Атымтай Жомарт Ыбырай Алтынсарин

Тақырып бойынша 31 материал табылды

Атымтай Жомарт Ыбырай Алтынсарин

Материал туралы қысқаша түсінік
Ыбырай Алтынсариннің Атымтай Жомарт әңгімесі
Материалдың қысқаша нұсқасы

Талғар ауданы Ақдала ауылы №44 жалпы білім беретін орта мектеп КММ

Қысқа мерзімді (сабақ) жоспар

Педагогтің аты-жөні

Раис Гульнур Бауржановна

Күні:

27.11.2024

Сыныбы: 5 «Б»

Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны:


Бөлім:

Тәрбиенің қайнар бұлағы

Сабақтың тақырыбы:

Атымтай жомарт

Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты:

5. 1. 2. 1 әдеби шығарманың тақырыбы мен идеясын анықтау;

Сабақтың мақсаты:

Әдеби шығарманың тақырыбы мен идеясын анықтай алады

Сабақ ке-зеңі /Уақыт

Педагогтің іс әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

Бағалау

Ресурс

Сабақтың басы









Өткен білімді еске түсіру

7 мин












Сабақтың ортасы

25 мин





















































Сабақтың соңы

10 мин









Рефлексия

3 мин



Бағалау.



Үйге тапсырма:


Ұйымдастыру кезеңі

Оқушылармен сәлемдесу, түгендеу.

Психологиялық жағымды ахуал туғызу.





Үй тапсырмасы

1.«Глоссарий» стратегиясымен «Қыпшақ Сейітқұл» мәтінінде кездесетін сөздерді таңдап, бұлардың бір-біріне қандай қатысы бар екенін айтқызамын.

2. «Қыпшақ Сейітқұл» әңгімесін оқу.



Қыпшақ Сейітқұл



Қабырға бойы


Отыз үй кедей


Ұрлық, барымта


Егін



1830


Түркіс-тан


Төрт жүз үй



Күн реті мен сабақ тақырыбын, мақсатын таныстыру.



а) «Атымтай жомарт» әңгімесін видеоматериялдан тыңдатамын.


Ә)Оқушыларды тірек сөздерді тапқызу арқылы топқа бөлу.

Жомарт, қанағат, еңбек


Топ атауларына қатысты мақал-мәтел, нақыл сөздер айтқызу.

1-тапсырма. «Түстердің көмегімен талдау» әдісі. Топтық жұмыс . Мәтінді бөлек қағазға шығарып тарамын. Мәтіннің астыңғы жағында сұрақтар жазылады.Сұрақтардың тұсында жақша ішінде түстер көрсетілген. Сұрақтың жауабын мәтіннен тапқан оқушы сол түспен жауапты бояйды.


Сұрақтар:

А) Атымтай жомарт не істейтін? (қызыл)

B) Атымтай жомарт кім болған? (жасыл)

C) Қандай іс-әрекеттен қорықты? (сары)

D) Өзіне нені ғибрат тұтты? (көк)

E) Елге үлгі болатын нәрсесі не? (қызғылт)


Топтар тапсырмаларды орындап болған соң дұрыс жауабымен салыстырамын.


2-тапсырма. «Пирамидалық талқылау» әдісі. Жұппен жұмыс.

Тақырыбы

Идеясы

Кейіпкер

Мәселенің қазіргі таңдағы көрінісі

Менің түйгенім



3-тапсырма. Шығармашылық тапсырма «Кейіпкермен сырласу» әдісі. Жеке жұмыс. Идеяның 40 % жазып беремін, 60 % оқушы жазады.

Армысың Атымтай жомарт! Саған хат жазу үшін қолыма қалам алған себебім, ...................................... еді. Бүгінде жомарт .............................................

.................................................... баршылық, алайда, ............................................. емес. Мен өзіңдей ......................................................... тұтамын және кейінгі ұрпақ ........................................................................... екен деп армандаймын.



4-тапсырма. «Жеміс ағашы» . Ағашқа жемісті ілу арқылы шығарма идеясын түйіндейді


«Киіз үй» әдісі арқылы кері байланыс жүргізу.

10 баллдық жүйе бойынша бағалау жүргізу.

3-тапсырма 76-бет.










Әр оқушы тақтада көрсетілген сөздерді таңдау арқылы өткен тақырыппен байланыстырып үй тапсырмасын айтады.

1 балл







Күн реті мен сабақ-тың тақырыбын жазады.















Дескриптор:

-кейіпкер іс-әрекетін көрсетеді;

-сұрақ жауабын белгілейді;

-тақырып мазмұнын ашады.

3 балл







Дескриптор:

-шығарма идеясын ашады;

-бүгінгі күнмен байланыстырады;

2 балл







Дескриптор:

-тірек сөздерді басшылыққа алады;

-кейіпкерге хат жазады.


2 балл








Дескриптор:

-шығарма идеясын ашады;

-өзіндік пікір түйіндейді.

2 балл












Дескриптор:

-кейіпкерді бүгінгі күнмен байланыстырып эссе жазады.

«Киіз үй» әдісі арқылы 1-10 балл аралығын-да бағалай-мын







«Керемет»,

«Тамаша», «Жарайсың» «Өте жақсы» сөздерімен ынталанды-рып отыру.




















Оқу-лық


Слайд,


Сөздер жазыл-ған экран.




https://youtu.be/8EduTjpugow?si=huZlEuj-ZUZCB_mV



1
























2

















3


















4















Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
07.04.2025
249
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі