Материалдар / Ашық сабақ:XX ғасырдың 40-80 жылдардағы әдебиет пен өнердің дамуы. 9 сынып
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Ашық сабақ:XX ғасырдың 40-80 жылдардағы әдебиет пен өнердің дамуы. 9 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
XX ғасырдың 40-80 жылдардағы әдебиет пен өнердің дамуының ерекшеліктері. Әдебиет пен өнердің дамуына үлесін қосқан ақын-жазушылар, әншілер мен киноактерлер туралы тың ақпараттар түрлі әдіс-тәсілдер арқылы берілген.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
16 Желтоқсан 2022
2424
17 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады



Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:

Кеңестік Қазақстанның мәдениеті (1946-1985)

Мектеп:№32 ОМ



Күні:


Мұғалімнің аты-жөні:

Абдыкасымова Ж.А.

Сынып:

9 «А»

Қатысқандар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақ тақырыбы:

XX ғасырдың 40-80 жылдардағы әдебиет пен өнердің дамуы

Зерттеу сұрағы: Кеңестік идеология қазақ мәдениетінің дамуына қалай әсер етті?


Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

9.2.2.1 кеңестік әдебиет пен өнер туындыларында қоғамдық өмірдің бейнеленуін талдау.

9.2.2.2 Мұхтар Әуезов шығармаларының әлем әдебиетіндегі орнын бағалау

Сабақ мақсаттары

XX ғасырдың 40-80 жылдардағы кеңестік әдебиет пен өнер туындыларындағы қоғамдық өмірді талдай отырып, Мұхтар Әуезовтің шығармаларының әлем әдебиетіндегі орнына баға беру

Бағалау критерийлері

Білу және түсіну

ХХ ғасырдың 40-80 жылдарындағы кеңестік әдебиет пен өнер туындылары туралы біледі және түсінеді.

Қолдану және талдау

Әдебиет пен өнердің дамуына үлес қосқан тұлғалардың, соның ішінде Мұхтар Әуезовтің шығармаларының әлем әдебиетіндегі орнына баға береді, кеңестің биліктің әсерін анықтап, сипаттай алады.

Жинақтау мен бағалау

ХХ ғасырдың 40-80 жылдарындағы кеңестік әдебиет пен өнер туындыларына кеңестік идеология әсерінің артықшылықтар мен кемшіліктерін анықтайды, сабақта алған білімдері бойынша ой қорытып, саралайды, өз пікірлерін ұсынады

Тілдік мақсаттар


С.Мұқанов, Ғ.Мұстафин, Б.Кенжебаев, Ғ.Мүсірепов секілді ғалымдар мен ақын -жазушылардың:

- зерттеген тақырыптары және олардың ғылым мен білімге қосқан үлестері.................

- еңбектерінің кеңестік идеологияға қайшы келуі..........

- тағылған айыптары.........

Мен мұны мынадай мысал арқылы дәлелдей аламын....

Айтылған мәселе бойынша мынандай қорытынды жасаймын...

Құндылықтарды

дарыту

Құрмет

Ынтымақтастық

Ашықтық

АКТ қолдану дағдылары

Бейнефильм, презентация,

Пәнаралық

байланыстар

Қазақ әдебиеті

Бастапқы білім

ХХ ғасырдың екінші жартысындағы білім беру мен ғылымның дамуына баға береді

Сабақ барысы






Сабақ барысы

Сабақтың жоспарланған кезеңдері

Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері


Ресурстар

Сабақтың басы

Психологиялық ахуал туғызу

( 1 минут)


6 минут














І.Ұйымдастыру кезеңі. Амандасу.

Психологиялық сәт:

«Жылы лебіз» әдісі арқылы жүректі бір-біріне беріп, жылы лебіздерін білдіреді.

Топқа бөлу: ЖАДА теориясын негізге ала отырып, фигуралар арқылы топқа бөліну.
ІІ.Үй тапсырмасын сұрау. Үйге қандай тапсырма берілді балалар?

