздерін және бір -бірін бағалаулары болуы керек. Кері байланыс жүргізудің маңызы зор.


    Бағалау критерийлері

    • Дәрігер құралдарымен танысады.

    • Жаңа сөздерді меңгереді.

    • Мәтін мазмұны бойынша сұрақтарға жауап береді.

    • Тыңдаған мәтіннің бөліктерін болжап айтады.


    Пәнаралық байланыстар

    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Адам және қоғам Презентация 5 сынып
    16.02.2023
    1300
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Рахимова Гульзат Зейноллаевна
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации