жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Автоматтың (пулеметтің) бөлшектері мен механизмдерінің құрылымы, арналуы.
Автоматтың (пулеметтің) бөлшектері мен механизмдерінің құрылымы, арналуы.
|
Сабақтың тақырыбы: Автоматтың (пулеметтің) бөлшектері мен механизмдерінің құрылымы, арналуы. |
Мұғалімнің аты-жөні: Күні: |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
СЫНЫП: 10 |
Қатысқан оқушылар саны: |
Қатыспаған оқушылар саны: |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Оқу мақсаттары |
Оқушыларға автоматтың (пулеметтің) бөлшектері мен механизмдерінің құрылымын және арналуы мақсатын түсіндіру. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақ нәтижесі:
|
Оқушылардың барлығы мынаны орындай алады: автоматтың (пулеметтің) бөлшектері мен механизмдерінің құрылымын және арналуы мақсатын түсінеді. Оқушылардың көбісі мынаны орындай алады: автоматтың (пулеметтің) бөлшектері мен механизмдерінің құрылымын түсінеді. Оқушылардың кейбіреуі мынаны орындай алады: автоматтың (пулеметтің) бөлшектері мен механизмдерінің құрылымын, арналуы мақсатын түсінеді. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Бағалау критерийі |
-автоматтың (пулеметтің) бөлшектері мен механизмдерінің құрылымын біледі -арналуы мақсатын түсінеді. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Ресурстар |
Оқулық, суреттер, топқа бөлуге арналған қағаздар және әртүрлі заттар, топтық тапсырмалар, кері байланыс, стикер. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Әдіс-тәсілдер |
Сұрақ-жауап, «Кел, үйренейік!» «Конверттегі сұрақтар», «Ойлан, жұптас, бөліс». Рефлексия. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың жоспары |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Жоспарланғануақыт |
Сабақ барысы : |
Бағалау түрлері |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Басталуы 5 минут 5 минут |
Ұйымдастыру кезеңі Взвод командирі оқушыларды сапқа тұрғызады, оқытушыға рапорт береді, амандасу, түгендеу, оқушылардың сырт көрінісін тексеру. Топқа бөлу. Оқушылар қағаз түстеріне қарай топтарға бөлінеді. Ширату жаттығулары: ТЖ
|
«Конверттегі сұрақтар» Әр топқа сұрақ |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Жаңа білім 10 минут |
Білу және түсіну. ТЖ Түсінік бер. І топ: Ұңғы Автоматтың ұңғылық тежеуіш-компенсаторы Алдыңғы камера Артқы камера Пулеметтің жалын сөндіргіші Қарауыл негізі Газ камерасы ІІ топ: Қосқыш - жалғастырғыш Ұңғы қорабы Ұңғы қорапшасының: а) ішінде – ... ә) артында ... б) бүйірлі қабырғаларында – ... в) астыңғы жағында – ...
ІІІ топ: Көздеуіш құрылғы Көздеуіш Ұңғы қорабының қақпағы Газ поршенімен қоса бекітпе жақтауы Бекітпе Бекітпе негізінде ... Серіппелі лақтырғыш Бұрама сұқпа
|
Мәтінмен жұмыс |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Ортасы 10 минут |
Қолдану. ЖЖ
А) Анықтаманы аяқта
Қайтармалы механизм ... Бағыттаушы өзектің ... Жылжымалы өзектің ... Ұңғы бастырмасымен қоса газ түтігі ... Газ түтігі ... Ұңғы бастырмасы ... Соққыш – ағытқыш механизм .. Ұрыстық серіппесімен қоса шүріппе ... Ұрыстық серіппе ... Шүріппе ... Ағытқыш ... Ә) Ж ЖЖ ТЖ Жекелей атыс дөңесі ... Автоағытқыш ... Ауыстырғыш ... Құндақ ... Оқжатар ... Сүңгі – пышақ ... Сап ... Қын ... |
«Ойлан, жұптас, бөліс» |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Аяқталуы 5 минут минут |
в) Қорытынды бөлім – 10 минут. Сұрақтар мен тапсырмалар:
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Бағалау 5 минут Кері байланыс 3 минут |
Бағалау парақшасы Дұрыс жауапқа 5 балл.
Рефлексия парағы
|
Бағалау парақшасы Қағаз қиындылары. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Қосымша ақпарат |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Саралау – Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы күрделендіруді қалай жоспарлайсыз? |
Бағалау - Оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз? |
Пəнаралық байланыс Қауіпсіздік жəне еңбекті қорғау ережелері АКТ-мен байланыс Құндылықтардағы байланыс |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Рефлексия Сабақ / оқу мақсаттары шынайы ма? Бүгін оқушылар не білді? Сыныптағы ахуал қандай болды? Мен жоспарлаған саралау шаралары тиімді болды ма? Мен берілген уақыт ішінде үлгердім бе? Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім жəне неліктен? |
Төменд егі бос ұяшыққа сабақ туралы өз пікіріңізді жазыңыз. Сол ұяш ықтағы Сіздің сабағыңыздың тақырыбына сəйкес келетін с ұрақтарға жауап беріңіз. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Қорытынды бағамдау Қандай екі нəрсе табыст ы болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)? 1: 2: Қандай екі нəрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)? 1: 2: Са бақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды Же тілдіруге көмектесетін не білдім? |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
шағым қалдыра аласыз













