Материалдар / Ашық сабақ."Оркестрге үн берген аспап"4-сынып
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Ашық сабақ."Оркестрге үн берген аспап"4-сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Қазақтың ұлттық аспабы домбыраның қасметң.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
21 Қазан 2020
392
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Музыка пәні

Мектеп:2 Жамбыл ауылы


Күні :


Мұғалімнің аты жөні:Асимова Гүльназ Ануарбековна


Сынып:4ә

Қатысқан оқушылар саны:

Қатыспаған оқушылар саны:

Сабақ тақырыбы:

Оркестрге үн берген аспап


Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

Оркестрде музыкалық аспаптардың көмегімен шығарманы қарапайым ырғақпен сүйемелдеп орындайды.

Оркестрде әндер мен күйлерді орындау барысында музыканың көңіл-күйі мен көркем бейнесін жеткізу.


Сабақ нәтижесі:

Барлық оқушылар:

Оркестрге үн беретін аспаптарды түсінеді.Оқулықта берілген тапсырмаларды орындайды.Тақырыпты меңгереді.

Оқушылардың басым бөлігі:

Оркестрге үн берген домбыра аспабы туралы айтып бере алады.

Кейбір оқушылар:

Оқулықтан тыс ресурстар қоса алады,тақырып бойынша қосымша мәліметтер мен дәлелдер келтіре алады.


Бағалау критерийі

Ән айту тыңдау арқылы оқушылардың құзыреттілігін жүзеге асырады.Сабақ барысында тыңдаушының назарын өзіне аудара алады.Жеке, жұптық , топтық тапсырмаларды орындай алады.


Тілдік құзіреттілік

Өнерлі ,білімді ұрпақтармыз.

Ресурстар

Интернет,постер,үлестірме,смайлик,сурет.

Әдіс-тәсілдер

«Болжау әдісі»,сұрақ-жауап әңгімелеу,түсіндіру,көрнекілік.Рефлексия

Пәнаралық байланыстар

Қазақ тілі,тарих.

Алдыңғы оқу

Симфониялық оркестр

Сабақтың жоспары

Жоспарланған уақыт

Сабақ барысы

Бағалау түрлері

++++Сабақтың басы

5 минут




























Сабақтың ортасы

10минут

1 Сәлемдесу.Жақсы ахуал қалыптастыру.

Ұйымдастыру кезеңі 2-минут

2.Топқа бөлу

1-топ.Домбыра


2-топ.Шаңқобыз


3-топ.Сылдырмақ

Психологиялық дайындық

Армысың сен әлем,

Армысың сен жарық күн,

Армысың,армысың,

Абзал адам армысың!

Здраствуй мир

Здраствуй свет

Здраствуй добрый человек!

3.Өткен тақырыпты еске түсіру .

Симфониялық оркестрдегі қандай

Ұрмалы аспаптарды білесің?

Ұрмалы аспаптар оркестрге не үшін қажет болды?

4. «Болжау» әдісі 1-слайд

Тақырыпқа байланысты суреттер берілген оқушыларға сұрақтар қойылады.

-Балалар қалай ойлайсыңдар бүгінгі сабақ не туралы болмақ?

-Олай ойлауыңа не себеп болып тұр?

-Нені негізге алып отырсың?


Сабақтың тақырыбы мен мақсатын таныстыру.

Оркестр-музыкалық шығарманы әртүрлі аспаптарда қосылып орындайтын музыканттар ұжымы

Оркестрдің түрлері:

1.Симфониялық оркестр

2.Қазақ халқы аспаптар оркестрі

3.Үрмелі аспаптар оркестрі

4.Камеролық оркестр

5.Эстродалық оркестр

Балалар қандай ұлт аспаптар оркестрін білесіңдер?



Ресурстар

1.Домбыра 2.Шаңқобыз

3.Сылдырмақ
















Слайд

1














Слайд

2




Олар Құрманғасы атындағы аспаптар оркестрі, «Отырар сазы» ұлт аспаптар оркестрі.

Оркестр құрамындағы көптеген аспаптар болады...

Олар:Домбыра,қобыз,жетіген,сазсырнай,

сылдырмақ,асатаяқ, т.б. аспаптар бар.

Бұл аспаптарды 70-ке жуық адам қосылып ойнайды.Мұндай оркестрді дирижерді басқарады.Оркестрмен орындаған шығарма музыкалық үні ерекше естіледі.Өйткені оркестрде дыбыс бояу алуан түрлі .Музыкалық аспаптарда ойнайтын музыканттар отырады.Домбыра аспабы туралы ақпарат әңгіме.



Сергіту



10-минут














































5-минут



































Сабақты

Бекіту


10-минут

2-тапсырма.Ақпарат іздеу талқылау.

2-слайд

«Қазақтың аспаптары»жұмбақ шешеді

Тартылған екі арқаны ұзын бойға

Сөйлеуге сондай шебер тапсаң ойла,

Әр жерде аршындалған балдағы бар,

Ойнайды он бармағың білсе қайда

(Домбыра)

Созылған үні.

Сүйкімді тілі

Үрлесең ойнайтын

Аспаптың бірі

(Сыбызғы)

Бір нәрсе қараңғыда қаймалайды

Азынаса көмейінде мал жылайды

Құйрығын қара жерге тіреп алып

Келеді баяғының әнін салып

(Қобыз)

Жеті ішекпен жеті түрлі үн шығар

Әуезінен жеті тарау мұң шығар

Ойнап кетсең түрлі түрлі жыр шығар

Бұл қандай аспап?

(Жетіген)



2-тапсырма.Топпен жұмыс.


Барлық топ постер жасайды және қорғайды




Дескриптор:

1.Өз тобы аталған аспаптың суретін сал.

2.Аспап үнін келтіріп айту.

3.Топпен жұмыс жасап,дәлелдейді.

Бағалау. Жарайсыңдар!

Тапсырманы жақсы орындадыңдар.

3-тапсырма

Музыка күй тыңдау және талдау

Музыкалық ойын «Аспапты тану»

Ойын ережесі бойынша аспаптардың үні үнтаспадан тыңдалады .Оқушылар қандай аспап екенін айтуы керек.

1)Домбыра

2)Сыбызғы

3)Сылдырмақ

4)Жетіген

«Бас бармақ»әдісі бойынша басқа топтарды бағалау.Біліп жүрейік.

Үштілділік;

1)Оркестр 1)Аспап

2)Оркестр 2) институт

3) Orkestr 3)Tool

Талқылауға арналған сұрақтар

-Қай халықтың күйі?

-Қандай көңіл күйді бейнелейді?

-Қай аспапта орындалды?

Дескриптор;

Дескриптор;

Күй жылдамдығын анықтайды.Шығарманың қалай орындалуын бағалайды.

4-тапсырма.Ән үйрену орындау.

578тг - Сатып алу
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!