Сабақ
кезеңі/
Уақыты
|
Педагогтің
іс-әрекеті
|
Оқушының
іс-әрекеті
|
Бағалау
|
Ресурстар
|
Сабақтың
басы
Қызығушылықты
ояту.
7
мин.
|
(Ұ). Ұйымдастыру
кезеңі:
1.
Оқушылармен амандасу, түгендеу.
2.
Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру
|
Мұғалімммен амандасады,
оқу құралдарын дайындап жаңа сабаққа кіріседі.
|
Мақсаты: Оқушылар бір-біріне
тілек білдіреді, тыңдау дағдыларын дамытуға бағытталады, сондай-ақ
барлық оқушылардың қатыстырылуы арқылы сабаққа белсенділігі
артады.
Саралау: Бұл жерде
саралаудың «Жіктеу» тәсілі
көрінеді. Оқушылардың оқуға деген қызығушылығын арттыру
мақсатында мүмкіндігінше оларға таңдау еркіндігі
беріледі.
|
Мектеп
алаңы
Кітап, дәптер,
қалам
|
Жаңа
сабаққа кіріспе
|
(Ұ) «Миға
шабуыл» әдісі арқылы өткен
тақырыппен жаңа сабақты байланыстыру мақсатында ой қозғау
сұрақтарын ұжымдық талқылау. Оқушыларға жалпылама төмендегі
сұрақтар және жаттығу түрлері беріледі. Әр оқушы өз оймен
бөліседі.
Жаттығу
жасайды.
|
1. Заттарды құрайтын
бөлшектер қалай аталады?
2. Молекула дегеніміз
не?
3. Заттардың
молекулалары бірдей ме?
|
Мақсаты: Жылдам әрі функционалды
түрде сыни ойлануды дамыту.
Тиімділігі: оқушының танымдық
дағдысы артады. Сонымен қатар оқушыға сабақтың өмірмен байланысын
көрсетеді және сабақтың тақырыбы мен мақсатын анықтауға мүмкіндік
береді.
Саралау: Бұл жерде
саралаудың «Диалог және қолдау
көрсету» тәсілі көрінеді. Дұрыс
мағынада жауап беруге бағыттау мақсатында кейбір оқушыларға ашық
сұрақтар, ал кейбір көмек қажет ететін оқушыларға жетелеуші
сұрақтар қойылады.
|
Қалыптастырушы
бағалау: Өз ойын дұрыс мағынада
білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға
«Жарайсың!» деген
мадақтау
сөзімен ынталандыру.
|
Сабақтың
ортасы
Мағынаны
ашу.
|
Оқулықтағы жаңа сабақтың
мәтінін оқуға тапсырма береді
|
Оқулықты оқып танысып
шығады. Тірек сөздермен танысып, өз
дәптерлеріне жазып алады.
|
Дескриптор:
-
Атом-молекулалық ілім химия
ғылымына кім енгізгенін біледі-2б
Тәжірибе жүргізеді: суды
айыратын аппараттың екі түтігінде екі түрлі газ пайда болатынын
байқайды-2б.
|
7-сынып
оқулығы.
Жұмыс
дәптерлері.
|
|
|
Дене неден құралады
...............................................................
Зат нелерден
құралады...........................................
Атомдар мен
молеукулалар құрлысын
ата..........................
Атомдық ілімді химия
ғылымында қолданған-----------------
Заттың химиялық
бөлінбейтін ұсақ бөлшектері
Дескриптор:
Жалпы -3
балл
-Түсіп қалған сөздерді қойып
сөйлемді толықтырып дәптерге жазады.
-Атомдар мен
молекулалар тақырыбына презентация дайындайды.
|
Презентация
|
|
Су
молеку-
ласының ыдырап,
нәтижесінде сутек және оттек молекула-ларының
түзілуін
көрсету?
|
су молекулалары сутек молекулалары
оттек молекулалары
Дескриптор
Жалпы–3
балл
-Су молекуласын ыдырата
алады.
-Бір-бірінен айырмашылығын
түсіндіре алады
|
7-сынып
оқулығы.
Жұмыс
дәптерлері
|
Сабақтың
соңы
Ой
толғаныс.
Рефлексия
|
«Еркін
микрофон» әдісі. Мұғалім сабақты
қорытын-дылау мақсатында оқушылардың сабаққа деген көзқарасын,
рефлексиясын тыңдайды.
Мақсаты: Оқушы алған білімін
саралай білуге дағдыланады.
Саралау: Бұл кезеңде
саралаудың «Қорытынды» тәсілі
көрінеді.
|
Оқушылар
бүгінгі сабақтың мақсаты, тақырыбы бойынша өз ойын айту арқылы
сабаққа қорытынды жасайды.
|
Мұғалім
оқушыларды «Жапондық
бағалау» әдісі арқылы бағалайды.
Яғни «Дұрыс келісемін», «Толықтырамын, басқа көзқарасым бар»,
«Менің сұрағым бар». Сонымен қатар 1-10 баллдық жүйе бойынша
оқушылардың сабаққа қатысу белсенділігі бойынша
бағаланады.
|


|