Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы


    Қысқа мерзімді жоспар

    Сабақтың тақырыбы: Атмосфералық қысым. Атмосфералық қысымды өлшеу

    Бөлімі:

    Қысым

    Педагогтің аты-жөні:

    Оразакаева Г.У

    Күні:


    Сыныбы: 7

    Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны:

    Сабақтың тақырыбы:

    Атмосфералық қысым. Атмосфералық қысымды өлшеу

    Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты

    7.3.1.9 Атмосфералық қысымның табиғатын түсіндіру және оны өлшеу әдістерін ұсыну.

    Сабақтың мақсаты

    • оқушылар атмосфералық қысым туралы түсініктерін толықтырады.

    • өз бетімен тәжірибе жасап, түсіндіре алады.

    • өмірден мысалдар келтіреді, өзге пәндермен тақырыпты байланыстырады.Атмосфералық қысымның формуласын пайдалана отырып, әр түрлі биіктіктегі қысымды анықтай алады

    Бағалау критерийі


    • атмосфералық қысым физикалық мағынасын ажыратады.

    • барометр арқылы атмосфералық қысымды өлшейді.

    • өмірдегі қолданысына мысалдар келтіреді.


    Сабақтың барысы:

    Сабақ кезеңі/

    Уақыты

    Оқытушының іс-әрекеті

    Оқушының іс-әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар

    Сабақтың басы

    10 минут







    1.Ұйымдастыру кезеңі.

    Оқушылармен сәлемдесу, оқушыларды түгелдеу. Оқушылардың сабаққа дайындығын тексеру. Оқушылардың назарын сабаққа аудару.


    «Миға арналған жаттығу» арқылы психологиялық ахуал қалыптастырамын.


    Қауіпсіздік ережесімен таныстыру


    2.Еске түсіру стратегиясы бойынша оқушыларға  «Wordwall» бағдарламасы арқылы сұрақтар қойылады


    Мақсаты: Оқушылардың өткен тақырыптар бойынша білімдерін қайталау, жаңа тақырыпты өтуге дайындау.

    1. Қысым ұғымын қалай түсінесің?

    2. Гидравикалық машина дегеніміз не?

    3. Қатты денедегі қысымның формуласы?

    4.Қысымның ХБЖ өлшем бірлігі қандай?

    5. Күштің өлшем бірлігі?

    6. Заттың неше күйі бар?


    Кері байланыс (қате жауапқа, дұрыс жауаппен түзету жасайды).








    Оқушылар сұрақтарға «Wordwall» бағдарламасы арқылы жауап береді.










    Ынталандыру













    «жақсы», «өте жақсы», «керемет», «талпын»






    Дескриптор:

    -Қысым ұғымын біледі.

    -Қысымның формуласымен өлшем бірлігін біледі.

    -Заттың күйлерін ажырата алады.

    -Күштің өлшем бірлігін біледі.

    -Гидравикалық машинаның анықтамасын біледі.

    ДК экран

    Оқулық

    Слайд


























    Сабақтың ортасы

    30 минут




























    Жаңа сабақты түсіндіру. Зерттеу жұмысы.

    Сабақтың тақырыбы және мақсатымен таныстыру. Видеоролик арқылы жаңа тақырыпқа ену.


    «Бас қатырғыш ойыны»

    Сөзжұмбақ

    АЕБҒТМГВОСЗДЖАРФҺ жазбасындағы Ұян дауыссыз дыбыстарды сызып тастаңдар. Қандай сөз шықты? (Атмосфера)



    Экраннан ROQET Science заманауи виртуалды зертхана көрсету.

    ROQET Science виртуалды зертхана арқылы жаңа тақырыпқа арналған тапсырманы орындайды.





    1-тапсырма:

    «Оқулықпен жұмыс»

    «Суреттер сөйлейді» әдісі берілген суреттер бойынша ой тастау.

    Оқушылар суреттен атмосфераның құрамы туралы түсіндіріп береді. Олар география пәнінен атмосфераның құрамын біледі.

    2-тапсырма:

    «Жағдаят туғызу» жұптық жұмыс (әр жұпқа тәжірибелік тапсырмалар)


    1-жұпқа: Су құйылған стакан, қағаз беріледі. «Төңкерілген стақан» Стақанға жартылай су құйып оның бетіне қағаз жауып төңкереміз. Су төгілмейді. Неліктен?

    Жауабы:

    Себебі суды ауа қысымы ұстап тұр. Ауаның қысымы Паскаль заңы бойынша барлық жаққа бірдей таралады. Олай болса, қағаз тек судың бетінің тегіс тұруына көмегін тигізеді.

    2-жұпқа: «Құрғақ тиын». Тарелкеге су құйып, ішіне тиын салынады. Тиынды суға қолыңды тигізбей алып шығу керек.

    Жауабы:

    Ол үшін стақанды қайнаған суға малып аламыз да, тарелкенің ішіне төңкереміз. Су стақанның ішіне кіреді.

    3-жұпқа: шприц, су құйылған стакан. Шприцпен суды тарту керек.

    Жауабы:

    Шприцпен суды тартатын болсақ су атмосфералық қысымның арқасында поршен артынан ілеседі.

    Мақсаты: Оқушы алған білімін практикада, өмірде қолдану.


    3. Тақырыптық есептер. Жеке жұмыс

    «Өз ойының» ойыны барысында есептер шығару.

    1.Атмосфера тарапынан біздің денемізге әркет ететін күшті есептеп көрелік. Ауданы 1 м2, қалыпты жағдайдағы атмосфералық қысым белгілі. 105 Па

    Берілгені: талдау есептелуі
    р = 105 Па Ғ= 10 5 Па * 1 м2 = 10 5 Н
    S= 1 м2 Ғ= ps
    Ғ=?

    2.Қалыпты жағдайдағы Берлин мұнарасының шыңындағы барометрдің көрсеткіші 727мм. сын. бағ.- на тең болса, онда оның биіктігі қандай? (Жауабы: ~363м)

    Тапсырмаларды әр оқушы жеке орындап, жұппен орындап тексереді.

    1 оқушыдан тақтаға шығып, тапсырманы орындайды.

    Кері байланыс (қате жауапқа, дұрыс жауаппен түзету жасайды).

    4. «Plickers әдісі» арқылы мұғалім оқушыларға арнайы атаулы жауап парақтарын береді.Тест сұрақтары экранға шығарылады. Оқушылар өз парақтарын көрсету арқылы жауап береді, арнайы сканер арқылы жауаптары тексеріледі.

    1. Атмосфералық қысымды өлшеуге арналған құрылғы?
    а) барометр
    ә) термометр
    б) манометр
    в) тонометр

    2. Атмосфералық қысымның бірлігі

    а). Н

    ә). мм сын. Бағ

    б). Па/с

    в). Н/м3

    3. Қалыпты атмосфералық қысым неге тең?

    а). 100 Па

    ә). 1000 Па

    б). 700 мм сын. Бағ

    в). 101325 Па

    4. Атмосфера дегеніміз не?

    а). жердің ауа қабығы.

    ә).  су қабаты

    б). жердің тас қабаты

    в). тіршілік қабаты

    Кері байланыс (қате жауапқа, дұрыс жауаппен түзету жасайды).


    Оқушылар бейне жазба көру арқылы бүгінгі тақырыппен танысады.


    Оқушылар ұян дауыссыз

    дыбыстарды сызу арқылы жасырылған сөзді табады.


    Оқушылар ROQET виртуалды зертханамен атмосфералық қысымды өлшеуге арналған құрылғыларды көреді.







    Оқушылар жұп болып атмосфераның құрамын түсіндіреді.



















    Оқушылар тақтаға шығып тәжірбие жасайды.

































    Оқушылар есептер шығарады.



























    Оқушылар тест сұрақтарына парақтары арқылы жауап береді










    оқушылар өзара кері байланыс жасайды, өзін-өзі бағалау



    Дескриптор:

    -Оқушылар атмосфералық қысымды өлшеуге арналған құрылғыларды біледі.

    -Барометр-анероид құрылысын біледі.








    Дескриптор:

    -Атмосфераның маңыздылығын біледі.

    -Атмосфераның құрамы туралы біледі.

    Жалпы балл-2



    Дескриптор:

    -Тәжірибе мақсатын анықтайды.

    -Тәжірибе нәтижесін сипаттайды.

    Жалпы балл-2





































    Дескриптор

    -Атмосфералық қысымның анықтамасын және сипаттамасын біледі;

    -Белгіленуін, өлшем бірлігін, формуласын біледі.

    Жалпы балл-2






















    Дескриптор:

    -Атмосфералық қысымды өлшеуге арналған құрылғыны біледі.

    -Атмосфералық қысымның бірлігін біледі.

    - Қалыпты атмосфералық қысымның нешеге тең екенің біледі.

    - Атмосфера дегеніміз не екенің біледі.

    Жалпы балл-4








    Дәптер






    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Оразакаева Гаухар Утегалиевна
    21 Қараша 2022
    655
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    Атмосфералық қысым. Атмосфералық қысымды өлшеу. 7 сынып

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    Атмосфералық қысым. Атмосфералық қысымды өлшеу. 7 сынып

    Материал туралы қысқаша түсінік
    Ашық сабақ тақырыбы: Атмосфералық қысым. Атмосфералық қысымды өлшеу. Атмосфералық қысымның табиғатын түсіндіру және оны өлшеу әдістерін ұсыну.7 сынып
    Материалдың қысқаша нұсқасы


    Қысқа мерзімді жоспар

    Сабақтың тақырыбы: Атмосфералық қысым. Атмосфералық қысымды өлшеу

    Бөлімі:

    Қысым

    Педагогтің аты-жөні:

    Оразакаева Г.У

    Күні:


    Сыныбы: 7

    Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны:

    Сабақтың тақырыбы:

    Атмосфералық қысым. Атмосфералық қысымды өлшеу

    Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты

    7.3.1.9 Атмосфералық қысымның табиғатын түсіндіру және оны өлшеу әдістерін ұсыну.

    Сабақтың мақсаты

    • оқушылар атмосфералық қысым туралы түсініктерін толықтырады.

    • өз бетімен тәжірибе жасап, түсіндіре алады.

    • өмірден мысалдар келтіреді, өзге пәндермен тақырыпты байланыстырады.Атмосфералық қысымның формуласын пайдалана отырып, әр түрлі биіктіктегі қысымды анықтай алады

    Бағалау критерийі


    • атмосфералық қысым физикалық мағынасын ажыратады.

    • барометр арқылы атмосфералық қысымды өлшейді.

    • өмірдегі қолданысына мысалдар келтіреді.


    Сабақтың барысы:

    Сабақ кезеңі/

    Уақыты

    Оқытушының іс-әрекеті

    Оқушының іс-әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар

    Сабақтың басы

    10 минут







    1.Ұйымдастыру кезеңі.

    Оқушылармен сәлемдесу, оқушыларды түгелдеу. Оқушылардың сабаққа дайындығын тексеру. Оқушылардың назарын сабаққа аудару.


    «Миға арналған жаттығу» арқылы психологиялық ахуал қалыптастырамын.


    Қауіпсіздік ережесімен таныстыру


    2.Еске түсіру стратегиясы бойынша оқушыларға  «Wordwall» бағдарламасы арқылы сұрақтар қойылады


    Мақсаты: Оқушылардың өткен тақырыптар бойынша білімдерін қайталау, жаңа тақырыпты өтуге дайындау.

    1. Қысым ұғымын қалай түсінесің?

    2. Гидравикалық машина дегеніміз не?

    3. Қатты денедегі қысымның формуласы?

    4.Қысымның ХБЖ өлшем бірлігі қандай?

    5. Күштің өлшем бірлігі?

    6. Заттың неше күйі бар?


    Кері байланыс (қате жауапқа, дұрыс жауаппен түзету жасайды).








    Оқушылар сұрақтарға «Wordwall» бағдарламасы арқылы жауап береді.










    Ынталандыру













    «жақсы», «өте жақсы», «керемет», «талпын»






    Дескриптор:

    -Қысым ұғымын біледі.

    -Қысымның формуласымен өлшем бірлігін біледі.

    -Заттың күйлерін ажырата алады.

    -Күштің өлшем бірлігін біледі.

    -Гидравикалық машинаның анықтамасын біледі.

    ДК экран

    Оқулық

    Слайд


























    Сабақтың ортасы

    30 минут




























    Жаңа сабақты түсіндіру. Зерттеу жұмысы.

    Сабақтың тақырыбы және мақсатымен таныстыру. Видеоролик арқылы жаңа тақырыпқа ену.


    «Бас қатырғыш ойыны»

    Сөзжұмбақ

    АЕБҒТМГВОСЗДЖАРФҺ жазбасындағы Ұян дауыссыз дыбыстарды сызып тастаңдар. Қандай сөз шықты? (Атмосфера)



    Экраннан ROQET Science заманауи виртуалды зертхана көрсету.

    ROQET Science виртуалды зертхана арқылы жаңа тақырыпқа арналған тапсырманы орындайды.





    1-тапсырма:

    «Оқулықпен жұмыс»

    «Суреттер сөйлейді» әдісі берілген суреттер бойынша ой тастау.

    Оқушылар суреттен атмосфераның құрамы туралы түсіндіріп береді. Олар география пәнінен атмосфераның құрамын біледі.

    2-тапсырма:

    «Жағдаят туғызу» жұптық жұмыс (әр жұпқа тәжірибелік тапсырмалар)


    1-жұпқа: Су құйылған стакан, қағаз беріледі. «Төңкерілген стақан» Стақанға жартылай су құйып оның бетіне қағаз жауып төңкереміз. Су төгілмейді. Неліктен?

    Жауабы:

    Себебі суды ауа қысымы ұстап тұр. Ауаның қысымы Паскаль заңы бойынша барлық жаққа бірдей таралады. Олай болса, қағаз тек судың бетінің тегіс тұруына көмегін тигізеді.

    2-жұпқа: «Құрғақ тиын». Тарелкеге су құйып, ішіне тиын салынады. Тиынды суға қолыңды тигізбей алып шығу керек.

    Жауабы:

    Ол үшін стақанды қайнаған суға малып аламыз да, тарелкенің ішіне төңкереміз. Су стақанның ішіне кіреді.

    3-жұпқа: шприц, су құйылған стакан. Шприцпен суды тарту керек.

    Жауабы:

    Шприцпен суды тартатын болсақ су атмосфералық қысымның арқасында поршен артынан ілеседі.

    Мақсаты: Оқушы алған білімін практикада, өмірде қолдану.


    3. Тақырыптық есептер. Жеке жұмыс

    «Өз ойының» ойыны барысында есептер шығару.

    1.Атмосфера тарапынан біздің денемізге әркет ететін күшті есептеп көрелік. Ауданы 1 м2, қалыпты жағдайдағы атмосфералық қысым белгілі. 105 Па

    Берілгені: талдау есептелуі
    р = 105 Па Ғ= 10 5 Па * 1 м2 = 10 5 Н
    S= 1 м2 Ғ= ps
    Ғ=?

    2.Қалыпты жағдайдағы Берлин мұнарасының шыңындағы барометрдің көрсеткіші 727мм. сын. бағ.- на тең болса, онда оның биіктігі қандай? (Жауабы: ~363м)

    Тапсырмаларды әр оқушы жеке орындап, жұппен орындап тексереді.

    1 оқушыдан тақтаға шығып, тапсырманы орындайды.

    Кері байланыс (қате жауапқа, дұрыс жауаппен түзету жасайды).

    4. «Plickers әдісі» арқылы мұғалім оқушыларға арнайы атаулы жауап парақтарын береді.Тест сұрақтары экранға шығарылады. Оқушылар өз парақтарын көрсету арқылы жауап береді, арнайы сканер арқылы жауаптары тексеріледі.

    1. Атмосфералық қысымды өлшеуге арналған құрылғы?
    а) барометр
    ә) термометр
    б) манометр
    в) тонометр

    2. Атмосфералық қысымның бірлігі

    а). Н

    ә). мм сын. Бағ

    б). Па/с

    в). Н/м3

    3. Қалыпты атмосфералық қысым неге тең?

    а). 100 Па

    ә). 1000 Па

    б). 700 мм сын. Бағ

    в). 101325 Па

    4. Атмосфера дегеніміз не?

    а). жердің ауа қабығы.

    ә).  су қабаты

    б). жердің тас қабаты

    в). тіршілік қабаты

    Кері байланыс (қате жауапқа, дұрыс жауаппен түзету жасайды).


    Оқушылар бейне жазба көру арқылы бүгінгі тақырыппен танысады.


    Оқушылар ұян дауыссыз

    дыбыстарды сызу арқылы жасырылған сөзді табады.


    Оқушылар ROQET виртуалды зертханамен атмосфералық қысымды өлшеуге арналған құрылғыларды көреді.







    Оқушылар жұп болып атмосфераның құрамын түсіндіреді.



















    Оқушылар тақтаға шығып тәжірбие жасайды.

































    Оқушылар есептер шығарады.



























    Оқушылар тест сұрақтарына парақтары арқылы жауап береді










    оқушылар өзара кері байланыс жасайды, өзін-өзі бағалау



    Дескриптор:

    -Оқушылар атмосфералық қысымды өлшеуге арналған құрылғыларды біледі.

    -Барометр-анероид құрылысын біледі.








    Дескриптор:

    -Атмосфераның маңыздылығын біледі.

    -Атмосфераның құрамы туралы біледі.

    Жалпы балл-2



    Дескриптор:

    -Тәжірибе мақсатын анықтайды.

    -Тәжірибе нәтижесін сипаттайды.

    Жалпы балл-2





































    Дескриптор

    -Атмосфералық қысымның анықтамасын және сипаттамасын біледі;

    -Белгіленуін, өлшем бірлігін, формуласын біледі.

    Жалпы балл-2






















    Дескриптор:

    -Атмосфералық қысымды өлшеуге арналған құрылғыны біледі.

    -Атмосфералық қысымның бірлігін біледі.

    - Қалыпты атмосфералық қысымның нешеге тең екенің біледі.

    - Атмосфера дегеніміз не екенің біледі.

    Жалпы балл-4








    Дәптер






    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Физика Ашық сабақ 7 сынып
    21.11.2022
    655
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Оразакаева Гаухар Утегалиевна
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации