Материалдар / Ашық сабақ"Мен дәрігер боламын"
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Ашық сабақ"Мен дәрігер боламын"

Материал туралы қысқаша түсінік
Ашық сабақ 4-сынып Тақырыбы: Мен дәрігер боламын
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
16 Ақпан 2023
570
3 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады


Сабақтың тақырыбы



Мұғалім:

Мектеп:

Күні:

Мен дәрігер боламын

61-сабақ

Рахимова Гульзат Зейноллаевна

127 ЖББМ

26.12.2022жыл


Дағды

Тыңдалым және айтылым


Оқыту мақсаттыры


Т.4.1.2.1 бейтаныс сөздер мен сөз тіркестері бар мәтіннің мағынасын мәтінге қатысты анықтап түсіну.

Т.4.1.1.1 анық айтылған сөзді тыңдап, қысқаша жазба (тірек сөздер) жасау және нақтылау мақсатында сұрақтар құру;

Т.4.1.3.1 тыңдаған материалдың (ұзақтығы 2-2,5 мин) мазмұны бойынша сұрақтарға жауап беру/сөйлемді толықтыру және түйінді тұстарын анықтау/кесте толтыру/кластер құрастыру;

А.4.2.1.1 берілген сөздерге қарама-қарсы мағыналы, мағыналас сөздерді табу және сөйлеу барысында қолдану

Т.4.1.5.1 тыңдаған оқиға/әңгіме бөліктерінің жалғасын болжау


Тілдік міндеттер

ісіп кету, тамақты шаю, тамағым ауырады , құлағым шулайды, басым айналады


Алдыңғы білім

Киім дүкенінде

Сабақтың барысы


Shape1 Shape2


С.кезең.і


Жоспарланған оқыту іс-әрекеттері




уақыты

Қар.қат

Оқыту ресурстары


Кіріспе

«Ойлан» айдарымен ұсынылған тапсырма.

3 топ Диаграмма жасап ,сол диаграмма арқылы сөйлейді.

Берілгентапсырма оқушылардыңөлеңшумақтарынтүсініпоқуғанегізделген.Мұғалімоқулықта берілгенөлеңдісыныпболыпдауыстапбірмезеттеоқудытапсырады.Бірретоқығаннанкейінөлең мазмұнынқаншалықтытүсінгендерінжұппенталқылаудысұрайды.Әржұпталқылаужүргізіп,пікірлерінортағасалады.Мұғалімөлеңмазмұнынасай оқушылардыңжауапберуіүшінқолдауболатындай сұрақтарқұрастырады:

Мысалы, қандай дәрігерлерді білесің?

3 мин











Мұғ-Сынып

суреттер

Оқулық.



Негізгі бөлім

«Тыңда және жауап бер»

Берілген тапсырма тыңдалымдағдысынжетілдіругеарналған.Сөздерді қайталауарқылыестесақтаудағдысынжетілдіреді.Оқушылароқулықтағысөйлемдердіоқиды.Мұғалімніңнұсқаулығыбойыншакелесітапсырмамәтіндітыңдайды.Тыңдағанмәтіндерібойыншаоқулықтаберілген сөйлемдердіңиелерінанықтайды. Сұраққа жауап береді.Диалогті тағыда тыңдап және кестедегі үлгімен сәйкестендіреді. Жауаптарынкөршілеріменсалыстырады.

10 мин

топпен жұмыс

Суреттер

Оқулық


6-мин

Мұғалім-сынып

Кесте

аудиодиск

суреттер


Кел, сөйлесейік

Тапсырманегізінде оқушылараурудың белгілерін анықтайотырып, кестені пайдаланып, жұптарымендиалогқатүсеалады. Тапсырманы жұппенрөлдікойынретіндеорындайалады. Балалар қандай дәрігерге барады? Мысалы, Айжан көз дәрігеріне барады.



«Бас бармақ» әдісі арқылы бағалау (мұғалімнің бағалауы)


7 мин

Мұғалім - сынып


Оқулық

кесте


«Оқы» айдарымен ұсынылған тапсырм «Рөлдік ойын» әдісі арқылы оқушылар берілген кейіпкерлердің эмоционалдық жақтарын көрсете отырып, рөлдер арқылы сахналап ойнайды. Оқушылар карточка арқылы (тақтада, қағаз парақтарда және т.б.) тапсырма алады, рөлдерді бөледі, жағдайды ойнайды және барлық топқа ұсынады (көрсетеді). Мұғалім рөлді өзі бөледі. Бұл әдістің артықшылығы сол – әрбір оқушы өзін ұсынылған рөл жағдайында көрсетеді, тақырып бойынша дұрыс сөйлеуге ынталанады. Кейіпкерлер: Көз дәрігері, терапевт, құлақ,тамақ дәрігері.

Мұғалім ауызша комментарий береді. «Жақсы! Тамаша! Керемет!

6 мин

жеке жұмыс

оқулық

дәптер

кесте


Оқы және жауап бер.Жаз

Берілген тапсырманы «Болжау» стратегиясын қолданып, оқулықта берілген сұрақтарды көршісімен бірге талқылайды. Дәрігер сені қалай емдейді? Деген сұраққа жауап береді. Мен ауырсам, дәрігерді үйге шақырамын. Ол мені емдейді. Мысалы, менің басым ауырса ...




Оқулық

дәптер


3 мин


Сынып-мұғалім



Оқушылардың тақырыпты қаншалықты меңгергенін тексеру

Мұғалімдер оқушылардың тақырыпты қаншалықты мегергендерін міндетті түрде тексеруі керек. Сабақтың өн бойында қалыптастырушы бағалау элементтері көрініс табуы тиіс. Мұғалімнің оқушыларды бағалауы (мадақтар сөздерін қолдануы), оқушылардың өздерін және бір -бірін бағалаулары болуы керек. Кері байланыс жүргізудің маңызы зор.


Бағалау критерийлері

  • Дәрігер құралдарымен танысады.

  • Жаңа сөздерді меңгереді.

  • Мәтін мазмұны бойынша сұрақтарға жауап береді.

  • Тыңдаған мәтіннің бөліктерін болжап айтады.


Пәнаралық байланыстар

Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!