Атмосфералық қысым. Торричеллй тәжірибесі.

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Атмосфералық қысым. Торричеллй тәжірибесі.

Материал туралы қысқаша түсінік
ұстазға көмегі зор
Материалдың қысқаша нұсқасы

Сабақ жоспары


Мектеп:

Күні:

Мұғалімнің аты-жөні:

Сынып: 7

Қатысқандар саны:

Қатыспағандар саны:

Оқу мақсаты

Атмосфералық қысым. Торричеллй тәербиесі.

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

Атмосфералық қысымның пайда болуы, биіктіктерге қарай таралуы.

Атмосфералық қысымды өлшейтін құралдар

Сабақ мақсаттары

Атмосфералық қысымның пайда болуы

Биіктіктерге қарай таралуы.

Жетістік критерийлері

Атмосфералық негізгі сипаттамаларын бере алады.

Атмосфералық қысымды өлшейтін құралдың жұмыс істеу принцпін біледі

Мм.сынап бағ. Паскальмен өрнектей алады

Тілдік мақсаттар


Диалогқа/жазуға қажетті сөз тіркестері

Атмосфера

Барометр

Анеройд

Құндылықтарды дарыту




Тақырыпқа қатысты атақты ғалымдардың еңбектерін, заңдылықтарын, ашқан жаңалықтарын ескере отырып, оқушылардың көшбасшылық дағдыларын дамыту. Оқушылардың интеллектуалдық дағдыларын дамыту үшін, деңгейі жоғары, сапалық есептер шығару. Ынтымақтастық орта құру, академиялық адалдыққа үйрету.

Пәнаралық байланыстар

География. Математика

АКТ қолдану дағдылары

Атмосфералық қысымның биіктікке қарай таралуы

Бастапқы білім


Қатты денелердегі, сұйықтардағы, газдардағы қысым.







Сабақ барысы

Сабақтың жоспарланған кезеңдері

Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет


Ресурстар

Сабақтың басы

5 мин.

Ұйымдастыру.

Оқушыларды түсті қағаздар қималарын алу арқылы 3 топқа бөлу

Өтілген тақырыптар бойынша оқушылардың алған білімдерін тексеру. Миға шабуыл



Газдардың қатты денелер мен сұйықтардан өзгеше қандай қасиеттері бар?

Газдың барлық бағытта бірдей қысым түсіретіні неден байқалады?

Паскаль заңы қалай айтылады?

Қысымды арттырып немесе кемітуге болады ма?



Шәугімдердің, су құйғыштардың суретін көрсету арқылы сабақтың мақсаттарына келу.






Оқулық

Слайдтар

Есептер жинағы
























Сабақтың ортасы


15-20 мин.

































5 мин


Мұғалім:

Торричелий тәжербиесіне қысқаша шолу жасайды



Оқушылар: негізгі ақпараттарды дәптерлеріне жазып алады.



Мұғалім:

Проблемалық сұрақ қою:

Неге жер бетінде атмосфералық қысым ең жоғарғы мәніне ий болады?



Оқушылар: сыныппен талқылай отырып, берілген сұраққа өз ойларымен бөлісе отырып жауап береді.



Мұғалім:

Дұрыс жауап берген оқушыларды мадақтап, қиындық туғызған оқушылардың жауаптарына түзетулер енгізеді.

Мұғалім:

Ауа қабатының негізгі бөліктері туралы ақпарат береді.

Оқушылар: негізгі ақпаратты дәптерлеріне жазып алады.



Тәжірибе көрсету.

Мұғалім: Торричелий тәжербиесін слайд арқылы көрсетеді

Тәжірибелер демонстрациясы.

3 топқа тәжірибе беру

1 - тәжірибе. Су, стакан, пипетка. Пипетканың резеңке қабық ішіндегі ауаны қысып тұрып, суға батырса су пипетка бойымен жоғары көтеріледі.
2 - тәжірибе. Су, шприц, стакан. Шприцты суы бар ыдысқа батырып, поршенді сумен жанасқанға дейін түсіреді де, сонан соң қайтадан жоғары қарай жылжытады. Сонда поршенмен ілесіп, су да жоғары көтеріле бастайды. Міне суды поршенмен ілестіре көтеретін атмосфералық қысым.

3 - тәжірибе. «Төңкерілген стакан» Стаканға жартылай су құйып оның бетіне қағаз жауып төңкереміз. Су төгілмейді. Неліктен? Себебі суды ауа қысымы ұстап тұр. Ауаның қысымы Паскаль заңы бойынша барлық жаққа бірдей таралады. Олай болса, қағаз тек судың бетінің тегіс тұруына көмегін тигізеді.



Оқушылар:

Сыныппен талқылай отырып, өз ойларымен бөліседі.



Мұғалім: Барометр түрлерімен таныстырады

Оқушылар: Барометр құрлысымен танысыады



Мұғалім: Әр түрлі биіктікте судың қайнау температурасы әр түрлі болады

Оқушылар: негізгі ақпараттарды дәптерлеріне жазып алады.



Оқушылар:

Бекіту тапсырмаларын орындайды. Өзара бағалау.

Слайд




































































Сабақтың соңы

мин

15 мин

Қорытындылау. 1-есеп

Теңіздің 10900 м болатын ең терең жеріндегі су қысымын

есептеңдер.Теңіз суының тығыздығы 1030 кг/м3

2-есеп

100 см2 ауданға 50 Н кш әрекет етеді. Қысымды анықтандар

3-есеп

Массасы 70 кг шкафты орнынан жылжыту үшін қандай күш жұмсау керек? Үйкеліс коэфиценті 0,3.

4-есеп

Болат серіппе 245 Н күш әрекетінен 35 мм-ге ұзарды.Серіппенің қатаңдығын анықтандар.

3) Сөзжұмбақ.

1.Анероид қандай мағынаны білдіреді?(Сұйықсыз)
2.Барос қандай мағынаны білдіреді?(ауырлық)
3.Жердің бетін ауа қабатын не қоршап тұр?(атмосфера)
4.Торричелли тәжірибесінде шынының ішінде не құяды?(сынап)
5.Атмосфералық қысымды өлшеуге арналған құрылғы?(барометр)



Оқушылардан кері байланыс алу

Үйге тапсырма беру:

Параграф 48 оқу.


Саралау –оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз?

Бағалау оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз?

Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы


Қабілеті жоғары оқушылар қасындағы түсінбеген оқушыларға көмек көрсетеді, түсіндіреді.

Оқушылардын кері байланысы. Тапсырмалар орындайдағы оқушылардың белсенділігі, өзара бағалау.

Физика кабинетіндегі қауіпсіздік ережесін сақтау. Көзге жаттығу жасау.




Сабақ бойынша рефлексия


Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары дұрыс қойылғанба? Оқушылардың барлығы ОМ қолжеткіздіме?

Жеткізбесе, неліктен?

Сабақта саралау дұрыс жүргізілдіме?

Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталдыма?

Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен?



Жалпы баға



Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?

1:


2:


Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады(оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?

1:


2:


Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістік/қиындықтары туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу қажет?








































Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
20.05.2021
464
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі