«Атымтай жомарт» әңгімесі

Тақырып бойынша 11 материал табылды

«Атымтай жомарт» әңгімесі

Материал туралы қысқаша түсінік
«Атымтай жомарт» әңгімесі тақырыбындағы 5-сыныпқа арналған жаңартылған білім мазмұнындағы сабақ жоспары
Материалдың қысқаша нұсқасы

Тексерілді: ____________ Оқу ісінің орынбасары


Пәні: қазақ әдебиеті

Мектеп: Хромтау ауданы, Аққұдық орта мектебі


Ұзақ мерзімді жоспардың бөлімі:

2 – бөлім. «Тәрбиенің қайнар бұлағы»


Күні:

Мұғалімнің аты-жөні: Қуаныш Таншолпан Берікқызы


Сынып: 5


Қатысқан оқушылар саны:


Қатыспаған оқушылар саны:

Сабақтың тақырыбы:

«Атымтай жомарт» әңгімесі

Сабақ негізделген оқу мақсаты

5.Т/Ж2. Әдеби шығарманың тұжырымдамасы. Әдеби шығарманың тақырыбы мен идеясын анықтау

5. Т/Ж4. Шығарма үзінділерімен жұмыс. Көркем шығармалардан шағын көлемді үзінділерді мәнерлеп оқу, жатқа айту.

Жетістік критерийі

  • Әдеби шығарманың тақырыбы мен идеясын анықтайды;

  • Шығарманың мазмұнын түсінеді;

  • Шығармадағы тілдік бейнелеу, суреттеу құралдарының (теңеу, эпитет, ауыспалы мағынадағы сөздер, қайталау, өлең құрылысы) мағынасын анықтайды.

Тілдік мақсаттар

Оқушылар әдеби тіл нормасына сай сөйлеуге, ойын анық, жүйелі жеткізе алуға дағдыланады, сөздік қорын дамытады

Құндылықтар

  • Өмір бойы білім алу

  • Ынтымақтастық

  • Азаматтық жауапкершілік

Жаһандық азаматтыққа тәрбиелеу

Әр адам үшін жомарттық, достық, адамгершілік қасиеттердің маңыздылығын түсінеді

АКТ дағдысын қолдану

Интербелсенді тақта аудиовизуалды материалды демонстрациялауға қолданылады.

Өмірмен байланысы

Адам бойында ізгі істерді көре білу

Пәнаралық байланыс

Әдебиет, тарих

Алдыңғы білім

Еңбек ер атандырады

Сабақ барысы

Жоспарланған кезеңдері

Жоспарланған іс-әрекеттер


Дереккөздер

Сабақтың басы

5 минут


Қызығушылықты ояту. «Жылы лебіз» оқушылар бір-біріне эпитетті қолдану арқылы тілек айтады.Оқушылар жаңа сабақтың тақырыбымен танысады.
Мәтінді ауызша болжау арқылы өз ойларын айтады.Сабақтан күтілетін нәтижелер айқындалады.

Слайд





Сабақтың ортасы

30 минут









Білгенге маржан!





































Мағынаны тану.

Ой шақыру.

Әңгіме қандай шығарма?

(Әңгіме – оқиғаны баяндауға негізделген қара сөзбен жазылған көркем шығарма. Кіші эпикалық туынды.)

«Жомарт» сөзін қалай түсінеміз?

Жомарт адамның бойында қандай қасиеттер болу керек деп ойлайсыздар?

Жомарт Атымтай Шығыстың көптеген халықтары фольклорында кездесетін кейіпкер, өзінің қайырымдылығы мен жомарттығына сай аты жайылған, халық жадында құрметпен әспеттелетін адам. 6 ғ-да өмір сүрген деген жорамал бар. Түп-төркіні Тай тайпасының ақыны Хатим ибн Абдаллахқа (Хатим-Тай) саяды. Атымтай Жомарт туралы шығармалар ерте кезден белгілі. Олар сюжеттік, жанрлық сипатына қарай үш топқа бөлінеді: 1-топтағы шығармалар хикаяттық сипатта баяндалады. Онда Атымтай Жомарттың өмірі әңгімеленеді, оның жомарт болу себептері баяндалады. 2-топтағы шығармалар — таза қиял-ғажайып ертегілері. Олардың сюжеті бір-бірімен үндес. Мұнда Атымтай Жомарт — асқан бай, таусылмас қазынаның иесі. Оның жомарт болуы осыдан. 3-топтағы шығармалар — тұрмыс-салт ертегілері. Бұларда Атымтай Жомарт — келген қонаққа берер асы жоқ, тақыр кедей. Сонда да жомарт болып бейнеленеді. Адамға деген қайырымдылық, сүйіспеншілік — оның ең басты қасиеті екені ашыла түседі. Жомарт сөзі парсы тілінен алынған, "жуван" - жас, жігіт, "мард" - адам деген мағынаны білдіреді.

http://massaget.kz/okushyilarga/uy_tapsyirmasyi/22428/


  1. «Атымтай Жомарт» әңгімесінің мазмұнымен танысып, әңгіменің тақырыбы мен идеясын, анықтайды. «Фишбоун» әдісі арқылы.

  2. Кестемен жұмыс жасайды.

Мәтіндегі ең маңызды, өзіңізге ұнаған үзінді

Түйіні

Үзіндіге сай келетін мақал-мәтел






Ж етістік критерийі:

1.Әңгіменің тақырыбы мен идеясын анықтайды;

2.Өз пікірін нақты, дәлелді жеткізеді;

3.Мәтіндегі үзінділерден көркем ой табады.


http://massaget.kz/okushyilarga/uy_tapsyirmasyi/22428/






http://www.balakai.kz/engimeler/385-atymtay-zhoma-t.html


Сабақтың соңы

5 минут

Рефлексия.

слайд






Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
18.12.2017
678
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі