Сабақтың басы.
Ұйымдастыру кезеңі
15 минут.
2-кезең. Сабақтың негізгі бөлімі 15
минут.
|
Ұйымдастыру кезеңі
-сәлемдесу,
-түгендеу,
-саптық жаттығулар,
-бұрылулар,
-саналу.
Жаңа сабақтың тақырыбымен, оқу мақсатымен
таныстыру.
Сергіту сәті.
Қозғалыстағы жаттығулар: екі қолды жоғары
көтеріп, аяқтың ұшымен, өкшемен, жартылай отырып
жүру.
Жүгіру: жеңіл жүгіріс, арқамен алға қарап жүгіру,
тізені жоғары көтеріп, аяқты артқа қайшылап.
Секіру: оң, сол бүйірлеп, қос аяқтап оң жаққа сол
жаққа секіру. ЖДЖ орындау.
Ағзаны қалпына келтіру.
1-тапсырма. Апансыз қоян
ойыны. Бұл
ойында
қасқыр мен қоян бейнеленген екеуінен басқа оның
барлық қатысушылары шеңбер бойымен жұп болады. Әр жұпта ойыншылар
қол ұстасып, бір-біріне қарама-қарсы тұрады. Әркім өз орындарына
орналасқанда, мұғалім ысқырықпен ысқыру арқылы белгі береді, содан
кейін ойын басталады. Ойынның сипаттамасы: «Қоян» «қасқырдан» қашады.
Ол қашып келіп апан жасап тұрған жұптардың бірінің ішіне жүгіріп
кіреді, сол уақытта қоян апандағы екі оқушының қайсысына арқасымен
қарап тұрады, сол оқушы қоянға айналады, сөйтіп қасқырдан қашуы
керек. «Қасқыр» «қоянды» қуып жетіп, оны қолымен ұстаса, «қасқыр»
«қоянға», ал «қоян» «қасқырға»
айналады.
Ережесі- «қоян» ұзақ уақыт бойы жүгірмеуі
керек,
- «қоян» жұптардың бірінің арасына тезірек кіріп,
өз рөлін екіншісіне беруі керек.
|
Амандасады, саптық жаттығуларды
орындайды.
Берілген тапсырмаларды
орындайды.
1.Дескриптор
1.Көрсетілген ойынды ойнай
алады.
2. Оқушылар апан жасай алады.
3.. Қояндар уақытылы ауыса
алады.
|
Мадақтау.
Мадақтау.
|
Ысқырық.
Ысқырық.
|
10 минут.
|
2-тапсырма. Орта доп ойыны.
Оқушылар екі командаға бөлінеді. Бір команда
ортаға кіреді. Мақсаттары, лақтырған допты тигізбей айналып қашу.
Ал екінші команда екі топка бөлініп қарама –қарсы 15 метр қашықтықа
тұрып, ортадағы командаға допты лақтырып тигізу. Доп тиген оқушы
ойыннан шығады, сонғы оқушы қалғанда оның мақсаты допты тигізбей 10
айналым жүгіріп өту. Өткен сәтте командасы түгелдей ортаға кіреді
де ойын жалғасады. Екінші команда ортаға қарсылас команданын
ойыншыларын доппен қағып болған сон ортаға
кіреді.
|
2.Дескриптор
1.Ойын ережесін біледі.
2.Ортадағы оқушыларға допты лақтырып тигізе
алады.
|
Мадақтау.
|
Доп, ысқырық.
|
3-кезең. Сабақтың соңы 5
минут.
|
Кері байланыс :«3 қ» әдісі
бойынша.
Бүгінгі сабақта не қиын, не қызық, не құнды
болды?
|
«3қ» әдісі арқылы жауап бере
алады.
|
Мадақтау.
|
|