Материалдар / Ашық ұйымдастырылған оқу қызметі "Көңілді ойындар"
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Ашық ұйымдастырылған оқу қызметі "Көңілді ойындар"

Материал туралы қысқаша түсінік
Бұл ашық ұйымдастырылған оқу қызметінің жоспары шағын орталық тәрбиешілеріне арналады
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
31 Мамыр 2021
528
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады





Ұйымдастырылған оқу іс-әрекетінің технологиялық картасы


Білім беру саласы: Таным,

Тақырыбы: Көңілді ойындар

Бөлімдері: Сенсорика

Мақсаты:Балаларға сезім дамыту оқу іс - әрекеті бойынша өткен тақырыптарды еске түсіріп, білімдерін ойын арқылы жетілдіріп бекіту. Заттардың көлеміне, пішініне, түсіне қарай топтап ажыратып білуге үйрету.
Дамытушылық: Балалардың ойлау қабілеттерін арттырып, тілдерін дамыту, өздігімен жұмыс істеуге машықтандыру.
Тәрбиелік: Балаларды қамқорлыққа, ұқыптылыққа, бастаған ісін аяғына дейін жеткізе білуге тәрбиелеу.

Әдіс - тәсілдер: Қайталау, сұрақ - жауап, көрсету, ойын ойнату
Пәнаралық байланыс: Қоршаған ортамен таныстыру, көркем әдебиет, математика.
Қолданылатын көрнекі құралдар: магнитті тақта,түрлі түсті магниттер,әр түрлі ойыншықтар.
Билингвальды компонент:доп-мяч, қоян-заяц



Іс-әрекет кезеңдері



Тәрбиеші әрекеті


Shape1

Балалардың

іс-әрекеті


Мотивациялық-қозғаушылық

Шаттық шеңбер

Балалар қонақтарымызбен амандасайық.

Қол ұстасып қане біз,

Достасайық бәріміз.

Қайырлы күн қонақтар!

Қайырлы күн жан досым!

Жылуыма жылу қос

Міне менің қолым.




Балалар өлеңді қайталап, қимылмен келтіреді.









Ұйымдастыру-іздестіру































- Балалар, бүгінгі сабағымызға бізге қоян да қонаққа келемін деп, орманда адасып қалыпты. Қане, орманға барып оны тауып алайық.
- Балалар, орманға қандай көлікпен барайық?
- Олай болса, қане поезд болып тұра қалайық.
- Балалар, орманға келдік қане қарайықшы қоян қайда адасып жүр екен. Оңға қарайық, солға қарайық.
- Өте жақсы, олай болса оны тобымызға алып кетейік. Қане, поезға отырайық.
(Пуф - чик - чик, пуууф - чик - чик)
- Балалар, қоянмен амандасып алайықшы.
- Жарайсыңдар, балалар бүгін біз жылдың басынан үйренген білімдерімізді ойын арқылы ортаға саламыз.
- Балалар, үстелдің үстіне қараңдаршы, қандай заттар тұр?
- Ендеше біздің бірінші ойынымыздың аты. «Түсін ажырат» деп аталады.
- Балалар, қоянға мына шарлардың түсін ажыратуға көмектесейікші.
- Өте жақсы, түсін ажыраттық. Енді шарларға қарайықшы, шарларда суреттер бейнеленген екен. Бұл ненің суреттері?
- Дұрыс айтасыңдар олай болса, келесі


«Пішіндерді дұрыс орналастыр» деген ойын ойнаймыз.

- Өте жақсы, енді қоянның ойыншықтарына қарайықшы.
Келесі ойын «Салыстыр» деп аталады.
- Балалар, мына ойыншық қалай аталады?
Мына машина қандай?
Ал мына машина қандай?
(Осылай барлық ойыншықтарды салыстырады)
- Мына доп қандай?
- Мұнда бір доп, ал мұнда қанша доп?

Олай болса, балалар сендермен осы доптар арқылы алақанымызға жаттығу жасап алайық.
Сиқырлы доптарды қолымызға алып доп туралы тақпағымызды айтайық.

Сергіту сәті
Добым, добым. домалақ
Қайда кеттің домалап
Үстел үстін бүлдірдің
Тәрелкені сындырдың.

- Өте жақсы балалар, келесі ойынымыз «сәбіз теру». Қане, жылдам-жылдам қоянға сәбіз теріп берейік?
- Балалар, менің қолымда неше сәбіз?
- Ал, сендер қанша сәбіз жинадыңдар?
- Өте жақсы

Балалар орындықта отырып тәрбиешіні тыңдап отырады.



- поездбен
Балалар тізбектесіп тұра қалады.


- Қоян, әне оң жағымызда жүр.





- Сәлеметсің бе, қоян!



- шарлар

- Қызыл, сары, көк.


-Пішіндердің суреті.





Балалар шарларды сәйкес жәшіктерге салады.



- Машина
- Үлкен
- Кішкентай
- Үлкен, жұп - жұмсақ, домалақ.
- көп доп.









Орындарынан тұрып, кішкентай доптарды қолдарына алып, тақпақтарын айтады. Жаттығуды тәрбиешінің қолына қарап жасайды.


Музыка қосылғанда, балалар қоян сияқты секіріп сәбіз тереді.
- Біреу.
- бесеу



Рефлексивті-түзетушілік

- Бүгін біз нені үйрендік?
- Қандай ойын ойнадық?

Балалар, сабағымыз осымен аяқталды, айтыңдаршы, бүгінгі сабақ ұнады ма сендерге?(смайликтер қою)
- Сендер сабаққа өте жақсы қатыстыңдар білімдеріңді көрсеттіңдер. Ал енді қоян орманға қайтам дейді. Оған «Сау бол» деп айтайық.
Мынау қояннан сендерге естелік сыйлық.



Түстерді


Пішіндерді


Көп ойын ойнадық


Сау болыңдар

Күтілетін нәтиже:
Білу керек: Пішіндерді. көлемді, санауды, салыстыруды.
Игеру керек: Заттар көлемі бойынша үлкен және кіші болатынын, олардың түсі, саны болатынын
Үйрену керек: Көру, есту, түсіну арқылы өз беттерімен іс - әрекет жасауды үйренді.

Заттар көлемі бойынша үлкен және кіші болатынын, олардың түсі, саны болатынын

Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!