Теміртау қаласы №4 жалпы білім беретін орта мектебінің
2 «Б» сынып ата-аналарына арналған «БАЛАНЫҢ БАСТЫ ҰСТАЗЫ-АТА-АНА» АТТЫ АШЫҚ ТРЕНИНГ жиналысы.
Мұғалім сөзі.Салеметсіздер ме,құрметті ата-аналар! Бүгінгі «Баланың басты ұстазы-ата-анасы» атты ашық тренингке қош келдіңіздер! Ата-ананың тілегі –баласының жақсы адам болуы,еңбексүйгіштігі,сонымен қатар оқу мен еңбектегі табыстары.
Баланы жастан бақпасаң,
Жамандықтан қақпасаң,
Қадәрден жұрдай қасқа боп,
Кешкенің өмір босқа тек. –дегендей ,баланың ыстық-суығына күймейтін,жақсылығына сүйінбейтін ата-ана жоқ шығар.Бүгінгі ұл-ертеңгі – әке.Ол әкеге қарап өседі.Бүгінгі қыз ,ертеңгі-ана.Ол шешеге қарап өсіп,бой түзейді.Балаға білім,тәрбие беруде басты тұлға ұстаз болса оны жалғастырушы,демеуші- ата-анасы.
-
«Танысу жаттығуы» Ата-аналар шеңбер бойымен тұрып,әрқайсысы өз есімдеріндегі бірінші әріптен басталатын сын есімді қосып, өз бойындағы жеке қасиетін теңеп шығады. Мысалы,Алмагүл-ақылды.
Талқылау.Қандай әсер алдыңыз?Не қиындық тудырды? Өз ойларын айту.
ә.Топқа бөлу. Ата –аналар жемістерді таңдайды.Сол жемістер бойынша топқа бөлінеді. Алма,алмұрт,банан,құлпынай.
1.Гүл бейнесіндегі отбасы
Әрбір қатысушы өз отбасын гүл бейнесінде салып таныстырады.
2.Сырласайық
1-топ Баланың сапалы білім алуы үшін,ата-аналар тарапынан жасалатын жағдайлар.
2-топ Баланың теріс әрекеттері үшін жазалаудың түрлері.
3-топ Бала үшін ата-ана арасында қандай байланыс болу керек?
4-топ Балаңыз тәртіпсіздік көрсетті деп,бірнеше рет шағым түссен не істер едіңіз?
3.Аяқталмаған сөйлем
Сәби бақыты ,ол -
Ата-ана бақыты, ол-
Әйел бақыты, ол -
Ер –азамат бақыты,ол -
Ұстаз бақыты,ол-
4.«Ашық айтсам...» жаттығуы.Ата-аналарға төмендегі бланкілер беріледі.
Күні
Менің тренингтік есімім
Менің тренинг барысында түйгенім
Бәрінен де маған мына жаттығу ұнады
Мұғалімге ұсыныс
Ата-анаға көз қуаныш,
Алдына алған еркесі.
Көңіліне көп жұбаныш,
Гүлденіп ой-өлкесі. –деп Абай атамыз ата-ананың қуанышы,гүлденген үміт-арманы тек перзент сүю,оны тәрбиелеу керек екендігін айқысы келген болар.Ендеше ,ата-аналар қолымыздағы алтынымызды жақсылап тәрбиелейік және біздер оларға үлгі болар бейне екендігімізді ұмытпайық.Адам да өсімдік сияқты,күтілмесе жайнап өспейді.Олай болса сөз соңында бір көңіл көтеріп алу мақсатында «Өміріңе немқұрайлы қарама» әнін айтып, өзіміз бір серпілу мақсатында айтып көрейік
Өміріңе немқұрайлы қарама.
Тыңда, досым, мен айтайын от тілек,
Дүниеден кетті бай да, өтті бек.
Өміріңе немқұрайлы қарама,
Дәулетіңмен тұрсаң-дағы көк тіреп.
Әр күн сайын тек сен үшін атып таң,
Зерлі шапан киінсең де жақұттан.
Өміріңе немқұрайлы қарама
Шақша басың айналса да бақыттан.
Қайырмасы:
Бақ құсыңды қонған кезде
бағала,
Қолда мәңгі тұрмайтын ол шағала. 2 рет
Кенелсең де, досым, қанша шаттыққа,
Өміріңе немқұрайлы қарама.
Тұсау салып, бастатқызбай көш дара,
Етсе-дағы дұшпан күлкі, дос таба.
Өміріңе немқұрайлы қарама,
Тағдыр желі қарсы алдыңнан соқса да.
Сын сағатта сақтау үшін өз басын
Сатып кетіп сеніп жүрген жолдасың.
Өмірңе немқұрайлы қарама
Айдын көлге айналса да көз жасың.
Қайырмасы:
Б
ақ
құсыңды қонған кезде бағала,
Қолда мәңгі тұрмайтын ол шағала.
Қанша азап көрсең-дағы, бауырым, 2 рет
Өміріңе немқұрайлы қарама.
Сәби бақыты ,ол –
Ата-ана бақыты, ол-
Әйел бақыты, ол –
Ер –азамат бақыты,ол –
Ұстаз бақыты,ол-
3.Аяқталмаған сөйлем
Сәби бақыты ,ол –
Ата-ана бақыты, ол-
Әйел бақыты, ол –
Ер –азамат бақыты,ол –
Ұстаз бақыты,ол-
3.Аяқталмаған сөйлем
Сәби бақыты ,ол –
Ата-ана бақыты, ол-
Әйел бақыты, ол –
Ер –азамат бақыты,ол –
Ұстаз бақыты,ол-
4.«Ашық айтсам...» жаттығуы. Күні
Менің тренингтік есімім________________________________________________
Менің тренинг барысында түйгенім_______________________________________
Бәрінен де маған мына жаттығу ұнады_____________________________________
Мұғалімге ұсыныс______________________________________________________
------------------------------------------------------------------------------------------------------------
4.«Ашық айтсам...» жаттығуы.
Күні
Менің тренингтік есімім___________________________________________________
Менің тренинг барысында түйгенім_________________________________________
Бәрінен де маған мына жаттығу ұнады______________________________________
Мұғалімге ұсыныс______________________________________________________
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------
4.«Ашық айтсам...» жаттығуы.
Күні
Менің тренингтік есімім_________________________________________________
Менің тренинг барысында түйгенім________________________________________
Бәрінен де маған мына жаттығу ұнады_____________________________________
Мұғалімге ұсыныс________________________________________________________
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------
4.«Ашық айтсам...» жаттығуы.
Күні
Менің тренингтік есімім__________________________________________________
Менің тренинг барысында түйгенім_________________________________________
Бәрінен де маған мына жаттығу ұнады_______________________________________
Мұғалімге ұсыныс_______________________________________________________
|
1. Есіміңіз 2.Балаңыздың досы 3.Ол үйде кімді қатты жақсы көреді?
4.Сыныптың ішіндегі ұнататын заты
5.Қай пәнді ұнатады? 6.Ұнататын ұстазы 7.Ұнататын түсі 8.Ұнататын тамағы 9.Ұнататын әні 10.Сырласы |
1. Есіміңіз 2.Балаңыздың досы 3.Ол үйде кімді қатты жақсы көреді?
4.Сыныптың ішіндегі ұнататын заты
5.Қай пәнді ұнатады? 6.Ұнататын ұстазы 7.Ұнататын түсі 8.Ұнататын тамағы 9.Ұнататын әні 10.Сырласы |
|
1. Есіміңіз 2.Балаңыздың досы 3.Ол үйде кімді қатты жақсы көреді?
4.Сыныптың ішіндегі ұнататын заты
5.Қай пәнді ұнатады? 6.Ұнататын ұстазы 7.Ұнататын түсі 8.Ұнататын тамағы 9.Ұнататын әні 10.Сырласы |
1. Есіміңіз 2.Балаңыздың досы 3.Ол үйде кімді қатты жақсы көреді?
4.Сыныптың ішіндегі ұнататын заты
5.Қай пәнді ұнатады? 6.Ұнататын ұстазы 7.Ұнататын түсі 8.Ұнататын тамағы 9.Ұнататын әні 10.Сырласы |
|
1. Есіміңіз 2.Балаңыздың досы 3.Ол үйде кімді қатты жақсы көреді?
4.Сыныптың ішіндегі ұнататын заты
5.Қай пәнді ұнатады? 6.Ұнататын ұстазы 7.Ұнататын түсі 8.Ұнататын тамағы 9.Ұнататын әні 10.Сырласы |
1. Есіміңіз 2.Балаңыздың досы 3.Ол үйде кімді қатты жақсы көреді?
4.Сыныптың ішіндегі ұнататын заты
5.Қай пәнді ұнатады? 6.Ұнататын ұстазы 7.Ұнататын түсі 8.Ұнататын тамағы 9.Ұнататын әні 10.Сырласы |
|
1. Есіміңіз 2.Балаңыздың досы 3.Ол үйде кімді қатты жақсы көреді? 4.Сыныптың ішіндегі ұнататын заты 5.Қай пәнді ұнатады? 6.Ұнататын ұстазы 7.Ұнататын түсі 8.Ұнататын тамағы 9.Ұнататын әні 10.Сырласы
|
1. Есіміңіз 2.Балаңыздың досы 3.Ол үйде кімді қатты жақсы көреді? 4.Сыныптың ішіндегі ұнататын заты 5.Қай пәнді ұнатады? 6.Ұнататын ұстазы 7.Ұнататын түсі 8.Ұнататын тамағы 9.Ұнататын әні 10.Сырласы
|
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Ата-аналар жиналысы "Баланың басты ұстазы- ата-ана"
Ата-аналар жиналысы "Баланың басты ұстазы- ата-ана"
Теміртау қаласы №4 жалпы білім беретін орта мектебінің
2 «Б» сынып ата-аналарына арналған «БАЛАНЫҢ БАСТЫ ҰСТАЗЫ-АТА-АНА» АТТЫ АШЫҚ ТРЕНИНГ жиналысы.
Мұғалім сөзі.Салеметсіздер ме,құрметті ата-аналар! Бүгінгі «Баланың басты ұстазы-ата-анасы» атты ашық тренингке қош келдіңіздер! Ата-ананың тілегі –баласының жақсы адам болуы,еңбексүйгіштігі,сонымен қатар оқу мен еңбектегі табыстары.
Баланы жастан бақпасаң,
Жамандықтан қақпасаң,
Қадәрден жұрдай қасқа боп,
Кешкенің өмір босқа тек. –дегендей ,баланың ыстық-суығына күймейтін,жақсылығына сүйінбейтін ата-ана жоқ шығар.Бүгінгі ұл-ертеңгі – әке.Ол әкеге қарап өседі.Бүгінгі қыз ,ертеңгі-ана.Ол шешеге қарап өсіп,бой түзейді.Балаға білім,тәрбие беруде басты тұлға ұстаз болса оны жалғастырушы,демеуші- ата-анасы.
-
«Танысу жаттығуы» Ата-аналар шеңбер бойымен тұрып,әрқайсысы өз есімдеріндегі бірінші әріптен басталатын сын есімді қосып, өз бойындағы жеке қасиетін теңеп шығады. Мысалы,Алмагүл-ақылды.
Талқылау.Қандай әсер алдыңыз?Не қиындық тудырды? Өз ойларын айту.
ә.Топқа бөлу. Ата –аналар жемістерді таңдайды.Сол жемістер бойынша топқа бөлінеді. Алма,алмұрт,банан,құлпынай.
1.Гүл бейнесіндегі отбасы
Әрбір қатысушы өз отбасын гүл бейнесінде салып таныстырады.
