Тексерілді: ____________ Оқу ісінің орынбасары
|
Пәні: қазақ әдебиеті |
Мектеп: Хромтау ауданы, Аққұдық орта мектебі |
|
|
Ұзақ мерзімді жоспардың бөлімі: |
2 – бөлім. «Тәрбиенің қайнар бұлағы» |
|
|
Күні: |
Мұғалімнің аты-жөні: Қуаныш Таншолпан Берікқызы |
|
|
Сынып: 5 |
Қатысқан оқушылар саны: |
|
|
Сабақтың тақырыбы: |
«Атымтай жомарт» әңгімесі |
|
|
Сабақ негізделген оқу мақсаты |
5.Т/Ж2. Әдеби шығарманың тұжырымдамасы. Әдеби шығарманың тақырыбы мен идеясын анықтау 5. Т/Ж4. Шығарма үзінділерімен жұмыс. Көркем шығармалардан шағын көлемді үзінділерді мәнерлеп оқу, жатқа айту. |
|
|
Жетістік критерийі |
|
|
|
Тілдік мақсаттар |
Оқушылар әдеби тіл нормасына сай сөйлеуге, ойын анық, жүйелі жеткізе алуға дағдыланады, сөздік қорын дамытады |
|
|
Құндылықтар |
|
|
|
Жаһандық азаматтыққа тәрбиелеу |
Әр адам үшін жомарттық, достық, адамгершілік қасиеттердің маңыздылығын түсінеді |
|
|
АКТ дағдысын қолдану |
Интербелсенді тақта аудиовизуалды материалды демонстрациялауға қолданылады. |
|
|
Өмірмен байланысы |
Адам бойында ізгі істерді көре білу |
|
|
Пәнаралық байланыс |
Әдебиет, тарих |
|
|
Алдыңғы білім |
Еңбек ер атандырады |
|
|
Сабақ барысы |
||||||||
|
Жоспарланған кезеңдері |
Жоспарланған іс-әрекеттер
|
Дереккөздер |
||||||
|
Сабақтың басы 5 минут |
Қызығушылықты ояту. «Жылы лебіз» оқушылар
бір-біріне эпитетті қолдану арқылы тілек
айтады.Оқушылар жаңа сабақтың
тақырыбымен танысады. |
Слайд |
||||||
|
Сабақтың ортасы 30 минут Білгенге маржан! |
Мағынаны тану. Ой шақыру. Әңгіме қандай шығарма? (Әңгіме – оқиғаны баяндауға негізделген қара сөзбен жазылған көркем шығарма. Кіші эпикалық туынды.) «Жомарт» сөзін қалай түсінеміз? Жомарт адамның бойында қандай қасиеттер болу керек деп ойлайсыздар? Жомарт Атымтай — Шығыстың көптеген халықтары фольклорында кездесетін кейіпкер, өзінің қайырымдылығы мен жомарттығына сай аты жайылған, халық жадында құрметпен әспеттелетін адам. 6 ғ-да өмір сүрген деген жорамал бар. Түп-төркіні Тай тайпасының ақыны Хатим ибн Абдаллахқа (Хатим-Тай) саяды. Атымтай Жомарт туралы шығармалар ерте кезден белгілі. Олар сюжеттік, жанрлық сипатына қарай үш топқа бөлінеді: 1-топтағы шығармалар хикаяттық сипатта баяндалады. Онда Атымтай Жомарттың өмірі әңгімеленеді, оның жомарт болу себептері баяндалады. 2-топтағы шығармалар — таза қиял-ғажайып ертегілері. Олардың сюжеті бір-бірімен үндес. Мұнда Атымтай Жомарт — асқан бай, таусылмас қазынаның иесі. Оның жомарт болуы осыдан. 3-топтағы шығармалар — тұрмыс-салт ертегілері. Бұларда Атымтай Жомарт — келген қонаққа берер асы жоқ, тақыр кедей. Сонда да жомарт болып бейнеленеді. Адамға деген қайырымдылық, сүйіспеншілік — оның ең басты қасиеті екені ашыла түседі. Жомарт сөзі парсы тілінен алынған, "жуван" - жас, жігіт, "мард" - адам деген мағынаны білдіреді. http://massaget.kz/okushyilarga/uy_tapsyirmasyi/22428/
Ж 1.Әңгіменің тақырыбы мен идеясын анықтайды; 2.Өз пікірін нақты, дәлелді жеткізеді; 3.Мәтіндегі үзінділерден көркем ой табады.
|
http://massaget.kz/okushyilarga/uy_tapsyirmasyi/22428/
http://www.balakai.kz/engimeler/385-atymtay-zhoma-t.html
|
||||||
|
Сабақтың соңы 5 минут |
Рефлексия.
|
слайд |
||||||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
«Атымтай жомарт» әңгімесі
«Атымтай жомарт» әңгімесі
Тексерілді: ____________ Оқу ісінің орынбасары
|
Пәні: қазақ әдебиеті |
Мектеп: Хромтау ауданы, Аққұдық орта мектебі |
|
|
Ұзақ мерзімді жоспардың бөлімі: |
2 – бөлім. «Тәрбиенің қайнар бұлағы» |
|
|
Күні: |
Мұғалімнің аты-жөні: Қуаныш Таншолпан Берікқызы |
|
|
Сынып: 5 |
Қатысқан оқушылар саны: |
|
|
Сабақтың тақырыбы: |
«Атымтай жомарт» әңгімесі |
|
|
Сабақ негізделген оқу мақсаты |
5.Т/Ж2. Әдеби шығарманың тұжырымдамасы. Әдеби шығарманың тақырыбы мен идеясын анықтау 5. Т/Ж4. Шығарма үзінділерімен жұмыс. Көркем шығармалардан шағын көлемді үзінділерді мәнерлеп оқу, жатқа айту. |
|
|
Жетістік критерийі |
|
|
|
Тілдік мақсаттар |
Оқушылар әдеби тіл нормасына сай сөйлеуге, ойын анық, жүйелі жеткізе алуға дағдыланады, сөздік қорын дамытады |
|
|
Құндылықтар |
|
|
|
Жаһандық азаматтыққа тәрбиелеу |
Әр адам үшін жомарттық, достық, адамгершілік қасиеттердің маңыздылығын түсінеді |
|
|
АКТ дағдысын қолдану |
Интербелсенді тақта аудиовизуалды материалды демонстрациялауға қолданылады. |
|
|
Өмірмен байланысы |
Адам бойында ізгі істерді көре білу |
|
|
Пәнаралық байланыс |
Әдебиет, тарих |
|
|
Алдыңғы білім |
Еңбек ер атандырады |
|
|
Сабақ барысы |
||||||||
|
Жоспарланған кезеңдері |
Жоспарланған іс-әрекеттер
|
Дереккөздер |
||||||
|
Сабақтың басы 5 минут |
Қызығушылықты ояту. «Жылы лебіз» оқушылар
бір-біріне эпитетті қолдану арқылы тілек
айтады.Оқушылар жаңа сабақтың
тақырыбымен танысады. |
Слайд |
||||||
|
Сабақтың ортасы 30 минут Білгенге маржан! |
Мағынаны тану. Ой шақыру. Әңгіме қандай шығарма? (Әңгіме – оқиғаны баяндауға негізделген қара сөзбен жазылған көркем шығарма. Кіші эпикалық туынды.) «Жомарт» сөзін қалай түсінеміз? Жомарт адамның бойында қандай қасиеттер болу керек деп ойлайсыздар? Жомарт Атымтай — Шығыстың көптеген халықтары фольклорында кездесетін кейіпкер, өзінің қайырымдылығы мен жомарттығына сай аты жайылған, халық жадында құрметпен әспеттелетін адам. 6 ғ-да өмір сүрген деген жорамал бар. Түп-төркіні Тай тайпасының ақыны Хатим ибн Абдаллахқа (Хатим-Тай) саяды. Атымтай Жомарт туралы шығармалар ерте кезден белгілі. Олар сюжеттік, жанрлық сипатына қарай үш топқа бөлінеді: 1-топтағы шығармалар хикаяттық сипатта баяндалады. Онда Атымтай Жомарттың өмірі әңгімеленеді, оның жомарт болу себептері баяндалады. 2-топтағы шығармалар — таза қиял-ғажайып ертегілері. Олардың сюжеті бір-бірімен үндес. Мұнда Атымтай Жомарт — асқан бай, таусылмас қазынаның иесі. Оның жомарт болуы осыдан. 3-топтағы шығармалар — тұрмыс-салт ертегілері. Бұларда Атымтай Жомарт — келген қонаққа берер асы жоқ, тақыр кедей. Сонда да жомарт болып бейнеленеді. Адамға деген қайырымдылық, сүйіспеншілік — оның ең басты қасиеті екені ашыла түседі. Жомарт сөзі парсы тілінен алынған, "жуван" - жас, жігіт, "мард" - адам деген мағынаны білдіреді. http://massaget.kz/okushyilarga/uy_tapsyirmasyi/22428/
Ж 1.Әңгіменің тақырыбы мен идеясын анықтайды; 2.Өз пікірін нақты, дәлелді жеткізеді; 3.Мәтіндегі үзінділерден көркем ой табады.
|
http://massaget.kz/okushyilarga/uy_tapsyirmasyi/22428/
http://www.balakai.kz/engimeler/385-atymtay-zhoma-t.html
|
||||||
|
Сабақтың соңы 5 минут |
Рефлексия.
|
слайд |
||||||
шағым қалдыра аласыз
етістік критерийі:













