Материалдар / Ашық сабақ:М.Жұмабаев «Мен жастарға сенемін»
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Ашық сабақ:М.Жұмабаев «Мен жастарға сенемін»

Материал туралы қысқаша түсінік
7-сынып мұғалімдеріне М.Жұмабаевтың шығармашылығын оқушыларға таныстыру үшін қажет
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
13 Қаңтар 2020
2420
10 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Мектеп:  

«№35 гимназия» КММ

Сабақ 

тақырыбы: 


 М.Жұмабаев «Мен жастарға сенемін»

Күні 

07.06.2019ж

Мұғалімнің есімі 

Тумабаева Ақерке Берікқанқызы

Сынып 7(Т2)

Қатысқандар саны 16 қатыспағандар :0

Сабаққа негізделген оқу мақсаты 

 7.1.1.1 мәтін үзінділері арқылы оқиғаның дамуын болжау;

7.2.5.1 диалогке қатысушылар коммуникативтік жағдаяттың талаптарына сай «сөйлеушітыңдаушы» позицияларын еркін ауыстыру

Сабақ мақсаттары: 

Барлық оқушылар: мәтінді тыңдайды, түсінген ақпараты

бойынша далогке қатысады;

Оқушылардың басым бөлігі: мәтін үзінділері

арқылы оқиғаның дамуын болжай алады; жағдаяттың талаптарына сай сұрақ-жауап құрастырады

Кейбір оқушылар: Оқиғаның дамуын болжап, коммуникативтік жағдаяттың талаптарына сай диалогке түседі, өзіндік пікірін білдіреді

Бағалау критерий-лері: 

  • Мәтін мағынасын түсінеді,

  • Мәтін мазмұнын түсінеді;

  • Оқиғаның дамуын болжайды;

  • Коммуникативтік жағдаяттың талаптарына сай диалогке

түседі;

  • оқиғаларды дамыта алады, диалог құрады

Тілдік мақсаттар 



Тілдік дағдылар:  жаңа сөздердің мағынасын түсіну,

мәтіннен жаңа сөздер мен сөз тіркестерін таба алу, мәтінге қатысты өз ойын айта алу

Терминология:  айбатты,қайратты, қанатты, ұмтылу,

көздеу, сену, арыстандай,жолбарыстай,қырандай

Сөз тіркестері:  жастарға сенемін, жас қырандар

Құндылықтарды дарыту 

Еңбекқорлық, патриоттық,үлкенді сыйлау

Пәнаралық байланыстар 

Тарих, музыка

АКТ қолдану дағдылары 

 Интeрбeлceндi тaқтa, аудио, ғаламтор

Алдыңғы оқу/ Бастапқы білім 

 Мағжан Жұмабаев кім? Қандай шығармаларын білесіңдер? Жастар деп кімдерді айтамыз? Еліміздің болашағы кімдер? «Сенім» дегенді қалай түсінесіңдер? Сендер өмірде кімге сенесіңдер?


Ишара:қуану, толқу, шапалақтау

Жоспар

Жоспар-ланған уақыт 

Жоспарланған  жаттығулар 

Ресурстар

Басталуы 



7 мин



Ұйымдacтыру кeзeңi:

Cәлeмдecу.Caбaқ мaқcaты, тaқырыбы тaныcтырылaды.

Сыныпта психологиялық ахуал тудыру

«Мен саған сенемін» әдісі

әуен ойнап тұрады. Жұп құрып, бір - бірінің

көздеріне қарап отырады. «Мен саған

сенемін...» өйткені сен жақсы адамсың сөздері арқылы бір-біріне деген

сенімін арттырамын

Кері байланыс аламын:

  • Көңіл күйлеріңіз қалай?

  • Жаттығу ұнады ма?

  • Жаттығудан қандай әсер алдыңыздар?

Топқа бөлу «Мезгіл» әдісі

Қағаз қиындылары арқылы топқа бөліну,

Мақсаты:ай аттарын қиындыларға

жазып, қорапшаға саламын, оқушылар жеке-

жеке келіп қиындыларды таңдап алады.

Оқушылардың таңдаған айларын 4 мезгіл

бойынша – 4 топқа бөлемін

І-топ «Қыс»; ІІІ-топ «Жаз» ;

ІІ-топ «Көктем»; IVтоп– «Күз»


Әдіс-тәсілдер қоймасы. Талдықорған-2018



"http://zaycev.net/pages/4114/411429.shtml?trackId=411429



Қағаз қиындылары

Ортасы

1-тапсырма . Тыңдалым алды тапсырма: Сөздік жұмысы

Ұ

Бағалау критерийлері: тақырыпқа байланысты жаңа сөздерді біледі, мағынасын түсінеді.

Ойлау дағдыларының деңгейлері: білу, түсіну;

«Сөздерді тап» әдісі арқылы тақырыпқа байланысты суреттер көрсетіледі. Бір білім алушы ортаға шығып суретте не белгіленгенін іс-әрекетпен немесе суретін салу арқылы көрсетеді, басқа оқушылар сөзді табады.

сын есім

етістік

қайратты-сильный

ұмтылу-стремление

қанатты-крылатый

сену- верить



көздеу-предусмотреть

Қалыптастырушы бағалау: «Ауызша бағалау» әдісі. Мұғалім білім алушыларды бағалайды.

  • Жарайсың

  • Жақсы

  • Талпын

Кері байланыс: «Не жақсы? Не жаман? Қазір не болуымүмкін? Болашақтаалғаілгерілеуге не кедергіжасауымүмкін?» -деген сұрақтарын қою арқылы;


2-тапсырма М.Жұмабаевтың «Мен жастарға сенемін»

өлеңін 2 рет мұқият оқып беріледі,өлеңнің мазмұнымен

таныстырып, ақынның айтқысы келген ойын оқушыларға

жеткізу

Мен жастарға сенемін

Арыстандай айбатты,
Жолбарыстай қайратты –
Қырандай күштi қанатты.
Мен жастарға сенемiн!
Көздерiнде от ойнар,
Сөздерiнде жалын бар,
Жаннан қымбат оларға ар,
Мен жастарға сенемiн!
Жас қырандар – балапан,
Жайып қанат ұмтылған.
Көздегенi көк аспан.
Мен жастарға сенемiн!
Жұмсақ мiнез жiбектер.
Сүттей таза жүректер.
Қасиеттi тiлектер –

Мен жастарға сенемiн!
Тау суындай гүрiлдер,

Айбынды алаш елiм дер,
Алтын Арқа жерiм дер,
Мен жастарға сенемiн!
Қажу бар ма тұлпарға,
Талу бар ма сұңқарға,
Иман күштi оларда,
Мен жастарға сенемiн!...
Алаш айбынды ұраны,
Қасиеттi құраны,
Алаштың олар құрбаны,
Мен жастарға сенемiн!
Мен сенемiн жастарға.
Алаш атын аспанға
Шығарар олар бiр таңда,
Мен жастарға сенемiн!

Бағалау критерийлері: жаңа ақпараттармен бөліседі, тақырып бойынша қажетті аргументтерді түсінеді , диалогте еркін сөйлейді

Ойлау дағдыларының деңгейлері: түсіну, қолдану


3-тапсырма «Тізбектелген ереже» әдісі
- Бір оқушы тақырып бойынша бір тұжырым айтады.

  • Екінші оқушы оның айтқанын қайталап, өзінің тұжырымын айтады.

  • Үшінші оқушы алдыңғы екі оқушының айтқанын қайталап,өзінің тұжырымын айтады. Сөйтіп жалғаса береді. Кезегінде айта алмаған оқушы шығып кетеді.Шығып кеткен оқушы тақырып туралы түсінбеген дегенді білдіреді.








Бағалау критерийі

Дескриптор

Оқылым мәтінінен негізгі ақпараттарды анықтау және түсіну

Жаңа тақырыпты түсінеді

Мәтін бойынша түсінгенін сауатты, түсінікті, өз сөзімен мазмұндайды , мағынасын ашады


Қалыптастырушы бағалау

Топтағы оқушылар бағалау критерийлері бойынша сағат тілі бағытымен бір-бірінің жұмыстарын тексеріп, бір-біріне түрлі-түсті стикерлер береді.

Жасыл түскритерийлер толығымен орындалған;

Сары түсұсыныстарым бар;

Қызыл түскритерийлердің көпшілігі орындалмаған;

Мұғалім оқушылардың жұмыстарын бақылап, кері байланыс береді.

Кері байланыс: «3,2,1» әдісі арқылы қаншалықты түсінгендерін көрсетеді.




4-тапсырма «уақыт тізбегі" әдісі арқылы топпен оқиғаның даму барысын анықтап, кестеге түсіріңіз, оқиға басы, ортасы, соңы болуы қажет


Дескриптор:

  • МӘТІН МАЗМҰНЫ БОЙЫНША ОҚИҒАНЫҢ ДАМУ БАРЫСЫН АНЫҚТАҢЫЗ

  • АЛЫНҒАН МӘЛІМЕТТЕРДІ КЕСТЕГЕ ТҮСІРІҢІЗ.


Бағалау критерийлері:

 жаңа ақпараттармен бөліседі, мәтін бойынша оқиғаның даму барысын анықтайды, тақырып бойынша қажетті аргументтерді түсінеді , диалогте, сөйлейді.

Қалыптастырушы бағалау: «Гүлдер» әдісі

Оқушыларға қағаздан қиылған үш түсті гүл үлестіріледі. Олар сабақ қорытындысы бойынша жасыл түсті гүлді ең көп көмектескенге, сары гүлді ең сыпайы оқушыға, ал қызыл гүлді ең жақсы тыңдай білген балаға беремін. Ең үлкен гүл шоғы кімде болар екен?

Кері байланыс:Тапсырманы орындай алдыңыз ба? Тапсырма оңай ма? Қиын ба?



5-тапсырма «сенім» тақырыбында диалог құрастырады.

«сенім, көмек, жастар, заман, жауапкершілік бірақ, дегенмен, алайда тірек сөздерін пайдалана отырып диалог құрастырамыз.


Бағалау критерийі

Дескриптор

Оқылым мәтінінен негізгі ақпараттарды анықтау және түсі


  • Мәтінді мұқият тыңдаңыз

  • Мәтіннің мағынасын түсініңіз

  • Мәтін мазмұнын тізбек бойынша, кезектесіп айтыңыз

Жұптар өз диологтарын тақтада рөлдік ойын арқылы көрсетіп береді

Қалыптастырушы бағалау: оқушылар түрлі смайликтер арқылы бірін-бірі бағалайды

Кері байланыс

«Мұғалімге хат жазу» әдісі. Түсінбеген сұрақтарын қояды, ұсыныстарын жазады.



Оқыту мен оқудың белсенді әдістері;





770 ₸ - Сатып алу

Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!