Материалдар / АШЫҚ САБАҚ\Ы.АЛТЫНСАРИН "Атымтай Жомарт" 5 сынып

АШЫҚ САБАҚ\Ы.АЛТЫНСАРИН "Атымтай Жомарт" 5 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
ашық сабақ , көрнекілік, презентация
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
10 Қараша 2024
38
0 рет жүктелген
900 ₸
Бүгін алсаңыз
+45 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +45 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады


САБАҚ: Ы.Алтынсарин «Атымтай жомарт» әңгімесінің тақырыбы мен идеясы.

Мектеп:


СЫНЫП: 5

Қатысқандар саны:

Қатыспағандар:

Сабақ негізделген оқу мақсаты (мақсаттары)

5.1.2.1. Әдеби шығарманың тақырыбы мен идеясын анықтау.

5.1.3.1. Көркем шығармадағы кейіпкер портреті мен іс-әрекеті

арқылы образын ашу

Сабақ мақсаттары

Барлық оқушылар:

  • Оқулықта берілген тапсырмаларды орындайды. Тақырыпты меңгереді. Сұраққа жауап береді.

Оқушылардың басым бөлігі:

  • Тақырыптың маңызы туралы дәлелдеп айтып бере алады. Көркем шығармада көтерілген мәселе бойынша өз көзқарасын дәлелді етіп жеткізеді. Шығармадағы Атымтай Жомарттың екі пікірін салыстыра отырып, тұжырымдайды, «Ойлан,зерделе» әдісі арқылы сыни ойлау тұрғысынан зерделейді.

Кейбір оқушылар:

  • Білімді сыныптастарына түсіндіріп оқулықтан тыс ресурстар қоса алады. «Құнды пікір» әдісі арқылы Атымтай Жомарттың екі пікірін салыстыра отырып, түйінді ой айта алады. Жомарттық пен сараңдықты адамгершілік тұрғысынан салыстыра бағалайды. Әдеби шығармада көтерілген мәселеге анализ жасай отырып, өмірдегі шындыққа көзқарасын қалыптастырады

Бағалау критерийі

  • Шығарма мазмұнын түсінеді, тұжырым жасайды.

  • «Атымтай Жомарт» әңгімесінің тақырыбы мен идеясын табады.

  • Кейіпкерді шынайы өмірмен салыстырып бағалайды.

  • Жеке, жұптық, топтық тапсырмаларды орындай алады.

  • Сабақ барысында тыңдаушының назарын өзіне аудара алады.

Жоспарланған

уақыт

Жоспарланған жаттығулар (төменде жоспарланған жаттығулармен қатар, ескертпелерді жазыңыз)


Оқушының әрекеті

Ресурстар

Басталуы

4 минут


Ұйымдастыру кезеңі - 2 минут

1.Оқушылармен амандасу.

2."Сыйқырлы дүкен"ойыны

3.адемгершілік қасиеттері (эмблема таңдау)арқылы топқа бөлу.


Үй тапсырмасы.

Бейнекөрсетілім арқылы сұраққа жауап береді.


1.Мұғаліммен амандасады.

2.ойын арқылы оқушылар адамгершілікке тән қасиеттерді сатып алады.

3."адалдық"тобы

"кішіпейіл" тобы

"мейірім"тобы


Топ мүшелері сұраққа жауап береді.




эмблема

кітап

стикерлер







Инт такта





Ортасы 20 минут

















































































Аяқталуы

Бүгінгі тақырып , мақсатпен танысады.

Аудиотыңдалым арқылы жаңа тақырып «Атымтай Жомарт» әңгімесі беріледі.


«Wordwall» әдісі

1.Әңгімеде қандай үлгі-өнеге көрсетілген?

2.Егер сен бай болсаң не істер едің?

3.Не себепті Атымтай жомарт дәулетті болса да , шөп тасып,күнде еңбектенеді?

4.Қазіргі заманның Атымтай жомарты қандай?




Т.Ж.

1-топ. «Сәкестендіру»әдісі

Мақсат:Тыңдалған мәтін арқылы сәйкесін табу.

Тақырыбы


идеясы

1-себеп

Көңілге жел кіру

2-себеп

Ғибрат алу

3-себеп

Еңбектің дәмі

4-себеп

Күнәлі болу

Ж.Ж.

2-топ.

«Екі түрлі түсініктеме күнделігі» әдісі

Мақсат: Қолдану-талдау

Үзінді

пікір

Мақал-мәтел, түйінді ой

Кейіпкер

мінездеме

Әуелгісі: әдемі ат, асыл киім, асқан дәулетті өне-бойы әдет етсең, көңілге жел кіргізеді; сол желіккен көңілмен өзімнен терезесі төмен бейшаралардан жиреніп, көз алмай, кем-кетікке жәрдем беруді ұмытармын деп қорқамын





Т.Ж.

3-топ. «Төрт сөйлем» әдісі

Мақсат:Кейіпкер іс-әрекеті арқылы образын ашу.

Пікір-кейіпкер бейнесін 1 сөйлеммен жеткіз


Дәлел-пікіріңді дәлелде


Мысал-өмірмен байланыстыр


Қорытынды-тақырып бойынша түйін




Ж.Ж. «Сиквейн»әдісі

Атымтай жомарт жайлы 5 жолды өлең

1 жолы - зат есім

2 жолы - етістік

3 жолы - сын есім

4 жолы - соған қатысты сөйлем

5 жолы бірінші жолдағы сөзге синоним


Оқушылар тыңдалым арқылы ойларын ортаға салады.






оқушылар сұраққа жауап айтады









Бағалау: стикер арқылы

Өзін-өзі бағалау





Дескриптор:


Әңгіменің тақырыбы мен идеясын анықтайды-1

Мазмұнын түсінеді-1

Оқиға тізбегі ретімен сәйкестендіреді-1

Бағалау: стикер арқылы

Өзін-өзі бағалау

«Ұтымды жауап», «Өте жақсы!», «Құнды пікір айттыңыз»












Дескриптор:

Шығармада көрсетілген үзіндіге өз пікірін білдіріп кестені толтырады-1

Мақал-мәтелді, түйінді ойды жазады-1

Кейіпкер қырын ашады-1


Бағалау: стикер арқылы

Өзін-өзі бағалау

«Ұтымды жауап», «Өте жақсы!», «Құнды пікір айттыңыз»



















Дескриптор:

СТО, құндылығын анықтайды-1

Кейіпкерді шынай өмірмен салыстырып бағалайды-1



Бағалау: стикер арқылы

Өзін-өзі бағалау


«Ұтымды жауап», «Өте жақсы!», «Құнды пікір айттыңыз»









Дескриптор:

Тақырыпқа сай өлең құрастырады-1





Бағалау: стикер арқылы

Өзін-өзі бағалау

«Wordwall»

Бағдарламасы




















Постер














көрнекілік

Соңы

Рефлексия

«Padlet»тақтасы арқылы "ҚҚҚ" әдісі


Үй тапсырмасы:

Атымтай жомарт сияқты болу үшін не істеу қажет? Ойтолғау






Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