1 топ: «Кім жылдам» әдісі

1. Соғыстан кейінгі жылдары республиканың мәдени өмірінде қандай жағымды өзгерістер орын алды?

2.Жан-жақты дайындығы бар, шеберлігі жоғары мамандар не себепті керек болды?

3.Шеберлігі жоғары мамандарды табу мәселесі қалай шешілді?

4.Қаулы бойынша атқарылған жұмыстар қандай?

5.Ғылым академиясы құрылған жыл?

6.Ғылым Академиясының тұңғыш Президенті кім?

2 топ: Жұптық жұмыс:

Білім беруді дамыту саласының жағымды және жағымсыз жақтары

жағымды

жағымсыз

1.Білім беруге қажетті қаржының көлемі ұлғайды.

2.1946ж бұл мқсатқа 85,6млн сом бөлінсе, 1950ж-146,5 млн сом бөлінді.

3.1953ж оларда 40 мыңдай бала оқыды.

4.Тұтас алғанда 1950ж қарай республикада жалпы білім беретін 9088 мектептер жұмыс істеп, оларда 1 млн 439 мың оқушы білім алды.

5.Кешкі және сырттай оқытатын мектептер ашылды.



1.Оқу орындарында, мектептерде сабақ өткізетін бөлмелер, оқулықтар, тіпті мұғалімдер жетіспеді.

2.Шағын жинақты қазақ мектептері жабылды.

3.1950-1970жж орыс тілінде оқытылатын мектептер 1,5 мыңға артқанда ,қазақ мектептері 3891-ден 2577-ге азайды.

4.Мектептерде білім беру ісі тоталитарлық тәртіптің ықпалынан шықпады




3 топ: Тарихи домино


1950 ж соңы:

Ғылыми мекеме саны........50

Институт............19

Сектор.......13

Мұражай..........2

Обсерватория.........1

Ботаникалық бақ-3

Ғылыми база.......8

Аспирант саны............500

Қатты зардап шеккен сала...............қоғамдық ғылымдар

Бұрмаланған сала...............қазақстан тарихы

ҚБ: Бағалау «Бағдаршам» әдісі


Жүрекшелер










1 қосымша


қима қағаздар, кесте, сызба




































Бағдаршам түстері

Сабақтың ортасы


2 мин






5 минут






Мағынаны тану

Талдау, жинақтау дағдылары



6 минут

















10 минут
























5 минут


























Ой қозғау:

1.Интербелсенді тақтадан бірнеше сөздерді, суреттерді көрсету арқылы жаңа сабақтың тақырыбын анықтайды.

Мысалы: театр, әнші, кино, батырлар жыры, роман-эпопея, суретші, киноактер тб.

Жаңа сабақтың тақырыбын, мақсатын, бағалау критерийлерімен таныстыру.

Мұғалімнің кіріспе сөзі: Мәдениет салалары қалай дамыды?


Көрнекілікпен жұмыс. Ақын жазушылардың суреттерін көрсетіп, қысқаша шолу жасап кету.

Озық тапсырма:

1 топ: Орал Таңсықбаевтың бір туындысын салу.

2 топ: «Менің атым-Қожа» үзінді дайындау

3 топ: М.Мақатаев өлеңін жатқа айту

ҚБ: «Қол сигналдары:

Бейнематериал: М.Әуезов «Абай» роман-эпопеясы туралы 15 дерек.

1 топ: Әдебиеттің дамуы, топтық жұмыс

1-тапсырма: «Сатылай комплексті талдау»

1. М.Әуезов «Абай»роман-эпопеясын жазған уақыттары 1-1942ж ,екінші кітабын аяқтаған жыл...............1947жыл, 3-1952, 4-1956ж

2.М.Әуезовке КСРО Мемлекеттік сыйлығы берілген жыл.... 1949ж

3.Замандастарының басынан өткен қиындықтары мен қуаныштары шығармаларынан көрінген ақын-жазушылар

-С.Мұқанов.................... «Сырдария»

-Ғ.Мұстафин...................... «Миллионер»

-М.Иманжанов..... «Алғашқы айлар»

Сонымен қатар: И.Шухов пен Н.Анов, А.Тоқмағамбетов, Т.Жароков, Ғ.Орманов, Ә.Тәжібаев, Қ.Бекхожин.

4.Түрлі әдістерге жүгініп халыққа шындықты жеткізе білген қалымдар мен ақын жазушылар:...........профессор Бейсенбай Кенжебаев, жазушы-Ғ.Мүсірепов, Юрий Домбровский, Ілияс Есенберлин.

5.Репрессияға ұшыраған жазушылар мен ақындар:

-С.Сейфуллин, І.Жансүгіров, Б.Майлин

6.Сол кезеңде өлеңдері мен поэмалары кең тараған қазақстандық жазушылар ......... Бауыржан Момышұлы, Әбіш Кекілбаев, Мұқағали Мақатаев, Олжас Сүлейменов, Мұхтар Шаханов, Фариза Оңғарсынова, Тұманбай Молдағалиев, Әбдіжәміл Нұрпейісов т.б.

1-қосымша материал-М.Әуезов «Абай» роман-эпопеясы

2 топ: Кино өнері, топтық жұмыс

Семантикалық карта толтыру.


«Алдаркөсе»

«Махаббат дастаны» «Атаманның ақыры»

«Менің атым-Қожа»

«Қиян»

«Адамдар арасындағы бөлтірік

«Сұлтан Бейбарыс»

Ш.Айманов





А.Қарсақбаев





С.Апырымов





Т.Теменов





Б.Мансұров





С.Қожықов






«Қыз Жібек»

Эльдар Оразбаев

«Транссібір экспресі»


Қосымша:Киноактерлер





Топтастыру.

Нұрмұхан Жантөрин


Киноактерлер


Әмина Өмірзақова

Асанәлі Әшімов



Сабира Майқанова

Ыдырыс Ноғайбаев

Әнуар Молдабеков


3 қатар: Жұптық жұмыс

1 жұп: Музыка

Әншілер: Роза Бағланова, Бибігүл Төлегенова, Ермек Серкебаев- таланты жарқырай ашылған әншілер,

Әндерін халық жатқа айтқан әншілер: Шәмші Қалдаяқов, Нұрғиса Тілендиев, Ілия Жақанов.

Сахна төрінде жүріп өз тыңдаушыларын тәнті еткен әншілер:

-Жүсіпбек Елебеков, Ғарифолла Құрманғалиев,Манарбек Ержанов,Гульвира Разиева, Жамал Омарова, Роза Рымбаева, Әлібек Дінішев.

Музыкалық ансамбльдер: «Досмұқасан», «Айгүл», «Ариран»

Талантты балетмейстер: Болат Аюханов



2 жұп: Театр

Тарихи диктант.

Мұқан Төлебаев «.....................................», Евгений Брусиловский, Құддыс Қожамияров «...............................» шығармаларында ....................фольклор жаңа қырларынан танылды.

Жеке тапсырма- Сурет өнері мен кескіндеме шебері

Сипаттама беру

Орал Таңсықбаев суретшілік өнерде үлкен табыстарға қол жеткізді. Қазақстан шеберлерінің шығармалары ЮНЕСКО –ның көрмелеріне қойыла бастады. Қалалардың көшелері мен алаңдары Х.Наурызбаев, Н.Гаев, Ш.Уалиханов сынды монументалды кескіндіеме шеберлерінің туындыларымен безендірілді, суретшілер М.Кенбаев, Е.Сидоркин, Р.Сахи т.б өздерінің тамаша картиналарын жазды.


Мадақтаймын. «Шапалақ» арқылы бағалауды ұсынамын

1 шапалақ нашар

2 шапалақ жақсы

3 шапалақ өте жақсы



2 қосымша







Ақын-жазушылардың портреті




бейнематериал











3 қосымша





















4 қосымша

































5 қосымша

578тг - Сатып алу
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!