Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Ашық сабақ"Мен дәрігер боламын"
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
|
Сабақтың тақырыбы
Мұғалім: Мектеп: Күні: |
Мен дәрігер боламын 61-сабақ Рахимова Гульзат Зейноллаевна №127 ЖББМ 26.12.2022жыл |
||||||
|
Дағды |
Тыңдалым және айтылым |
||||||
|
Оқыту мақсаттыры |
Т.4.1.2.1 бейтаныс сөздер мен сөз тіркестері бар мәтіннің мағынасын мәтінге қатысты анықтап түсіну. Т.4.1.1.1 анық айтылған сөзді тыңдап, қысқаша жазба (тірек сөздер) жасау және нақтылау мақсатында сұрақтар құру; Т.4.1.3.1 тыңдаған материалдың (ұзақтығы 2-2,5 мин) мазмұны бойынша сұрақтарға жауап беру/сөйлемді толықтыру және түйінді тұстарын анықтау/кесте толтыру/кластер құрастыру; А.4.2.1.1 берілген сөздерге қарама-қарсы мағыналы, мағыналас сөздерді табу және сөйлеу барысында қолдану Т.4.1.5.1 тыңдаған оқиға/әңгіме бөліктерінің жалғасын болжау |
||||||
|
Тілдік міндеттер |
ісіп кету, тамақты шаю, тамағым ауырады , құлағым шулайды, басым айналады |
||||||
|
Алдыңғы білім |
Киім дүкенінде |
||||||
Сабақтың барысы
|
||||||||
|
С.кезең.і |
Жоспарланған оқыту іс-әрекеттері |
уақыты |
Қар.қат |
Оқыту ресурстары |
|||
|
Кіріспе |
«Ойлан» айдарымен ұсынылған тапсырма. 3 топ Диаграмма жасап ,сол диаграмма арқылы сөйлейді. Берілгентапсырма оқушылардыңөлеңшумақтарынтүсініпоқуғанегізделген.Мұғалімоқулықта берілгенөлеңдісыныпболыпдауыстапбірмезеттеоқудытапсырады.Бірретоқығаннанкейінөлең мазмұнынқаншалықтытүсінгендерінжұппенталқылаудысұрайды.Әржұпталқылаужүргізіп,пікірлерінортағасалады.Мұғалімөлеңмазмұнынасай оқушылардыңжауапберуіүшінқолдауболатындай сұрақтарқұрастырады: Мысалы, қандай дәрігерлерді білесің? |
3 мин
|
Мұғ-Сынып |
суреттер Оқулық. |
|||
|
Негізгі бөлім |
«Тыңда және жауап бер» Берілген тапсырма тыңдалымдағдысынжетілдіругеарналған.Сөздерді қайталауарқылыестесақтаудағдысынжетілдіреді.Оқушылароқулықтағысөйлемдердіоқиды.Мұғалімніңнұсқаулығыбойыншакелесітапсырмамәтіндітыңдайды.Тыңдағанмәтіндерібойыншаоқулықтаберілген сөйлемдердіңиелерінанықтайды. Сұраққа жауап береді.Диалогті тағыда тыңдап және кестедегі үлгімен сәйкестендіреді. Жауаптарынкөршілеріменсалыстырады. |
10 мин |
топпен жұмыс |
Суреттер Оқулық |
|||
|
|
6-мин |
Мұғалім-сынып |
Кесте аудиодиск суреттер |
||||
|
Кел, сөйлесейік Тапсырманегізінде оқушылараурудың белгілерін анықтайотырып, кестені пайдаланып, жұптарымендиалогқатүсеалады. Тапсырманы жұппенрөлдікойынретіндеорындайалады. Балалар қандай дәрігерге барады? Мысалы, Айжан көз дәрігеріне барады.
«Бас бармақ» әдісі арқылы бағалау (мұғалімнің бағалауы)
|
7 мин |
Мұғалім - сынып |
Оқулық кесте |
||||
|
«Оқы» айдарымен ұсынылған тапсырм «Рөлдік ойын» әдісі арқылы оқушылар берілген кейіпкерлердің эмоционалдық жақтарын көрсете отырып, рөлдер арқылы сахналап ойнайды. Оқушылар карточка арқылы (тақтада, қағаз парақтарда және т.б.) тапсырма алады, рөлдерді бөледі, жағдайды ойнайды және барлық топқа ұсынады (көрсетеді). Мұғалім рөлді өзі бөледі. Бұл әдістің артықшылығы сол – әрбір оқушы өзін ұсынылған рөл жағдайында көрсетеді, тақырып бойынша дұрыс сөйлеуге ынталанады. Кейіпкерлер: Көз дәрігері, терапевт, құлақ,тамақ дәрігері. Мұғалім ауызша комментарий береді. «Жақсы! Тамаша! Керемет! |
6 мин |
жеке жұмыс |
оқулық дәптер кесте |
||||
|
Оқы және жауап бер.Жаз Берілген тапсырманы «Болжау» стратегиясын қолданып, оқулықта берілген сұрақтарды көршісімен бірге талқылайды. Дәрігер сені қалай емдейді? Деген сұраққа жауап береді. Мен ауырсам, дәрігерді үйге шақырамын. Ол мені емдейді. Мысалы, менің басым ауырса ... |
|
|
Оқулық дәптер |
||||
|
3 мин |
Сынып-мұғалім |
|
|||||
|
Оқушылардың тақырыпты қаншалықты меңгергенін тексеру Мұғалімдер оқушылардың тақырыпты қаншалықты мегергендерін міндетті түрде тексеруі керек. Сабақтың өн бойында қалыптастырушы бағалау элементтері көрініс табуы тиіс. Мұғалімнің оқушыларды бағалауы (мадақтар сөздерін қолдануы), оқушылардың өздерін және бір -бірін бағалаулары болуы керек. Кері байланыс жүргізудің маңызы зор. |
|||||||
|
Бағалау критерийлері
|
Пәнаралық байланыстар Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз |