«Суреттер
сөйлейді» әдісі
Орындалу
шарты :
суреттер арқылы жаңа сабақтың
тақырыбын анықтау.
Әнет баба «Не арсыз,
не ғайып, не даусыз?..»
Сабақ мақсатымен
таныстыру.
Оқушыларға Әнет бабаның «Не арсыз, не
ғайып, не даусыз?..» шешендік сөзі туралы қысқаша таныстырып
кетемін.
Тыңдалым.
Әнет баба туралы
деректі бейне жазба арқылы өмірі мен шығармашылығын
тыңдату.
Тыңдалымнан кейін
жүзеге асатын жұмыс.
Оқылым.
Оқулықтағы Әнет бабаның «Не арсыз, не
ғайып, не даусыз?..» шешендік сөзін
оқыту.
Айтылым.
1- тапсырма. Мәтін мазмұны
бойынша сұрақтар құрастырып, сұрақтарға жауап
беру.
«Блум түймедағы» әдісі
арқылы жүзеге асады.
Дескриптор:
ҚБ Асық арқылы
бағалау.
Жазылым.
2 – тапсырма.
Оқулықпен жұмыс. Кесте
т
Ажал
қандай?
Қонақ
қандай?
Несібе
қандай?
олтыру.
Бұйырған
несібе
Құдайы
қонақ
Мезгілсіз
ажал
Орындалу
шарты: әр топ
кестедегі ажал, қонақ, несібе
сөздерінің біріне сипаттама беру, Әнет бабаның неліктен ғайып деп
атағандығын талдау.
Дескриптор:
ҚБ Асық ұсыну арқылы
бағалау.
Жұптық
жұмыс
3 –
тапсырма. Мәтіннен кейіпкерлердің
образын табу, образға ене отырып
оқу.
Дескриптор:
ҚБ Күлегештер
бейнесі арқылы
бағалау.
Сергіту
сәті.
«Қазақстанға қош
келдіңіз!»
Қазақстанның таулары
биік.
Көлдері
терең.
Гүлдері
жайқалған
Қазақстанға қош
келдіңіз!
Орындалу
шарты: қол қимылы арқылы биіктікті,
тереңдікті, жайқалғандығын көрсетіп, жанында тұрған оқушымен
құшақтасып, амандасады.
4 – тапсырма.
Жеке жұмыс.
Мәтіндегі астарлы
сөздердің мәнін түсіну, астарлы сөздермен мәндес мақал- мәтелдер,
тұрақты тіркестер жазу. Тапсырма «Күннің шуағы» әдісі арқылы
орыңдалады.
Дескриптор:
ҚБ Асық ұсыну арқылы
бағалау.
5- тапсырма. Жеке
тапсырма.
Эссе
жазу.
Тақырыптан ауытқымай көркем
тілмен жазу, ойын нақты дәлелдермен
жеткізу.
Тақырыбы «Арсыз, қадірсіз
бала»
Дескриптор:
ҚБ Бағалау парағы арқылы
бағалату
№
|
Оқушының аты-
жөні
|
Тақырыпашылған, дәлел
бар
|
Сауат-ты жаза
алған.
|
Бағалау
10
балл,
9
балл
«5»
8
балл,
7
балл
«4»
6
балл,
5
балл
«3»
4балл
«2»
|
|
|
|
|
|
|