Тексерілді :
|
Бөлім: |
|
|
|
Педагогтің Т.А.Ә. (болған жағдайда) |
|
|
|
Күні: |
21.04.2025 |
|
|
Сынып: 3 сынып |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
|
Тәрбие тақырыбы |
«Атадан – өсиет, анадан – қасиет» |
|
|
Сабақ мақсаты Сәуір айы 4-апта дәйексөзі: |
Оқушыларға отбасы, ата-ана тәрбиесінің маңызын түсіндіру. Ата-ана берген ақыл мен өнегені құрметтеуге баулу. Мақал-мәтел, әңгіме, сурет, ойын арқылы адамгершілік қасиеттерді дамыту. Еңбекқорлық және кәсіби біліктілік айы «Болашағы зор мамандықтар жоқ, тек болашағы зор мамандар бар» |
|
|
Қауіпсіздік сабағы |
3- сыныптар: «Табиғат аясындағы қауіпсіздік ережелері» |
|
|
Мақсаты |
|
|
Сабақ барысы:
|
Сабақтың кезені/ уақыт |
Педагогтың әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
Сабақтың басы |
Сәлемдесу, оқушылардың сабаққа дайындығын тексеру. Оқушыларды шеңберге
шақыру: Шаттық шеңбері: Балалар бір-біріне жылы тілек айтады: – «Анам маған не үйретті...» – «Атам қандай ақыл айтты...» (Оқушылар 1-2 сөйлеммен бөліседі) |
«шеңберге тұрып бір -біріне жылы сөздер айтады Тәртіп ,тәрбие туралы ойларымен бөліседі |
Бас бармақ арқылы бағалау |
Интерактив тақта |
|
Сабақтың ортасы |
II. Кіріспе бөлім (10 минут) ? Мақал-мәтелмен танысу (жұптық жұмыс) Оқушылар мақалдың жалғасын табады және мағынасын түсіндіреді. Мысалдар: Мақалдың басы Жалғасын тап Ата көрген — ... оқ жонар, ана көрген — тон пішер Ата — асқар тау, ... ана — мөлдір бұлақ Анаңды үш рет ... Меккеге арқалап апарсаң да, қарызыңды өтей алмайсың Баланың тәрбиесі — ... бесіктен Асыл анадан ... ақылды бала туады III. Негізгі бөлім (30 минут) ✍️ 1. Жеке тапсырма: «Менің отбасым – менің мақтанышым» Мәтін жазу немесе сурет салу. – Атам маған не үйретті? – Анам қандай жақсы қасиеттерге баулыды? – Үйдегі жылы сөздер... ? 2. Шығармашылық жұмыс (топтық) Тапсырма: "Отбасылық құндылықтар" тақырыбында постер жасау Материалдар: Түрлі-түсті қағаз, фломастер, стикер Топтар: 3-4 оқушыдан Постер идеялары: Отбасы – тәрбие бастауы Ата-анамнан алған өсиет Қасиетті сөздер (әдеп, иман, сабыр, мейірім т.б.) ? 3. Ойын: «Ата сөзі – ақылдың көзі» Ойын шарты: Себет ішіндегі карточкалардан мақал, нақыл сөздер жазылған қағазды алып, оқушы дауысымен оқып, түсіндіріп береді. Мысал карточкалар: «Жақсы сөз – жан азығы» «Ата-ананың қадірін балалы болғанда білесің» «Өсиет – өмірлік бағдар» «Адам болатын бала алысқа қарайды» «Атаңа не істесең, алдыңа сол келеді» ? 4. Логикалық тапсырма «Дұрыс немесе бұрыс» ойыны (қол көтеру арқылы жауап беру): Сөйлем Дұрыс па? Ата-әженің ақылы ескірген, қажет емес. ❌ Анам мені ұқыпты болуға үйретеді. ✅ Үлкенге сәлем беру – құр уақыт кетіру. ❌ Аталар тарихты, дәстүрді жеткізуші. ✅ ? 5. Диалог немесе көрініс (рөлдік ойын) Сюжет: Ата мен немересінің табиғат туралы, тәрбие туралы әңгімесі Қатысушылар: 2–4 оқушы Мақсаты: Сахналық көрініс арқылы ұрпақтар байланысын көрсету |
Сұрақ-жауап: Оқушылар пікір алмасады Жағдаяттарды талқылайды |
|
|
|
Сабақтың соңы |
V. Қорытынды бөлім (5 минут) ? «Тәрбиелі болу үшін...» деген сөйлемді жалғастыр: ... ата-ананың сөзін тыңдау керек. ... үлкендерге құрмет көрсету керек. ... жақсы қасиеттерді үйрену кере ? Үй тапсырмасы (таңдау бойынша): Атаңнан немесе анаңнан бір өсиет сұрап жаз. «Атадан қалған сөз» — 3 мақал жаттап келу. «Менің арманым — ата-анамның үмітін ақтау» тақырыбында шағын шығарма. |
Сұрақ -жауап Мақалдың жалғасын табады. |
|
|
|
Қауіпсіздік сабағы |
Ұйымдастыру кезеңі Сәлемдесу. Жағымды мотивациялық көңіл күй орнату. Білімді өзектендіру. Өткенді қайталау: Мұғалім: неге«табиғатпенойнауғаболмайды»депайтады? Табиғат аясында, теңіз жағасында немесе орманда демалыс кезінде болғанкелеңсізоқиғалар туралы айтыңызшы? Білімді бастапқы игеру және түсінуді тексеру: Мұғалім: бүгін біз табиғатта қауіпсіз демалу қағидаларын үйренеміз. Табиғаттағы демалыс түрлерін атаңыз (теңізде, орманда, тауларда, шөлде, далада). Су жағасында, орманда және т. б. демалыс жерлерінде қандай қауіптер болуы мүмкүн? Постерді зерттеп, сыныпқа демалыста өзіңізді қалай қауіпсіз ұстау керектігін айтыңыз
Бекіту: Әр топ өзінің постеріне байланысты табиғат аясындағы қауіпсіздік қағидалары туралыәңгімелейді. Қорытынды. Рефлексия. Мен білемін. Мен түсіндім. |
Қауіпсіздік сабағын Өз ойларымен бөлісіп Сұрақтарға жауап береді . |
|
|
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
"Атадан - өсиет ,анадан - қасиет " 3 сынып тәрбие сағаты
"Атадан - өсиет ,анадан - қасиет " 3 сынып тәрбие сағаты
Тексерілді :
|
Бөлім: |
|
|
|
Педагогтің Т.А.Ә. (болған жағдайда) |
|
|
|
Күні: |
21.04.2025 |
|
|
Сынып: 3 сынып |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
|
Тәрбие тақырыбы |
«Атадан – өсиет, анадан – қасиет» |
|
|
Сабақ мақсаты Сәуір айы 4-апта дәйексөзі: |
Оқушыларға отбасы, ата-ана тәрбиесінің маңызын түсіндіру. Ата-ана берген ақыл мен өнегені құрметтеуге баулу. Мақал-мәтел, әңгіме, сурет, ойын арқылы адамгершілік қасиеттерді дамыту. Еңбекқорлық және кәсіби біліктілік айы «Болашағы зор мамандықтар жоқ, тек болашағы зор мамандар бар» |
|
|
Қауіпсіздік сабағы |
3- сыныптар: «Табиғат аясындағы қауіпсіздік ережелері» |
|
|
Мақсаты |
|
|
Сабақ барысы:
|
Сабақтың кезені/ уақыт |
Педагогтың әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
Сабақтың басы |
Сәлемдесу, оқушылардың сабаққа дайындығын тексеру. Оқушыларды шеңберге
шақыру: Шаттық шеңбері: Балалар бір-біріне жылы тілек айтады: – «Анам маған не үйретті...» – «Атам қандай ақыл айтты...» (Оқушылар 1-2 сөйлеммен бөліседі) |
«шеңберге тұрып бір -біріне жылы сөздер айтады Тәртіп ,тәрбие туралы ойларымен бөліседі |
Бас бармақ арқылы бағалау |
Интерактив тақта |
|
Сабақтың ортасы |
II. Кіріспе бөлім (10 минут) ? Мақал-мәтелмен танысу (жұптық жұмыс) Оқушылар мақалдың жалғасын табады және мағынасын түсіндіреді. Мысалдар: Мақалдың басы Жалғасын тап Ата көрген — ... оқ жонар, ана көрген — тон пішер Ата — асқар тау, ... ана — мөлдір бұлақ Анаңды үш рет ... Меккеге арқалап апарсаң да, қарызыңды өтей алмайсың Баланың тәрбиесі — ... бесіктен Асыл анадан ... ақылды бала туады III. Негізгі бөлім (30 минут) ✍️ 1. Жеке тапсырма: «Менің отбасым – менің мақтанышым» Мәтін жазу немесе сурет салу. – Атам маған не үйретті? – Анам қандай жақсы қасиеттерге баулыды? – Үйдегі жылы сөздер... ? 2. Шығармашылық жұмыс (топтық) Тапсырма: "Отбасылық құндылықтар" тақырыбында постер жасау Материалдар: Түрлі-түсті қағаз, фломастер, стикер Топтар: 3-4 оқушыдан Постер идеялары: Отбасы – тәрбие бастауы Ата-анамнан алған өсиет Қасиетті сөздер (әдеп, иман, сабыр, мейірім т.б.) ? 3. Ойын: «Ата сөзі – ақылдың көзі» Ойын шарты: Себет ішіндегі карточкалардан мақал, нақыл сөздер жазылған қағазды алып, оқушы дауысымен оқып, түсіндіріп береді. Мысал карточкалар: «Жақсы сөз – жан азығы» «Ата-ананың қадірін балалы болғанда білесің» «Өсиет – өмірлік бағдар» «Адам болатын бала алысқа қарайды» «Атаңа не істесең, алдыңа сол келеді» ? 4. Логикалық тапсырма «Дұрыс немесе бұрыс» ойыны (қол көтеру арқылы жауап беру): Сөйлем Дұрыс па? Ата-әженің ақылы ескірген, қажет емес. ❌ Анам мені ұқыпты болуға үйретеді. ✅ Үлкенге сәлем беру – құр уақыт кетіру. ❌ Аталар тарихты, дәстүрді жеткізуші. ✅ ? 5. Диалог немесе көрініс (рөлдік ойын) Сюжет: Ата мен немересінің табиғат туралы, тәрбие туралы әңгімесі Қатысушылар: 2–4 оқушы Мақсаты: Сахналық көрініс арқылы ұрпақтар байланысын көрсету |
Сұрақ-жауап: Оқушылар пікір алмасады Жағдаяттарды талқылайды |
|
|
|
Сабақтың соңы |
V. Қорытынды бөлім (5 минут) ? «Тәрбиелі болу үшін...» деген сөйлемді жалғастыр: ... ата-ананың сөзін тыңдау керек. ... үлкендерге құрмет көрсету керек. ... жақсы қасиеттерді үйрену кере ? Үй тапсырмасы (таңдау бойынша): Атаңнан немесе анаңнан бір өсиет сұрап жаз. «Атадан қалған сөз» — 3 мақал жаттап келу. «Менің арманым — ата-анамның үмітін ақтау» тақырыбында шағын шығарма. |
Сұрақ -жауап Мақалдың жалғасын табады. |
|
|
|
Қауіпсіздік сабағы |
Ұйымдастыру кезеңі Сәлемдесу. Жағымды мотивациялық көңіл күй орнату. Білімді өзектендіру. Өткенді қайталау: Мұғалім: неге«табиғатпенойнауғаболмайды»депайтады? Табиғат аясында, теңіз жағасында немесе орманда демалыс кезінде болғанкелеңсізоқиғалар туралы айтыңызшы? Білімді бастапқы игеру және түсінуді тексеру: Мұғалім: бүгін біз табиғатта қауіпсіз демалу қағидаларын үйренеміз. Табиғаттағы демалыс түрлерін атаңыз (теңізде, орманда, тауларда, шөлде, далада). Су жағасында, орманда және т. б. демалыс жерлерінде қандай қауіптер болуы мүмкүн? Постерді зерттеп, сыныпқа демалыста өзіңізді қалай қауіпсіз ұстау керектігін айтыңыз
Бекіту: Әр топ өзінің постеріне байланысты табиғат аясындағы қауіпсіздік қағидалары туралыәңгімелейді. Қорытынды. Рефлексия. Мен білемін. Мен түсіндім. |
Қауіпсіздік сабағын Өз ойларымен бөлісіп Сұрақтарға жауап береді . |
|
|
шағым қалдыра аласыз













