Ашық сабақ.Сайыс

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Ашық сабақ.Сайыс

Материал туралы қысқаша түсінік
Білімді болуға талпындыру
Материалдың қысқаша нұсқасы

Сайыс сабақ: 3 сыныптар арасында

Тақырыбы: «Білімді мыңды жығар»

І бөлім. Қазақ тілі пәнінен сұрақтар.

Сөйлем мүшелері дегеніміз не?

Сөйлем құрамындағы нақты сұраққа жауап беріп тұрған толық мағыналы сөздерді сөйлем мүшелері дейміз.

Бастауыш дегеніміз не?

Қимыл, іс-рекет иесін білдіретін сөзді бастауыш дейді. Бастауыштар кім? не? нелер? Кімі , несі деген сұрақтарға жауап береді.

Ненгізгі және туынды зат есім дегеніміз не?

Зат есім негізгі және туынды болып екіге бөлінеді. Негізгі түбірден болған зат есімді негізгі зат есім дейміз: ана, жер, көз.

Түбір сөзге жұрнақ жалғану арқылы жасалған зат есімді туынды зат есім дейміз:іскер, байлық, кезекші.

Тұрлаусыз мүшелер дегеніміз не?

Сөйлемдегі бастауыш, баяндауыштардан басқа сөйлем мүшелерін тұрлаусыз мүшелер дейміз. Оларға қандай, кімге, қашан, қайда т/б сұрақтар қойылады.

Ф-қандай дыбыс?

Ф-қатаң дауыссыз дыбыс.Ол сөздің барлық буынында кездесе береді: фабрика, телефон, телеграф.

Ч- қандай дыбыс?

Ч-қатаң дауыссыз дыбыс.

Ребусты шеш.

Концерт, шаңғы сөздері шығады.

ІІ бөлім.Әдебиет пәнінен сұрақтар

1.А.Байтұрсынұлы кім, туған жылын ата? ақын, ағартушы, ғалым (1873-1938 ж.ж)

2.Ш.Уалиханов кім, туған жылын ата? ғалым, саяхатшы (1835-1865ж.ж)

Ш.Құдайбердіұлы кім, туған жылын ата? ақын, ойшыл, аудармашы (1858-1931ж.ж)

3.Ы.Алтынсарин кім, туған жылын ата? жазушы, ақын, ағартушы ұстаз (1841-1889ж.ж)

4. «Жазғытұрым» өлеңінің авторын ата? І.Жансүгіров

5. «Бір кесе меруерт» мәтіннің авторын ата? Ш.Құдайбердіұлы.

6. «Ана» өлеңінің авторын ата? Ғали Орманов.

7. « Әнші Әміре» мәтіннің авторын ата? Мұзафар Әлімбай.

8. «Қызыл шұнақ» өлеңін жатқа айт. С.Сейфуллин.

9. «Нұркен» өлеңін жатқа айт. Несібек Айтов

Сандық сөздерді табу.

1.Шыр байланар-үлкейер

2.Рәсім-әдет-ғұрып-салт-дәстүрдің көрінісі.

3.Біртуар-сирек туатын, ерекше адам.

4.Кеуек-қоянның іні.

ІІІ бөлім. Дүниетану пәнінен сұрақтар.

1.Артерия дегеніміз не?

Жүректен келетін ең ірі қан тамыры-қолқа деп аталады. Жүректен тарайтын қан тамырларын қызыл тамыр немесе артерия деп аталады. Ал жүрекке баратын қан тамырын –көк тамыр дейміз.

2.Асқорту мүшелерін ата?

Ауыз қуысы, жұтқыншақ, өңеш, қарын, ішек жатады.

3.Адамда неше жұп қабырға болады?

12 жұп.

4.Жел дегеніміз не?

Жер бетіндегі ауаның бір жерден екінші жерге ауысуын жел деп атайды.

5.Қаңқа дегеніміз не?

Қаңқа-адам денесін қозғаласқа келтіретін мүше.

6.Адам қаңқасы қандай бөліктерден тұрады?

Бас, мойын, көкірек, қол және аяқ сүйектерінен тұрады.

7.Жүйке жүйесі дегеніміз не?

Жүйке жүйкесі адам денесіндегі әр түрлі мүшелердің үйлесімді қызмет атқаруын, ағазаның біртұтас іс-әрекетін қамтамассыз етеді.

8.Сезім мүшелерін ата?

Көз, құлақ, мұрын, тіл, тері жатады.

ІҮ бөлім. Математика пәнінен сұрақтар.

1.Салыстыру амалдары үшін белгілеулерді ойлап тапқан математик кім?

Томас Хэрриот.

2.Белгісіз санды немесе шаманы х,у, z әріптерімен белгілеуді ұсынған француз математигі кім?

Рене Декарт ( 1596-1650ж.ж)

3.Тік төртбұрыштың периметірін қалай табуға болады?

1-тәсіл: оның барлық қабырғаларының ұзындықтарын қосу арқылы;

2-тәсіл: оның тез емес қабырғаларының ұзындықтарын қосып, алынған қосындының мәнін 2-ге көбейту арқылы.

3.Шаршының периметірін қалай табуға болады?

1-тәсіл:оның барлық қабырғаларының ұзындықтарын қосу арқылы;

2-тәсіл:оның бір қабырғасының ұзындығын 4-ке көбейту арқылы.

4. 1 см2=100мм2

1дм2=100см2

5. 1м2=100 дм2

1 ар=100м2



Ү-бөлім. Мақал-мәтелдің жалғасын табу.

1.Басыңа іс түссе

Жақсы дос көмек етеді,

Жаман дос күліп өтеді.

2.Өнерлінің қолы алтын,

Өлеңшінің сөзі алтын.

3.Адамдықтың белгісі-

Иіліп сәлем бергені.

4.Әдепті бала-арлы бала

Әдепсіз бала-сорлы бала

5.Алтау ала болса,

Ауыздағы кетеді

Төртеу түгел болса,

Төбедегі келеді.

6.Білекті бірді жығар,

Білімді мыңды жығар.

7.Анаңды Меккеге үш арқалап барсаң да,

Қарызыңнан құтыла алмайсың.

8.Балапан ұяда не көрсе,

Ұшқанда соны іл











А.Өтепбергенов атындағы орта мектебі

Бастауыш сыныптар бойынша білімділік апталығына арналған











Тақырыбы:

«Білімді мыңды жығар»

3-сыныптар сайысы







Өткізген: А.Нурбосинова









2017-2018 оқу жыл

Мектеп: А.Өтепбергенов атындағы орта мектеп. Мерзімі: 12.02.2018ж.

Мұғалім: А.Нурбосинова

Сыныбы: 2 сыныптар арасында

Сайыс сабақ тақырыбы: «Кәусар бұлақ тұнығынан»

Құндылық: дұрыс әрект.

Қасиеттер: мейірімділік, ізеттілік, кішіпейілділік, достық.

Сабақ мақсаты: Оқушыларға үлкенді құрметтеу, достық, кішіпейілділік, ұғымдары туралы түсінік бере отырып, дұрыс әрекет құндылығының мәнін ашу.

Сабақтың міндеттері:

- «достық», «құрмет», «кішіпейілділік», «ізеттілік» ұғымдарының мәнін дұрыс әрекет құндылығымен байланыстыра отырып ұғындыру;

- Адалдық, сенім, өзара жауапкершілік пен қамқорлық қасиеттерін дамыту;

- Айнала қоршаған ортаны құрметтей отырып, адалдыққа, ізеттілікке, өзара жауапкершілік пен қамқорлық қасиеттеріне тәрбиелеу.

Сабақ барысы:

1.Ұйымдастыру кезеңі.

Оқушылармен амандасып, «Өзін өзі тану» тану сабағының ережесін пайдалану.

5 «Т» ұстанымын ескерту.

1.Тәртіп

2.Талап

3.Тыныштық

4.Тазалық

5.Татулық

Сайыстың шарттары:

1.Топты таныстыру, ұраны, эмблема таныстыру.

2.Психологиялық жаттығу: «Гүл сыйлау»

3.Дәйексөздің жалғасын табу.

4.Бірге оқимыз айдарындағы ән мен мәтіннің авторын ата?

5.Шығарармашылық жұмыс.

6.Жағдаяттарды шешу.

7.Жаңа ақпарат ережесі.

8.Үй тапсырмасы: Шағын әңгіме жазып келу.

9.Білімді бекітуге арналған тест.

10.Психологиялық тренинг: «Жақсылық нұры, адамгершілік нәрі»

Балалар бүгін сайыс сабабағымызды «Өзін - өзі тану : Махаббат пен шығармашылық педагогикасы» атты онкүндігімізге арнаймыз . Бізге осындай керемет пәнді ұсынған Сара Алпысқызына алғыс білдіреміз. Біз бұл пәннен көптеген жақсы қасиеттерді үйреніп жатырмыз.

Оқушылар 3 топқа бөлінеді:

1 топ: 2 «а» сыныбы: «Күншуақ» тобы

2 топ: 2 «ә» сыныбы: «Болашақ» тобы

3 топ: 2 «б» сыныбы:«Әдепті» тобы

Сайысымызды бастамас бұрын әділ қазылар алқасымен танысп алайық:

Мектебіміздің бастауыш сыныптар оқу ісінің меңгерушісі:А.Сағызбаева

Қосымша білім беру педагогі: К.Қожаева

Бейін жөніндегі орынбасар: А.Құлжанова

1 - бөлім. Дәйексөздің жалғасын табу.

1.Адамның жақсысы – адамға сүйіспеншілікпен қарағандар.

2.Мектеп –кеме, білім теңіз,

Барар жерге тез жетеміз.

3.Үлкен алдында жас парызы, ата алдында бала парызы-әдеп пен сый.

1.Адалдық жүрген жерде, адамдық жүреді.

2.Бір адам жаққан отқа, жүз адам жылынады.

3.Біреуді артық, біреуді кем санамай, жұрттың бәрін құрметтей біл.

----------------------------------------------------------------------------------------------------

1.Кешіре білген адам- күшті адам.

2.Достықты достық шақырады.

3.Жақсылықтың үлкен –кішісі болмайды.

2 – бөлім: Бірге оқимыз айдарындағы өлеңнің, мәттінің авторын ата?

1. Өлең «Адамзаттың Абайы» авторы: Мұзафар Әлдімбаев.

2.Мәтін:«Бізге сабақ болған бата» авторы: Жазира Жайлаубекқызы

3. Мәтін:«Жүре алмайтын бала» авторы: Василий Сухомлинский

--------------------------------------------------------------------------

1.Мәтін: «Сәтемір хан» авторы: Ыбырай Алтынсарин

2.Мәтін: «Қайырымдылық» авторы:Лонардо да Винчи

3.Мәтін «Менің әкем» авторы:Немат Келімбетұлы

1. Мәтін: «Өткел» авторы:Иван Василенко

2.Мәтін:«Жаман жолдас» авторы:Ыбырай Алтынсарин

3.Мәтін: «Аурудан аяған күштірек» авторы: Ыбырай Алтынсарин

3- бөлім. Шығармшылық жұмыс.

1.тапсырма:Төменде берілген тапсырманың кілтін пайдаланып, әріптерді орындарына дұрыс қойсаңдар, дәйексөзді оқисыңдар.

2. тапсырма:Төменде берілген құндылықтар мен қасиеттердің қайсысын кеменің желкеніне, қайсысын судың түбіне жіберер едіңдер.Себебін түсіндіріңдер.

----------------------------------------------------------------------------------------------------

3 тапсырма:Кестені толтырыңдар.Оларға қандай жақсылық жасар едіңдер?

4 - бөлім. Жағдаяттарды шешу.

1.Теледидардан сүйікті мультфильіміңді көріп отыр едің, досың телефон шалып, үй тапсырмасын орындауға көметесуіңді сұрады.

Сенің әрекетің?

2. Арман мен Ардақ автобуста келе жатыр еді.Автобуста бір әжей өзін нашар сезінді. Ардақ әжейге жүгіріп барып «Әже сәл шыдаңыз, мен қазір жедел жәрдемге телефон соғамын», - деді де жедел жәрдем шақырды. Жедел жәрдем әжейді ауруханаға алып кетті.

Арман Ардақтан: Әжейді танисың ба деп сұрады? Ардақ ол әжейді танымайтын еді...

  • Неліктен Ардақ әжейге көмектесуге асықты?

  • Арманға қандай қасиеттер қажет деп ойлайсыңдар?

  • Неліктен барлық адамдарға жақсылық жасау керек деп ойлайсыңдар?



3.Азамат сыныптастарының барлығының жетістігін, қуаныштарын өзінікіндей көріп, қуанды. Ол басқаларға көмектесуге, оларды қуантуға әзір тұрады. Алайда сыныптастарының біразы Азаматты түсінбейді. Кейде келемеждеп күледі.

  • Азамат қандай бала?

  • Сыныптастарына қандай құндылқтар мен қасиеттерді тілер едің?

--------------------------------------------------------------------------------------------

5 - бөлім. Жаңа ақпарат ережелері.

1.Адалдық дегеніміз не?

Адалдық- адам бойындағы таза ниет, ар-ұятқа сәйкес келетін әрекеттер, барынша жауапкершілікпен қарау.

2.Ақкөңілділік дегеніміз не?

Ақкөңілділік -жақсы қасиеттердің бірі. Ақкөңіл адам өзгенің жетістігіне, өзінікіндей қуанады. Олар көмектесуге, қуантуға дайын тұрады. Ақкөңілділік пен адалдық-дұрыс әрекет болып табылады.

1.Кешірімді болу дегеніміз не?

Адам кешірімді болып, кешіре білуге үйренгенде өмір қуанышқа, жақсылыққа толы болады. Ондай адам өзімен және өзгелермен үйлесімділікте өмір сүреді.

Кешірімді болу-айналаңа деген мейірімді болудың, ақылдың, өзара түсінісудің көрінісі. Адамдар өзгелерді кешіру арқылы мейірімді бола түседі.

2. Достық дегеніміз не?

Дана халқымыз «Досыңды көрсет , кім екеніңді айтайын » дейді. Сондықтан дос дегенің- сенің айнаң, екінші бейнең тәрізді. Адам мен адам өз ниетіне, арман –тілегі, талғамы мен мақсатының ұқсастығы арқылы достасып кетеді.

---------------------------------------------------------------------------------------------------

1.Құрмет дегеніміз не?

Басқа адамдарға құрмет көрсетіп, сыйластық көрсеткен кезде ғана адам ізгі қасиеттерге, жақсылыққа қол жеткізеді. Ол адамның достары көп болады. Өзін және өзгені құрметтейтін адамның сөзі де, ойы мен ісі де ізгі болады.

2.Отбасы дегеніміз не?

Отбасы бұл ұлттың, елдің, әлемнің негізі. Отбасында баланың ең бірінші міндеті ата-аналарын құрметтеу.

Отбасында риясыз сүйіспеншілік, өзара көмек, жауапкершілік, құрмет болса, онда отбасының барлық мүшесі өз парыздары мен міндеттерін орындағандары.

Отбасындағы өз міндеттерімізді сүйіспеншілікпен және жауапкершілікпен орындасақ, дұрыс әрекет болады.

6 - бөлім. Үй тапсырмасы. Шағын әңгіме жазып келу.

1 топ: «Менің мектебім» тақырыбында шағын әңгіме жазып келу.

2 топ: «Бақытты отбасы» тақырыбында шағын әңгіме жазып келу.

3 топ: «Әдепті бала» тақырыбында шағын әңгіме жазып келу.

7 - бөлім. Білімді бекітуге арналған тест.

3 топқа тест беріледі: төрт сұрақ тұрады.

8-бөлім. Тренинг: «Жақсылық нұры, адамгершілк нәрі»

Ендеше балалар бүгінгі сайыс сабағымыздан жақсылық нұры мен адамгершілік нәрін бойымызға сіңірдік деп ойлаймын. Оқушылар арман- тілектерін ақ лентаға жазып «Тілек» ағашына байлайды (тақтада тілек ағашы орналасады).

Қатысқандарыңызға көп-көп рахмет!

































А.Өтепбергенов атындағы орта мектеп

Бастауыш сыныптар бойынша «Өзін өзі тану: Махаббат пен адамгершілік педагогикасы» атты онкүндігіне арнап















«Кәусар бұлақ тұнығынан»

Сайыс сабақ

2 сыныптар арасында









Өткізген:А.Нурбосинова











2017-2018 оқу жылы

Сабақтың тақырыбы: «Өзіңді жақсылықпен таразыла»

Сабақтың мақсаты:оқушыларға жақсылықтың адам өміріндегі маңыздылығын ұғындыру арқылы дұрыс әрекет құндылығының мәнін ашу.

Сабақтың міндеттері:

-оқушыларға жақсылық жасаудың мәнін ұғындыра отырып, қайырымдылық, қамқорлық, жауапкершілік қасиеттері туралы түсінік беру;

-оқушыларды өзіне және өзгелерге жақсылық жасауға баули отырып, жауапкершілікке үйрету;

-оқушыларды қайырымды, қамқор болуға тәрбиелеу.

Тыныштық сәті:оқушыларға қағазған қиылған жеміс –жидектер таратылады және оқушылар үш топқа бөлінеді. Жеміс-жидектерге оқушылар қандай болу керектігін жазу.Мысалы:ақылды,білімді, қамқор т.б. Сол жемістерді себетке салу.

Әңгімелесу:Үй тапсырмасын сұрау,сұрақ қою.

Мұғалім сыйы:Оқушыларға суреттер көрсету ( берілген тақырыпты ашу мақсатында)

Дәйексөз: «Жақсылықтың үлкен-кішісі болмайды»

-ұлдарға хормен оқыту

-қыздарға хормен оқыту

-осы дәйексөзден қандай ой түйдіңдер?

Оқушылардың жауабы негізінде қорытынды жасау.

Жаңа сабақ:Бірге оқимыз айдары

«Сәтемір хан».Мұғалім мәтінді мәнерлеп оқып береді.

Балалардың пікірін білу үшін сұрақтар қойылады.

Жаңа ақпарат:Шын жүректен жақсылық жасау әрбір адамның парызы. Ақ пейіл, жылы лебіз, ізгі іс жақсылықтың нышаны.Айналаңа әрдайым мұқият қарау, сыпайы болу, әдептілік көрсету, көмек қолын созу, жанашырлық таныту жақсылық болып саналады. Басқаларға жақсылық жасасаң, жаның жадырайды.Басқалардың жақсылығын сезінгенде ерекше қуанышқа бөленесің. Жақсылық жасау-адамның шынайы таьбиғаты.

Шығармашылық және топтық жұмыс: Үш топқа қағазға жазылған сұрақтар таратылады.Сұрақта әкеме, анама, мысықа ,күшікке, ініме, сіңлісіне қандай жақсылық жасай алатындарын ойластырып жазады. Сұрақ бойынша оқушылар жауаптарын жазып, оқып береді.

Дәптермен жұмыс:Кімнен жақсылық жасауды үйреніп жүрсің? Сол адамға не сыйлар едің, суретін салып боя. Сыйға тарт.

Қорытындылау:

-Сонымен бүгінгі сабақта жақсылық жасауды, мейірімді болуды, әдепті болуды үйрендік.Әр бір адамға қайырымдылық, жақсылық жасау біздің міндетіміз.

Жүректен жүрекке

«Болайықшы осындай» Әнді хормен айту.

Өлеңі мен әнін жазған: Айымгүл Меңжанова

Жақсы бала еңбекшіл

Ер азамат болады.

Қиындықты жеңіп кіл,

Құшағы гүлге толады.

Қайырмасы:

Еңбекшіл осындай,

Болайықшы досым-ай.

Таза бала мұнтаздай,

Сүйсінеді қараған,

Ұқыпты деп бұл қандай,

Жақсы көрер бар адам.

Қайырмасы:







А.Өтепбергенов атындағы орта мектеп

Ашық сабақ









Сабақтың тақырыбы:

«Өзіңді жақсылықпен таразыла»

2 «с» сынып





Өткізген: А.Нурбосинова























2017-2018 жыл

Өтетін күні: 7.12.2017

Болатын жері :Акт залы

Өткізген мектеп психологы: А. Нурбосинова

Сайыстың тақырыбы: «Әдепті бала- 2017» сайысы.

Сайыстың мақсаты: Жас ұрпақтың бойына игі салт сананы сіңіре отырып, оларды имандылықпен, инабаттылыққа тәрбиелеу, өсіп келе жатқан ұрпақтың арасынан болашақта үлгі боларлық талапты, болмысы бөлек тұлғаларды көтеру, сонымен қатар балалардың ой-өрісін дамыту және жан-жақты тәрбиелеу.

Көрнекіліктер: Шарлар,гүлдер.

Жүру барысы:

Жүргізуші: Армысыздар құрметті ұстаздар мен ата-аналар!

Бармысыздар жадыраған жас достар!

Берекелі, мерекелі «Әдепті бала» сайысымыз құтты болсын!

Сайысымызға қош келдіңіздер!

Жүргізуші:Жиналыппыз сәтті күн бәрімізде,

Үлкен кіші, жасымыз кішіміз де

Төрлетіңіз қадірменді сайыскерлер.

Гүл-гүл жинап мына мына біздің төрімізге-дей отырып бүгінгі сайысқа қатысқалы отырған сайыскерлерімізді қол соғып, қошеметтеп ортаға шақырайық.

Сыныптар:1-4 сыныптар

1 «а» -Ылым Әбіл

1 «ә» -Қуантқан Мадина

2 «а»-Күбірбай Арайлым

2 «ә»-Нұрберген Досымжан

2 «б»-Асылбек Ақарыс

3 «а»- Сәрсенбекқызы Қаламқас

3 «ә» -Бисенбекұлы Самғар

4 «а»-Сесберген Іңкәр

4 «ә»-Дошымбай Қуанғали

«Әдепті бала-2017» сайысында қатысушы оқушының , руын білуі, өнерлі, жан-жақты және зерек болуы бағаланады. Өткелі отырған сайысымыздың шартарымен танысып өтейік.

Сайыс негізінен 5 -шарттан тұрады.

1.Таныстыру

2. «Өнерліге өріс кең» (өз өнері ән, би, мәнерлеп оқу)

3.Мақал сөздің мәйегі (оқу, білім, өнер, әдептілік туралы мақал айту)

4.Білімдік сұрақтар.

5«Адамды адам еткен -еңбек» (әр түрлі бұйым жасау)

Жүргізуші: Шалқытып мерекеде ән салайық

Өнерпаз өрендерге тамсанайық

Әділдікпен шындыққа арқа тұтқан

Құрметті әдәл-қазыларды қарсы алайық!

Сайысымызды бастамас бұрын сайысымызға төрелік ететін қазылар алқасымен таныс болыңыздар.

Бастауыш оқу ісінің меңгерушісі: Сағызбаева Аталық апай

Қосымша білім беру педагогі: Қожаева Күлән апай

Дене шынықтыру пәні мұғалімі: Амандәулетова Ғалия

Ендеше әділ қазы алқасымен таныс болдық, олай болса сайысымызды бастаймыз

Жүргізуші:

Сәлемдесу-игі дәстүр киелі,

Сөзбен қарап, кейде шешер шиені.

Жақсы сөзге жан семірер қашанда,

Жолданады сайыскерлер сәлемі.

Сайысымыздың бірінші шарты:

1.Таныстыру.

(Сайыскерлерді кезекпен ортаға шақыру)

Таныс болдық оқушылар тегіменен,

Туып өскен мекені, еліменен.

Ақындарға тартқан бәрі ақын көрінеді,

Таныстырып кетті кетті ғой өлең кілең.

Жүргізуші:

2. «Өнерліге өріс кең»

Ал кімнің өнері бар қаншалықты,

Би билеп, ал біреуі ән салыпты.

Бүгінгі «Әдепті бала» сайысынан бәйге алуға,

Сайыскерлер аянбай жан салыпты.

Сайысымыздың келесі шарты: «Өнерліге өріс кең» ( өз өнері)

Жүргізуші:

3.Мақал-мәтел бөлімі.

Мақал-мәтел сөз мәйегі, тілегі

Әр сандарда асыл сөздің тірегі.

Қарапайым қазақ тілі өз тілім,

Өз тілімде бұлқынады жүрегім.

Сайысымыздың үшінші шарты: Мақал сөздің мәйегі (оқу, білім, өнер әдептілік туралы мақалдың жалғасын табу)

Жүргізуші:

4.Білімділік сұрақтар.

Бүгінгі күн сайыста,

Сен ешкімнен қалыспа

Біліміңді көрсетер,

Сұрақтарға жауап бер.

5. «Адамды адам еткен -еңбек» (әр түрлі бұйым жасау) сайыскерлер әділ қазылар алқасына өздерінің жасаған бұйымдарын таныстыру.

Әділ қазылар алқасы ұпай сандарын есептеп, қорытындысын шығарғанша ортаға Дүйсенбек Ұлдай «Береке» әнін орындайды.

Жүргізуші: Кімдер жүйрік өнерпаз білейікші,

Әдепті баласы деп мектептің жүрейікші.

Әділ қазыларға тек әділдікті,

Ал сайыскерлерге сәттілік тілейікші.

Жүзден жүйрік күшіменен,

Мыңнан тұлпар шықты шың,

Сайыскерлердің ішінен.

Шыққан сайыскер мықтысың.

Құттықтаймыз ал енді,

Әдепті болған балғаны.

Өрге жүзіп өнері,

Тауға өрлесін талабы.

Қуаныштан жанары,

Шоқтай болып жанады.

Бүгінгі қазылар алқасы: Бастауыш сынып оқу ісінің меңгерушісі Сағызбаева Аталық апайға марапаттау сөз кезегін береміз. (Сөз сөйлеп, құттықтап, оқушыларды марапаттау).

1 «а» -Ылым Әбіл –«Бас жүлде»

1 «ә» -Қуантқан Мадина-«ІІІ орын»

2 «а»-Күбірбай Арайлым-«І орын»

2 «ә»-Нұрберген Досымжан-«ІІ орын»

2 «б»-Асылбек Ақарыс-«ІІІ орын»

3 «а»- Сәрсенбекқызы Қаламқас-«ІІ орын»

3 «ә» -Бисенбекұлы Самғар-«ІІ орын»

4 «а»-Сесберген Іңкәр –«ІІІ орын»

4 «ә»-Дошымбай Қуанғали-«І орын»

Осымен «Әдепті бала-2017» сайысы да өз мәресіне жетті. Зейін қойып тыңдағандарыңызға көп-көп рахмет! Келесіде жүздескенше қош сау болыңыздар.













































Бастауыш сыныптар бойынша «Өзін өзі тану : Махаббат пен адамгершілік педагогикасы» атты онкүндігіне арнап өткізілген мәнерлеп оқу сайысы.

Хаттама:

қ/с

Оқушының аты-жөні

Сыныбы

Өлеңнің аты

1

Мұратбай М

4 «а»

«Ана»

2

Бисенұлы Н

4 «ә»

«Ана»

3

Майрам Қ

3 «а»

«Жан анам»

4

Ұзақбай П

2 «а»

«Біз бақытты баламыз»

5

Жақсылық Ш

2 «ә»

«Шеше сен бақыттысың»

6

Асылбек А

2 «б»

«Аяулы анашым»

7

Мұханбет М

1 «а»

«Ана»

8

Бекмолда Х

1 «ә»

«Анашым»

9

Өмірбай Д

Мад «а»

«Ана»

10

Бақытбек А

Мад «б»

«Анашым»

11

Мұратбай І

Мад «ә»

«Ана»

































қ/с

Оқушының аты-жөні

Сыныбы

Жүлдесі

1

Мұратбай М

4 «а»

І орын

2

Бисенұлы Н

4 «ә»

Бас жүлде

3

Майрам Қ

3 «а»

ІІ орын

4

Ұзақбай П

2 «а»

ІІ орын

5

Жақсылық Ш

2 «ә»

І орын

6

Асылбек А

2 «б»

ІІ орын

7

Мұханбет М

1 «а»

І орын

8

Бекмолда Х

1 «ә»

ІІ орын

9

Өмірбай Д

Мад «а»

ІІ орын

10

Бақытбек А

Мад «б»

Бас жүлде

11

Мұратбай І

Мад «ә»

І орын



Әділқазылар алқасы:

Бастауыш сыныптар оқу ісінің меңгерушісі: Сағызбаева А

Қосымша білім беру педагогі: Қожаева К































А. Өтепбергенов атындағы орта мектепкебінің

бастауыш сынып психологы А.Нурбосинованың

2017-2018 оқу жылына арналған психологиялық

ағарту және алдын алу жұмыстарының







Ақпарламасы

Жыл басында МДС оқушыларымен танысу. Биылғы оқу жылында МДС- да 50 оқушы бар.

Қыркүйек айынан бастап МДС да және 1 сыныптарға психологиялық ерекшеліктеріне бақылау жасау, зерттеу бетшелерін жасақтадым. МДС балаларының танымдық қасиеттерін дамыту үшін тренингтер өткізілді. «Санамақ сандар» әдістемесі бойынша, оқуға, білімге құштарлығын зерттеу жүргізілді.

1 сыныптарда 33 оқушы бар. 1 сынып оқушыларын оқу процесіне бейімдеуде тренинг жаттығулар өткізу. МДС- 1 сыныптар арасында психологиялық ойындар, есте сақтау қабілетін дамытуға арналған ойындар, 1 сыныптарға арналған зейінді тұрақтандыруға арналған ойындар және 1 сыныптарға «Шаңырақ» тренингтері өткізілді. Жыл басында 1 сыныптарға оқушылардың таным процестерін, мінез құлықтарын анықтауда Керн Йерасик тестісі өткізілді. 2 сыныптарда 46 оқушы бар және 3 сыныптарда 38 оқушы бар. 2-3 сыныптарға «Әрқашан күн сөнбесін» тренингі өткізілді. Бастауыш сыныптардағы дарынды оқушылар анықталыды. 1-4 сыныптар темперамент типтері, мінез –құлық, таным процестері анықталды. Әр бір оқушыларға жеке арнайы психологиялық жұмыс дәптері ашылды. 4 сыныптарда 41 оқушы бар. 4 сынып оқушыларын ОЖСБ-ға психологиялық тұрғыда дайындауда «Күйзелісті қалай жеңуге болады ? » атты дәріс сабақ өткізілді. 4 сыныптарға ОЖСБ- ға психологиялық тұрғыда дайындауда «ОЖСБ-ға сеніммен барайық» тақырыбында тренингтер өткізілді. ОЖСБ-ға байланысты 4 сынып оқушыларынан сауалнама алынды. Діни экстремизмнің алдын алу негізінде 4 сынып оқушыларына «Дін және жастар» тақырыбында дәріс сабақ өткізілді және сауалнама алынды. 4 сынып оқушыларына ОЖСБ-ға байланысты психологиялық тұрғыда дайындауда «Оқушылардың тұлғалық қасиеттерін дамытуда ертегі терапия элементтерін қолдану» тақырыбында тренинг сабақ өткізіледі. Оқушыларға арнап «Зейінді бол» тренингі өткізіледі және мұғалімдер арасында «Ашулы шарлар», «Шаңырақ», «Кедергілерден өту», «Жұмбақ суреттер» тренингтерін өткіземін.



Мектеп директоры: К. Унгарбаев



































































ОЖСБ –ға байланысты 4 сынып оқушыларынан алынған сауалнама қорытындысы

1.ОЖСБ тапсыру жайлы ойлағанда сені қаншалықты дәрежеде ойландырады?

4 «а» - 1 оқушы орташа көңіл күйде боламын деген, 1 оқушы қорқынышымды жеңе білдім, 5 оқушы жақсы дәрежеде ойладым, 13 оқушы қатты толғандырды деген.

4 «ә» - 8 оқушы қатты толғандырады, 4 оқушы тесттен өте аламба деп ойладым, 1 оқушы көңіл – күйім бірқалыпты, 7 оқушы жақсы көңіл –күйде болдым.

2.Қандай оқу пәндерін жақсы игересің? Қызыға оқитын пәндерін ?

4 «а» - 5 оқушы орыс тілі, 9 оқушы ағылшын тілі, 4 оқушы әдебиеттік оқу,12 оқушы математика, 10 -оқушы бейнелеу, 10 оқушы қазақ тілі, 5 оқушы өзін-өзі тану, 7- оқушы дене, 1 оқушы дүниетану, 2 оқушы еңбек пәндері ұнайтынын жазған.

4 «ә» 11 – оқушы математика, 4 оқушы қазақ тілі, 9 оқушы әдебиеттік оқу, 4 оқушы дене, 1 оқушы бейнелеу, 1 оқушы орыс тілі, 3 дүниетану, 1 оқушы еңбек пәндерін жазған.

3.Қай мұғалімнің сабақ берісі ұнайды?

4 «а» - 5 оқушы Гүлжанат апай, 14 оқушы Айнұр апай, 4 оқушы Айбаршын, 3 оқушы Анар апай,1 оқушы Камшат, 1 оқушы Айман апай, 1 оқушы Самат ағай, 6 оқушы Рима апай, 2 оқушы Жанар апай.

4 «ә» 16 оқушы Айман апай, 3 оқушы Айбаршын апай, 1 оқушы Күлан апай, 2 оқушы Нұрбақыт ағай, 2 оқушы Рима апай, 1 оқушы Самат ағай, 1 оқушы Ақмарал апай, 2 оқушы Жанар апай, 1 оқушы Камшат апай, 2 оқушы барлық мұғалім деп жазып көрсеткен.

4.Келешекте өзіңді табу үшін қандай оқу пәндерінің маңызы зор деп ойлайсың?

4 «а» -Математика, Әдебиеттік оқу, Қазақ тілі, Орыс тілі, Ағылшын тілі, Дене, Өзін-өзі тану.

4 «ә»-Математика, Қазақ тілі, Әдебиеттік оқу, Дүниетану.

5.Өзіңнің біліміңнің сапасын қалай анықтайсың?

4 «а» - 3 оқушы тест арқылы десе, 11 оқушы пәндерге дайындалу арқылы, 3 оқушы үй тапсырмасын орындау арқылы, 1 оқушы есеп шығару арқылы, 1 оқушы бақылау- диктант арқылы, 1 оқушы сабақ үлгеріме қарап деген.

4 «ә» - 13 оқушы тест арқылы десе, 6 оқушы сабақ оқу арқылы, 2 оқушы бағама қараймын деген.

6. Үйде ОЖСБ-ға уақыт бөліп арнайы дайындаласыңдар ма?

4 «а»- 15 оқушы дайындалам десе, 4 оқушы жоқ деп жауап берген, 1 оқушы кейде деп жауап берген.

4 «ә» - 14 оқушы дайындалам десе, 5 оқушы кейде, 2 оқушы жоқ деп жауап берген.

7.Тест кезінде білмеген сұрақтарыңды артынан талдап көрдіңдерме? Қандай пәндерден?

4 «а» - 19 оқушы талдаймыз деген. Әдебиет, математика, қазақ тілі, дүниетану. 1- оқушы кейде деп жауап берген.

4 «ә» - Барлық оқушы талдаймыз деген. Математика, әдебиет, қазақ тілі, дүниетану, орыс тілі, ағылшын тілі.

8.Сен болашақ мамандығыңды таңдадыңба?

4 «а» - 18 оқушы таңдаған, 2 оқушы таңдамаған.

4 «ә» - Барлық оқушы таңдаған.

9.Мектепке қандай көңіл –күймен келесің?

4 «а» - 19 оқушы жақсы көңі - күймен десе, 1 оқушы орташа көңіл күймен деп жауап берген.

4 «ә» - 19 оқушы жақсы көңіл- күймен десе, 2 оқушы әр кезде әр түрлі көңіл күйде боламыз деген.

10.Сабаққа кіргің келмейтін кездерің болдыма? Оған не себеп болды?

4 « а» - 13 оқушы сабаққа жақсы көңіл күймен келем деп жауап берген, 4 оқушы кешігіп қалғанда кіруге ыңғайсызданамын деп жауап берген, 1 оқушы ауырып қалған кезде деп жауап берген.

4 «ә» - 18 оқушы жоқ деп жауап берген, 2 оқушы тапсырманы орындамаған кезде ондай жағдай болатынын жазған, 1 оқушы сабақ түсінбеген кезде деп жауап берген.





Ұсыныстар:

  • Жалпы оқушылардың білім сапасын одан әрі көтеруге жұмыстану.

  • Пән мұғалімдері нашар оқушылармен жеке жұмыстар жүргізу.

  • Пәндердің жауапкершіліктерін арттыру.

  • Өткізілген ОЖСБ- ның қорытындысын міндетті талдап отыру.











Оқудың танымдық ынталандыру деңгейін анықтау сауалнамасы

(ОЖСБ-ға арналған оқушылармен жүргізілетін психологиялық дайыдық)

1. Менің оқуымның себебі:

А) Пайдалы адам болу үшін.

В) Жоғарғы білім алу үшін.

2. Менің оқуымның себебі:

А) Болашақта жақсы мамандық алу үшін.

В) Жоғары дәрежелі маман болу үшін.

3. Менің мектепке баруымның себебі:

А) Ата-анама жақсы бағаларды көрсеткенді жақсы көремін.

Ә) Мен ата-анамның, мұғалімдердің алдында оқуға міндеттімін.

Б) Құрдастарыммен араласқым келеді.

В) Оқығым келеді

4.Қандай оқу пәндері көбірек ұнайды?

А) Қазақ тілі, дүниетану

В) Орыс тілі, математика

5. Қандай оқу пәндері ұнамайды?

А) Қазақ тілі, дүниетану

В) Орыс тілі, математика

6. Менің мұғаліммен қарым-қатынасым қандай?

А) Мен мұғалімге ризамын.

Ә) Мұғалім әділ адам.

Б)Мұғалім әрқашан ақылды кеңес береді.

В)Менің мұғаліммен қарым –қатынасым қиын.





Оқушының аты- жөні:

Психолог: Нурбосинова А



2 «ә» сынып оқушылар тізімі

қ/с

Оқушының аты –жөні

туған жылы

1

Абыл Дильназ

21.08.2009

2

Алхам Жеңісбек

21.04.2010

3

Анатолий Бейбарыс

13.02.2010

4

Бақыт Бекарыс

25.01.2010

5

Белгібай Исламбек

04.08.2010

6

Еңсеген Ернар

16.11.2009

7

Жақсылық Шұғыла

14.02.2010

8

Жасұланұлы Рауан

08.02.2009

9

Құлтөре Инабат

27.11.2009

10

Майрам Нұрасыл

19.12.2009

11

Мақсат Кәусар

19.03.2010

12

Меңдеш Диана

17.07.2010

13

Нұралы Аружан

23.07.2010

14

Нұрберген Досымжан

21.03.2010

15

Сәбитұлы Тәңірберген

28.08.2010

16

Серікбекқызы Асылназ

03.07.2010









Сынып жетекшісі:Нуртилеуова Ағзам





















Сабақтың тақырыбы: «Өзіңді жақсылықпен таразыла»

Сабақтың мақсаты:оқушыларға жақсылықтың адам өміріндегі маңыздылығын ұғындыру арқылы дұрыс әрекет құндылығының мәнін ашу.

Сабақтың міндеттері:

-оқушыларға жақсылық жасаудың мәнін ұғындыра отырып, қайырымдылық, қамқорлық, жауапкершілік қасиеттері туралы түсінік беру;

-оқушыларды өзіне және өзгелерге жақсылық жасауға баули отырып, жауапкершілікке үйрету;

-оқушыларды қайырымды, қамқор болуға тәрбиелеу.

Тыныштық сәті:оқушыларға қағазған қиылған жеміс –жидектер таратылады және оқушылар үш топқа бөлінеді. Жеміс-жидектерге оқушылар қандай болу керектігін жазу.Мысалы:ақылды,білімді, қамқор т.б. Сол жемістерді себетке салу.

Әңгімелесу:Үй тапсырмасын сұрау,сұрақ қою.

Мұғалім сыйы:Оқушыларға суреттер көрсету ( берілген тақырыпты ашу мақсатында)

Дәйексөз: «Жақсылықтың үлкен-кішісі болмайды»

-ұлдарға хормен оқыту

-қыздарға хормен оқыту

-осы дәйексөзден қандай ой түйдіңдер?

Оқушылардың жауабы негізінде қорытынды жасау.

Жаңа сабақ:Бірге оқимыз айдары

«Сәтемір хан».Мұғалім мәтінді мәнерлеп оқып береді.

Балалардың пікірін білу үшін сұрақтар қойылады.

Жаңа ақпарат:Шын жүректен жақсылық жасау әрбір адамның парызы. Ақ пейіл, жылы лебіз, ізгі іс жақсылықтың нышаны.Айналаңа әрдайым мұқият қарау, сыпайы болу, әдептілік көрсету, көмек қолын созу, жанашырлық таныту жақсылық болып саналады. Басқаларға жақсылық жасасаң, жаның жадырайды.Басқалардың жақсылығын сезінгенде ерекше қуанышқа бөленесің. Жақсылық жасау-адамның шынайы таьбиғаты.

Шығармашылық және топтық жұмыс: Үш топқа қағазға жазылған сұрақтар таратылады.Сұрақта әкеме, анама, мысықа ,күшікке, ініме, сіңлісіне қандай жақсылық жасай алатындарын ойластырып жазады. Сұрақ бойынша оқушылар жауаптарын жазып, оқып береді.

Дәптермен жұмыс:Кімнен жақсылық жасауды үйреніп жүрсің? Сол адамға не сыйлар едің, суретін салып боя. Сыйға тарт.

Қорытындылау:

-Сонымен бүгінгі сабақта жақсылық жасауды, мейірімді болуды, әдепті болуды үйрендік.Әр бір адамға қайырымдылық, жақсылық жасау біздің міндетіміз.

Жүректен жүрекке

«Болайықшы осындай» Әнді хормен айту.

Өлеңі мен әнін жазған: Айымгүл Меңжанова

Жақсы бала еңбекшіл

Ер азамат болады.

Қиындықты жеңіп кіл,

Құшағы гүлге толады.

Қайырмасы:

Еңбекшіл осындай,

Болайықшы досым-ай.

Таза бала мұнтаздай,

Сүйсінеді қараған,

Ұқыпты деп бұл қандай,

Жақсы көрер бар адам.

Қайырмасы:







Үйірмеге қатысатын оқушылар тізімі


Аты-жөні

Сыныбы

Үйірме аты

1

Сүндет Әбдіхамит

«Жас өркен»

2

Оразбекұлы Жандарбек

«Жас өркен»

3

Ниязмағанбет Нұрқожа

«Жас өркен»

4

Темірбек Гүлдария

«Жас өркен»

5

Мұратбай Моншақ

«Жас өркен»

6

Орналы Жеткізген

«Жас өркен»

7

Күбірбай Арай

«Жас өркен»

8

Белгібай Исламбек

«Жас өркен»

9

Жасұланұлы Рауан

«Жас өркен»

10

Құлтөре Инабат

«Жас өркен»

11

Абыл Дилназ

«Жас өркен»

12

Мақсат Кәусар

«Жас өркен»

13

Еңсеген Ернар

«Жас өркен»

14

Нұралы Аружан

«Жас өркен»

15

Шығысхан Файза

«Жас өркен»

16

Аманкелді Айқын

«Жас өркен»

17

Асылбек Ақарыс

«Жас өркен»

18

Асқар Абылайхан

«Жас өркен»

19

Қуантқан Айтмұрат

«Жас өркен»

20

Дәулетұлы Латиф

«Жас өркен»

21

Дүйсенбек Ұлдай

«Зерде»

22

Серікбекұлы Бағлан

«Зерде»

23

Тұрлыбек Әли

«Зерде»

24

Майрам Қарақат

«Зерде»

25

Сәрсенбекқызы Қаламқас

«Зерде»

26

Досболқызы Сымбат

«Зерде»

27

Қойшыбай Айнара

«Зерде»

28

Бисенбекұлы Самғар

«Зерде»

29

Мусахан Ернар

«Зерде»

30

Тобабүкір Байдәулет

«Зерде»

31

Бақберген Ерасыл

«Зерде»

32

Мұратбай Моншақ

«Зерде»

34

Сесберген Інкәр

«Зерде»

35

Темірхан Нұрай

«Зерде»

36

Өзен Жәнібек

«Зерде»

37

Назар Зарина

«Зерде»

38

Елжасұлы Алмас

«Зерде»

40

Қыдырбай Кәдірбек

«Зерде»

42

Асылбекқызы Фариза

«Зерде»

43

Жұмажан Жанболат

«Зерде»

МАД оқушыларының мектепке дайындығын анықтау

















































А.Өтепбергенов атындағы орта мектеп

4- сынып оқушысы Бақберген Ерасылдың

«Тұздың құпиясы» атты ғылыми жұмысына пікір



Пікір

Зерттеу жұмысында орындаушы оқушы өз бойындағы дарындылықты жүйелі жүзеге асыру жолында өз ізденісін тиянақты жеткізе білген. Ерасылға бұл жұмысты таңдап алуға анасының емге тұзды жиі пайдаланатыны себеп болған.Тұздың түрлері мен емдік қасиеттері және зиянды жақтары, сонымен қатар еліміздегі тұзды көлдердің игерілмей жатқандығы оқушы оқушы қызығушылығын туындатқан.

Зерттеу жұмысында Ерасыл әр түрлі ақпараттар жинай отырып, кітаптан қызықты мәліметтер алып, тұзға қатысты ырымдар мен тыйымдар, аңыз әңгімелер іздеген.Іздену барысында өз оқушымның көптеген қызықты ақпараттарға тап болып, тұздың денсаулыққа тигізетін әсерін нақты айқындай білгені мені қатты қуантты.

Болашақта ол осы ғылыми жұмысты әрі қарай дамытып, ізденіп әлі талай қызықты дүниелердің құпиясын ашатындығына сеніммен қараймын.



Жетекшісі:Нурбосинова Акмарал

Өзін-өзі тану пәні мұғалімі



















1 сынып оқушыларының мектепке дайындығын анықтау

------------------------- -----------------------------

Аты-жөні Туған жылы, айы, күні

Танымдық қасиеттері

Бала-бақша

1

2

3

4

5

Қорытынды

1

Даярлық тобында болдыма?








2

Математикалық білімі.Бала істей алуы керек:

-20-ға дейін санай алуы;








3

-20-ға дейін тура және кері санай алуы;








4

-Бір амалмен орындалатын арифметикалық сандарды орындай алуы;








5

-10 көлеміндегі мысалдарды шығара алуы;








6

Ауызша сауаттылығының деңгейі.

-Әліпби;








7

-Бірнеше тақпақтар, жұмбақтар, исанамақтар.








8

Бала істей алуы керек.

-Дыбыстық талдау жасай алуы;








9

-Дауысты, дауыссыз дыбыстарды атай және ажырата білуі;








10

Графикалық дағдысының деңгейі.

-Қарындашты , қаламды, қылқаламды дұрыс ұстау ептілігі.








11

Оқу іс –әрекетіндегі дағдылығы

-баланың мектепке қызығушылығының дайындығы.








12

-Ұжымда жағымды мінез-құлық мөлшерлерін үйренген бе?








13

-Амандасудың, қоштасудың негізгі түрлері, өтініш жасау, алғыс айту, кешірім сұрау.








14

Бір нәрсені сұрау, танысуға жол табу, әр түрлі тақырыпта сөйлесе білу, достасу.








15

Өз бетімен жұмыс істеу деңгейі.









Психологиялық коррекциялауды қажет ете ме?










1.Психолог: А.Нурбосинова

2.Дәрігер: Ж.Қозбақова

3.Мұғалімі: С.Бердіғұлова

1 сынып оқушыларының мектепке дайындығын анықтау

------------------------- -----------------------------

Аты-жөні Туған жылы, айы, күні

Танымдық қасиеттері

Бала-бақша

1

2

3

4

5

Қорытынды

1

Даярлық тобында болдыма?








2

Математикалық білімі.Бала істей алуы керек:

-20-ға дейін санай алуы;








3

-20-ға дейін тура және кері санай алуы;








4

-Бір амалмен орындалатын арифметикалық сандарды орындай алуы;








5

-10 көлеміндегі мысалдарды шығара алуы;








6

Ауызша сауаттылығының деңгейі.

-Әліпби;








7

-Бірнеше тақпақтар, жұмбақтар, исанамақтар.








8

Бала істей алуы керек.

-Дыбыстық талдау жасай алуы;








9

-Дауысты, дауыссыз дыбыстарды атай және ажырата білуі;








10

Графикалық дағдысының деңгейі.

-Қарындашты , қаламды, қылқаламды дұрыс ұстау ептілігі.








11

Оқу іс –әрекетіндегі дағдылығы

-баланың мектепке қызығушылығының дайындығы.








12

-Ұжымда жағымды мінез-құлық мөлшерлерін үйренген бе?








13

-Амандасудың, қоштасудың негізгі түрлері, өтініш жасау, алғыс айту, кешірім сұрау.








14

Бір нәрсені сұрау, танысуға жол табу, әр түрлі тақырыпта сөйлесе білу, достасу.








15

Өз бетімен жұмыс істеу деңгейі.









Психологиялық коррекциялауды қажет ете ме?










1.Психолог: А.Нурбосинова

2.Дәрігер: Ж.Қозбақова

3.Мұғалімі: Б.Тулегенова

Дарынды, ерекше қабілетті оқушылар тізімі

Аты-жөні

Сыныбы

Өнерге қабілеті

1

Әбдіраман Рахима

4 «а»

«Би»

2

Бақберген Ерасыл

4 «а»

«Математика , спорт»

3

Ермұрат Абылай

4 «а»

«Ән»

4

Темірхан Нұрай

4 «а»

«Би»

5

Мұратбай Моншақ

4 «а»

«Көркем саз оқу, би, ән»

6

Сесберген Іңкәр

4 «ә»

«Сурет салу»

7

Асылбекқызы Фариза

4 «ә»

«Ән»

8

Шыңғысхан Асылжан

4 «ә»

«Би»

9

Дошымбай Қуанғали

4 «ә»

«Математика»

10

Назар Зарина

4 «ә»

«Мәнерлеп оқу»

11

Сәрсенбекқызы Қаламқас

3 «а»

«Көркем саз оқу»

12

Тұрлыбек Әли

3 «а»

«Математика»

13

Серікбекұлы Бағлан

3 «а»

«Спорт, өнерге»

14

Дүйсенбек Бейбіт

3 «а»

«Би, ән»

15

Дүйсенбек Ұлдай

3 «а»

«Әдебиет пәні»

16

Жұмажан Бану

3 «а»

«Әнге, биге»

17

Абай Жайна

3 «а»

«Математика пәні»

18

Зорбай Мұңайтпасқожа

2 «а»

«Математика пәні»

19

Тұрлыбек Әсел

2 «а»

«Би, көркем сөз оқу»

20

Мұратбай Жұлдыз

2 «а»

«Математика пәні»

21

Ниязмағанбет Нұрқожа

2 «а»

«Математика, қазақ тілі, дүниетану»

22

Оразбекұлы Ж

2 «а»

«Қазақ тілі пәні»

23

Сүндет Әбдіхамит

2 «а»

«Математика пәні»

24

Дошымбай Ернар

2 «а»

« Орыс тілі пәні»

25

Серікбекқызы Асылназ

2 «ә»

«Би»

26

Құлтөре Инабат

2 «ә»

«Математика пәні»

27

Белгібаев Исламбек

2 «ә»

«Ән, қазақ тілі»

28

Нұрберген Досымжан

2 «ә»

«Би»

29

Нұралы Аружан

2 «б»

«Би»

30

Шыңғысхан Файза

2 «б»

«Көркем саз оқу»

31

Аманкелді Айқын

2 «б»

«Математика, қазақ тілі, көркем сөз оқу»

32

Жақсылық Жансұлу

2 «б»

«Би»

33

Есенқұл Шәрбәт

2 «б»

«Математика пәні»

34

Дәулетұлы Латиф

2 «б»

«Математика пәні»

35

Асылбек Ақарыс

2 «а»

« Қазақ тілі пәні»

36

Шаңытбай Қаракөз

1 «а»

«Ән»

37

Құлшағаз Гүлімай

1 «а»

«Би»

38

Мұратұлы Қанағат

1 «а»

«Көркем сөз оқу»

39

Жаңбыров Ақылбек

1 «а»

«Көркем сөз оқу»

40

Бекмолда Хиуаз

1 «ә»

«Би»

41

Аманбй Ақбөбек

1 «ә»

«Би»

42

Айтжан Нұржан

1 «ә»

«Көркем сөз оқу»

43

Қуантқан Мадина

1 «ә»

«Ән»

44

Мұхтар Серікбол

1 «ә»

«Ән, би»

45

Бауыржанқызы Айару

1 «ә»

«Ән, би»

46

Жүсіпова Нұрсая

1 «ә»

«Ән, би»

47

Қойшыбай Алқажан

1 «ә»

«Ән, би»





1 «а» сынып оқушыларының темпераментін анықтау.



Қ/с

Оқушының аты-жөні

А(х)

Б (с)

В (ф)

Г (М)

1

Абыл Берекет





2

Алтыбай Кәусар





3

Бақберген Мағжан





4

Ғалымжанұлы Абылай





5

Досболқызы Қаршыға





6

Жаңбыр Ақылбек





7

Замир Абдурахман





8

Кенжебай Мансур





9

Күбірбай Асылбек





10

Құлшағаз Гүлімай





11

Мұханбет Малика





12

Мұратұлы Қанағат





13

Нұрхан Аружан





14

Тобабүкір Ердәулет





15

Шаңытбай Қарагөз





16

Ылым Әбіл







Психолог:А.Нурбосинова





























1 «ә» сынып оқушыларының темпераментін анықтау.



Қ/с

Оқушының аты-жөні

А(х)

Б (с)

В (ф)

Г (М)

1

Айтжан Нұржан





2

Алым Шадияр





3

Аманбай Ақбөбек





4

Амандық Сүйіндік





5

Асқар Дастан





6

Бауыржанқызы Айару





7

Бекмолда Хиуаз





8

Жүсіпова Нұрсая





9

Күзембай Азамат





10

Қойшыбай Алхажан





11

Лес Еркін





12

Мұратбекұлы Олжас





13

Таймас Рысбек





14

Абабүкірұлы Сәтжан





15

Қуантқан Мадина





16

Мұхтар Серікбол





17

Мергенбай Манас







Психолог:А.Нурбосинова













Бекітемін:

Мектеп директоры: Қ.Унгарбаев











4-сынып оқушыларын ОЖСБ-ға

Психологиялық тұрғыда дайындаудың

жұмыс жоспары







Бастауыш сынып психологы:А.Нурбосинова















А.Өтепбергенов атындағы орта мектеп

2017-2018 оқу жылы

2017-2018 оқу жылына арналған ІҮ-сынып оқушыларын

ОЖСБ-ға псиологиялық тұрғыдан дайындаудың жұмыс жоспары



Қ/с

Жұмыс мазмұны

Уақыты

Әдісі

Жауапты

1

4-сынып оқушыларының ата-аналарымен жағымды, жақсы психологиялық ахуал және жағымды қарым –қатынас орнатып отыру;

Жыл бойы

Кездесу, пікірлесу

Психолог

2

4-сынып оқушыларын ОЖСБ-ға психологиялық тұрғыда дайындауда «Өз эмоцияңды қалай басқару керек?» тақырыбында дәріс сабақ беру;

Қыркүйек

Сұрақ –жауап

Психолог

3

4 сынып оқушыларын ОЖСБ-ға психологиялық тұрғыда дайындау;

Қазан

Тренинг-жаттығу

Психолог

4

4 сынып оқушыларының оқу мотивациясын бақылау. (табиғи бақылау әдісін қолдана отырып сабақтарға қатысу)

Қараша

Сабақтарға қатысу

Психолог

5

4 сынып оқушыларына «Үміт кемесі» тақырыбында тренинг сабақ өткізу;

Желтоқсан

Тренинг сабақ өткізу

Психолог

6

4 сынып оқушыларын ОЖСБ-ға психологиялық тұрғыда дайындауда «ОЖСБ-ға сеніммен барайық!» семинар тренинг өткізу;

Қаңтар

Семинар, тренинг өткізу

Психолог

7

4 сынып оқушыларын ОЖСБ-ға психологиялық тұрғыда дайындауда «Оқушылардың тұлғалық қасиеттерін дамытуда ертегі терапия элементтерін қолдану» тақырыбында тренинг сабақ өткізу;

Ақпан

Тренинг өткізу

Психолог

8

4 сынып оқушыларын ОЖСБ-ға психологиялық тұрғыда дайындау; «Геометриялық фигуралар, жануарлар әдістемесі негізінде оқушылардың танымдық қасиеттерін анықтау»

Наурыз

Танымдақ қасиеттерін анықтау

Психолог

Бастауыш сынып психологы: А. Нурбосинова

Бекітемін:

Мектеп директоры: К.Унгарбаев



2017-2018 оқу жылындағы мамыр айының психологиялық қызметінің жұмыс жоспары



Жұмыс мазмұны

Жұмыстың негізгі бағыты

Жүргізілу әдісі

Жауапты

1

4-сынып оқушыларын ОЖСБ-ға психологиялық тұрғыда дайындау;

Психологиялық ағарту

Психологиялық тұрғыда дайындау

психолог

2

1-4 сынып оқушыларының педагогикалық-психологиялық картасын жасақтау;

психодидиагностика

Пед-психологиялық картасын жасақтау

психолог

3

4- сынып оқушыларын ОЖСБ-ға психологиялық дайындауда тренинг-жаттығулар өткізу;

психокоррекция

Тренинг

психолог

4

Оқушыларға, ата-аналарға уақытында топтық және жеке психологиялық кеңес беру;

Психологиялық кеңес беру;

Кеңес беру

психолог

5

Оқушылардың ІІ жарты жылдық үлгерімі бойынша ата-аналармен пікірлесу;

Ата-анамен жұмыс

Пікірлесу

психолог



Бастауыш сынып психологы: А.Нурбосинова



















Бекітемін:

Мектеп директоры: К.Унгарбаев



02-07 қыркүйек айының жұмыс жоспары




Дүйсенбі

Сейсенбі

Сәрсенбі

Бейсенбі

Жұма

Сенбі

Психологиялық ағарту







Психодиагностика







Психокоррекция







Психохоколлекциялық кеңес







Ұжыммен жұмыс







Ата-анамен жұмыс



















Бастауыш сынып психологы: А.Нурбосинова













Бекітемін:

Мектеп директоры: К.Унгарбаев



2017-2018 жылындағы ерекше қабілетті оқушылармен атқарылатын жұмыс жоспары



қ/с

Жұмыстың мазмұны

Уақыты

Әдісі

Жауапты

1

Дарынды оқушылардың зейінін анықтау жаттығулары

Үнемі

Қазан

Психолог

2

Дарынды оқушыларды мектептің іс-шараларына қатыстыру

Кезінде

Тәрбиелік шара

Психолог

3

Дарынды оқушылардың естіп, көріп есте сақтау қабілеттеріне кеңестер

Қыркүйек

Кеңестер

Психолог

4

«Оқушының профилдік қызығушылығын анықтау» сауалнамасы Л.Матвееаның әдістемесі бойынша

Қараша

Сауалнама

Психолог

5

«Шаңырақ» тренинг

Желтоқсан

Тренинг

Психолог

6

«Ғажапқа толы сиқырлы орман»

Ақпан

Тренинг

Психолог

7

Дарынды оқушылардың қабілеттерін анықтау

Наурыз

Сауалнама

Психолог





Психолог: А.Нурбосинова











Бекітемін:

Мектеп директоры: К.Унгарбаев



2017-2018 жылындағы ата-аналармен атқарылатын жұмыс жоспары



қ/с

Жұмыстың мазмұны

Уақыты

Әдісі

Жауапты

1

«Ата- аналармен бала арасындағы қарым –қатынас элементтері»

Қыркүйек

Кеңес

Психолог

2

«Баланың ата-анамен қарым қатынасы», «Балаңыз жетістікке жетсін десеңіз» кеңес

Желтоқсан

Тренинг кеңес

Психолог

3

«Егер балаңыз тұйық болса...»

«Баланың бас ұстазы ата-анасы»

Қаңтар

Кеңес беру, тренинг

Психолог

4

«Бақытты болудың он сыры» тренинг

Ақпан

Тренинг

Психолог

5

«Қыз бала психологиясы», «Ата-ананың мектепке көзқарасы» сауалнама «Өмірде әр минут ғажапқа және мәңгілікке толы»

Наурыз

Кеңес беру, сауалнама, тренинг

Психолог

6

«Сіз қандай ата-анасыз?», «Мен сені түсінуге тырысамын»

Сәуір

Сауалнама

Психолог

7

«Балаға жеткілікті көңіл аударасыз ба?», «Бала тәрбиелеуде ата-ананың және әкенің рөлі».

«Ата-ана махаббаты» тренинг

Мамыр

Кеңес беру

Психолог





Психолог: А.Нурбосинова















Өтетін күні: 7.12.2017

Болатын жері :Акт залы

Өткізген мектеп психологы: А. Нурбосинова

Сайыстың тақырыбы: «Әдепті бала- 2017» сайысы.

Сайыстың мақсаты: Жас ұрпақтың бойына игі салт сананы сіңіре отырып, оларды имандылықпен, инабаттылыққа тәрбиелеу, өсіп келе жатқан ұрпақтың арасынан болашақта үлгі боларлық талапты, болмысы бөлек тұлғаларды көтеру, сонымен қатар балалардың ой-өрісін дамыту және жан-жақты тәрбиелеу.

Көрнекіліктер: Шарлар,гүлдер.

Жүру барысы:

Жүргізуші: Армысыздар құрметті ұстаздар мен ата-аналар!

Бармысыздар жадыраған жас достар!

Берекелі, мерекелі «Әдепті бала» сайысымыз құтты болсын!

Сайысымызға қош келдіңіздер!

Жүргізуші:Жиналыппыз сәтті күн бәрімізде,

Үлкен кіші, жасымыз кішіміз де

Төрлетіңіз қадірменді сайыскерлер.

Гүл-гүл жинап мына мына біздің төрімізге-дей отырып бүгінгі сайысқа қатысқалы отырған сайыскерлерімізді қол соғып, қошеметтеп ортаға шақырайық.

Сыныптар:1-4 сыныптар

1 «а» -Ылым Әбіл

1 «ә» -Қуантқан Мадина

2 «а»-Күбірбай Арайлым

2 «ә»-Нұрберген Досымжан

2 «б»-Асылбек Ақарыс

3 «а»- Сәрсенбекқызы Қаламқас

3 «ә» -Бисенбекұлы Самғар

4 «а»-Сесберген Іңкәр

4 «ә»-Дошымбай Қуанғали

«Әдепті бала-2017» сайысында қатысушы оқушының , руын білуі, өнерлі, жан-жақты және зерек болуы бағаланады. Өткелі отырған сайысымыздың шартарымен танысып өтейік.

Сайыс негізінен 5 -шарттан тұрады.

1.Таныстыру

2. «Өнерліге өріс кең» (өз өнері ән, би, мәнерлеп оқу)

3.Мақал сөздің мәйегі (оқу, білім, өнер, әдептілік туралы мақал айту)

4.Білімдік сұрақтар.

5«Адамды адам еткен -еңбек» (әр түрлі бұйым жасау)

Жүргізуші: Шалқытып мерекеде ән салайық

Өнерпаз өрендерге тамсанайық

Әділдікпен шындыққа арқа тұтқан

Құрметті әдәл-қазыларды қарсы алайық!

Сайысымызды бастамас бұрын сайысымызға төрелік ететін қазылар алқасымен таныс болыңыздар.

Бастауыш оқу ісінің меңгерушісі: Сағызбаева Аталық апай

Қосымша білім беру педагогі: Қожаева Күлән апай

Дене шынықтыру пәні мұғалімі: Амандәулетова Ғалия

Ендеше әділ қазы алқасымен таныс болдық, олай болса сайысымызды бастаймыз

Жүргізуші:

Сәлемдесу-игі дәстүр киелі,

Сөзбен қарап, кейде шешер шиені.

Жақсы сөзге жан семірер қашанда,

Жолданады сайыскерлер сәлемі.

Сайысымыздың бірінші шарты:

1.Таныстыру.

(Сайыскерлерді кезекпен ортаға шақыру)

Таныс болдық оқушылар тегіменен,

Туып өскен мекені, еліменен.

Ақындарға тартқан бәрі ақын көрінеді,

Таныстырып кетті кетті ғой өлең кілең.

Жүргізуші:

2. «Өнерліге өріс кең»

Ал кімнің өнері бар қаншалықты,

Би билеп, ал біреуі ән салыпты.

Бүгінгі «Әдепті бала» сайысынан бәйге алуға,

Сайыскерлер аянбай жан салыпты.

Сайысымыздың келесі шарты: «Өнерліге өріс кең» ( өз өнері)

Жүргізуші:

3.Мақал-мәтел бөлімі.

Мақал-мәтел сөз мәйегі, тілегі

Әр сандарда асыл сөздің тірегі.

Қарапайым қазақ тілі өз тілім,

Өз тілімде бұлқынады жүрегім.

Сайысымыздың үшінші шарты: Мақал сөздің мәйегі (оқу, білім, өнер әдептілік туралы мақалдың жалғасын табу)

Жүргізуші:

4.Білімділік сұрақтар.

Бүгінгі күн сайыста,

Сен ешкімнен қалыспа

Біліміңді көрсетер,

Сұрақтарға жауап бер.

5. «Адамды адам еткен -еңбек» (әр түрлі бұйым жасау) сайыскерлер әділ қазылар алқасына өздерінің жасаған бұйымдарын таныстыру.

Әділ қазылар алқасы ұпай сандарын есептеп, қорытындысын шығарғанша ортаға Дүйсенбек Ұлдай «Береке» әнін орындайды.

Жүргізуші: Кімдер жүйрік өнерпаз білейікші,

Әдепті баласы деп мектептің жүрейікші.

Әділ қазыларға тек әділдікті,

Ал сайыскерлерге сәттілік тілейікші.

Жүзден жүйрік күшіменен,

Мыңнан тұлпар шықты шың,

Сайыскерлердің ішінен.

Шыққан сайыскер мықтысың.

Құттықтаймыз ал енді,

Әдепті болған балғаны.

Өрге жүзіп өнері,

Тауға өрлесін талабы.

Қуаныштан жанары,

Шоқтай болып жанады.

Бүгінгі қазылар алқасы: Бастауыш сынып оқу ісінің меңгерушісі Сағызбаева Аталық апайға марапаттау сөз кезегін береміз. (Сөз сөйлеп, құттықтап, оқушыларды марапаттау).

1 «а» -Ылым Әбіл –«Бас жүлде»

1 «ә» -Қуантқан Мадина-«ІІІ орын»

2 «а»-Күбірбай Арайлым-«І орын»

2 «ә»-Нұрберген Досымжан-«ІІ орын»

2 «б»-Асылбек Ақарыс-«ІІІ орын»

3 «а»- Сәрсенбекқызы Қаламқас-«ІІ орын»

3 «ә» -Бисенбекұлы Самғар-«ІІ орын»

4 «а»-Сесберген Іңкәр –«ІІІ орын»

4 «ә»-Дошымбай Қуанғали-«І орын»

Осымен «Әдепті бала-2017» сайысы да өз мәресіне жетті. Зейін қойып тыңдағандарыңызға көп-көп рахмет! Келесіде жүздескенше қош сау болыңыздар.





























































А. Өтепбергенов атындағы орта мектептің 2016-2017 оқу жылындағы 1 «С» сынып оқушыларымен уйымдастырылған жұмыстар туралы

Ақпарлама

1 «С» сыныбында 15 оқушы бар.9 ұл, 6 қыз бала бар.ІҮ тоқсанда сынып үлгерімі 100%, сапа 53 % болды.Сыныпта екі үздік оқушы, алты екпінді оқушымыз бар. Сынып оқушылары жыл бойы түрлі білімдік, мәдени, спорттық сайыстарға олимпиадаларға қатысты. ПОНИ байқауына Тыныштық Гүлназ және Жаңабай Батыржан қатысып сертификат алды. Тыныштық Гүлназ және Шыңғысхан Файза ағылшын тілінен ұлттық интернет олимпиадаға қатысып сертификат алды. Сынып оқушылары «Тәуелсіздік туын тіккен күн» мәнерлеп оқу сайысында Шыңғысхан Файза ІІ орын алды. «Жеңіс туы желбіресін мәңгілік» сайысында Аманкелді Айқын І орын және Щыңғысхан Файза ІІ орынды иеленді. «Білімді өрендер сайысында» 1 «с» сыныбы ІІ орынды жеңіп алды.Спорттық сайыста 1 «С» сыныбы Бас жүлдені жеңіп алды.Мақал-жұмбақ сайысында Асылбек Ақарыс ІІ орын иеленді. Хор байқауында 1 «С» сыныбы ІҮ- орын алды. Жеке ән байқауында Жақсылық Жансұлу І орынды жеңіп алды.Көріністер байқауында 1 «С» сыныбы ІІ орынды жеңіп алды. Қолөнер байқауында Боқыбай Санжар І орын, Жақсылық Жансұлу ІІІ орын және Нұрланқызы Гаухар І орынды жеңіп алды.Сурет көрмесінде Аманкелді Айқын ІІІ орын және Қуантқан Айтмұрат Бас жүлдені жеңіп алды.Билер байқауында 1 «С » сыныбы ІІ орынды иеленді. «Анам берекем» сайысында Жақсылық Жансұлу ІІІ орынды иеленді. « Бірлігі мықты ел озады» сайысында Шыңғысхан Файза ІІІ орынды иеленді.Хор байқауында 1 «С» сыныбы Бас жүлдені жеңіп алды. Суреттер көрмесінде Амалбекқызы Кәмила ІІ орынды иеленсе Боқыбай Санжар І орынды және Жаңабаев Батыржан ІІІ орынды иеленсе, Қуантқан Айтмұрат Бас жүлдені жеңіп алды. 1 «С» сыныбында 28.04.2017 ж Өзін –өзі тану пәнінен Нурбосинова Ақмарал «Әрдайым көмектес, ешқашан зиян келтірме» тақырыбында ашық сабақ өткізді. 9.11.2016 ж Сауат ашу пәнінен Табынбаева Нұргүл «С дыбысы мен әрпі» тақырыбында ашық сабақ және Жаратылыстану пәнінен «Табиғат физикасы, жылытқыш құралдар» тақырыбында ашық сабақтар өткізді. 17.03.2017жылы «Наурыз-мейрам, наурыз- думан» атты ашық тәрбие сағатын өткізді. Сынып оқушылары алда талай жетістіктерге жететініне сенімдімін.


1 «С»ынып жетекшісі: Нурбосинова А




А.Өтепбергенов атындағы орта мектептің 2016-2017 оқу жылындағы

1 «А»сынып оқушыларымен ұйымдастырылған жұмыстар туралы


Ақпарлама


1 «А» сыныбында 16 оқушы бар.Оның 6-ауы қыз.ІІІ-тоқсанда сынып үлгерімі 100%,сапа 63% болды.ІҮ-тоқсанда сынып үлгерімі 100%,сапа 63% болды.Жылдық сапа 63% көрсетті.Сынып оқушылары жыл бойы түрлі білімдік,мәдени,спорттық,интернет олимпиадаларға қатысты.Сынып оқушылары «Тәуелсіздік туын тіккен күн» сайысында Мұратбай Жұлдыз І-Іорын,Сүндет Әбдіхамит ІІ-орын алды. «Жеңіс туы желбіресін мәңгілік» сайысында Ниязмағанбет Нұрқожа ІІ-орын,Сүндет Әбдіхамит І-орын алды.

«Білімді өрендер» топтық сайысында 1 «А» сыныбы І-орын иеленді.Спорттық сайыста ІІ-орын алса,мақал-мәтел сайысында Күбірбай Арайлым І-орын иеленді.Хормен ән айту сайысында ІІІ-орын,көрініс көрсету сайысында ІІІ-орын иеленді.Осы сайыста Мұратбай Жұлдыз жүлделі І-орын иеленді.Осы апталықтағы қолөнер және сурет сайысында Тұрлыбек Әсел жүлделі І-орындарды, «Бірлігі мықты ел озады» атты

сайыста ол ІІ-орын иеленді.Патриоттық әндер байқауында 1 «А» сыныбы жүлделі І-орынды иеленді.Нио қашықтық олимпиадасынан (ағылшын тілі) бойынша Оразбекұлы Жандарбек,Мұратбай Жұлдыз,Ұзақбай Перизаттар дипломмен марапатталды. «Пони» Халықаралық байқауынан Оразбекұлы Жандарбек,Орналы Жеткізген сертификаттар алды.1 «А»сыныбында 21.12.2016ж.сауат ашу пәнінен «И дыбысы мен әрпі»тақырыбында ашық сабақ,16.02.2017 ж.математика пәнінен «Теңдеу»тақырыбында ашық сабақ,9.02.2017ж.аудандық бастауыш сыныптар аясында өткен аудандық шет тілі семинарында ағылшын тілінен ашық сабақ өтті.12.05.2017ж.осы сынып оқушыларымен «Сауатты боп шықты,міне,өренің!» атты ашық тәрбие сағаты өтті.Сынып оқушылары алда да талай жетістіктерге жететініне сенімдімін.




Сынып жетекшісі:Бекмурзина Г.











Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
01.02.2019
777
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі