Сабақтың басы
7 мин
|
1.Оқушылармен
амандасу.
2.Сыныпта жағымды ахуал
қалыптастыру.
3. Топқа бөлу: «Генератор»
әдісі арқылы оқушыларды екі топқа
бөлу
І-топ «Алғырлар»
тобы;
ІІ-топ «Тапқырлар»
тобы.
4.Үйге берілген
тапсырманы тексеру.
а) «Карусель» әдісі
арқылы үй жұмысын тексеру
б) «Мозайка» әдісі.
Мозайканы құрастыру арқылы сабақтың тақырыбын
айту.
|
Оқушылар мұғаліммен
амандасады.
Стикер таңдап алу арқылы екі
топқа бөлінеді.
Үй тапсырмасын
тексеру арқылы, гиперсілтеме батырмаларының қызметтін
сәйкестендіріп сызу
«Мозайка» әдісі. Мозайканы
құрастыру арқылы сабақтың тақырыбын айту. Балалар шыққан сөзді оқып
береді.
|
Топ
арасында бірін-бірі бағалау.
|
Информатика оқулығы,
6-сынып
Интерактивті
тақта
Презентация
|
Сабақтың
ортасы
8-15 мин
16-30 мин
31-40 мин
|
Жаңа
сабақ.
Жаңа сабақтың тақырыбы
мен мақсатын
таныстыру.
Тақырыптағы негізгі
ұғымдарды түсіндіру.
Тақырыпқа байланысты
бейнеролик көрсету.
Бейнероликті оқушармен
қысқаша талқылау.
1-тапсырма. Топтық
жұмыс «Постер
қорғау».
Оқушылар бейнероликтегі
және оқулықтағы ақпаратты пайдаланып постер жасайды және оны келесі
топқа түсіндіреді.
«Алғырлар» тобы –
«Плагиат дегеніміз не және оның
түрлері»
«Тапқырлар тобы» -
«Авторлық құқық және оның
түрлері».
2-тапсырма. Компьютерде орындайық «Презентация
жасау».
Оқушылар топпен «
Қазақстандағы музейлер» тақырыбында 3-4 слайдтан тұратын
презентация жасайды.
|
Оқушылар
бейнероликті мұқият қарап, өз ойларымен
бөліседі.
Дескриптор:
-
берілген
тақырып бойынша ақпарат
жинайды;
-
ақпаратты постерге
түсіреді;
-
өзге
топтарға тақырыпты
түсіндіреді.
Дескриптор:
-
«Қазақстандағы музейлер» тақырыбына ақпарат
жинақтайды;
-
3-4
беттен тұратын презентация
жасайды;
-
презентацияға анимация
енгізеді.
|
Т оптар
бір-бірін
Жарайсың
Ж
ақсы
О
рташа
деп фигуралар арқылы
бағалайды.
Оқушыларды мадақтау
сөздер арқылы бағалау.
|
Ватман, стикерлер,
маркерлер, суреттер
Компьютер,
оқулық
|
Сабақтың соңы
41-43 мин
44-45
мин
Үйге тапсырма
|
Сабақты
бекіту.
«Себебін анықтайық»
әдісі.
1.Не себепті
пайдаланылған әдебиеттерді, сілтемелерді көрсету
керек?
2. Не себепті
ақпараттарды тарату, көшіру заңсыз болып
табылады?
Кері
байланыс:
«Көңіл-күй»
әдісі
& 26 оқу, оқулықтың
137-бетіндегі үй тапсырмасын дәптерге
орындау.
|
Оқушылар қойылған
сұрақтар бойынша жауаптарын
айтады.
Оқушылар өздерінің
сабақтан қандай әсер алғандарын суретті бояп салу арқылы
жеткізеді
|
|
Оқулық
|