2.Сырласайық
1-топ Баланың сапалы білім алуы үшін,ата-аналар тарапынан жасалатын жағдайлар.
2-топ Баланың теріс әрекеттері үшін жазалаудың түрлері.
3-топ Бала үшін ата-ана арасында қандай байланыс болу керек?
4-топ Балаңыз тәртіпсіздік көрсетті деп,бірнеше рет шағым түссен не істер едіңіз?
3.Аяқталмаған сөйлем
Сәби бақыты ,ол -
Ата-ана бақыты, ол-
Әйел бақыты, ол -
Ер –азамат бақыты,ол -
Ұстаз бақыты,ол-
4.«Ашық айтсам...» жаттығуы.Ата-аналарға төмендегі бланкілер беріледі.
Күні
Менің тренингтік есімім
Менің тренинг барысында түйгенім
Бәрінен де маған мына жаттығу ұнады
Мұғалімге ұсыныс
Ата-анаға көз қуаныш,
Алдына алған еркесі.
Көңіліне көп жұбаныш,
Гүлденіп ой-өлкесі. –деп Абай атамыз ата-ананың қуанышы,гүлденген үміт-арманы тек перзент сүю,оны тәрбиелеу керек екендігін айқысы келген болар.Ендеше ,ата-аналар қолымыздағы алтынымызды жақсылап тәрбиелейік және біздер оларға үлгі болар бейне екендігімізді ұмытпайық.Адам да өсімдік сияқты,күтілмесе жайнап өспейді.Олай болса сөз соңында бір көңіл көтеріп алу мақсатында «Өміріңе немқұрайлы қарама» әнін айтып, өзіміз бір серпілу мақсатында айтып көрейік
Өміріңе немқұрайлы қарама.
Тыңда, досым, мен айтайын от тілек,
Дүниеден кетті бай да, өтті бек.
Өміріңе немқұрайлы қарама,
Дәулетіңмен тұрсаң-дағы көк тіреп.
Әр күн сайын тек сен үшін атып таң,
Зерлі шапан киінсең де жақұттан.
Өміріңе немқұрайлы қарама
Шақша басың айналса да бақыттан.
Қайырмасы:
Бақ құсыңды қонған кезде
бағала,
Қолда мәңгі тұрмайтын ол шағала. 2 рет
Кенелсең де, досым, қанша шаттыққа,
Өміріңе немқұрайлы қарама.
Тұсау салып, бастатқызбай көш дара,
Етсе-дағы дұшпан күлкі, дос таба.
Өміріңе немқұрайлы қарама,
Тағдыр желі қарсы алдыңнан соқса да.
Сын сағатта сақтау үшін өз басын
Сатып кетіп сеніп жүрген жолдасың.
Өмірңе немқұрайлы қарама
Айдын көлге айналса да көз жасың.
Қайырмасы:
Б
ақ
құсыңды қонған кезде бағала,
Қолда мәңгі тұрмайтын ол шағала.
Қанша азап көрсең-дағы, бауырым, 2 рет
Өміріңе немқұрайлы қарама.
Сәби бақыты ,ол –
Ата-ана бақыты, ол-
Әйел бақыты, ол –
Ер –азамат бақыты,ол –
Ұстаз бақыты,ол-
3.Аяқталмаған сөйлем
Сәби бақыты ,ол –
Ата-ана бақыты, ол-
Әйел бақыты, ол –
Ер –азамат бақыты,ол –
Ұстаз бақыты,ол-
3.Аяқталмаған сөйлем
Сәби бақыты ,ол –
Ата-ана бақыты, ол-
Әйел бақыты, ол –
Ер –азамат бақыты,ол –
Ұстаз бақыты,ол-
4.«Ашық айтсам...» жаттығуы. Күні
Менің тренингтік есімім________________________________________________
Менің тренинг барысында түйгенім_______________________________________
Бәрінен де маған мына жаттығу ұнады_____________________________________
Мұғалімге ұсыныс______________________________________________________
------------------------------------------------------------------------------------------------------------
4.«Ашық айтсам...» жаттығуы.
Күні
Менің тренингтік есімім___________________________________________________
Менің тренинг барысында түйгенім_________________________________________
Бәрінен де маған мына жаттығу ұнады______________________________________
Мұғалімге ұсыныс______________________________________________________
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------
4.«Ашық айтсам...» жаттығуы.
Күні
Менің тренингтік есімім_________________________________________________
Менің тренинг барысында түйгенім________________________________________
Бәрінен де маған мына жаттығу ұнады_____________________________________
Мұғалімге ұсыныс________________________________________________________
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------
4.«Ашық айтсам...» жаттығуы.
Күні
Менің тренингтік есімім__________________________________________________
Менің тренинг барысында түйгенім_________________________________________
Бәрінен де маған мына жаттығу ұнады_______________________________________
Мұғалімге ұсыныс_______________________________________________________
|
1. Есіміңіз 2.Балаңыздың досы 3.Ол үйде кімді қатты жақсы көреді?
4.Сыныптың ішіндегі ұнататын заты
5.Қай пәнді ұнатады? 6.Ұнататын ұстазы 7.Ұнататын түсі 8.Ұнататын тамағы 9.Ұнататын әні 10.Сырласы |
1. Есіміңіз 2.Балаңыздың досы 3.Ол үйде кімді қатты жақсы көреді?
4.Сыныптың ішіндегі ұнататын заты
5.Қай пәнді ұнатады? 6.Ұнататын ұстазы 7.Ұнататын түсі 8.Ұнататын тамағы 9.Ұнататын әні 10.Сырласы |
|
1. Есіміңіз 2.Балаңыздың досы 3.Ол үйде кімді қатты жақсы көреді?
4.Сыныптың ішіндегі ұнататын заты
5.Қай пәнді ұнатады? 6.Ұнататын ұстазы 7.Ұнататын түсі 8.Ұнататын тамағы 9.Ұнататын әні 10.Сырласы |
1. Есіміңіз 2.Балаңыздың досы 3.Ол үйде кімді қатты жақсы көреді?
4.Сыныптың ішіндегі ұнататын заты
5.Қай пәнді ұнатады? 6.Ұнататын ұстазы 7.Ұнататын түсі 8.Ұнататын тамағы 9.Ұнататын әні 10.Сырласы |
|
1. Есіміңіз 2.Балаңыздың досы 3.Ол үйде кімді қатты жақсы көреді?
4.Сыныптың ішіндегі ұнататын заты
5.Қай пәнді ұнатады? 6.Ұнататын ұстазы 7.Ұнататын түсі 8.Ұнататын тамағы 9.Ұнататын әні 10.Сырласы |
1. Есіміңіз 2.Балаңыздың досы 3.Ол үйде кімді қатты жақсы көреді?
4.Сыныптың ішіндегі ұнататын заты
5.Қай пәнді ұнатады? 6.Ұнататын ұстазы 7.Ұнататын түсі 8.Ұнататын тамағы 9.Ұнататын әні 10.Сырласы |
|
1. Есіміңіз 2.Балаңыздың досы 3.Ол үйде кімді қатты жақсы көреді? 4.Сыныптың ішіндегі ұнататын заты 5.Қай пәнді ұнатады? 6.Ұнататын ұстазы 7.Ұнататын түсі 8.Ұнататын тамағы 9.Ұнататын әні 10.Сырласы
|
1. Есіміңіз 2.Балаңыздың досы 3.Ол үйде кімді қатты жақсы көреді? 4.Сыныптың ішіндегі ұнататын заты 5.Қай пәнді ұнатады? 6.Ұнататын ұстазы 7.Ұнататын түсі 8.Ұнататын тамағы 9.Ұнататын әні 10.Сырласы
|
шағым қалдыра аласыз













