|
Тренингтің тақырыбы: |
Бала тәрбиесіндегі ата-ана рөлі |
|||
|
Мақсаты: |
Бала тәрбиесіндегі ата-ана рөлін таныту |
|||
|
Күтілетін нәтиже: |
|
|||
|
Тапсырмалар |
Тренердің іс-әрекеті |
Тыңдаушылардың іс-әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
5 мин |
Зейінді шоғырландыруға арналған жұмыс. Жақын танысайық |
Сұрақтарға жауап беріп, өз ой-пікірлерін білдіреді |
|
Презентация |
|
10 минут |
«3 неге» әдісін ұсынады |
Ата-аналар тақырып бойынша неге деп басталатын 3 сұрақ құрастырады |
Смайликтер арқылы |
Смайлик түрлері |
|
5 мин |
Бала тәрбиесіндегі ата-ана рөлі |
Тренердің түсіндірмесін тыңдайды |
|
Презентация |
|
10 мин |
«Біздің бала» бейнежазбасын ұсынады. Жеке жұмыс. |
Сұрақтарға жауап береді. Өз пікірлерімен бөліседі |
Өзара бағалау. «Екі жұлдыз, бір тілек» |
Плакат, маркер, ноутбук |
|
2 мин |
Сергіту сәті «Сіз қандай адамсыз?» |
Ұсынылған жауаптардың бірін таңдап, өз мінездерін анықтайды |
|
Презентация |
|
3 минут |
«Жарық құмыра» бейнежазбасын ұсынады |
Бейнежазбаны мұқият көреді |
|
|
|
15 мин |
Ынтымақтастық пен өзара әрекеттестіктегі жұмыс |
Тренинг тақырыбына байланысты топпен жағдаяттық тапсырма орындайды 1-топ. Бала үнемі ата-анасына өтірік айтады. Осы мәселені шешудегі әрекетті көрсету 2-топ. Бала сабақ мүлде оқымайды. Осы мәселені жақсартудағы әрекетті көрініс арқылы көрсету 3-топ. Бала телефонға құмар. Осы мәселені шешудегі іс-әрекетті көрініс арқылы көрсету |
Критериалды бағалау. |
Плакат, маркер, ноутбук |
|
Рефлексия 2 мин |
«Тақтадағы диалог» әдісі |
Стикерлерге бүгінгі тренинг бойынша әсерлерін жазу |
|
Стикерлер парақшалары |
Тренер:
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Ата-аналарға арналған тренинг
Ата-аналарға арналған тренинг
|
Тренингтің тақырыбы: |
Бала тәрбиесіндегі ата-ана рөлі |
|||
|
Мақсаты: |
Бала тәрбиесіндегі ата-ана рөлін таныту |
|||
|
Күтілетін нәтиже: |
|
|||
|
Тапсырмалар |
Тренердің іс-әрекеті |
Тыңдаушылардың іс-әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
5 мин |
Зейінді шоғырландыруға арналған жұмыс. Жақын танысайық |
Сұрақтарға жауап беріп, өз ой-пікірлерін білдіреді |
|
Презентация |
|
10 минут |
«3 неге» әдісін ұсынады |
Ата-аналар тақырып бойынша неге деп басталатын 3 сұрақ құрастырады |
Смайликтер арқылы |
Смайлик түрлері |
|
5 мин |
Бала тәрбиесіндегі ата-ана рөлі |
Тренердің түсіндірмесін тыңдайды |
|
Презентация |
|
10 мин |
«Біздің бала» бейнежазбасын ұсынады. Жеке жұмыс. |
Сұрақтарға жауап береді. Өз пікірлерімен бөліседі |
Өзара бағалау. «Екі жұлдыз, бір тілек» |
Плакат, маркер, ноутбук |
|
2 мин |
Сергіту сәті «Сіз қандай адамсыз?» |
Ұсынылған жауаптардың бірін таңдап, өз мінездерін анықтайды |
|
Презентация |
|
3 минут |
«Жарық құмыра» бейнежазбасын ұсынады |
Бейнежазбаны мұқият көреді |
|
|
|
15 мин |
Ынтымақтастық пен өзара әрекеттестіктегі жұмыс |
Тренинг тақырыбына байланысты топпен жағдаяттық тапсырма орындайды 1-топ. Бала үнемі ата-анасына өтірік айтады. Осы мәселені шешудегі әрекетті көрсету 2-топ. Бала сабақ мүлде оқымайды. Осы мәселені жақсартудағы әрекетті көрініс арқылы көрсету 3-топ. Бала телефонға құмар. Осы мәселені шешудегі іс-әрекетті көрініс арқылы көрсету |
Критериалды бағалау. |
Плакат, маркер, ноутбук |
|
Рефлексия 2 мин |
«Тақтадағы диалог» әдісі |
Стикерлерге бүгінгі тренинг бойынша әсерлерін жазу |
|
Стикерлер парақшалары |
Тренер:
шағым қалдыра аласыз













