Материалдар / АШЫҚ САБАҚТЫҢ ӘДІСТЕМЕЛІК ӘЗІРЛЕМЕСІ Тақырыбы: «Сұрыптау әдістері»

АШЫҚ САБАҚТЫҢ ӘДІСТЕМЕЛІК ӘЗІРЛЕМЕСІ Тақырыбы: «Сұрыптау әдістері»

Материал туралы қысқаша түсінік
Оқытуда интерактивті, жаңа технологиялар қолданылады. Олар: Online Test ZipGrate платформасына, «Жұбын табыңдар», «Миға шабуыл» Wordwall сайт арқылы, «QR-код» арқылы, LearningApps.org онлайн сервисі.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
31 Наурыз 2023
365
1 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

ТҮСІНДІРМЕ ЖАЗБАСЫ


Python стандартты сұрыптау. Python тілінде бар кіріктірілген сұрыптау алгоритімі-Timsort. Үлкен тізімдерде ол біріктіруді сұрыптау сияқты, ал кішкентай бөліктерде кірістіру ретінде жұмыс істейді. Бұл алгоритм Python тілінде пайдалану үшін арнайы оңтайландырылған, сондай-ақ бастапқы тізім дерлік сұрыпталса, жылдам жұмыс істейді (сызықтық уақыт). Салыстыруға болатын кез келген нысандарды — сандарды, жолдарды (олар лексикографиялық түрде салыстырылады), тізімдерді, кортеждерді сұрыптауға болады. Объектілердің өз класын жариялауға, олар үшін салыстыру функциясын анықтауға болады, содан кейін кірістірілген сұрыптау оларды сұрыптай алады. 

Әдістемелік әзірлеменің құрамына мыналар кіреді: студент осы тақырып бойынша не білуі керек жұмыс бағдарламасынан үзінді, пәнішілік және пәнаралық байланыс. Барлық материал құрылымдалған, конспектісі бар, Оқу материалы, бастапқы және қорытынды білім деңгейін бақылаудың әртүрлі нысандары бар.

Оқытуда интерактивті, жаңа технологиялар қолданылады. Олар: Online Test ZipGrate платформасына, «Жұбын табыңдар», «Миға шабуыл» Wordwall сайт арқылы, «QR-код» арқылы, LearningApps.org онлайн сервисі.

Оқытуда белсенді технологияларды қолдануға - сыни ойлау стратегияларын қолдануға, шағын топтармен жұмыс істеуге, зерттелетін тақырып бойынша проблемалық оқыту элементтерімен ситуациялық мәселелерді шешуге ерекше назар аударылады, өйткені олар студенттің оқу, зерттеу және шығармашылық іс - әрекетінің өзара байланысын анықтайды.






























Сабақтың тақырыбы: Сұрыптау әдісі


Сабақтың мақсаты:

Білім беру:

  • Барлық оқушы: Python программалау тіліндегі сұрыптау ұғымы мен функцияларын анықтайды

  • Көпшілік оқушы: Сұрыптау әдістерінің тиімділігін тұжырымдайды

  • Кейбір оқушы: Сұрыптау функцияларын программалауда қолданады


Тәрбиелік :

Білімгерлердің сабаққа деген қызығушылығын оятып, топпен бір-біріне көмектесуге, бір-бірін тыңдауға баулу. Адамгершілік сана-сезімін қалыптастысу, шығармашылыққа, ізденімпаздыққа, өз ойын жинақтауға, өз бетінше жұмыс істеуге тәрбиелеу.

Дамытушылық:

Оқушылар өз бетімен, топта жұмыс істеу дағдыларын дамытады және уақытты басқаруды үйренеді. Білім алушылар кері байланыс беруді, этикалық нормаларды сақтауды, басқа білім алушылардың ой-пікірлерін құрметтеуді үйренеді.


Сабақ түрі: Жаңа тақырып


Әдістері: Белсенді оқыту әдістері: Online Test ZipGrate платформасына, «Жұбын табыңдар», «Миға шабуыл» Wordwall сайт арқылы, «QR-код» әдісі.


Пәнішілік байланыс: Тақырып бойынша терминдерді қолданған кезде ағылшын тілі және орыс тілдері пайдаланылады


Пәнаралық байланыс: Математика, логика пәндері


Сағат саны: 2


Сабақты қамтамасыз ету:  Интерактивті тақта, ноутбук, смартфон, презентация, интернет


Пайдаланылған әдебиеттер:

Негізгі көздер:

1. Г.И. Салғараева, Ж.Б. Базаева, А.С. Маханова «Информатика» Жалпы білім беретін мектептің жаратылыстану-математика бағытындағы 10-сыныбына арналған оқулық Алматы, «Арман-ПВ» 2019 ж.


Қосымша ақпарат көздері:

  1. Smk.edu.kz (Smk food kz) – жүйелік-әдістемелік кешеннің ресми сайты


Студент білуі керек:

Сұрыптау алгоритмдерінің күрделілігін білу.

Алгоритмнің уақыттық және кеңістіктік күрделілігін түсіну

Деректердің «Көпіршік» бойынша қалай сұрыпталатынын біліңіз.

Түсіну «Кірістірулерді сұрыптау» кезінде деректерді жылжыту механизмін түсіну

Түсіну «Жылдам сұрыптау» кезінде деректерді жылжыту механизмін түсіну


Сабақтың құрылымдық-логикалық схемасы және хронокартасы.

І. Ұйымдастыру сәті - 5 мин

ІІ. Тірек білімді өзектендіру-20 мин

ІІІ. Жаңа материалды зерттеу-20 мин

IV. Жаңа материалды бекіту -30 мин

V. Рефлексия-8 мин

VІ. Сабақты қорытындылау-5 мин

VІІ.Үйге тапсырма-2 мин


Сабақ барысы.

Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:

3-бөлім. Алгоритмдеу және программалау


Колледж: ШЖҚ КМК «Жоғары медициналық колледж»

Пән атауы: Информатика


Дайындаған оқытушы

Г.К.Ауелбекова


"__"____________ 20_ жылы


Күні: 23.2022

Курс 1

Топ ЕІ_22-2


Қатысқандар:

Қатыспағандар:

Оқу мақсаты:

3.4 Сұрыптау әдістері

Сабақтың мақсаты:

  • Барлық оқушы: Python программалау тіліндегі сұрыптау ұғымы мен функцияларын анықтайды

  • Көпшілік оқушы: Сұрыптау әдістерінің тиімділігін тұжырымдайды

  • Кейбір оқушы: Сұрыптау функцияларын программалауда қолданады

Сабақ барысы

Сабақтың кезеңі

Оқытушының іс-әрекеті

Білім алушының іс-әрекеті

Ресурстар

Сабақтың басталуы

Мақсаты: Топты түгендеу. Үй тапсырмасын тексеру

15 мин


  • Білім алушылардың сабаққа қатысуын түгендеу;

  • Білім алушыларда: киім нысанын, жазбаша орындалған үй тапсырмасының болуын тексеру;

  • Үй тапсырмасын орындау барысында туындаған сұрақтарды талдау.

  • Оқушылармен амандасу, түгендеу.

  • Топқа бөлу

  • https://qazmath.net/ сайт арқылы, reset, write, apend атауларымен 3 топқа бөлінеді.

  • «Миға шабуыл» әдісі Wordwall сайт арқылы сұрақтарға жауап береді QR кодпен сұрақтарды ашады.

Сабаққа арналған презентация

(№2 слайд)


Wordwall сайт арқылы сұрақтарға жауап береді. https://wordwall.net/ru/resource/37622672

Сабақтың ортасы

Мақсаты:

_20_мин жаңа тақырып түсіндіру

QR-код» арқылы видеоның көмегімен жаға тақырыпты қарастыру


15-20 мин тест





  1. «Сурет сөйледі» әдісі арқылы тақырыпты ашады

  1. Жаңа тақырыптың тақырыбын, мақсаты мен міндетін айқындайды;

  2. Видео, презентациядағы слайдтарды қолдана отырып, білімгерлерге «Сұрыптау әдісі» тақырыбын түсіндіру;

  3. Сұрыптаудың «Көпіршік» әдісін алгоритмінің көрсету;

  4. Білімгерлердің топтық және жеке іс-әрекетін ұйымдастыруға бағыт бағдар беру, берілген тапсырмаларды түсіндіру.


  1. Жаңа тақырыпты тыңдайды;

  2. Сұрыптау әдістерінің алгоритмдерін көрсетеді;

  3. Презентациядағы анықтамалар мен алгоритмдерін дәптерге көшіріп жазады;

  4. Топпен «QR-код» арқылы жаңа тақырыпты оқып, видеоны көріп 3 сұрыптау әдістердің кестелерін толтырып шығады және қорғайды;

  5. Жаңа тақырыпты бекіту Online Test ZipGrate платформасына сұрақтарға А4 қағазына бояп жауап береді;

  1. Жалпы білім беретін мектептің жаратылыстану-математикалық бағытына арналған оқулық, Информатика 10 сынып

  2. Презентация

  3. «QR-код» арқылы видеоның көмегімен жаға тақырыпты қарастыру

Сабаққа арналған презентация

(№8-22 слайд)

Қалыптастырушы бағалау.docx

https://visualgo.net/en/sorting

https://ch301.cm.utexas.edu/simulations/js/idealgaslaw/

https://drive.google.com/file/d/12h8tFK3108AjUAB0sY4n03ZD_afUJlOJ/view?usp=share_link



https://drive.google.com/file/d/1_R2r1BpIKhbRShpGevcpquTyZy7Qiltz/view?usp=share_link

https://drive.google.com/file/d/1AjjUcvm6sfPZYEGsmGxNukrrs0IdXAog/view?usp=share_link






















Бағалау парағы толтырылады

Platonus электронды жүрналы























Тақтаға смайликтерің жапсырады

Сабақтың соңы

Мақсаты:

25-27_мин


Бағалау критерийлері

Дескрипторлар

Python программалау тіліндегі сұрыптау ұғымы мен функцияларын анықтайды.

Сұрыптау әдістерінің тиімділігін тұжырымдайды.

Сұрыптау функцияларын программалауда қолданады.

1-топ: «Резіңке қолғап шешу алгоритмі»


1) Көпіршікті сұрыптау әдісінің алгоритімін анықтайды.

2) Неше қадам, итерация арқылы өсу ретімен сұрыпталатының анықтайды

А деңгей

3) Кесте толтырады және қорғайды

В деңгей

4) Кірістіру сұрыптау әдісінің алгоритімін қорғайды

С деңгей

5) кемшілігін анықтайды

6) артықшылығын анықтайды

2-топ: «Тері астына инъекция салу алгоритімі»

1) Жылдам сұрыптау (Быстрая сортировка; Quick Sort сұрыптау әдісінің алгоритімін анықтайды.

2) Неше қадам, итерация арқылы өсу ретімен сұрыпталатының анықтайды

А деңгей

3) Кесте толтырады және қорғайды

В деңгей

4) Кірістіру сұрыптау әдісінің алгоритімін қорғайды

С деңгей

5) кемшілігін анықтайды

6) артықшылығын анықтайды

3-топ: «Тіс тазалау алгоритмі»


1) Кірістіру сұрыптау әдісінің алгоритімін анықтайды.

2) Неше қадам, итерация арқылы өсу ретімен сұрыпталатының анықтайды

А деңгей

3) Кесте толтырады және қорғайды

В деңгей

4) Кірістіру сұрыптау әдісінің алгоритімін қорғайды

С деңгей

5) кемшілігін анықтайды

6) артықшылығын анықтайды


Дескриптор

1) Сұрыптау: деректер элементтерін алфавиттік немесе сандық сияқты нақты ретпен орналастыру (кесте арқылы интерактивтік тақтада)

2) Салыстыру: деректер элементтерінің қаншалықты ұқсас немесе бір-бірінен ерекшеленетінін бағалаңыз, олар қандай ретпен орналасу керектігін шешуге көмектеседі.

Сабақ бойынша рефлексия

_5-7_мин


Кері байланыс:



Сабақты қорытындылау. Білімгерлердің білімін бағалау.

Үй тапсырмасы

_2_мин


Үй тапсырмасы: Салғараева Г, Базаева Ж §29-30: 104-109 бб






Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