Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Ашық сабақ:М.Жұмабаев «Мен жастарға сенемін»
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Мектеп: |
«№35 гимназия» КММ |
||||||||||||||||||||
Сабақ тақырыбы: |
М.Жұмабаев «Мен жастарға сенемін» |
||||||||||||||||||||
Күні |
07.06.2019ж |
||||||||||||||||||||
Мұғалімнің есімі |
Тумабаева Ақерке Берікқанқызы |
||||||||||||||||||||
Сынып 7(Т2) |
Қатысқандар саны 16 қатыспағандар :0 |
||||||||||||||||||||
Сабаққа негізделген оқу мақсаты |
7.1.1.1 мәтін үзінділері арқылы оқиғаның дамуын болжау; 7.2.5.1 диалогке қатысушылар коммуникативтік жағдаяттың талаптарына сай «сөйлеуші→тыңдаушы» позицияларын еркін ауыстыру |
||||||||||||||||||||
Сабақ мақсаттары: |
Барлық оқушылар: мәтінді тыңдайды, түсінген ақпараты бойынша далогке қатысады; Оқушылардың басым бөлігі: мәтін үзінділері арқылы оқиғаның дамуын болжай алады; жағдаяттың талаптарына сай сұрақ-жауап құрастырады Кейбір оқушылар: Оқиғаның дамуын болжап, коммуникативтік жағдаяттың талаптарына сай диалогке түседі, өзіндік пікірін білдіреді |
||||||||||||||||||||
Бағалау критерий-лері: |
түседі;
|
||||||||||||||||||||
Тілдік мақсаттар |
Тілдік дағдылар: жаңа сөздердің мағынасын түсіну, мәтіннен жаңа сөздер мен сөз тіркестерін таба алу, мәтінге қатысты өз ойын айта алу |
||||||||||||||||||||
Терминология: айбатты,қайратты, қанатты, ұмтылу, көздеу, сену, арыстандай,жолбарыстай,қырандай |
|||||||||||||||||||||
Сөз тіркестері: жастарға сенемін, жас қырандар |
|||||||||||||||||||||
Құндылықтарды дарыту |
Еңбекқорлық, патриоттық,үлкенді сыйлау |
||||||||||||||||||||
Пәнаралық байланыстар |
Тарих, музыка |
||||||||||||||||||||
АКТ қолдану дағдылары |
Интeрбeлceндi тaқтa, аудио, ғаламтор |
||||||||||||||||||||
Алдыңғы оқу/ Бастапқы білім |
Мағжан Жұмабаев кім? Қандай шығармаларын білесіңдер? Жастар деп кімдерді айтамыз? Еліміздің болашағы кімдер? «Сенім» дегенді қалай түсінесіңдер? Сендер өмірде кімге сенесіңдер? |
||||||||||||||||||||
Ишара:қуану, толқу, шапалақтау |
|||||||||||||||||||||
Жоспар |
|||||||||||||||||||||
Жоспар-ланған уақыт |
Жоспарланған жаттығулар |
Ресурстар |
|||||||||||||||||||
Басталуы 7 мин |
Ұйымдacтыру кeзeңi: Cәлeмдecу.Caбaқ мaқcaты, тaқырыбы тaныcтырылaды. Сыныпта психологиялық ахуал тудыру «Мен саған сенемін» әдісі әуен ойнап тұрады. Жұп құрып, бір - бірінің көздеріне қарап отырады. «Мен саған сенемін...» өйткені сен жақсы адамсың сөздері арқылы бір-біріне деген сенімін арттырамын Кері байланыс аламын:
Топқа бөлу «Мезгіл» әдісі Қағаз қиындылары арқылы топқа бөліну, Мақсаты:ай аттарын қиындыларға жазып, қорапшаға саламын, оқушылар жеке- жеке келіп қиындыларды таңдап алады. Оқушылардың таңдаған айларын 4 мезгіл бойынша – 4 топқа бөлемін
|
Әдіс-тәсілдер қоймасы. Талдықорған-2018 "http://zaycev.net/pages/4114/411429.shtml?trackId=411429 Қағаз қиындылары |
|||||||||||||||||||
Ортасы |
1-тапсырма . Тыңдалым алды тапсырма: Сөздік жұмысы Ұ Бағалау критерийлері: тақырыпқа байланысты жаңа сөздерді біледі, мағынасын түсінеді. Ойлау дағдыларының деңгейлері: білу, түсіну; «Сөздерді тап» әдісі арқылы тақырыпқа байланысты суреттер көрсетіледі. Бір білім алушы ортаға шығып суретте не белгіленгенін іс-әрекетпен немесе суретін салу арқылы көрсетеді, басқа оқушылар сөзді табады.
Қалыптастырушы бағалау: «Ауызша бағалау» әдісі. Мұғалім білім алушыларды бағалайды.
Кері байланыс: «Не жақсы? Не жаман? Қазір не болуымүмкін? Болашақтаалғаілгерілеуге не кедергіжасауымүмкін?» -деген сұрақтарын қою арқылы; 2-тапсырма М.Жұмабаевтың «Мен жастарға сенемін» өлеңін 2 рет мұқият оқып беріледі,өлеңнің мазмұнымен таныстырып, ақынның айтқысы келген ойын оқушыларға жеткізу Мен жастарға сенемін
Бағалау критерийлері: жаңа ақпараттармен бөліседі, тақырып бойынша қажетті аргументтерді түсінеді , диалогте еркін сөйлейді Ойлау дағдыларының деңгейлері: түсіну, қолдану
3-тапсырма
«Тізбектелген
ереже» әдісі
Қалыптастырушы бағалау Топтағы оқушылар бағалау критерийлері бойынша сағат тілі бағытымен бір-бірінің жұмыстарын тексеріп, бір-біріне түрлі-түсті стикерлер береді. Жасыл түс–критерийлер толығымен орындалған; Сары түс–ұсыныстарым бар; Қызыл түс–критерийлердің көпшілігі орындалмаған; Мұғалім оқушылардың жұмыстарын бақылап, кері байланыс береді. Кері байланыс: «3,2,1» әдісі арқылы қаншалықты түсінгендерін көрсетеді.
4-тапсырма «уақыт тізбегі" әдісі арқылы топпен оқиғаның даму барысын анықтап, кестеге түсіріңіз, оқиға басы, ортасы, соңы болуы қажет
Дескриптор:
Бағалау критерийлері: жаңа ақпараттармен бөліседі, мәтін бойынша оқиғаның даму барысын анықтайды, тақырып бойынша қажетті аргументтерді түсінеді , диалогте, сөйлейді. Қалыптастырушы бағалау: «Гүлдер» әдісі Оқушыларға қағаздан қиылған үш түсті гүл үлестіріледі. Олар сабақ қорытындысы бойынша жасыл түсті гүлді ең көп көмектескенге, сары гүлді ең сыпайы оқушыға, ал қызыл гүлді ең жақсы тыңдай білген балаға беремін. Ең үлкен гүл шоғы кімде болар екен?
Кері байланыс:Тапсырманы орындай алдыңыз ба? Тапсырма оңай ма? Қиын ба? 5-тапсырма «сенім» тақырыбында диалог құрастырады. «сенім, көмек, жастар, заман, жауапкершілік бірақ, дегенмен, алайда тірек сөздерін пайдалана отырып диалог құрастырамыз.
Жұптар өз диологтарын тақтада рөлдік ойын арқылы көрсетіп береді Қалыптастырушы бағалау: оқушылар түрлі смайликтер арқылы бірін-бірі бағалайды Кері байланыс «Мұғалімге хат жазу» әдісі. Түсінбеген сұрақтарын қояды, ұсыныстарын жазады. |
Оқыту мен оқудың белсенді әдістері; 770 ₸ - Сатып алу
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз! Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз Барлығы 663 959 материал жиналған
Ұқсас материалдар Дайын ҚМЖ. Барлық пәндерден 2024-2025 оқу жылына, жаңа бұйрыққа сай жасалған Сертификатталған тренер жасаған 01.01.2023 17 863 13 694
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандарты бойынша жасалған.
Барлық пәндер Барлық материалдар Барлық сыныптар
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін тақырыптармен дайындаймыз Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады Толығырақ |