Ата-аналармен жұмысты ұйымдастыру түрлері
Отбасы адамзат бесігін тербеткен ұя болса, баланың бас ұстазы –ата-ана. «Балапан ұяда не көрсе, ұшқанда сонны іледі» деген ата-бабаларымыздан қалған асыл сөздің сырына үңілер болсақ, бала әкеде нақыл, анадан мейірім алады. Ата-анаға баладан жақсы ешкім жоқ. Ал бар тәрбиеміздің көзі – ата-бабаларымыздан қалған асыл сөздер, яғни небір кереметтің барлығы осы айтылған нақыл сөздер мен мақал-мәтелдер екені сөзсіз.
Ой-толғаныс.
1. Тәрбиенің ең тамаша мектебі – отбасы.
2. Бала әкеден ақыл, анадан мейірім алады.
3. Балапан қыран болу үшін, оны самғатып ұшыратын ата немесе әке де қыран болуы керек.
4. Баланы 5 жасқа дейін патшадай күт. 10 жасқа дейін құлдай жұмса, 15 жастан асқан соң досыңдай сырлас.
Ата-аналарға кеңес.
1. Балаға жан және дене өзгерістерінің байланыстарын табуға көмектесу.
2. Барлық ескертулерді шын пейілмен, үстірт бағаламай, айдар тақпай жай түсіндіру.
3. Оқушылардың бойында салауатты өмір салтының дағдыларын қалыптастыруға бағытталған, салауатты өмір салты мәдениетіне тәрбиелеу. Денсаулықтың маңыздылығын құндылық ретінде түсіну.
4. Дене тұрғысынан жетілдіру. Ертеңгілік жаттығу, күн режимін сақтау, ем-шара қабылдау, коррекциялық жаттығулар, таза ауада болып қимыл қозғалыс ойындарын ойнау.
Ата-аналармен жұмыс.
Сынып жетекшілердің ата-аналармен ынтымақтастығы оқушылармен жүргізілетін тәрбие жұмысының табысты болуының басты кепілі болып табылады. Сынып жетекші үшін ата-аналарды педагогикалық үрдістің белсенді мүшесі ету оңай шаруа емес. Ол асқан шеберлік пен зор жауапкершілікті қажет етеді. Мұндай міндетті шешу үшін сынып жетекшінің тәрбие жұмысының жоспарында оқушылардың отбасын зерттеу, ата-аналардың педагогикалық сауатын көтеру,ата-аналар комитетінің жұмысымен байланысты арттыру, ата-аналармен жеке жұмыс жүргізу, ата-аналарды оқушылардың оқу-тәрбие үрдісінің нәтижелерімен, барысымен жүйелі таныстыру сынды жұмыстар жүргізілуі тиіс.
Мұндай маңызды істерді жүзеге асыруда сынып жетекші тәрбие жұмысының мақсатын, міндеттерін, мектептің ерекшелігін, ата-аналар құрамын, ата-ана мен сынып жетекшінің қарым-қатынасының негізгі ұстанымдарын ескеріп есепке алады.
Отбасы туралы әлеуметтік педагогтің пікірі.
Отбасының төрт түрі:
1. Адамгершілік қатынастары жоғары отбасы. Балалардың өз икемділіктерін жүзеге асыруға толық мүмкіндіктері бар. Тәрбиешінің көп араласуын қажет етпейді, дегенмен нақты бір кезеңде тәрбиелеу ерекшеліктеріне байланысты ұсыныстар мен кеңестер артық болмайды. Психолог кеңес береді.
2. Ата-аналарының қарым-қатынасы жақсы, дегенмен тәрбиелеудің дұрыс бағыттарын ұстанбайтын отбасылар . Балалар ата-аналарының «ерекше» қамқорлығында болуы мүмкін, осыған байланысты менмендік, өзімшілдік ойы басым дамиды. Бұл педагогтің көңіл бөлуін сөзсіз талап етеді. Психолог, тифлопедагогтың кеңесіне жүгінеді.
3. Дау-жанжалды отбасылар. Мұндай жағдайда ата-аналардың баламен ісі жоқ. Олар өзара қарым-қатынастарын шеше алмайды. Ешқандай парасатты тәрбие туралы сөз болуы да мүмкін емес. Мұндай жағдайда мамандардың ақыл-кеңесі қажет және үнемі қадағалауы тиіс.
4. Ұрпақтар арасындағы сезімталдық, көңіл-күй байланысы жиі бұзылып тұратын отбасылар. Ата-анасы жоқ, анасы, әкесі жоқ балалар, ата, әжесі, аға, апа қамқорлығындағы балалар бар. Мұндай отбасыларымен психологиялық, педагогикалық тәрбие жұмыстары үнемі жүргізіліп отырады.
Жанұяның негізгі міндеттері:
Баланың үздіксіз дамуын қадағалау. Бала денсаулығына қамқорлық жасау. Еңбек тәрбиесі мен мамандық таңдауға және баланың жан-жақты дамуына көмектесу. Баланың қызығушылығын, бейімділігін, шығармашылығын дамыту. Баланы өзін-өзі тәрбиелеуге, өзін-өзі дамытуға сонымен қатар болашақ өмірге дайындау.
Ата-ананың бала алдындағы парызы.
Адамның жеке қалыптасуы отбасынан басталады. Оның ер жетіп өсуі, бойындағы адамгершілік белгілері отбасында қалыптасады, сондықтан да туған үйдің жылуы өзегінде көп жылдар бойы сақталып есінде жүреді.
Отбасы – бала тәрбиесінің ең алғашқы ұжымы. Отбасының басты қазығы, алтын тіреу діңгегі – бала.
Отбасының адамзат ұрпағына деген ықпалы мен әсер күшін өмірдегі басқа еш нәрсенің күшімен салыстыруға болмайды.
Отбасы – шағын мемлекет, қоғамның негізі болып табылады. Қоғамды құратын азамат атаулы отбасында өсіп өрбиді, тұлға болып қалыптасады.
Ата-аналар мен мектеп ұжымының бірлескен жұмысын ұйымдастыру жолдары.
Ата-аналар мен жұмысты ұйымдастыру міндеттері:
- ата-аналарды балаларының оқу еңбегінің нәтижелері туралы хабардар етіп отыру;
- ата-аналарды балаларының оқуына көмекті дұрыс ұйымдастыруға үйрету;
- топ ұжымымен қызықты іс-шараларды ұйымдастыруға ата-аналарды қатыстыру;
- ата-аналармен тақырыптық жиналыстар өткізу;
- мектептегі ашық есік күндеріне шақырып, қатыстыру;
- ата-аналармен жеке жұмыс жүргізу;
Ата-аналармен тақырыптық жиналыс өткізіледі.
Мысалы: «Ал, енді танысайық», ата-аналармен сауалнама, тренинг, бірлескен істерді жоспарлау үшін «Ортақ істеріміз» атты ата-аналар жиналысы, «Біз шығармашыл жандармыз» атты ата-аналармен оқушыларға арналған көрме, отбасындағы «Ұл тәрбиесі мен қыз тәрбиесі» туралы тақырыптық кеңестер беріледі.
«Тәрбие-тал бесіктен басталады» деп халқымыздың ежелгі салты мен тамаша дәстүрі заманымыздың заңғар жазушысы М.О.Әуезовтің «Ел болам десең, бесігіңді түзе» деген қанатты қағидасында да үйлесім табуы бекер емес. Арнайы мамандарымыз жеткіншек ұрпақтарымыздың адами қарым-қатынасын жасауға, қоғам тірлігі үшін материалдық өндіріс саласында еңбек етуге даяр болуға, еңбек ету қажеттілігін ажырата білуге, музыкаға, өнерге, әдебиетке ынтасын үнемі жетілдіру барысында жұмыс жасайды.
«Бекітемін»
Мектеп директоры
______
2020-2021 оқу жылында ата-аналармен жүргізілетін жылдық жұмыс жоспары
|
№ |
Жұмыс мазмұны |
Мерзімі |
Жауапты |
Нәтиже |
|
1. |
|
Қыркүйек |
ТІМ, |
Хаттама, фото |
|
2. |
1. Оқушыларды мектепке қабылдау, оқыту тәртіптері.
Мектеп ережелерімен
таныстыру.
|
Тамыз-қыркүйек |
Сынып жетекшісі, ата-аналар комитеті |
Ақпарат |
|
3. |
Ата-аналар комитетінің отырысы: «Құқықбұзушылықтың және ерте жүктіліктің алдын алу» |
Қараша |
Мектеп әкімшілігі, ата-аналар комитеті төрайымы |
Хаттама, ақпарат |
|
4. |
«Covid-19» алдын алу шаралары,қашықтықтан оқыту жадынамасы.Қауіпсіздік шаралары бойынша түсініктеме беру. |
Желтоқсан |
|
|
|
5. |
Ата-аналардың мектептік іс-шараларға көмегін ұйымдастыру, ZOOM платформасында кездесулер ұйымдстыру |
Жыл бойы |
Мектеп әкімшілігі, сынып жетекші |
Ақпарат |
|
6. |
Ата-аналар жиналысы: 1. І жартыжылдық қорытындысы. 2. «Қылмыс- қоғамдағы қауіпті әрекет» |
Қаңтар |
Сынып жетекшілер |
Хаттама, ақпарат |
|
7. |
Сауалнама:«Сіз қандай ата-анасыз?» |
Ақпан |
Мектеп психологы |
Әзірлеме |
|
8. |
Оқушылардың себепсіз сабақ босатпауын қадағалау |
Жыл бойы |
Мектеп әкімшілігі |
Ақпарат |
|
9. |
Ата-аналар жиналысы: «Отбасындағы бала тәрбиесі» |
Наурыз |
Сынып жетекшілер |
Хаттама, фото |
|
10. |
«Бала –көңілдің гүлі,көздің нұры» тренинг |
Сәуір |
Мектеп психологы |
Әзірлеме,фото |
|
11. |
Ата-аналарды рейдтік кезекшіліктерге жұмылдыру |
Жыл бойы |
Мектеп әкімшілігі |
Бұйрықтар |
|
12. |
Ата-аналар жиналысы: |
Мамыр |
Мектеп әкімшілігі, сынып жетекшілер |
Хаттама, ақпарат |
«Бекітемін»
Мектеп директоры
2020-2021 оқу жылында ата-аналар комитетімен жүргізілетін жылдық жұмыс жоспары
|
№ |
Жұмыс түрі |
ЖИ арқылы жасау
ЖИ арқылы жасау
Бөлісу 1 - айлық Материал тарифі-96% жеңілдік 00 05 00 ҚМЖ
Ашық сабақ
Тәрбие сағаты
Презентация
БЖБ, ТЖБ тесттер
Көрнекіліктер
Балабақшаға арнарлған құжаттар
Мақала, Эссе
Дидактикалық ойындар
және тағы басқа 400 000 материал
Барлық 400 000 материалдарды шексіз жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз 1 990 ₸ 49 000₸ 1 айға қосылу Материалға шағымдану Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз Жариялаған: Жуманова Айтжан СлямбековнаШағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз Ата -аналармен жұмыс
Тақырып бойынша 11 материал табылды
Ата -аналармен жұмысМатериал туралы қысқаша түсінік
Мектепішілік ата-аналармен жұмыс жоспары, атқарылатын іс-шаралар,күтілетін нәтижелер айқындалады.Ата-анамен жұмыс істеудің нәтижелі болуы нақты жоспармен жұмыс істеу жолдары көрсетілген.
