Талғар ауданы Ақдала ауылы №44 жалпы білім беретін орта мектеп КММ
Қысқа мерзімді (сабақ) жоспар
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Атымтай Жомарт Ыбырай Алтынсарин
Атымтай Жомарт Ыбырай Алтынсарин
Талғар ауданы Ақдала ауылы №44 жалпы білім беретін орта мектеп КММ
Қысқа мерзімді (сабақ) жоспар
|
Педагогтің аты-жөні |
Раис Гульнур Бауржановна |
|||||||||||||||||
|
Күні: |
27.11.2024 |
|||||||||||||||||
|
Сыныбы: 5 «Б» |
Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны: |
|||||||||||||||||
|
Бөлім: |
Тәрбиенің қайнар бұлағы |
|||||||||||||||||
|
Сабақтың тақырыбы: |
Атымтай жомарт |
|||||||||||||||||
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты: |
5. 1. 2. 1 әдеби шығарманың тақырыбы мен идеясын анықтау; |
|||||||||||||||||
|
Сабақтың мақсаты: |
Әдеби шығарманың тақырыбы мен идеясын анықтай алады |
|||||||||||||||||
|
Сабақ ке-зеңі /Уақыт |
Педагогтің іс әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
Бағалау |
Ресурс |
||||||||||||||
|
Сабақтың басы Өткен білімді еске түсіру 7 мин Сабақтың ортасы 25 мин Сабақтың соңы 10 мин Рефлексия 3 мин Бағалау. Үйге тапсырма: |
Ұйымдастыру кезеңі Оқушылармен сәлемдесу, түгендеу. Психологиялық жағымды ахуал туғызу. Үй тапсырмасы 1.«Глоссарий» стратегиясымен «Қыпшақ Сейітқұл» мәтінінде кездесетін сөздерді таңдап, бұлардың бір-біріне қандай қатысы бар екенін айтқызамын. 2. «Қыпшақ Сейітқұл» әңгімесін оқу.
Күн реті мен сабақ тақырыбын, мақсатын таныстыру.
а) «Атымтай жомарт» әңгімесін видеоматериялдан тыңдатамын.
Ә)Оқушыларды тірек сөздерді тапқызу арқылы топқа бөлу. Жомарт, қанағат, еңбек
Топ атауларына қатысты мақал-мәтел, нақыл сөздер айтқызу. 1-тапсырма. «Түстердің көмегімен талдау» әдісі. Топтық жұмыс . Мәтінді бөлек қағазға шығарып тарамын. Мәтіннің астыңғы жағында сұрақтар жазылады.Сұрақтардың тұсында жақша ішінде түстер көрсетілген. Сұрақтың жауабын мәтіннен тапқан оқушы сол түспен жауапты бояйды.
А) Атымтай жомарт не істейтін? (қызыл) B) Атымтай жомарт кім болған? (жасыл) C) Қандай іс-әрекеттен қорықты? (сары) D) Өзіне нені ғибрат тұтты? (көк) E) Елге үлгі болатын нәрсесі не? (қызғылт)
Топтар тапсырмаларды орындап болған соң дұрыс жауабымен салыстырамын.
2-тапсырма. «Пирамидалық талқылау» әдісі. Жұппен жұмыс.
3-тапсырма. Шығармашылық тапсырма «Кейіпкермен сырласу» әдісі. Жеке жұмыс. Идеяның 40 % жазып беремін, 60 % оқушы жазады. Армысың Атымтай жомарт! Саған хат жазу үшін қолыма қалам алған себебім, ...................................... еді. Бүгінде жомарт ............................................. .................................................... баршылық, алайда, ............................................. емес. Мен өзіңдей ......................................................... тұтамын және кейінгі ұрпақ ........................................................................... екен деп армандаймын.
4-тапсырма. «Жеміс ағашы» . Ағашқа жемісті ілу арқылы шығарма идеясын түйіндейді
«Киіз үй» әдісі арқылы кері байланыс жүргізу.
10 баллдық жүйе бойынша бағалау жүргізу. 3-тапсырма 76-бет.
|
Әр оқушы тақтада көрсетілген сөздерді таңдау арқылы өткен тақырыппен байланыстырып үй тапсырмасын айтады. 1 балл
Күн реті мен сабақ-тың тақырыбын жазады.
-кейіпкер іс-әрекетін көрсетеді; -сұрақ жауабын белгілейді; -тақырып мазмұнын ашады. 3 балл
-шығарма идеясын ашады; -бүгінгі күнмен байланыстырады; 2 балл
Дескриптор: -тірек сөздерді басшылыққа алады; -кейіпкерге хат жазады.
2 балл
Дескриптор: -шығарма идеясын ашады; -өзіндік пікір түйіндейді. 2 балл
Дескриптор: -кейіпкерді бүгінгі күнмен байланыстырып эссе жазады. |
«Киіз үй» әдісі арқылы 1-10 балл аралығын-да бағалай-мын
«Керемет», «Тамаша», «Жарайсың» «Өте жақсы» сөздерімен ынталанды-рып отыру.
|
Оқу-лық
Слайд,
Сөздер жазыл-ған экран.
https://youtu.be/8EduTjpugow?si=huZlEuj-ZUZCB_mV
№1
№2
№3
№4 |
||||||||||||||
шағым қалдыра аласыз















