Ата - аналармен жұмыс буллингтің алдын алу

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Ата - аналармен жұмыс буллингтің алдын алу

Материал туралы қысқаша түсінік
Педагог - психологтарға арналған
Материалдың қысқаша нұсқасы

Балалардағы эмпатия мен айырмашылықтарды түсінуді дамыту

Мақсат: Балалардағы айырмашылықтарды түсіну қабілеті мен эмпатияны

дамытудың маңыздылығын талқылау, сондай-ақ ата-аналарды балаларында осы дағдыларды дамытуға көмектесетін практикалық құралдармен қамтамасыз ету. Жиналыстың барысы:

  1. Қош келдіңіз - Кіріспе (10 минут):

    1. Барлық қатысушыларға сәлем беру және отырыс тақырыбына қысқаша кіріспе.

    2. Эмпатияны дамытудың маңыздылығын және олардың әлеуметтік және

эмоциялық дамуы үшін балалардың айырмашылықтарын түсіну қабілетін түсіндіру.

2, Психологиялық дайындық: «Эмпатиялық тыңдау» (20 минут):

      1. Қатысушылар бір-бірімен жұптасып қарым-қатынас жасайтын

эмпатикалық тыңдау жаттығуларын өткізу. Олардың бірі өз сезімдері мен проблемалары туралы айтады, ал екіншісі белсенді тыңдау мен қайғы-

қасірет көрсетеді.

      1. Оқу-жаттығудан кейін қатысушылардың тәжірибелері мен сезімдерін талқылау.

3, Қайғы-қасірет пен түсіністік айырмашылықтарының маңыздылығын талқылау (20 минут):

        1. Қайғы-қасіреттің дамуы балаларға басқаларды жақсы түсінуге, сапалы қарым-қатынас орнатуға, қақтығыстарды шешуге қалай көмектесетіні туралы айтып беріңізші.

        2. Балалардың дүниетанымы мен дамуындағы айырмашылықтарды сақтаудың маңыздылығын талқылау.

4, Эмпатияны дамыту және айырмашылықтарды түсінудің практикалық стратегиялары (30 минут):

          1. Ата-аналарға балаларына қайғы-қасіреттің дамуына және оларды

айырмашылықтарды түсінуге үйретуге көмектесетін нақты стратегиялар мен тәсілдерді ұсыну.


  1. Shape1 Стратегиялардың мысалдары:

    1. Балаларға түрлі мәдениеттер мен қоғамдар туралы әңгімелер айтып беріңізші.

    2. Балаңызға жаңа тілдерді немесе мәдениеттерді үйренуде қолдау көрсету.

    3. Балаларды сұрақтар қоюға және басқа адамдардың келешегіне қызығушылық танытуға ынталандыру.

5, Психологиялық дайындық: «Басқаның рөлін ойнау» (20 минут):

  1. Жаттығуды өткізу, онда қатысушылар өздерін басқа біреу ретінде таныстырып, сол адам сияқты сезінуге тырысады. Мысалы, ата-ана өздерін өз баласы ретінде таныстырып, өз сезімдері мен алаңдаушылықтары

туралы айтуы мүмкін.

  1. Тәжірибені талқылау және оның басқа адамдардың сезімі мен келешегін жақсы түсінуге қалай көмектесетінін түсіну.

6, Қорытындылар мен мойындаулар (5 минут):

  1. Кездесуді қорытындылап, белсенді қатысқаны үшін алғыс білдіремін.

  2. Ата-аналарды балаларындағы айырмашылықтарды түсіну мен қайғы-

қасірет пен түсіністікті дамыту бойынша жұмысты жалғастыруға және осы процесте қолдауға шақыру.

Қосымша


Ата-аналарға балаларына қайғы-қасіреттің дамуына және оларды

айырмашылықтарды түсінуге үйретуге көмектесетін нақты стратегиялар мен тәсілдер мыналарды қамтуы мүмкін:

  1. Мінез-құлықты үлгілеу:

    1. Өз қарым-қатынастарыңыздағы және басқалармен өзара

әрекеттесулеріңіздегі айырмашылықтарға қайғы-қасірет пен құрмет көрсету. Балалар көбінесе ата-анасының мінез-құлқын көшіріп салады.

Диалогты ашу:

      1. Сезімдер мен эмоциялар туралы ашық және адал әңгімелесуді ынталандыру. Балаларыңыздың қалай сезінетініне және неге екеніне назар аударып, өз сезімдерін білдіруге шақырыңыз.

Ойындар мен рөл үлгілері арқылы үйрену:

      1. Балаларға қайғы-қасіретке үйрету үшін ойындар мен рөлдік жағдайларды пайдалану. Мысалы, балаларға әр түрлі жағдайларда басқа адамдардың өздерін қалай сезінетінін білуге көмектесетін ойындар ойнауға болады.

Кітаптарды оқу және талқылау:

      1. Әр түрлі өмірлік жағдайлар мен әр түрлі адамдардың сезімдері туралы әңгімелейтін балалармен кітаптарды оқыңыз. Оқығаннан кейін басты кейіпкерлердің өздерін қалай сезінетінін және осы жағдайлардан қандай сабақ ала алатынын талқылаймыз.

Волонтерлік және қайырымдылық іс-шараларды қолдау:

  1. Балаларды мұқтаж адамдарға көмек көрсете алатын волонтерлік және қайырымдылық іс-шараларға тарту.

Ол басқаларға түсіністік пен қайғы-қасіреттің дамуына, сондай-ақ қоғамдағы өз ұстанымын түсінуге көмектеседі.

Ашықтан-ашық сұрақтарды беру:

Балаларды басқа адамдардың сезімдері мен тәжірибелері туралы

ашық сұрақтар қоюға ынталандыру. Мысалы, «Жаман сезінесің бе?» деген сөздің орнына «Өзіңізді жақсы сезінетін не болады?» деп сұраған дұрыс.

Мысал: Ата-аналар әр түрлі мәдениеттер мен дәстүрлер туралы оқытатын

кітаптарды таңдау арқылы отбасылық оқу кештерін өткізе алады. Әр тарауды оқығаннан кейін олар балалармен кейіпкерлердің қандай сезімдер мен

тәжірибелерді бастан кешіріп жатқанын және тәжірибеден қандай сабақ ала алатынын талқылай алады.



Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
24.02.2025
109
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Жариялаған:
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі