Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Ата-аналармен жұмысты ұйымдастыру түрлері


    Отбасы адамзат бесігін тербеткен ұя болса, баланың бас ұстазы –ата-ана. «Балапан ұяда не көрсе, ұшқанда сонны іледі» деген ата-бабаларымыздан қалған асыл сөздің сырына үңілер болсақ, бала әкеде нақыл, анадан мейірім алады. Ата-анаға баладан жақсы ешкім жоқ. Ал бар тәрбиеміздің көзі – ата-бабаларымыздан қалған асыл сөздер, яғни небір кереметтің барлығы осы айтылған нақыл сөздер мен мақал-мәтелдер екені сөзсіз.

    Ой-толғаныс.

    1.  Тәрбиенің ең тамаша мектебі – отбасы.

    2.  Бала әкеден ақыл, анадан мейірім алады.

    3.  Балапан қыран болу үшін, оны самғатып ұшыратын ата немесе әке де қыран болуы керек.

    4.  Баланы 5 жасқа дейін патшадай күт. 10 жасқа дейін құлдай жұмса, 15 жастан асқан соң досыңдай сырлас.

    Ата-аналарға кеңес.

    1. Балаға жан және дене өзгерістерінің байланыстарын табуға көмектесу.

    2. Барлық ескертулерді шын пейілмен, үстірт бағаламай, айдар тақпай жай түсіндіру.

    3. Оқушылардың бойында салауатты өмір салтының дағдыларын қалыптастыруға бағытталған, салауатты өмір салты мәдениетіне тәрбиелеу. Денсаулықтың маңыздылығын құндылық ретінде түсіну.

    4. Дене тұрғысынан жетілдіру. Ертеңгілік жаттығу, күн режимін сақтау, ем-шара қабылдау, коррекциялық жаттығулар, таза ауада болып қимыл қозғалыс ойындарын ойнау.

    Ата-аналармен жұмыс.

    Сынып жетекшілердің  ата-аналармен ынтымақтастығы оқушылармен жүргізілетін тәрбие жұмысының табысты болуының басты кепілі болып табылады. Сынып жетекші үшін ата-аналарды педагогикалық үрдістің белсенді мүшесі ету оңай шаруа емес. Ол асқан шеберлік пен зор жауапкершілікті қажет етеді. Мұндай міндетті шешу үшін сынып жетекшінің тәрбие жұмысының жоспарында оқушылардың отбасын зерттеу, ата-аналардың педагогикалық сауатын көтеру,ата-аналар комитетінің жұмысымен байланысты арттыру, ата-аналармен жеке жұмыс жүргізу, ата-аналарды оқушылардың оқу-тәрбие үрдісінің нәтижелерімен, барысымен жүйелі таныстыру сынды жұмыстар жүргізілуі тиіс.

    Мұндай маңызды істерді жүзеге асыруда сынып жетекші тәрбие жұмысының мақсатын, міндеттерін, мектептің ерекшелігін, ата-аналар құрамын, ата-ана мен сынып жетекшінің қарым-қатынасының негізгі ұстанымдарын ескеріп есепке алады.

    Отбасы туралы әлеуметтік педагогтің пікірі.

    Отбасының төрт түрі:

    1.  Адамгершілік қатынастары жоғары отбасы. Балалардың өз икемділіктерін жүзеге асыруға толық мүмкіндіктері бар. Тәрбиешінің көп араласуын қажет етпейді, дегенмен нақты бір кезеңде тәрбиелеу ерекшеліктеріне байланысты ұсыныстар мен кеңестер артық болмайды. Психолог кеңес береді.

    2.  Ата-аналарының қарым-қатынасы жақсы, дегенмен тәрбиелеудің дұрыс бағыттарын ұстанбайтын отбасылар . Балалар ата-аналарының «ерекше» қамқорлығында болуы мүмкін, осыған байланысты менмендік, өзімшілдік ойы басым дамиды. Бұл педагогтің көңіл бөлуін сөзсіз талап етеді. Психолог, тифлопедагогтың кеңесіне жүгінеді.

    3.  Дау-жанжалды отбасылар. Мұндай жағдайда ата-аналардың баламен ісі жоқ. Олар өзара қарым-қатынастарын шеше алмайды. Ешқандай парасатты тәрбие туралы  сөз болуы да мүмкін емес. Мұндай жағдайда мамандардың ақыл-кеңесі қажет және үнемі қадағалауы тиіс.

    4.  Ұрпақтар арасындағы сезімталдық, көңіл-күй байланысы жиі бұзылып тұратын отбасылар. Ата-анасы жоқ, анасы, әкесі жоқ балалар, ата, әжесі, аға, апа қамқорлығындағы  балалар бар. Мұндай отбасыларымен психологиялық, педагогикалық тәрбие жұмыстары үнемі жүргізіліп отырады.


    Жанұяның негізгі міндеттері:

    Баланың үздіксіз дамуын қадағалау. Бала денсаулығына қамқорлық жасау. Еңбек тәрбиесі мен мамандық таңдауға және баланың жан-жақты дамуына көмектесу. Баланың қызығушылығын, бейімділігін, шығармашылығын  дамыту. Баланы өзін-өзі тәрбиелеуге, өзін-өзі дамытуға сонымен қатар болашақ өмірге дайындау.

    Ата-ананың бала алдындағы парызы.

    Адамның жеке қалыптасуы отбасынан басталады. Оның ер жетіп өсуі, бойындағы адамгершілік  белгілері отбасында қалыптасады, сондықтан да туған үйдің жылуы өзегінде  көп жылдар бойы сақталып есінде жүреді.

    Отбасы – бала тәрбиесінің ең алғашқы ұжымы. Отбасының басты қазығы, алтын тіреу діңгегі – бала.

    Отбасының адамзат ұрпағына деген ықпалы мен әсер  күшін өмірдегі басқа еш нәрсенің күшімен салыстыруға болмайды.

    Отбасы – шағын мемлекет, қоғамның негізі болып табылады. Қоғамды құратын азамат атаулы отбасында өсіп өрбиді, тұлға болып қалыптасады.

    Ата-аналар мен мектеп ұжымының бірлескен жұмысын ұйымдастыру жолдары.

    Ата-аналар мен жұмысты ұйымдастыру міндеттері:

    -       ата-аналарды балаларының оқу еңбегінің нәтижелері туралы хабардар етіп отыру;

    -       ата-аналарды балаларының оқуына көмекті дұрыс ұйымдастыруға үйрету;

    -       топ ұжымымен қызықты іс-шараларды ұйымдастыруға ата-аналарды қатыстыру;

    -       ата-аналармен тақырыптық жиналыстар өткізу;

    -       мектептегі ашық есік күндеріне шақырып, қатыстыру;

    -       ата-аналармен жеке жұмыс жүргізу;

    Ата-аналармен тақырыптық жиналыс өткізіледі.

    Мысалы: «Ал, енді танысайық», ата-аналармен сауалнама, тренинг, бірлескен істерді жоспарлау үшін «Ортақ істеріміз» атты ата-аналар жиналысы, «Біз шығармашыл жандармыз» атты ата-аналармен оқушыларға арналған көрме, отбасындағы «Ұл тәрбиесі мен қыз тәрбиесі» туралы тақырыптық кеңестер беріледі.

    «Тәрбие-тал бесіктен басталады» деп халқымыздың ежелгі салты мен тамаша дәстүрі заманымыздың заңғар жазушысы М.О.Әуезовтің «Ел болам десең, бесігіңді түзе» деген қанатты  қағидасында да үйлесім табуы бекер емес. Арнайы мамандарымыз жеткіншек ұрпақтарымыздың адами қарым-қатынасын жасауға, қоғам тірлігі үшін материалдық өндіріс саласында еңбек етуге даяр болуға, еңбек ету қажеттілігін ажырата білуге, музыкаға, өнерге, әдебиетке ынтасын үнемі жетілдіру барысында жұмыс жасайды.











































    «Бекітемін»

    Мектеп директоры

    ______


    2020-2021 оқу жылында ата-аналармен жүргізілетін жылдық жұмыс жоспары

     

    №

    Жұмыс мазмұны

    Мерзімі

    Жауапты

    Нәтиже

    1.

    1. Өткен оқу жылында атқарылған жұмыстарға шолу

    2. Баяндама: «Ата-ананың бала тәрбиесіндегі рөлі»

    3. «Covid-19» алдын алу шаралары,қашықтықтан оқыту жадынамасы

    Қыркүйек

    ТІМ,
    мектеп әкімшілігі

    Хаттама, фото

    2.

    1. Оқушыларды мектепке қабылдау, оқыту тәртіптері.

    Мектеп ережелерімен таныстыру.
    Оқушылардың үйлерін аралау,ата-аналарға қашықтықтан оқыту жадынамаларымен таныстыру, қолхаттарын алу

     

    Тамыз-қыркүйек

    Сынып жетекшісі,

    ата-аналар комитеті

    Ақпарат

    3.

    Ата-аналар комитетінің отырысы: «Құқықбұзушылықтың және ерте жүктіліктің алдын алу»

    Қараша

     Мектеп әкімшілігі, ата-аналар комитеті төрайымы

    Хаттама, ақпарат

    4.

    «Covid-19» алдын алу шаралары,қашықтықтан оқыту жадынамасы.Қауіпсіздік шаралары бойынша түсініктеме беру.

    Желтоқсан



    5.

    Ата-аналардың мектептік іс-шараларға көмегін ұйымдастыру, ZOOM платформасында кездесулер ұйымдстыру

    Жыл бойы

    Мектеп әкімшілігі, сынып жетекші

    Ақпарат

    6.

    Ата-аналар жиналысы:

    1. І жартыжылдық қорытындысы.

    2. «Қылмыс- қоғамдағы қауіпті әрекет»

    Қаңтар

    Сынып жетекшілер

    Хаттама, ақпарат

    7.

    Сауалнама:«Сіз қандай ата-анасыз?»

    Ақпан

    Мектеп психологы

    Әзірлеме

    8.

    Оқушылардың себепсіз сабақ босатпауын қадағалау

    Жыл бойы

    Мектеп әкімшілігі

    Ақпарат

    9.

    Ата-аналар жиналысы: «Отбасындағы бала тәрбиесі»

    Наурыз

    Сынып жетекшілер

    Хаттама, фото

    10.

    «Бала –көңілдің гүлі,көздің нұры» тренинг

    Сәуір

    Мектеп психологы

    Әзірлеме,фото

    11.

    Ата-аналарды рейдтік кезекшіліктерге жұмылдыру

    Жыл бойы

    Мектеп әкімшілігі

    Бұйрықтар

    12.

    Ата-аналар жиналысы:
    «Кәсіптік білім беру–бүгінгі күннің басты талабы»

    Мамыр

    Мектеп әкімшілігі, сынып жетекшілер

    Хаттама, ақпарат


     























     

     

     

     





    «Бекітемін»

    Мектеп директоры




    2020-2021 оқу жылында ата-аналар комитетімен жүргізілетін жылдық жұмыс жоспары

     


    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Жуманова Айтжан Слямбековна
    01 Қырқүйек 2021
    715
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    Ата -аналармен жұмыс

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    Ата -аналармен жұмыс

    Материал туралы қысқаша түсінік
    Мектепішілік ата-аналармен жұмыс жоспары, атқарылатын іс-шаралар,күтілетін нәтижелер айқындалады.Ата-анамен жұмыс істеудің нәтижелі болуы нақты жоспармен жұмыс істеу жолдары көрсетілген.
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Ата-аналармен жұмысты ұйымдастыру түрлері


    Отбасы адамзат бесігін тербеткен ұя болса, баланың бас ұстазы –ата-ана. «Балапан ұяда не көрсе, ұшқанда сонны іледі» деген ата-бабаларымыздан қалған асыл сөздің сырына үңілер болсақ, бала әкеде нақыл, анадан мейірім алады. Ата-анаға баладан жақсы ешкім жоқ. Ал бар тәрбиеміздің көзі – ата-бабаларымыздан қалған асыл сөздер, яғни небір кереметтің барлығы осы айтылған нақыл сөздер мен мақал-мәтелдер екені сөзсіз.

    Ой-толғаныс.

    1.  Тәрбиенің ең тамаша мектебі – отбасы.

    2.  Бала әкеден ақыл, анадан мейірім алады.

    3.  Балапан қыран болу үшін, оны самғатып ұшыратын ата немесе әке де қыран болуы керек.

    4.  Баланы 5 жасқа дейін патшадай күт. 10 жасқа дейін құлдай жұмса, 15 жастан асқан соң досыңдай сырлас.

    Ата-аналарға кеңес.

    1. Балаға жан және дене өзгерістерінің байланыстарын табуға көмектесу.

    2. Барлық ескертулерді шын пейілмен, үстірт бағаламай, айдар тақпай жай түсіндіру.

    3. Оқушылардың бойында салауатты өмір салтының дағдыларын қалыптастыруға бағытталған, салауатты өмір салты мәдениетіне тәрбиелеу. Денсаулықтың маңыздылығын құндылық ретінде түсіну.

    4. Дене тұрғысынан жетілдіру. Ертеңгілік жаттығу, күн режимін сақтау, ем-шара қабылдау, коррекциялық жаттығулар, таза ауада болып қимыл қозғалыс ойындарын ойнау.

    Ата-аналармен жұмыс.

    Сынып жетекшілердің  ата-аналармен ынтымақтастығы оқушылармен жүргізілетін тәрбие жұмысының табысты болуының басты кепілі болып табылады. Сынып жетекші үшін ата-аналарды педагогикалық үрдістің белсенді мүшесі ету оңай шаруа емес. Ол асқан шеберлік пен зор жауапкершілікті қажет етеді. Мұндай міндетті шешу үшін сынып жетекшінің тәрбие жұмысының жоспарында оқушылардың отбасын зерттеу, ата-аналардың педагогикалық сауатын көтеру,ата-аналар комитетінің жұмысымен байланысты арттыру, ата-аналармен жеке жұмыс жүргізу, ата-аналарды оқушылардың оқу-тәрбие үрдісінің нәтижелерімен, барысымен жүйелі таныстыру сынды жұмыстар жүргізілуі тиіс.

    Мұндай маңызды істерді жүзеге асыруда сынып жетекші тәрбие жұмысының мақсатын, міндеттерін, мектептің ерекшелігін, ата-аналар құрамын, ата-ана мен сынып жетекшінің қарым-қатынасының негізгі ұстанымдарын ескеріп есепке алады.

    Отбасы туралы әлеуметтік педагогтің пікірі.

    Отбасының төрт түрі:

    1.  Адамгершілік қатынастары жоғары отбасы. Балалардың өз икемділіктерін жүзеге асыруға толық мүмкіндіктері бар. Тәрбиешінің көп араласуын қажет етпейді, дегенмен нақты бір кезеңде тәрбиелеу ерекшеліктеріне байланысты ұсыныстар мен кеңестер артық болмайды. Психолог кеңес береді.

    2.  Ата-аналарының қарым-қатынасы жақсы, дегенмен тәрбиелеудің дұрыс бағыттарын ұстанбайтын отбасылар . Балалар ата-аналарының «ерекше» қамқорлығында болуы мүмкін, осыған байланысты менмендік, өзімшілдік ойы басым дамиды. Бұл педагогтің көңіл бөлуін сөзсіз талап етеді. Психолог, тифлопедагогтың кеңесіне жүгінеді.

    3.  Дау-жанжалды отбасылар. Мұндай жағдайда ата-аналардың баламен ісі жоқ. Олар өзара қарым-қатынастарын шеше алмайды. Ешқандай парасатты тәрбие туралы  сөз болуы да мүмкін емес. Мұндай жағдайда мамандардың ақыл-кеңесі қажет және үнемі қадағалауы тиіс.

    4.  Ұрпақтар арасындағы сезімталдық, көңіл-күй байланысы жиі бұзылып тұратын отбасылар. Ата-анасы жоқ, анасы, әкесі жоқ балалар, ата, әжесі, аға, апа қамқорлығындағы  балалар бар. Мұндай отбасыларымен психологиялық, педагогикалық тәрбие жұмыстары үнемі жүргізіліп отырады.


    Жанұяның негізгі міндеттері:

    Баланың үздіксіз дамуын қадағалау. Бала денсаулығына қамқорлық жасау. Еңбек тәрбиесі мен мамандық таңдауға және баланың жан-жақты дамуына көмектесу. Баланың қызығушылығын, бейімділігін, шығармашылығын  дамыту. Баланы өзін-өзі тәрбиелеуге, өзін-өзі дамытуға сонымен қатар болашақ өмірге дайындау.

    Ата-ананың бала алдындағы парызы.

    Адамның жеке қалыптасуы отбасынан басталады. Оның ер жетіп өсуі, бойындағы адамгершілік  белгілері отбасында қалыптасады, сондықтан да туған үйдің жылуы өзегінде  көп жылдар бойы сақталып есінде жүреді.

    Отбасы – бала тәрбиесінің ең алғашқы ұжымы. Отбасының басты қазығы, алтын тіреу діңгегі – бала.

    Отбасының адамзат ұрпағына деген ықпалы мен әсер  күшін өмірдегі басқа еш нәрсенің күшімен салыстыруға болмайды.

    Отбасы – шағын мемлекет, қоғамның негізі болып табылады. Қоғамды құратын азамат атаулы отбасында өсіп өрбиді, тұлға болып қалыптасады.

    Ата-аналар мен мектеп ұжымының бірлескен жұмысын ұйымдастыру жолдары.

    Ата-аналар мен жұмысты ұйымдастыру міндеттері:

    -       ата-аналарды балаларының оқу еңбегінің нәтижелері туралы хабардар етіп отыру;

    -       ата-аналарды балаларының оқуына көмекті дұрыс ұйымдастыруға үйрету;

    -       топ ұжымымен қызықты іс-шараларды ұйымдастыруға ата-аналарды қатыстыру;

    -       ата-аналармен тақырыптық жиналыстар өткізу;

    -       мектептегі ашық есік күндеріне шақырып, қатыстыру;

    -       ата-аналармен жеке жұмыс жүргізу;

    Ата-аналармен тақырыптық жиналыс өткізіледі.

    Мысалы: «Ал, енді танысайық», ата-аналармен сауалнама, тренинг, бірлескен істерді жоспарлау үшін «Ортақ істеріміз» атты ата-аналар жиналысы, «Біз шығармашыл жандармыз» атты ата-аналармен оқушыларға арналған көрме, отбасындағы «Ұл тәрбиесі мен қыз тәрбиесі» туралы тақырыптық кеңестер беріледі.

    «Тәрбие-тал бесіктен басталады» деп халқымыздың ежелгі салты мен тамаша дәстүрі заманымыздың заңғар жазушысы М.О.Әуезовтің «Ел болам десең, бесігіңді түзе» деген қанатты  қағидасында да үйлесім табуы бекер емес. Арнайы мамандарымыз жеткіншек ұрпақтарымыздың адами қарым-қатынасын жасауға, қоғам тірлігі үшін материалдық өндіріс саласында еңбек етуге даяр болуға, еңбек ету қажеттілігін ажырата білуге, музыкаға, өнерге, әдебиетке ынтасын үнемі жетілдіру барысында жұмыс жасайды.











































    «Бекітемін»

    Мектеп директоры

    ______


    2020-2021 оқу жылында ата-аналармен жүргізілетін жылдық жұмыс жоспары

     

    №

    Жұмыс түрі

    №

    Жұмыс мазмұны

    Мерзімі

    Жауапты

    Нәтиже

    1.

    1. Өткен оқу жылында атқарылған жұмыстарға шолу

    2. Баяндама: «Ата-ананың бала тәрбиесіндегі рөлі»

    3. «Covid-19» алдын алу шаралары,қашықтықтан оқыту жадынамасы

    Қыркүйек

    ТІМ,
    мектеп әкімшілігі

    Хаттама, фото

    2.

    1. Оқушыларды мектепке қабылдау, оқыту тәртіптері.

    Мектеп ережелерімен таныстыру.
    Оқушылардың үйлерін аралау,ата-аналарға қашықтықтан оқыту жадынамаларымен таныстыру, қолхаттарын алу

     

    Тамыз-қыркүйек

    Сынып жетекшісі,

    ата-аналар комитеті

    Ақпарат

    3.

    Ата-аналар комитетінің отырысы: «Құқықбұзушылықтың және ерте жүктіліктің алдын алу»

    Қараша

     Мектеп әкімшілігі, ата-аналар комитеті төрайымы

    Хаттама, ақпарат

    4.

    «Covid-19» алдын алу шаралары,қашықтықтан оқыту жадынамасы.Қауіпсіздік шаралары бойынша түсініктеме беру.

    Желтоқсан



    5.

    Ата-аналардың мектептік іс-шараларға көмегін ұйымдастыру, ZOOM платформасында кездесулер ұйымдстыру

    Жыл бойы

    Мектеп әкімшілігі, сынып жетекші

    Ақпарат

    6.

    Ата-аналар жиналысы:

    1. І жартыжылдық қорытындысы.

    2. «Қылмыс- қоғамдағы қауіпті әрекет»

    Қаңтар

    Сынып жетекшілер

    Хаттама, ақпарат

    7.

    Сауалнама:«Сіз қандай ата-анасыз?»

    Ақпан

    Мектеп психологы

    Әзірлеме

    8.

    Оқушылардың себепсіз сабақ босатпауын қадағалау

    Жыл бойы

    Мектеп әкімшілігі

    Ақпарат

    9.

    Ата-аналар жиналысы: «Отбасындағы бала тәрбиесі»

    Наурыз

    Сынып жетекшілер

    Хаттама, фото

    10.

    «Бала –көңілдің гүлі,көздің нұры» тренинг

    Сәуір

    Мектеп психологы

    Әзірлеме,фото

    11.

    Ата-аналарды рейдтік кезекшіліктерге жұмылдыру

    Жыл бойы

    Мектеп әкімшілігі

    Бұйрықтар

    12.

    Ата-аналар жиналысы:
    «Кәсіптік білім беру–бүгінгі күннің басты талабы»

    Мамыр

    Мектеп әкімшілігі, сынып жетекшілер

    Хаттама, ақпарат


     























     

     

     

     





    «Бекітемін»

    Мектеп директоры




    2020-2021 оқу жылында ата-аналар комитетімен жүргізілетін жылдық жұмыс жоспары

     


    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Сынып жетекші Барлық материалдар Барлық сыныптар
    01.00.2021
    715
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Жуманова Айтжан Слямбековна
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации

    №

    Жұмыс түрі