«Логика әлемі»
Таңдау пәні бойынша
Авторлық бағдарлама
Жалпы білім беретін мектептің 3 сынып оқушыларына арналған
Түйіндеме
Аты-жөні: Испулова Сауле Умирхановна
Туған жылы: 12.02.1969
Мекен-жайы: Абай облысы Үржар ауданы Жаңа-тілек а.
Азаматтылығы: ҚР азаматшасы
Білімі: арнаулы-орта
Бітірген оқу орны: Семей педагогикалық училище М.Әуезов атындағы,1988 жылы
Санаты:жоғары,педагог-зерттеуші
Еңбек өтілі: 29 жыл
Педагогикалық өтілі: 29 жыл
Атқаратын қызметі: «Тасарық нм»КММ-нің
бастауыш сынып мұғалімі
Түсінік хат
Үшінші сыныпта баланың абстрактілік ойлау деңгейі ой түйіндеуге өзінше танымдық тапсырмалар шешу кезіндегі логикалық ой қорытуға мүмкіндік береді. «Логика әлемі» үнемі жұмыс жүргізу,машықтық пен біліктілікті дамытуға көмектеседі.
Осы бағдарлама тек қажетті дайындық деңгейі жетістіктерін қамтамасыз етіп қана қоймайды,сонымен қатар логикалық математикалық дайындықты күшейтетін,терең әрі жан-жақты математикалық білімді игеруді,математикалық нысандармен жұмыстағы нақты тәжірибені,оқу қызметінің маңызды элементтерін дамытуға жол ашады.
Бағдарлама ұсынылған есептер мен жаттығулпр танымдық,тәрбиелік және дамыту мақсатын көздейді.
3-сыныпқа арналған «Логика әлемі» бағдарламасында көбейтудің тиімді тәсілдеріне арналған тапсырмалар,логикалық ой қорытуға арналған тапсырмалар,математикалық жұмбақтар,сиқырлы фигуралар және қызықты қоршаулар,геометриялықмазмұндағы және кеңістік туралы түсініктер дамытуға арналған тапсырмалар,комбинаторикалық және ықтималдықты анықтауға арналған тапсырмалар енгізілген
«Логика әлемі» бағдарламасының негізгі мақсаты:
Жеке тұлғаның таным белсенділігін арттыру, шығармашылық қабілеттері мен мүмкіндіктерін дамыту.
Коммуникативтік біліктілігі дамыған дара тұлға тәрбиелеу,рухани-адамгершілік құндылықтарын қалыптастыру.
Оқушылардың логикалық ойлау,қабылдау әрекеттерін жетілдіру.
Бағдарламаның міндеттері:
Проблемаларды шешу,ақпараттық,коммуникативтік құзіреттері дамыған тұлғаны қалыптастыру;
Әр түрлі логикалық тапсырмаларды шешу арқылы өзін-өзі ашуға,өзіндік дамыға және өздігінен дұрыс әрі жауапты шешімдер қабылдауға қабілетті болатын жеке тұлғаны қалыптастыру;
Оқушыларға бейіндік оқу шеңберіндегі пәндерді таңдауға білім алу әрекетінің ынталық деңгейін арттыру;
Оқушылардың зерттеу мәдениетін қалыптастыру бағытында математика элементтерін тиімді пайдалану;
Оқу әрекетінің формаларын даралау,оқушылардың өнімді және қайталама әрекетін ұштастыру және өз бетінше жұмыс істеу,оқытудың белсенді әдістерін қолдану арқылы сабақтың тиімділігін арттыру;
Күтілетін нәтиже: Өз ойын-пікірін жеткізе білетін сөздік қоры бай,логикалық ойлау қабілеті дамыған,жан-жақты,іскер қалыптасты.
ПӘНДІ МЕҢГЕРУ ДЕҢГЕЙІННІҢ ТАЛАПТАРЫ БІЛУІ ТИІС:
1. Көп таңбалы сандарды оқи, жаза, салыстыра білуі тиіс;
2. Логикалық ойлау қабілеті бар және шығармашылықпен жұмыс жасай білу;
3. Есептердің шығарылуын математика тілінде рәсімдей білу;
4. Өз ұсынысын негіздей білуі, өз ойларын дәл түсінікті және тиянақты жеткізе білуі тиіс,
5. Амалдардың орындалу тәртібін білуі тиіс
МЕҢГЕРУІ ТИІС:
1. Қарапайым және күрделі теңдеулердің шешу жолдарын меңгеруі тиіс;
2. Оқушы математикалық білім, білік, дағдыны меңгеруі;
3. Есепті теңдеу құру арқылы шығару жолдарын меңгеруі тиіс;
ТҮСІНДІРЕ АЛУЫ ТИІС:
1. Орындалған тапсырманы шешілу жолын;
2. Амалдарды ретімен орындалу тәртібін түсіндіру;
3. Есептің шығарылу жолдары
Логика әлемі сабағының жұмыс жасау моделі
1. «Ми гимнастикасы» ( 2 минут)
Мидың жақсы жұмыс істеп, көздің көруі үшін логикалық тапсырманың маңызы ерекше. Ғалымдардың дәлелдеуі бойынша, дене жатттығуының арқасында ойлау қабілетінің деңгейі, көңіл бөлуі жоғарылайды, тұрақталады, қарапайым интеллектуалды есептерді жылдам шешуге негіз қаланады. Адам көру мүшесіне неғұрлым көп көңіл бөлген сайын, соғұрлым көз ауруына шалдықпайды.
2. Психикалық механизмдердің жаттығуы шығармашылық қабілеттердің негізіне жатады: ес, назар, елестету, ойлау. (15 минут)
Бұл кезеңде жаттығу сабақтары жоғарыда аталған қабілеттерді шыңдап қана қоймай, сонымен қатар балалардың білімін тереңдетуге әсер етіп, танымдылық қызметінің әдістері мен тәсілдерін жаңартады.
3. Логикалық іздену, есептеу. (10 минут)
Бұл бөлімдегі математикалық тапсырмалар мен ана тілі пәндерінен ребус, сөзжұмбақ, тағы басқа тапсырмалар ретінде беріледі. Бұндай тапсырма түрлері ойлаудың жақсы дамуына, тапсырманың қиындығына қарамастан оңай шешім табуға үйретеді. Негізгі оқу бағдарламасын толық меңгере алмайтын оқушыларға тигізетін пайдасы көп. Өйткені, тапсырмалар баланың логикалық ізденуіне, шапшаңдықпен тез ойлауына көмектеседі.
4.Қызықты үзіліс.( 3-5 минут)
Динамикалық үзіліс баланың қимыл-қозғалысын дамытып қана қоймай, сонымен қатар бірнеше түрлі тапсырмаларды бір уақытта орындауына себеп болды.
5.Қалыптан тыс есептер.(10-15 минут)
Бұл есептердің мазмұнына тоқталып шығару баланың жалпы дамуында маңызды орын алады. Қалыптан тыс есептер оқушылардыңойлау қабілетін шыңдайды. Алғырлыққа баулумен бірге, есте сақтау мүмкіндігін жетілдіруге көмектеседі. Шытырман есептердің жауабын табу төзімділікті, табандылықты талап етеді. Өйткені, мұндай тапсрымалардың кілті оңай табыла салмай, біраз уақытты алатыны анық. Сондықтан қалыптан тыс есептердің құпия қырына, жұмбақ сырына терңірек үңіліп, шешуін табуға ұмтылудыру қаже
Үржар ауданының білім бөлімінің
«Тасарық негізгі мектебі»КММ-нің
бастауыш сынып мұғалімі С.У. Испулованың
авторлық бағдарламасына
Пікір
Бағдарлама жалпы білім беретін мектептің 3-сынып оқушыларына арналған.
Барлығы 34 сағат
«Логикалық математика» оқу курсы бағдарламасы жалпы орта білім берудің мемлекеттік жалпыға міндетті стандарт негізінде құралған.
«Логика әлемі» тақырыбында жазылған оқу бағдарламасының – ең бірінші математика элементтерін тиімді пайдалану, түрлі логикалық тапсырмаларын шешу,өзіндік дамуға және дұрыс шешім қабылдауға қабілетті болады және тұлғаны қалыптастыратын маңызды құрал. Оқу курсының бұл бағдарламасы қосымша материалдарды қарастыра отырып 3-сынып оқушыларының жас және психологиялық ерекшеліктеріне сай іріктеліп жасалған.
Логика әлемі
3-сынып
Аптасына 1 сағат, барлығы 34 сағат
|
№ |
Сабақтың тақырыбы |
Сағат саны |
Мерзімі |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
1-3 |
Балалардың даму деңгейін дамыту |
3 |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
4 |
Зейінді топтауды дамыту |
1 |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
5 |
Назар аударуды дамыту |
1 |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
6 |
Назар аударуды жетілдіру |
1 |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
7 |
Зейінділікті жетілдіру |
1 |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
8 |
Зейінділікті жаттықтыру |
1 |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
9 |
Есту арқылы есте сақтауды дамыту |
1 |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
10 |
Есту арқылы есте сақтау қабілетін жетілдіру |
1 |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
11 |
Есту арқылы есте сақтауды жаттықтыру |
1 |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
12 |
Көру арқылы есте сақтау қабілетін дамыту |
1 |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
13 |
Көру арқылы есте сақтау қабілетін жетілдіру |
1 |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
14 |
Көру арқылы есте сақтау қабілетін жаттықтыру |
1 |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
15 |
Логикалық ойлауды дамыту |
1 |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
16 |
Логикалық ойлауды жетілдіру |
1 |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
17 |
Логикалық ойлауды жаттықтыру |
1 |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
18-19 |
Логикалық ізденіс тапсырмалары |
2 |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
20 |
Заңдылықты іздеуге үйрету |
1 |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
21 |
Заңдылықты іздей білуге үйрету |
1 |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
22 |
Заңдылықты іздей білуге жаттықтыру |
1 |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
23 |
Қиялды жетілдіру |
1 |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
24 |
Ойша көз алдында елестету |
1 |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
25-26 |
Елестетуді жетілдіру |
2 |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
27-28 |
Кеңістікте қиялды дамыту |
2 |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
29 |
Кеңістікте қиялды жетілдіру |
1 |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
30 |
Кеңістікте заттардың орналасуын анықтау |
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
«Логика
әлемі»
Таңдау пәні
бойынша
Авторлық
бағдарлама
Жалпы білім беретін мектептің
3 сынып оқушыларына арналған Түйіндеме Аты-жөні: Испулова Сауле
Умирхановна Туған жылы:
12.02.1969 Мекен-жайы: Абай облысы Үржар
ауданы Жаңа-тілек а. Азаматтылығы: ҚР
азаматшасы Білімі:
арнаулы-орта Бітірген оқу орны: Семей
педагогикалық училище М.Әуезов атындағы,1988
жылы Санаты:жоғары,педагог-зерттеуші Еңбек өтілі: 29
жыл Педагогикалық өтілі: 29
жыл Атқаратын қызметі: «Тасарық
нм»КММ-нің бастауыш сынып
мұғалімі Түсінік
хат Үшінші сыныпта баланың
абстрактілік ойлау деңгейі ой түйіндеуге өзінше танымдық
тапсырмалар шешу кезіндегі логикалық ой қорытуға мүмкіндік береді.
«Логика әлемі» үнемі жұмыс жүргізу,машықтық пен біліктілікті
дамытуға көмектеседі. Осы бағдарлама тек қажетті
дайындық деңгейі жетістіктерін қамтамасыз етіп қана
қоймайды,сонымен қатар логикалық математикалық дайындықты
күшейтетін,терең әрі жан-жақты математикалық білімді
игеруді,математикалық нысандармен жұмыстағы нақты тәжірибені,оқу
қызметінің маңызды элементтерін дамытуға жол
ашады. Бағдарлама ұсынылған есептер
мен жаттығулпр танымдық,тәрбиелік және дамыту мақсатын
көздейді. 3-сыныпқа арналған «Логика
әлемі» бағдарламасында көбейтудің тиімді тәсілдеріне арналған
тапсырмалар,логикалық ой қорытуға арналған
тапсырмалар,математикалық жұмбақтар,сиқырлы фигуралар және қызықты
қоршаулар,геометриялықмазмұндағы және кеңістік туралы түсініктер
дамытуға арналған тапсырмалар,комбинаторикалық және ықтималдықты
анықтауға арналған тапсырмалар енгізілген «Логика әлемі»
бағдарламасының негізгі мақсаты: Жеке тұлғаның таным
белсенділігін арттыру, шығармашылық қабілеттері мен мүмкіндіктерін
дамыту. Коммуникативтік біліктілігі
дамыған дара тұлға тәрбиелеу,рухани-адамгершілік құндылықтарын
қалыптастыру. Оқушылардың логикалық
ойлау,қабылдау әрекеттерін жетілдіру. Бағдарламаның
міндеттері: Проблемаларды
шешу,ақпараттық,коммуникативтік құзіреттері дамыған тұлғаны
қалыптастыру; Әр түрлі логикалық
тапсырмаларды шешу арқылы өзін-өзі ашуға,өзіндік дамыға және
өздігінен дұрыс әрі жауапты шешімдер қабылдауға қабілетті болатын
жеке тұлғаны қалыптастыру; Оқушыларға бейіндік оқу
шеңберіндегі пәндерді таңдауға білім алу әрекетінің ынталық
деңгейін арттыру; Оқушылардың зерттеу мәдениетін
қалыптастыру бағытында математика элементтерін тиімді
пайдалану; Оқу әрекетінің формаларын
даралау,оқушылардың өнімді және қайталама әрекетін ұштастыру және
өз бетінше жұмыс істеу,оқытудың белсенді әдістерін қолдану арқылы
сабақтың тиімділігін арттыру; Күтілетін
нәтиже: Өз ойын-пікірін жеткізе
білетін сөздік қоры бай,логикалық ойлау қабілеті
дамыған,жан-жақты,іскер қалыптасты. ПӘНДІ МЕҢГЕРУ ДЕҢГЕЙІННІҢ
ТАЛАПТАРЫ БІЛУІ ТИІС: 1. Көп таңбалы сандарды оқи,
жаза, салыстыра білуі тиіс; 2. Логикалық ойлау қабілеті
бар және шығармашылықпен жұмыс жасай білу; 3. Есептердің шығарылуын
математика тілінде рәсімдей білу; 4. Өз ұсынысын негіздей білуі,
өз ойларын дәл түсінікті және тиянақты жеткізе білуі
тиіс, 5. Амалдардың орындалу
тәртібін білуі тиіс МЕҢГЕРУІ
ТИІС: 1. Қарапайым және күрделі
теңдеулердің шешу жолдарын меңгеруі тиіс; 2. Оқушы математикалық білім,
білік, дағдыны меңгеруі; 3. Есепті теңдеу құру арқылы
шығару жолдарын меңгеруі тиіс; ТҮСІНДІРЕ АЛУЫ
ТИІС: 1. Орындалған тапсырманы
шешілу жолын; 2. Амалдарды ретімен орындалу
тәртібін түсіндіру; 3. Есептің шығарылу
жолдары
Логика әлемі сабағының
жұмыс жасау моделі
1. «Ми гимнастикасы» ( 2
минут)
Мидың жақсы жұмыс істеп,
көздің көруі үшін логикалық тапсырманың маңызы ерекше. Ғалымдардың
дәлелдеуі бойынша, дене жатттығуының арқасында ойлау қабілетінің
деңгейі, көңіл бөлуі жоғарылайды, тұрақталады, қарапайым
интеллектуалды есептерді жылдам шешуге негіз қаланады. Адам көру
мүшесіне неғұрлым көп көңіл бөлген сайын, соғұрлым көз ауруына
шалдықпайды.
2. Психикалық
механизмдердің жаттығуы шығармашылық қабілеттердің негізіне жатады:
ес, назар, елестету, ойлау. (15 минут)
Бұл кезеңде жаттығу сабақтары
жоғарыда аталған қабілеттерді шыңдап қана қоймай, сонымен қатар
балалардың білімін тереңдетуге әсер етіп, танымдылық қызметінің
әдістері мен тәсілдерін жаңартады.
3. Логикалық іздену,
есептеу. (10 минут)
Бұл бөлімдегі математикалық
тапсырмалар мен ана тілі пәндерінен ребус, сөзжұмбақ, тағы басқа
тапсырмалар ретінде беріледі. Бұндай тапсырма түрлері ойлаудың
жақсы дамуына, тапсырманың қиындығына қарамастан оңай шешім табуға
үйретеді. Негізгі оқу бағдарламасын толық меңгере алмайтын
оқушыларға тигізетін пайдасы көп. Өйткені, тапсырмалар баланың
логикалық ізденуіне, шапшаңдықпен тез ойлауына
көмектеседі.
4.Қызықты үзіліс.( 3-5
минут)
Динамикалық үзіліс баланың
қимыл-қозғалысын дамытып қана қоймай, сонымен қатар бірнеше түрлі
тапсырмаларды бір уақытта орындауына себеп
болды.
5.Қалыптан тыс
есептер.(10-15 минут)
Бұл есептердің мазмұнына
тоқталып шығару баланың жалпы дамуында маңызды орын алады. Қалыптан
тыс есептер оқушылардыңойлау қабілетін шыңдайды. Алғырлыққа
баулумен бірге, есте сақтау мүмкіндігін жетілдіруге көмектеседі.
Шытырман есептердің жауабын табу төзімділікті, табандылықты талап
етеді. Өйткені, мұндай тапсрымалардың кілті оңай табыла салмай,
біраз уақытты алатыны анық. Сондықтан қалыптан тыс есептердің құпия
қырына, жұмбақ сырына терңірек үңіліп, шешуін табуға ұмтылудыру
қаже
Үржар ауданының білім
бөлімінің «Тасарық негізгі
мектебі»КММ-нің бастауыш сынып мұғалімі С.У.
Испулованың авторлық
бағдарламасына Пікір Бағдарлама жалпы білім беретін
мектептің 3-сынып оқушыларына арналған. Барлығы 34
сағат «Логикалық математика» оқу
курсы бағдарламасы жалпы орта білім берудің мемлекеттік жалпыға
міндетті стандарт негізінде құралған. «Логика әлемі» тақырыбында
жазылған оқу бағдарламасының – ең бірінші математика элементтерін
тиімді пайдалану, түрлі логикалық тапсырмаларын шешу,өзіндік дамуға
және дұрыс шешім қабылдауға қабілетті болады және тұлғаны
қалыптастыратын маңызды құрал. Оқу курсының бұл бағдарламасы
қосымша материалдарды қарастыра отырып 3-сынып оқушыларының жас
және психологиялық ерекшеліктеріне сай іріктеліп
жасалған.
Логика
әлемі
3-сынып Аптасына 1 сағат, барлығы
34 сағат №
Сабақтың
тақырыбы
Сағат
саны
Мерзімі
1-3
Балалардың даму
деңгейін дамыту
3
4
Зейінді топтауды
дамыту
1
5
Назар аударуды
дамыту
1
6
Назар аударуды
жетілдіру
1
7
Зейінділікті
жетілдіру
1
8
Зейінділікті
жаттықтыру
1
9
Есту арқылы есте
сақтауды дамыту
1
10
Есту арқылы есте
сақтау қабілетін жетілдіру
1
11
Есту арқылы есте
сақтауды жаттықтыру
1
12
Көру арқылы есте
сақтау қабілетін дамыту
1
13
Көру арқылы есте
сақтау қабілетін жетілдіру
1
14
Көру арқылы есте
сақтау қабілетін жаттықтыру
1
15
Логикалық ойлауды
дамыту
1
16
Логикалық ойлауды
жетілдіру
1
17
Логикалық ойлауды
жаттықтыру
1
18-19
Логикалық ізденіс
тапсырмалары
2
20
Заңдылықты іздеуге
үйрету
1
21
Заңдылықты іздей
білуге үйрету
1
22
Заңдылықты іздей
білуге жаттықтыру
1
23
Қиялды
жетілдіру
1
24
Ойша көз алдында
елестету
1
25-26
Елестетуді
жетілдіру
2
27-28
Кеңістікте қиялды
дамыту
2
29
Кеңістікте қиялды
жетілдіру
1
30
Кеңістікте заттардың
орналасуын анықтау
|













