II. Кіріспе бөлім (10
минут)
? Мақал-мәтелмен танысу (жұптық
жұмыс)
Оқушылар мақалдың жалғасын
табады және мағынасын түсіндіреді.
Мысалдар:
Мақалдың басы Жалғасын
тап
Ата көрген — ... оқ жонар, ана
көрген — тон пішер
Ата — асқар тау, ... ана —
мөлдір бұлақ
Анаңды үш рет ... Меккеге
арқалап апарсаң да, қарызыңды өтей
алмайсың
Баланың тәрбиесі — ...
бесіктен
Асыл анадан ... ақылды бала
туады
III. Негізгі бөлім (30
минут)
✍️ 1. Жеке тапсырма: «Менің
отбасым – менің мақтанышым»
Мәтін жазу немесе сурет салу.
– Атам маған не үйретті?
– Анам қандай жақсы қасиеттерге
баулыды?
– Үйдегі жылы сөздер...
? 2.
Шығармашылық жұмыс (топтық)
Тапсырма: "Отбасылық құндылықтар" тақырыбында
постер жасау
Материалдар: Түрлі-түсті қағаз, фломастер,
стикер
Топтар: 3-4 оқушыдан
Постер идеялары:
Отбасы – тәрбие бастауы
Ата-анамнан алған өсиет
Қасиетті сөздер (әдеп, иман, сабыр, мейірім
т.б.)
? 3.
Ойын: «Ата сөзі – ақылдың көзі»
Ойын шарты:
Себет ішіндегі карточкалардан мақал, нақыл сөздер
жазылған қағазды алып, оқушы дауысымен оқып, түсіндіріп
береді.
Мысал карточкалар:
«Жақсы сөз – жан азығы»
«Ата-ананың қадірін балалы болғанда
білесің»
«Өсиет – өмірлік бағдар»
«Адам болатын бала алысқа
қарайды»
«Атаңа не істесең, алдыңа сол
келеді»
? 4.
Логикалық тапсырма
«Дұрыс немесе бұрыс» ойыны (қол көтеру арқылы
жауап беру):
Сөйлем Дұрыс па?
Ата-әженің ақылы ескірген, қажет
емес. ❌
Анам мені ұқыпты болуға үйретеді.
✅
Үлкенге сәлем беру – құр уақыт
кетіру. ❌
Аталар тарихты, дәстүрді жеткізуші.
✅
?
5.
Диалог немесе көрініс (рөлдік ойын)
Сюжет: Ата мен немересінің табиғат туралы, тәрбие
туралы әңгімесі
Қатысушылар: 2–4 оқушы
Мақсаты: Сахналық көрініс арқылы ұрпақтар
байланысын көрсету
|