Материалдың қысқаша нұсқасы Ата-аналармен жұмысты ұйымдастыру түрлері Отбасы адамзат бесігін тербеткен ұя болса, баланың бас ұстазы –ата-ана. «Балапан ұяда не көрсе, ұшқанда сонны іледі» деген ата-бабаларымыздан қалған асыл сөздің сырына үңілер болсақ, бала әкеде нақыл, анадан мейірім алады. Ата-анаға баладан жақсы ешкім жоқ. Ал бар тәрбиеміздің көзі – ата-бабаларымыздан қалған асыл сөздер, яғни небір кереметтің барлығы осы айтылған нақыл сөздер мен мақал-мәтелдер екені сөзсіз. Ой-толғаныс. 1. Тәрбиенің ең тамаша мектебі – отбасы. 2. Бала әкеден ақыл, анадан мейірім алады. 3. Балапан қыран болу үшін, оны самғатып ұшыратын ата немесе әке де қыран болуы керек. 4. Баланы 5 жасқа дейін патшадай күт. 10 жасқа дейін құлдай жұмса, 15 жастан асқан соң досыңдай сырлас. Ата-аналарға кеңес. 1. Балаға жан және дене өзгерістерінің байланыстарын табуға көмектесу. 2. Барлық ескертулерді шын пейілмен, үстірт бағаламай, айдар тақпай жай түсіндіру. 3. Оқушылардың бойында салауатты өмір салтының дағдыларын қалыптастыруға бағытталған, салауатты өмір салты мәдениетіне тәрбиелеу. Денсаулықтың маңыздылығын құндылық ретінде түсіну. 4. Дене тұрғысынан жетілдіру. Ертеңгілік жаттығу, күн режимін сақтау, ем-шара қабылдау, коррекциялық жаттығулар, таза ауада болып қимыл қозғалыс ойындарын ойнау. Ата-аналармен жұмыс. Сынып жетекшілердің ата-аналармен ынтымақтастығы оқушылармен жүргізілетін тәрбие жұмысының табысты болуының басты кепілі болып табылады. Сынып жетекші үшін ата-аналарды педагогикалық үрдістің белсенді мүшесі ету оңай шаруа емес. Ол асқан шеберлік пен зор жауапкершілікті қажет етеді. Мұндай міндетті шешу үшін сынып жетекшінің тәрбие жұмысының жоспарында оқушылардың отбасын зерттеу, ата-аналардың педагогикалық сауатын көтеру,ата-аналар комитетінің жұмысымен байланысты арттыру, ата-аналармен жеке жұмыс жүргізу, ата-аналарды оқушылардың оқу-тәрбие үрдісінің нәтижелерімен, барысымен жүйелі таныстыру сынды жұмыстар жүргізілуі тиіс. Мұндай маңызды істерді жүзеге асыруда сынып жетекші тәрбие жұмысының мақсатын, міндеттерін, мектептің ерекшелігін, ата-аналар құрамын, ата-ана мен сынып жетекшінің қарым-қатынасының негізгі ұстанымдарын ескеріп есепке алады. Отбасы туралы әлеуметтік педагогтің пікірі. Отбасының төрт түрі: 1. Адамгершілік қатынастары жоғары отбасы. Балалардың өз икемділіктерін жүзеге асыруға толық мүмкіндіктері бар. Тәрбиешінің көп араласуын қажет етпейді, дегенмен нақты бір кезеңде тәрбиелеу ерекшеліктеріне байланысты ұсыныстар мен кеңестер артық болмайды. Психолог кеңес береді. 2. Ата-аналарының қарым-қатынасы жақсы, дегенмен тәрбиелеудің дұрыс бағыттарын ұстанбайтын отбасылар . Балалар ата-аналарының «ерекше» қамқорлығында болуы мүмкін, осыған байланысты менмендік, өзімшілдік ойы басым дамиды. Бұл педагогтің көңіл бөлуін сөзсіз талап етеді. Психолог, тифлопедагогтың кеңесіне жүгінеді. 3. Дау-жанжалды отбасылар. Мұндай жағдайда ата-аналардың баламен ісі жоқ. Олар өзара қарым-қатынастарын шеше алмайды. Ешқандай парасатты тәрбие туралы сөз болуы да мүмкін емес. Мұндай жағдайда мамандардың ақыл-кеңесі қажет және үнемі қадағалауы тиіс. 4. Ұрпақтар арасындағы сезімталдық, көңіл-күй байланысы жиі бұзылып тұратын отбасылар. Ата-анасы жоқ, анасы, әкесі жоқ балалар, ата, әжесі, аға, апа қамқорлығындағы балалар бар. Мұндай отбасыларымен психологиялық, педагогикалық тәрбие жұмыстары үнемі жүргізіліп отырады.
Жанұяның негізгі міндеттері: Баланың үздіксіз дамуын қадағалау. Бала денсаулығына қамқорлық жасау. Еңбек тәрбиесі мен мамандық таңдауға және баланың жан-жақты дамуына көмектесу. Баланың қызығушылығын, бейімділігін, шығармашылығын дамыту. Баланы өзін-өзі тәрбиелеуге, өзін-өзі дамытуға сонымен қатар болашақ өмірге дайындау. Ата-ананың бала алдындағы парызы. Адамның жеке қалыптасуы отбасынан басталады. Оның ер жетіп өсуі, бойындағы адамгершілік белгілері отбасында қалыптасады, сондықтан да туған үйдің жылуы өзегінде көп жылдар бойы сақталып есінде жүреді. Отбасы – бала тәрбиесінің ең алғашқы ұжымы. Отбасының басты қазығы, алтын тіреу діңгегі – бала. Отбасының адамзат ұрпағына деген ықпалы мен әсер күшін өмірдегі басқа еш нәрсенің күшімен салыстыруға болмайды. Отбасы – шағын мемлекет, қоғамның негізі болып табылады. Қоғамды құратын азамат атаулы отбасында өсіп өрбиді, тұлға болып қалыптасады. Ата-аналар мен мектеп ұжымының бірлескен жұмысын ұйымдастыру жолдары. Ата-аналар мен жұмысты ұйымдастыру міндеттері: - ата-аналарды балаларының оқу еңбегінің нәтижелері туралы хабардар етіп отыру; - ата-аналарды балаларының оқуына көмекті дұрыс ұйымдастыруға үйрету; - топ ұжымымен қызықты іс-шараларды ұйымдастыруға ата-аналарды қатыстыру; - ата-аналармен тақырыптық жиналыстар өткізу; - мектептегі ашық есік күндеріне шақырып, қатыстыру; - ата-аналармен жеке жұмыс жүргізу; Ата-аналармен тақырыптық жиналыс өткізіледі. Мысалы: «Ал, енді танысайық», ата-аналармен сауалнама, тренинг, бірлескен істерді жоспарлау үшін «Ортақ істеріміз» атты ата-аналар жиналысы, «Біз шығармашыл жандармыз» атты ата-аналармен оқушыларға арналған көрме, отбасындағы «Ұл тәрбиесі мен қыз тәрбиесі» туралы тақырыптық кеңестер беріледі. «Тәрбие-тал бесіктен басталады» деп халқымыздың ежелгі салты мен тамаша дәстүрі заманымыздың заңғар жазушысы М.О.Әуезовтің «Ел болам десең, бесігіңді түзе» деген қанатты қағидасында да үйлесім табуы бекер емес. Арнайы мамандарымыз жеткіншек ұрпақтарымыздың адами қарым-қатынасын жасауға, қоғам тірлігі үшін материалдық өндіріс саласында еңбек етуге даяр болуға, еңбек ету қажеттілігін ажырата білуге, музыкаға, өнерге, әдебиетке ынтасын үнемі жетілдіру барысында жұмыс жасайды.
«Бекітемін» Мектеп директоры ______
2020-2021 оқу жылында ата-аналармен жүргізілетін жылдық жұмыс жоспары
«Бекітемін» Мектеп директоры
2020-2021 оқу жылында ата-аналар комитетімен жүргізілетін жылдық жұмыс жоспары
|













