Сабақ
кезеңі/
Уақыты
|
Педагогтің
іс-әрекеті
|
Оқушының
іс-әрекеті
|
Бағалау
|
Ресурстар
|
Сабақтың
басы
Қызығушылықты
ояту
|
Ұйымдастыру
кезеңі:
(Ұ) “Гүлмен тілек”
әдісі арқылы оқушылардың
бір-біріне жақсы тілек айту арқылы жағымды ахуал
қалыптастыру.
Үй тапсырмасын
сұрау
|
Мұғалімммен амандасады,
оқу құралдарын дайындап жаңа сабаққа кіріседі.
Үй тапсырмасына жауап
береді
|
Мақсаты: оқушылар бойында идея
немесе тілек білдіру, тыңдау дағдыларын дамытуға бағыттау,
сондай-ақ барлық оқушыларды қатыстыру арқылы оқыту жағдайларын
теңестіру.
Тиімділігі: оқушыны бір-біріне
тілек айту арқылы жақындастырады, көңіл күйін көтереді,
бауырмалдығын оятады.
|
Оқулық жұмыс
дәптерлері
|
Жаңа
сабаққа кіріспе
|
(Ұ) «Миға
шабуыл» әдісі арқылы өткен
тақырыппен жаңа сабақты байланыстыру мақсатында ой қозғау
сұрақтарын ұжымдық талқылау. Оқушыларға жалпылама төмендегі
сұрақтар және жаттығу түрлері беріледі. Әр оқушы өз оймен
бөліседі.
Жаттығу
жасайды.
|
Атом ядросы қандай
бөлшектерден тұрады?
-
Атом ядросының заряды немен
анықталады?
|
Мақсаты: Жылдам әрі функционалды
түрде сыни ойлануды дамыту.
Тиімділігі: оқушының танымдық
дағдысы артады. Сонымен қатар оқушыға сабақтың өмірмен байланысын
көрсетеді және сабақтың тақырыбы мен мақсатын анықтауға мүмкіндік
береді.
Саралау: Бұл жерде
саралаудың «Диалог және қолдау
көрсету» тәсілі көрінеді. Дұрыс
мағынада жауап беруге бағыттау мақсатында кейбір оқушыларға ашық
сұрақтар, ал кейбір көмек қажет ететін оқушыларға жетелеуші
сұрақтар қойылады.
|
Қалыптастырушы
бағалау: Өз ойын дұрыс мағынада
білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға
«Жарайсың!» деген
мадақтау
сөзімен ынталандыру.
|
Сабақтың
ортасы
Мағынаны
ашу.
|
Оқулықтағы жаңа сабақтың
мәтінін оқуға тапсырма береді
|
Оқулықты оқып танысып шығады.
Тірек сөздермен танысып, өз дәптерлеріне жазып алады. Оқулықтағы
сызбаны сызып алады.
|
Дескриптор: Жалпы – 3
балл
-
атом құрамы мен
құры-
лысын
оқып-үйренеді;
- изотоп ұғымын
білетін
болады.
|
Презентация
|
Жеке
жұмыс
|
Тапсырма
Оқулықтағы 20-сурет.
Атомның
планетарлық моделі
сызамыз
|
электрон
протон нейтрон
Дескриптор:
-Атомның планетарлық
моделін сызады-1б
-нейторонды анықтай
алады-1б
-электрон мен протон
сандарын таба алады-1б
|
7-сынып
оқулығы.
Жұмыс
дәптерлері
|
|
Оқулықтағы
кесте бойынша электрон
протон нейтрон
сандарын
табу
|
N = Ar – Z,
Àr — химиялық элементтің салыс-
тырмалы атомдық массасы, Z — оның рет
тік
нөмірі
(протон саны), N — нейтрон саны.
|
Дескриптор:
-Формулаға салып
кестені толтырады-2б
-мәнін
жазады-1б
|
7-сынып
оқулығы.
6
кесте
|
Сабақтың
соңы
Ой
толғаныс
Рефлексия
|
«Аяқталмаған сөйлем»
әдісі.
Мұғалім сабақты
қорытындылау мақсатында оқушылардың сабаққа деген көзқарасын,
рефлексиясын тыңдайды. Мақсаты: Оқушы алған білімін
саралай білуге дағдыланады.
Тиімділігі: Тақырып
бойынша оқушылардың пікірін анықтайды. Жинақталған деректердің
құнды болуын қадағалайды.
Саралау: Бұл
кезеңде саралаудың «Қорытынды» тәсілі
көрінеді.
|
Жеке
жұмыс: - бүгінгі сабақта
мен....түсіндім, ...білдім, ....көзімді
жеткіздім.
- бүгін
сабақта қуантқаны.....
- мен
өзімді.....үшін мақтар едім.
- маған
ерекше ұнағаны.....
- сабақтан
соң маған........келді
- бүгін
маған..........сәті түсті.
- қызықты
болғаны.....
-
......қиындық тудырды.
- менің
түсінгенім.....
- енді
мен......аламын.
|
Мұғалім
оқушыларды «Бас
бармақ» әдісі арқылы бағалайды.
Жарайсың!
Жақсы!
Талпын!
Сонымен қатар 1-10
баллдық жүйе бойынша оқушылардың сабаққа қатысу белсенділігі
бойынша бағаланады.
|

|