Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
АШЫҚ САБАҚТЫҢ ӘДІСТЕМЕЛІК ӘЗІРЛЕМЕСІ Тақырыбы: «Сұрыптау әдістері»
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
ТҮСІНДІРМЕ ЖАЗБАСЫ
Python стандартты сұрыптау. Python тілінде бар кіріктірілген сұрыптау алгоритімі-Timsort. Үлкен тізімдерде ол біріктіруді сұрыптау сияқты, ал кішкентай бөліктерде кірістіру ретінде жұмыс істейді. Бұл алгоритм Python тілінде пайдалану үшін арнайы оңтайландырылған, сондай-ақ бастапқы тізім дерлік сұрыпталса, жылдам жұмыс істейді (сызықтық уақыт). Салыстыруға болатын кез келген нысандарды — сандарды, жолдарды (олар лексикографиялық түрде салыстырылады), тізімдерді, кортеждерді сұрыптауға болады. Объектілердің өз класын жариялауға, олар үшін салыстыру функциясын анықтауға болады, содан кейін кірістірілген сұрыптау оларды сұрыптай алады.
Әдістемелік әзірлеменің құрамына мыналар кіреді: студент осы тақырып бойынша не білуі керек жұмыс бағдарламасынан үзінді, пәнішілік және пәнаралық байланыс. Барлық материал құрылымдалған, конспектісі бар, Оқу материалы, бастапқы және қорытынды білім деңгейін бақылаудың әртүрлі нысандары бар.
Оқытуда интерактивті, жаңа технологиялар қолданылады. Олар: Online Test ZipGrate платформасына, «Жұбын табыңдар», «Миға шабуыл» Wordwall сайт арқылы, «QR-код» арқылы, LearningApps.org онлайн сервисі.
Оқытуда белсенді технологияларды қолдануға - сыни ойлау стратегияларын қолдануға, шағын топтармен жұмыс істеуге, зерттелетін тақырып бойынша проблемалық оқыту элементтерімен ситуациялық мәселелерді шешуге ерекше назар аударылады, өйткені олар студенттің оқу, зерттеу және шығармашылық іс - әрекетінің өзара байланысын анықтайды.
Сабақтың тақырыбы: Сұрыптау әдісі
Сабақтың мақсаты:
Білім беру:
-
Барлық оқушы: Python программалау тіліндегі сұрыптау ұғымы мен функцияларын анықтайды
-
Көпшілік оқушы: Сұрыптау әдістерінің тиімділігін тұжырымдайды
-
Кейбір оқушы: Сұрыптау функцияларын программалауда қолданады
Тәрбиелік :
Білімгерлердің сабаққа деген қызығушылығын оятып, топпен бір-біріне көмектесуге, бір-бірін тыңдауға баулу. Адамгершілік сана-сезімін қалыптастысу, шығармашылыққа, ізденімпаздыққа, өз ойын жинақтауға, өз бетінше жұмыс істеуге тәрбиелеу.
Дамытушылық:
Оқушылар өз бетімен, топта жұмыс істеу дағдыларын дамытады және уақытты басқаруды үйренеді. Білім алушылар кері байланыс беруді, этикалық нормаларды сақтауды, басқа білім алушылардың ой-пікірлерін құрметтеуді үйренеді.
Сабақ түрі: Жаңа тақырып
Әдістері: Белсенді оқыту әдістері: Online Test ZipGrate платформасына, «Жұбын табыңдар», «Миға шабуыл» Wordwall сайт арқылы, «QR-код» әдісі.
Пәнішілік байланыс: Тақырып бойынша терминдерді қолданған кезде ағылшын тілі және орыс тілдері пайдаланылады
Пәнаралық байланыс: Математика, логика пәндері
Сағат саны: 2
Сабақты қамтамасыз ету: Интерактивті тақта, ноутбук, смартфон, презентация, интернет
Пайдаланылған әдебиеттер:
Негізгі көздер:
1. Г.И. Салғараева, Ж.Б. Базаева, А.С. Маханова «Информатика» Жалпы білім беретін мектептің жаратылыстану-математика бағытындағы 10-сыныбына арналған оқулық Алматы, «Арман-ПВ» 2019 ж.
Қосымша ақпарат көздері:
-
Smk.edu.kz (Smk food kz) – жүйелік-әдістемелік кешеннің ресми сайты
Студент білуі керек:
Сұрыптау алгоритмдерінің күрделілігін білу.
Алгоритмнің уақыттық және кеңістіктік күрделілігін түсіну
Деректердің «Көпіршік» бойынша қалай сұрыпталатынын біліңіз.
Түсіну «Кірістірулерді сұрыптау» кезінде деректерді жылжыту механизмін түсіну
Түсіну «Жылдам сұрыптау» кезінде деректерді жылжыту механизмін түсіну
Сабақтың құрылымдық-логикалық схемасы және хронокартасы.
І. Ұйымдастыру сәті - 5 мин
ІІ. Тірек білімді өзектендіру-20 мин
ІІІ. Жаңа материалды зерттеу-20 мин
IV. Жаңа материалды бекіту -30 мин
V. Рефлексия-8 мин
VІ. Сабақты қорытындылау-5 мин
VІІ.Үйге тапсырма-2 мин
Сабақ барысы.
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: 3-бөлім. Алгоритмдеу және программалау |
Колледж: ШЖҚ КМК «Жоғары медициналық колледж» |
||||||
Пән атауы: Информатика
|
Дайындаған оқытушы Г.К.Ауелбекова "__"____________ 20_ жылы |
Күні: 23.2022 |
|||||
Курс 1 Топ ЕІ_22-2 |
Қатысқандар: |
Қатыспағандар: |
|||||
Оқу мақсаты: |
3.4 Сұрыптау әдістері |
||||||
Сабақтың мақсаты: |
|
||||||
Сабақ барысы |
|||||||
Сабақтың кезеңі |
Оқытушының іс-әрекеті |
Білім алушының іс-әрекеті |
Ресурстар |
||||
Сабақтың басталуы Мақсаты: Топты түгендеу. Үй тапсырмасын тексеру 15 мин |
|
|
Сабаққа арналған презентация (№2 слайд) Wordwall сайт арқылы сұрақтарға жауап береді. https://wordwall.net/ru/resource/37622672
|
||||
Сабақтың ортасы Мақсаты: _20_мин жаңа тақырып түсіндіру QR-код» арқылы видеоның көмегімен жаға тақырыпты қарастыру 15-20 мин тест |
|
|
Сабаққа арналған презентация (№8-22 слайд) Қалыптастырушы бағалау.docx https://visualgo.net/en/sorting https://ch301.cm.utexas.edu/simulations/js/idealgaslaw/
https://drive.google.com/file/d/12h8tFK3108AjUAB0sY4n03ZD_afUJlOJ/view?usp=share_link
https://drive.google.com/file/d/1_R2r1BpIKhbRShpGevcpquTyZy7Qiltz/view?usp=share_link
https://drive.google.com/file/d/1AjjUcvm6sfPZYEGsmGxNukrrs0IdXAog/view?usp=share_link
Бағалау парағы толтырылады Platonus электронды жүрналы
Тақтаға смайликтерің жапсырады |
||||
Сабақтың соңы Мақсаты: 25-27_мин |
Бағалау критерийлері |
Дескрипторлар |
|||||
Python программалау тіліндегі сұрыптау ұғымы мен функцияларын анықтайды. Сұрыптау әдістерінің тиімділігін тұжырымдайды. Сұрыптау функцияларын программалауда қолданады. |
1-топ: «Резіңке қолғап шешу алгоритмі»
1) Көпіршікті сұрыптау әдісінің алгоритімін анықтайды. 2) Неше қадам, итерация арқылы өсу ретімен сұрыпталатының анықтайды А деңгей 3) Кесте толтырады және қорғайды В деңгей 4) Кірістіру сұрыптау әдісінің алгоритімін қорғайды С деңгей 5) кемшілігін анықтайды 6) артықшылығын анықтайды 2-топ: «Тері астына инъекция салу алгоритімі» 1) Жылдам сұрыптау (Быстрая сортировка; Quick Sort сұрыптау әдісінің алгоритімін анықтайды. 2) Неше қадам, итерация арқылы өсу ретімен сұрыпталатының анықтайды А деңгей 3) Кесте толтырады және қорғайды В деңгей 4) Кірістіру сұрыптау әдісінің алгоритімін қорғайды С деңгей 5) кемшілігін анықтайды 6) артықшылығын анықтайды 3-топ: «Тіс тазалау алгоритмі»
1) Кірістіру сұрыптау әдісінің алгоритімін анықтайды. 2) Неше қадам, итерация арқылы өсу ретімен сұрыпталатының анықтайды А деңгей 3) Кесте толтырады және қорғайды В деңгей 4) Кірістіру сұрыптау әдісінің алгоритімін қорғайды С деңгей 5) кемшілігін анықтайды 6) артықшылығын анықтайды
Дескриптор 1) Сұрыптау: деректер элементтерін алфавиттік немесе сандық сияқты нақты ретпен орналастыру (кесте арқылы интерактивтік тақтада) 2) Салыстыру: деректер элементтерінің қаншалықты ұқсас немесе бір-бірінен ерекшеленетінін бағалаңыз, олар қандай ретпен орналасу керектігін шешуге көмектеседі. |
||||||
Сабақ бойынша рефлексия _5-7_мин |
Кері байланыс: Сабақты қорытындылау. Білімгерлердің білімін бағалау. |
||||||
Үй тапсырмасы _2_мин
|
Үй тапсырмасы: Салғараева Г, Базаева Ж §29-30: 104-109 бб |