Атамекен – қонысым

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Атамекен – қонысым

Материал туралы қысқаша түсінік
Атамекен – қонысым
Материалдың қысқаша нұсқасы

Бөлім: Көне күндерден жеткен жәдігерлер


МЕКТЕП:

Күні:

Мұғалімнің аты:

СЫНЫП: 7

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар саны:


Сабақ тақырыбы: Атамекен – қонысым


Оқу мақсаттары

7.3.4.1 –әдеби шығарманың эстетикалық құндылығы туралы шағын сыни шолу жазу.

Сабақ мақсаттары

Барлық оқушылар орындай алады:

«Қазтуғанның қонысымен қоштасуы» өлеңіндегі кейіпкер бейнесін ашу, көркем шығарманың құндылығын анықтау, өлең үзіндісін жатқа айту;

Оқушылардың көпшілігі орындай алады:

Шығармадағы кейіпкер бейнесін жан-жақты талдау, өлеңнің эстетикалық құндылығын анықтап жазу, өлең үзіндісін жатқа айту.

Кейбір оқушылар орындай алады:

Өлеңдегі кейіпкер бейнесін ашып, үзінділерді жатқа айту, Әдеби шығарманың эстетикалық құндылығы туралы шағын сыни шолу жазу.

Бағалау критерийлері

  • Кейіпкер бейнесін ашады;

  • Көркем шығарма үзіндісін жатқа айтады;

  • Шығарманың эстетикалық құндылығын анықтайды;

  • Сыни шолу жазады.

Ойлау дағдыларының деңгейі

Талдау, бағалау

Тілдік мақсат

Түйінді сөздер мен фразалар:

Адырна, буыршын,буын, бунақ, ұйқас, метафора, теңеу т.б.

Пәнге қатысты сөздік қор мен терминдер:

Құндылық, кейіпкер, сыни шолу

Сыныптағы диалог/жазу үшін сай келетін пайдалы лексика/терминология

Менің ойымша...;Салыстыра қарғанда...; Өмірмен байланыстыратын болсам...; Бұл оймен келісемін/ келіспеймін, себебі...

Алдыңғы оқу

Қазтуған жырау. «Қазтуғанның қонысымен қоштасуы» өлеңі

Пәнаралық байланыс

тіл, тарих, өнер

АКТ

Шығармаға қатысты презентация


Құндылықтарға баулу

Тарихтың, мәдениет пен тілдің біртұтастығы (6-құндылық)

Жоспар



Сабақтың кезеңі/ уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

5 мин.









Сабақтың ортасы

30 мин.


Ұйымдастыру кезеңі.

Қызығушылықты ояту

«Теннис» әдісімен сынып екі топқа бөлініп, жыр үзінділерін жатқа айтады.

Дескриптор

Білім алушы



  • кейіпкер бейнесін сомдайды;

  • жыр үзіндісін жатқа айтады.

Сабақтың тақырыбы, мақсаты, жетістік критерийі таныстырылады.


Мағынаны тану

Тапсырма

Өлең жолдарын орынды қолданып, кейіпкер бейнесін талдаңыз.

Үзінді

Кейіпкер бейнесі













Дескриптор

Білім алушы


  • шығармадан кейіпкер бейнесін танытатын жолдарды анықтайды;

  • шығарма үзінділерін жатқа қолданады;

  • кейіпкер бейнесін сомдайды.

ҚБ

Тапсырма

Шығарманың эстетикалық құндылығы неде? Берілген үзіндіні

негізге ала отырып, ақынның қонысымен қоштасу себебін

анықтаңыз. Ойыңызды жинақтап, сыни шолу жасаңыз.

Қазтуғанның қонысымен қоштасуы

Сыни шолу

Ойыл да Қиыл, Жем, Сағыз,

Қайран саланың жатқан аңғары-ай,

Ақ шалмалы пірлердің

Мешітке жаққан шамдары-ай!

Менің бүйтіп қозғалақтап жүргенім

Аузы түкті кәпірдің

Күшті болған салдары-ай!

Кәпірден тендік алуға

Қайта келер деймісің

Мұсылманның баяғы

Шыңғыстан туған хандары-ай?!

Бұл қоныстан кетпесең,

Мұны талақ етпесең,

Атаңа нәлет кәпірдің

Пайдасына қалмаса игі еді

Ноғайлы, қазақ жұртымның

Кейінгі туған балдары-ай!



Дескриптор

Білім алушы


  • шығарманы эстетикалық құндылық тұрғысынан талдайды;

  • ақынның қонысымен қоштасу себебін анықтайды;

  • сыни шолу жасайды.



Shape1

«Теннис» әдісімен сынып екі топқа бөлініп, жыр үзінділерін жатқа айтады.








Өлең жолдарын орынды қолданып, кейіпкер бейнесін талдайды.






















Сыни шолу жазады.













































































Дереккөз: http://infoportal.kz/kk/content/kaztugannyn-konysymen-koshtasuy

































Сабақтың соңы

3 минут



Үйге: тақырыпты оқу







Қосымша ақпарат

Саралау білім алушыларға көбірек қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Анағұрлым қабілетті оқушылар алдында қандай міндеттерді қоюды жоспарлап отырсыз?

Бағалау – оқушылардыңбілімді игерулерінтексеруді қалай жоспарлап отырсыз?


Пәнаралық байланыстар

Денсаулық пен қауіпсіздікті тексеру

АКТ байланыстары




Рефлексия

Сабақ міндеттері / оқу міндеттері орындалды ма?

Білім алушылар бүгін не үйренді?

Сабақтағы ахуал қандай болды?

Жоспарланған саралау жақсы іске асты ма?

Уақыт есебінен ауытқулар болды ма?

Жоспарға қандай өзгерістер енгізілді??

Сіз өткізген сабақ туралы ойлану үшін төмендегі орынды пайдаланыңыз.

Сол жақтағы бағандағы сіздің сабағыңызға анағұрлым тән сұрақтарға жауап беріңіз.


Қорытынды баға


Қандай 2 аспект шынымен де жақсы іске асты (оқыту мен оқуды ескеріңіз)?


1:

2:


Қандай 2 аспект сабақты дамытар еді (оқыту мен оқуды ескеріңіз)?


1:

2:


Менің келесі сабағыма әсер ететін сынып туралы немесе жеке білім алушылар туралы не білдім?












Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
03.08.2025
86
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі