|
Бөлім: Көне күндерден жеткен жәдігерлер |
МЕКТЕП: |
||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Күні: |
Мұғалімнің аты: |
||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
СЫНЫП: 7 |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
|||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақ тақырыбы: Атамекен – қонысым |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Оқу мақсаттары |
7.3.4.1 –әдеби шығарманың эстетикалық құндылығы туралы шағын сыни шолу жазу. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақ мақсаттары |
Барлық оқушылар орындай алады: «Қазтуғанның қонысымен қоштасуы» өлеңіндегі кейіпкер бейнесін ашу, көркем шығарманың құндылығын анықтау, өлең үзіндісін жатқа айту; |
||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Оқушылардың көпшілігі орындай алады: Шығармадағы кейіпкер бейнесін жан-жақты талдау, өлеңнің эстетикалық құндылығын анықтап жазу, өлең үзіндісін жатқа айту. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Кейбір оқушылар орындай алады: Өлеңдегі кейіпкер бейнесін ашып, үзінділерді жатқа айту, Әдеби шығарманың эстетикалық құндылығы туралы шағын сыни шолу жазу. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Бағалау критерийлері |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Ойлау дағдыларының деңгейі |
Талдау, бағалау |
||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Тілдік мақсат |
Түйінді сөздер мен фразалар: Адырна, буыршын,буын, бунақ, ұйқас, метафора, теңеу т.б. Пәнге қатысты сөздік қор мен терминдер: Құндылық, кейіпкер, сыни шолу Сыныптағы диалог/жазу үшін сай келетін пайдалы лексика/терминология Менің ойымша...;Салыстыра қарғанда...; Өмірмен байланыстыратын болсам...; Бұл оймен келісемін/ келіспеймін, себебі... |
||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Алдыңғы оқу |
Қазтуған жырау. «Қазтуғанның қонысымен қоштасуы» өлеңі |
||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Пәнаралық байланыс |
тіл, тарих, өнер |
||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
АКТ |
Шығармаға қатысты презентация |
||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Құндылықтарға баулу |
Тарихтың, мәдениет пен тілдің біртұтастығы (6-құндылық) |
||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Жоспар |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың кезеңі/ уақыт |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың басы 5 мин. Сабақтың ортасы 30 мин. |
Ұйымдастыру кезеңі. Қызығушылықты ояту «Теннис» әдісімен сынып екі топқа бөлініп, жыр үзінділерін жатқа айтады.
Сабақтың тақырыбы, мақсаты, жетістік критерийі таныстырылады. Мағынаны тану
ҚБ
|
«Теннис» әдісімен сынып екі топқа бөлініп, жыр үзінділерін жатқа айтады.
Өлең жолдарын орынды қолданып, кейіпкер бейнесін талдайды.
Сыни шолу жазады.
|
|
Дереккөз: http://infoportal.kz/kk/content/kaztugannyn-konysymen-koshtasuy
|
|||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың соңы 3 минут
|
Үйге: тақырыпты оқу
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Қосымша ақпарат |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Саралау – білім алушыларға көбірек қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Анағұрлым қабілетті оқушылар алдында қандай міндеттерді қоюды жоспарлап отырсыз? |
Бағалау – оқушылардыңбілімді игерулерінтексеруді қалай жоспарлап отырсыз?
|
Пәнаралық байланыстар Денсаулық пен қауіпсіздікті тексеру АКТ байланыстары |
|||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Рефлексия Сабақ міндеттері / оқу міндеттері орындалды ма? Білім алушылар бүгін не үйренді? Сабақтағы ахуал қандай болды? Жоспарланған саралау жақсы іске асты ма? Уақыт есебінен ауытқулар болды ма? Жоспарға қандай өзгерістер енгізілді?? |
Сіз өткізген сабақ туралы ойлану үшін төмендегі орынды пайдаланыңыз. Сол жақтағы бағандағы сіздің сабағыңызға анағұрлым тән сұрақтарға жауап беріңіз. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Қорытынды баға Қандай 2 аспект шынымен де жақсы іске асты (оқыту мен оқуды ескеріңіз)? 1: 2: Қандай 2 аспект сабақты дамытар еді (оқыту мен оқуды ескеріңіз)? 1: 2: Менің келесі сабағыма әсер ететін сынып туралы немесе жеке білім алушылар туралы не білдім? |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Атамекен – қонысым
Атамекен – қонысым
|
Бөлім: Көне күндерден жеткен жәдігерлер |
МЕКТЕП: |
||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Күні: |
Мұғалімнің аты: |
||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
СЫНЫП: 7 |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
|||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақ тақырыбы: Атамекен – қонысым |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Оқу мақсаттары |
7.3.4.1 –әдеби шығарманың эстетикалық құндылығы туралы шағын сыни шолу жазу. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақ мақсаттары |
Барлық оқушылар орындай алады: «Қазтуғанның қонысымен қоштасуы» өлеңіндегі кейіпкер бейнесін ашу, көркем шығарманың құндылығын анықтау, өлең үзіндісін жатқа айту; |
||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Оқушылардың көпшілігі орындай алады: Шығармадағы кейіпкер бейнесін жан-жақты талдау, өлеңнің эстетикалық құндылығын анықтап жазу, өлең үзіндісін жатқа айту. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Кейбір оқушылар орындай алады: Өлеңдегі кейіпкер бейнесін ашып, үзінділерді жатқа айту, Әдеби шығарманың эстетикалық құндылығы туралы шағын сыни шолу жазу. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Бағалау критерийлері |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Ойлау дағдыларының деңгейі |
Талдау, бағалау |
||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Тілдік мақсат |
Түйінді сөздер мен фразалар: Адырна, буыршын,буын, бунақ, ұйқас, метафора, теңеу т.б. Пәнге қатысты сөздік қор мен терминдер: Құндылық, кейіпкер, сыни шолу Сыныптағы диалог/жазу үшін сай келетін пайдалы лексика/терминология Менің ойымша...;Салыстыра қарғанда...; Өмірмен байланыстыратын болсам...; Бұл оймен келісемін/ келіспеймін, себебі... |
||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Алдыңғы оқу |
Қазтуған жырау. «Қазтуғанның қонысымен қоштасуы» өлеңі |
||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Пәнаралық байланыс |
тіл, тарих, өнер |
||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
АКТ |
Шығармаға қатысты презентация |
||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Құндылықтарға баулу |
Тарихтың, мәдениет пен тілдің біртұтастығы (6-құндылық) |
||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Жоспар |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың кезеңі/ уақыт |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың басы 5 мин. Сабақтың ортасы 30 мин. |
Ұйымдастыру кезеңі. Қызығушылықты ояту «Теннис» әдісімен сынып екі топқа бөлініп, жыр үзінділерін жатқа айтады.
Сабақтың тақырыбы, мақсаты, жетістік критерийі таныстырылады. Мағынаны тану
ҚБ
|
«Теннис» әдісімен сынып екі топқа бөлініп, жыр үзінділерін жатқа айтады.
Өлең жолдарын орынды қолданып, кейіпкер бейнесін талдайды.
Сыни шолу жазады.
|
|
Дереккөз: http://infoportal.kz/kk/content/kaztugannyn-konysymen-koshtasuy
|
|||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың соңы 3 минут
|
Үйге: тақырыпты оқу
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Қосымша ақпарат |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Саралау – білім алушыларға көбірек қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Анағұрлым қабілетті оқушылар алдында қандай міндеттерді қоюды жоспарлап отырсыз? |
Бағалау – оқушылардыңбілімді игерулерінтексеруді қалай жоспарлап отырсыз?
|
Пәнаралық байланыстар Денсаулық пен қауіпсіздікті тексеру АКТ байланыстары |
|||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Рефлексия Сабақ міндеттері / оқу міндеттері орындалды ма? Білім алушылар бүгін не үйренді? Сабақтағы ахуал қандай болды? Жоспарланған саралау жақсы іске асты ма? Уақыт есебінен ауытқулар болды ма? Жоспарға қандай өзгерістер енгізілді?? |
Сіз өткізген сабақ туралы ойлану үшін төмендегі орынды пайдаланыңыз. Сол жақтағы бағандағы сіздің сабағыңызға анағұрлым тән сұрақтарға жауап беріңіз. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Қорытынды баға Қандай 2 аспект шынымен де жақсы іске асты (оқыту мен оқуды ескеріңіз)? 1: 2: Қандай 2 аспект сабақты дамытар еді (оқыту мен оқуды ескеріңіз)? 1: 2: Менің келесі сабағыма әсер ететін сынып туралы немесе жеке білім алушылар туралы не білдім? |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
шағым қалдыра аласыз















