Ж)
"Тағдыры ұқсас тұлғалар"
деректі фильмінен үзінді көрсетіліп, мәтін таратылып
талқылау:
- Е.Бекмахановқа қандай
айыптар тағылды?
- Е.Бекмаханов қалай
жазаланды?
- Е.Бекмахановтан басқа тағы
кімдер жазықсыз жазалануы мүмкін еді?
Дескриптор:
-
Е.Бекмахоновқа тағылған
айыптарды біледі;
-
Жазалану себебін
түсінеді;
-
Е.Бекмахановтың ісін талдай
алады
(визуальды және аудиалді
қабілеті оқушылар өз мүмкіндігін көрсете
алады)
Зерттеу
(Д/Ж/Т) Есмағамбет Ысмайлов, М. Әуезов
т.б. сияқты тұлғалардың тағдыры туралы дербес зерттеу жұмысын
жүргізу, одан соң жұпта, топта талқылайды.
Критерийлері:
(Т/Ж) Оқушылар репресияларға баға
берілген әртүрлі пікірлермен танысып, салыстырмалы талдау
жасайды
Интерпретация және
жинақтау
(Т) Топтар өз зерттеулерінің
нәтижесімен сыныпты ауызша таныстырады
(Т) Неліктен репрессиялардың
жаңа толқыны басталды?
Оқушылардың ойларын жүйелеу
үшін топтарға STEEPLE анализін жасату.
S – әлеуметтік
–демографиялық
T -
технологиялық
E -
экономикалық
E – қоршаған
орта
P -
саясат
L -
құқықтық
E –этникалық
факторлар
Дескриптор:
(визуальды
қабілеті оқушылар өз мүмкіндігін көрсете
алады)
|