Пән: Информатика
|
Мектеп: «Ахмет
Байтұрсынұлы атындағы ОМ» КММ
|
Тақырып:
Практикум.Мәтіндік
процессордағы кесте.
|
Сынып:
7 «А»
|
Уақыты: 1811.2022
ж.
|
Мұғалімнің аты-жөні: Садвакасова Гульмира
Аділбекқызы
|
Сабақтың
мақсаты
|
-
Кесте ұғымын түсінеді;
-
Түрлі тәсілмен кесте
құруды біледі.
-
Оқушылардың ойлау
қабілетімен, дербес компьютерді еркін пайдаланып, кестелермен жұмыс
істеу дағдыларын арттыру;
|
Күтілетін
нәтиже:
|
-
Кестелермен жұмыс жасаудың
тәсілдері туралы білімі артады;
-
Кесте ішіндегі ақпаратты
пішімдеуге үйренеді;
-
Кестелік процессормен жұмыс
жасау дағдысы қалыптасып, дербес компьютерде еркін жұмыс жасай
алады.
|
Сабақ
түрі:
|
Аралас
|
Сабақ
типі:
|
Тәжірибелік элементі
бар жаңа тақырыпты түсіндіру
сабағы.
|
Сабақтың
әдісі:
|
Түсіндірмелі‑демонстрациялық,тәжірибелік, тест,
ойын.
Электронды
ойындар
|
Құрал-жабдықтар:
|
Компьютер, ноутбук,
суреттер, слайд, интербелсенді тақта, тұсаукесер, таратпа
карточкалар, бағалау парақшасы, стикерлер
|
Сабақтың
барысы:
|
Сабақ
кезеңдері
|
Бөлінген
уақыт
|
Мұғалімнің іс -
әрекеттері
|
Оқушылардың
іс -
әрекеттері
|
Ұйымдастыру
кезеңі.
|
5
мин
|
Амандасу.
Психологиялық ахуал тудыру 4
элемент ойыны
Интернет
әдісі
Инстаграм,Фейсбук,
Твиттер
ІІ. Техника қауіпсіздігі ережесін
қайталау.
Сабақтын алтын
ережесі:
-
Сабаққа зейін
қою
-
Белсенділік
таныту
-
Бір-бірімізді тыңдай
білу
-
Ұйымшыл
болу
-
Уақытты тиімді
пайдалану
-
Бір-бірімізді
сыйлау
|
Амандасады.
Жер-шапалақтау
Ауа-қолдарын
көтеру
От-қолдарын
айналдыру
Су-алғасозу
Әр топ екі ережені жазып
тақтаға жабыстырады.
|
ІІ. Үй жұмысын
тексеру
|
5
мин.
|
Үй тапсырмасын «Kahoot»
тәсілімен тексеру
Әр топ өздерінің дайындап
келген кестелерін бір-біріне береді
1-топ- ҚР рәміздеріне-30
жыл
2- топ-М.Мәметова-110
жыл
3-топ Мухтар
ауезов-125жыл
|
Әр бір оқушы өз
телефондарыарқылы кахутқа кіреді және темт ке жауап
береді.
Ноутбукте
орындайды.
Үлестірмелі карточканы
толтыру
Тапсырманы орындаған топ
«Жұлдыз» белгісін көтереді
|
IІІ.Жаңа тақырыпты
түсіндіру.
|
10
мин
|
1.Білімленд сайтынан бейне
материал көрсету.
Келесі бейне материалға назар
аударайық.
|
ІV. Практикалық
жұмыс.
|
14
мин
|
Компьютердегі тәжірибелік
жұмыс.Үлестірмелі карточка
|
Кестені құрып
толтыр Ү. Практикалық
жұмыс
Деңгейлік тапсырмалар
1. Меню көмегімен
Кесте > Кесте қосу /Таблица > Вставить
таблица/ командасын орындау арқылы
кесте құрыңыз.
2. «Менің сабақ
кестем» тақырыбын
туралау.
3. 5 баған, 3 жолдан
тұратын кесте құр.
Тізім
|
Рет
|
Фамилиясы
|
аты
|
жын
|
Туған
күні
|
тобы
|
1
|
Алтаев
|
Орынбасар
|
Ұ
|
9.08.79
|
13-16
|
2
|
Әбдірахманова
|
Айзада
|
Қ
|
18.11.78
|
13-16
|
3
|
Ахметова
|
Айгуль
|
Қ
|
15.05.79
|
13-76
|
4
|
Бекет
|
Сапаркул
|
Қ
|
24.01.79
|
13-16
|
5
|
Ким
|
Игорь
|
Ұ
|
19.08.78
|
13-76
|
6
|
Бекепов
|
Әліби
|
Ұ
|
3.02.79
|
13-16
|
7
|
Никоненко
|
Анастасия
|
Қ
|
17.09.79
|
13-76
|
8
|
Утепов
|
Аскер
|
Ұ
|
14.03.78
|
13-76
|
Тапсырманы орындаған
оқушы «Жұлдыз» белгісін
көтереді
ІІ. Лайықты деңгей
-
Стандартты саймандар қатарындағы Кесте
қосу (Вставить таблицу)
батырмасын шерту арқылы кесте
құрыңыз.
-
3 оқушы туралы мәліметпен кестені
толықтыру.
-
Кестеге Формат > Шекаралар және құю /Формат > Границы и заливка/ командасы арқылы жиектеу
орналастыр
Оқушы туралы мәлімет
Р/с
|
Оқушының
аты-жөні
|
Туған жылы
|
Мекен-жайы
|
Телефоны
|
|
|
1
|
|
|
|
|
|
|
2
|
|
|
|
|
|
|
3
|
|
|
|
|
ІІІ. Жоғары деңгей
-
Кестені қолдан сызып шығу арқылы
(Түр> Аспаптар тақтасы > Кестелер
мен шекаралар (Вид > Панели
инструментов > Таблицы и границы) командасын орындау арқылы сызықтың типі мен түсін
таңдап кесте құрыңыз.
-
Кестенің ішін мәтіндермен толтырыңыз
-
Кестені белгілеу – Формат > Направление текста /Мәтін бағыты/ командасы
арқылы 1-ші бағанды толтыр.
-
1-ші жолдағы
мәліметтерді ортаға туралап, қарайтылған (Ж), қисайтылған
(К) түрде
жаз.
-
Кестенің соңынан тағы 1 баған қос оң жағына,
оған Қолы
деген мәлімет енгіз.
-
Tab пернесін
басып 1 жол қос, 4-ші
ұяшықты біріктір.
-
Мұғалімге көрсетіңіз.
Күні
|
№
|
Пәндер
|
Үйге
тапсырма
|
бағасы
|
31.10.13
Бейсенбі
|
1
2
3
4
|
Тарих
География
Математика
Информатика
|
Кестемен
жұмыс
|
5
|
|
|
|
|
|
|
V. Сергіту
сәті.
|
2
мин.
|
Тех кауіп
жаттыгулары
|
|
VІ.
Бекіту.
|
3
мин
|
Тапсырма:
Тарсия әдісі
арқылы
Тапсырманы орындаған топ
«Жұлдыз белгісін көтереді»
Жауаптары:
|
Рефлексия
|
2
мин
|
ТИК ТОК
әдісі
стикер
жабыстыру.
Барлығы түсінікті
-
|
түсініксіз
|
барлығытүсінікті
|
|
VІI.
Бағалау.
|
2
мин.
|
Берілген бағалау карточкасы
бойынша сабақтың бағасын
|
Бағаларын күнделіктеріне
қойдыртады.
|
VІII.Үй
жұмысы.
|
2
мин.
|
Дәптерге «Табиғатқа шыққанда
алатын тағамдар» атты кесте құру. Тағамның аты, мөлшері, бағасы,
барлығы, осыған шығатын шығынды жазу керек.
Әрқайсысын бір бағанға жазу
керек.
|
Күнделіктеріне үй тапсырмасын
жазып алады.
|