Басталуы
4
минут
|
Ұйымдастыру кезеңі
- 2
минут
1.Оқушылармен
амандасу.
2."Сыйқырлы
дүкен"ойыны
3.адемгершілік қасиеттері
(эмблема таңдау)арқылы топқа
бөлу.
Үй
тапсырмасы.
Бейнекөрсетілім
арқылы сұраққа жауап
береді.
|
1.Мұғаліммен
амандасады.
2.ойын арқылы оқушылар
адамгершілікке тән қасиеттерді сатып
алады.
3."адалдық"тобы
"кішіпейіл"
тобы
"мейірім"тобы
Топ мүшелері сұраққа жауап
береді.
|
эмблема
кітап
стикерлер
Инт
такта
|
Ортасы 20
минут
Аяқталуы
|
Бүгінгі тақырып , мақсатпен
танысады.
Аудиотыңдалым арқылы жаңа
тақырып «Атымтай Жомарт» әңгімесі
беріледі.
«Wordwall»
әдісі
1.Әңгімеде қандай үлгі-өнеге
көрсетілген?
2.Егер сен бай болсаң не істер
едің?
3.Не себепті Атымтай жомарт
дәулетті болса да , шөп тасып,күнде
еңбектенеді?
4.Қазіргі заманның Атымтай
жомарты қандай?
Т.Ж.
1-топ.
«Сәкестендіру»әдісі
Мақсат:Тыңдалған мәтін арқылы
сәйкесін табу.
Тақырыбы
|
идеясы
|
1-себеп
|
Көңілге жел кіру
|
2-себеп
|
Ғибрат алу
|
3-себеп
|
Еңбектің дәмі
|
4-себеп
|
Күнәлі болу
|
Ж.Ж.
2-топ.
«Екі түрлі
түсініктеме күнделігі»
әдісі
Мақсат:
Қолдану-талдау
Үзінді
|
пікір
|
Мақал-мәтел,
түйінді ой
|
Кейіпкер
мінездеме
|
Әуелгісі: әдемі ат, асыл киім,
асқан дәулетті өне-бойы әдет етсең, көңілге жел кіргізеді; сол
желіккен көңілмен өзімнен терезесі төмен бейшаралардан жиреніп, көз
алмай, кем-кетікке жәрдем беруді ұмытармын деп
қорқамын
|
|
|
|
Т.Ж.
3-топ. «Төрт сөйлем»
әдісі
Мақсат:Кейіпкер
іс-әрекеті арқылы образын
ашу.
Пікір-кейіпкер
бейнесін 1 сөйлеммен жеткіз
|
|
Дәлел-пікіріңді
дәлелде
|
|
Мысал-өмірмен
байланыстыр
|
|
Қорытынды-тақырып
бойынша түйін
|
|
Ж.Ж.
«Сиквейн»әдісі
Атымтай жомарт жайлы
5 жолды өлең
1 жолы - зат
есім
2 жолы -
етістік
3 жолы - сын
есім
4 жолы - соған
қатысты сөйлем
5 жолы бірінші жолдағы сөзге
синоним
|
Оқушылар тыңдалым
арқылы ойларын ортаға
салады.
оқушылар сұраққа
жауап айтады
Бағалау: стикер
арқылы
Өзін-өзі
бағалау
Дескриптор:
Әңгіменің тақырыбы
мен идеясын анықтайды-1
Мазмұнын
түсінеді-1
Оқиға тізбегі
ретімен сәйкестендіреді-1
Бағалау: стикер
арқылы
Өзін-өзі
бағалау
«Ұтымды
жауап», «Өте
жақсы!», «Құнды пікір
айттыңыз»
Дескриптор:
Шығармада көрсетілген
үзіндіге өз пікірін білдіріп кестені
толтырады-1
Мақал-мәтелді,
түйінді ойды жазады-1
Кейіпкер қырын
ашады-1
Бағалау: стикер
арқылы
Өзін-өзі
бағалау
«Ұтымды
жауап», «Өте
жақсы!», «Құнды пікір
айттыңыз»
Дескриптор:
СТО, құндылығын
анықтайды-1
Кейіпкерді шынай
өмірмен салыстырып
бағалайды-1
Бағалау: стикер
арқылы
Өзін-өзі
бағалау
«Ұтымды
жауап», «Өте
жақсы!», «Құнды пікір
айттыңыз»
Дескриптор:
Тақырыпқа сай өлең
құрастырады-1
Бағалау: стикер
арқылы
Өзін-өзі
бағалау
|
«Wordwall»
Бағдарламасы
Постер
көрнекілік
|