Автоматтың (пулеметтің) бөлшектері мен механизмдерінің құрылымы, арналуы.

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Автоматтың (пулеметтің) бөлшектері мен механизмдерінің құрылымы, арналуы.

Материал туралы қысқаша түсінік
мұғалімге әдістеме
Материалдың қысқаша нұсқасы


Сабақтың тақырыбы: Автоматтың (пулеметтің) бөлшектері мен механизмдерінің құрылымы, арналуы.




Мұғалімнің аты-жөні:

Күні:

СЫНЫП: 10


Қатысқан оқушылар саны:


Қатыспаған оқушылар саны:

Оқу мақсаттары

Оқушыларға автоматтың (пулеметтің) бөлшектері мен механизмдерінің құрылымын

және арналуы мақсатын түсіндіру.

Сабақ нәтижесі:


Оқушылардың барлығы мынаны орындай алады: автоматтың (пулеметтің) бөлшектері мен механизмдерінің құрылымын

және арналуы мақсатын түсінеді.

Оқушылардың көбісі мынаны орындай алады: автоматтың (пулеметтің) бөлшектері мен механизмдерінің құрылымын түсінеді.

Оқушылардың кейбіреуі мынаны орындай алады: автоматтың (пулеметтің) бөлшектері мен механизмдерінің құрылымын, арналуы мақсатын түсінеді.

Бағалау критерийі

-автоматтың (пулеметтің) бөлшектері мен механизмдерінің құрылымын біледі

-арналуы мақсатын түсінеді.

Ресурстар

Оқулық, суреттер, топқа бөлуге арналған қағаздар  және  әртүрлі  заттар, топтық тапсырмалар, кері байланыс, стикер.

Әдіс-тәсілдер

Сұрақ-жауап, «Кел, үйренейік!» «Конверттегі сұрақтар», «Ойлан, жұптас, бөліс».

Рефлексия.

Сабақтың жоспары

Жоспарланғануақыт

Сабақ барысы :

Бағалау түрлері

Басталуы

5 минут




5 минут




Ұйымдастыру кезеңі

Взвод командирі оқушыларды сапқа тұрғызады, оқытушыға рапорт береді, амандасу, түгендеу, оқушылардың сырт көрінісін тексеру.

Топқа бөлу.

Оқушылар қағаз түстеріне қарай топтарға бөлінеді.

Ширату жаттығулары: ТЖ

  • Автоматты (пулеметті) толық емес бөлшектеу не үшін жүргізіледі?

  • Автоматты (пулеметті) жинақтауды ретімен айтып беріңдер.

  • Автоматты жинақтаудың пулеметті жинақтауға қарағанда қандай ерекшелігі бар?







«Конверттегі сұрақтар»

Әр топқа сұрақ

Жаңа білім

10 минут







Білу және түсіну. ТЖ

Түсінік бер. І топ:

Ұңғы

Автоматтың ұңғылық тежеуіш-компенсаторы

Алдыңғы камера

Артқы камера

Пулеметтің жалын сөндіргіші Қарауыл негізі

Газ камерасы



ІІ топ:

Қосқыш - жалғастырғыш

Ұңғы қорабы

Ұңғы қорапшасының:

а) ішінде – ...

ә) артында ...

б) бүйірлі қабырғаларында – ...

в) астыңғы жағында – ...



ІІІ топ:

Көздеуіш құрылғы

Көздеуіш

Ұңғы қорабының қақпағы

Газ поршенімен қоса бекітпе жақтауы

Бекітпе

Бекітпе негізінде ...

Серіппелі лақтырғыш

Бұрама сұқпа





Мәтінмен жұмыс


Ортасы 10 минут







Қолдану. ЖЖ



А) Анықтаманы аяқта



Қайтармалы механизм ...

Бағыттаушы өзектің ...

Жылжымалы өзектің ...

Ұңғы бастырмасымен қоса газ түтігі ...

Газ түтігі ...

Ұңғы бастырмасы ...

Соққыш – ағытқыш механизм ..

Ұрыстық серіппесімен қоса шүріппе ...

Ұрыстық серіппе ...

Шүріппе ...

Ағытқыш ...

Ә) Ж ЖЖ ТЖ

Жекелей атыс дөңесі ...

Автоағытқыш ...

Ауыстырғыш ...

Құндақ ...

Оқжатар ...

Сүңгі – пышақ ...

Сап ...

Қын ...










«Ойлан, жұптас, бөліс»


Аяқталуы


5 минут

минут

в) Қорытынды бөлім – 10 минут.

Сұрақтар мен тапсырмалар:

  • Автоматтың (пулеметтің) механизмдері мен бөліктерінің құрылысын атаңдар.

  • Ұңғы не үшін арналған?

  • Ұңғы қақпақшасы не үшін арналған?

  • Көздеуіш құрылғы не үшін арналған?

  • Көздеуіш не үшін арналған?

  • Ұңғы қорабының қақпағы не үшін арналған?

  • Газ поршенімен қоса бекітпе жақтауы не үшін арналған?






Бағалау


5 минут












Кері байланыс

3 минут

Бағалау парақшасы Дұрыс жауапқа 5 балл.


Оқушының аты-жөні

Ширату жаттығу лары


Түсінік бер

«Ойлан, жұптас, бөліс»



Анықтама

ны аяқта

Балл






































Рефлексия парағы


Сабақтағы жетістіктерім

Оның себептері

Сабақтағы жетістіктерім

Оның себептері













Бағалау парақшасы














Қағаз қиындылары.

Қосымша ақпарат


Саралау – Сіз қосымша

көмек көрсетуді қалай

жоспарлайсыз? Сіз

қабілеті жоғары

оқушыларға тапсырманы

күрделендіруді қалай

жоспарлайсыз?

Бағалау - Оқушылардың

үйренгенін тексеруді

қалай жоспарлайсыз?

Пəнаралық байланыс

Қауіпсіздік жəне еңбекті

қорғау ережелері

АКТ-мен байланыс

Құндылықтардағы

байланыс

Рефлексия

Сабақ / оқу

мақсаттары

шынайы ма?

Бүгін оқушылар

не білді?

Сыныптағы ахуал

қандай болды?

Мен жоспарлаған

саралау шаралары

тиімді болды ма?

Мен берілген

уақыт ішінде

үлгердім бе? Мен

өз жоспарыма

қандай түзетулер

енгіздім жəне

неліктен?



Төменд егі бос ұяшыққа сабақ туралы өз пікіріңізді жазыңыз.

Сол ұяш ықтағы Сіздің сабағыңыздың тақырыбына сəйкес

келетін с ұрақтарға жауап беріңіз.

Қорытынды бағамдау

Қандай екі нəрсе табыст ы болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?

1:

2:

Қандай екі нəрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?

1:

2:

Са бақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды

Же тілдіруге көмектесетін не білдім?



Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
04.02.2019
1063
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі