Материалдар / Ауа. Ауаның құрамы №6 зерт.-қ тәжірибе Балауыз шамның жануы

Ауа. Ауаның құрамы №6 зерт.-қ тәжірибе Балауыз шамның жануы

Материал туралы қысқаша түсінік
,
Авторы:
18 Наурыз 2025
34
0 рет жүктелген
Материал тегін
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады

Тексерілді

Қысқа мерзімді жоспар

Бөлім:

7.2В Ауа. Жану реакциясы

Педагогтің аты-жөні:

Толепова Ж.М

Күні:


Сыныбы: 7

Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы:

Ауа. Ауаның құрамы №6 зерт.-қ тәжірибе “Балауыз шамның жануы”

Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты

7.3.1.1-ауа құрамын білу;

7.3.1.2 -заттардың жану кезінде ауаның құрамына кіретін оттектің жұмсалатындығын білу

Сабақтың мақсаты:

Барлық оқушылар үшін:

Ауа құрамын біледі

Көпшілік оқушылар үшін:

Заттардың жануын зерттейді

Кейбір оқушылар үшін:

Атмосфера ауаның физикалық қасиетін түсінеді

Сабақтың барысы:

Сабақ кезеңі/

Уақыты

Педагогтің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

Қызығушылықты ояту


(Ұ). Ұйымдастыру кезеңі:

1.Оқушыларға психологиялық жағымды ахуал қалыптастыру

Үй тапсырмасын сұрау.

https://wordwall.net/ru/resource/64430620/атомның-құрамы-мен-құрылысы сәйкестендіру тапсырмасын береді

Мұғаліммен амандасады, оқу құралдарын дайындап жаңа сабаққа кіріседі.

Үй тапсырмасын https://wordwall.net/ru/resource/64430620/атомның-құрамы-мен-құрылысы платформасында сәйкестендіру тапсырмасына жауап береді

Мақсаты: Оқушылар бір-біріне тілек білдіреді, тыңдау дағдыларын дамытуға бағытталады, сондай-ақ барлық оқушылардың қатыстырылуы арқылы сабаққа белсенділігі артады.

Тиімділігі: Оқушылар бір-біріне тілек айту арқылы жақындасады, көңіл-күйін көтереді және бауырмалдығын оятады.

Саралау: Бұл жерде саралаудың «Жіктеу» тәсілі көрінеді. Оқушылардың оқуға деген қызығушылығын арттыру мақсатында мүмкіндігінше оларға таңдау еркіндігі беріледі.

Оқулық

Жұмыс дәптерлері

Қалам

https://wordwall.net/ru/resource/64430620/атомның-құрамы-мен-құрылысы

Жаңа сабаққа кіріспе


(Ұ) «Миға шабуыл» әдісі арқылы өткен тақырыппен жаңа сабақты байланыстыру мақсатында ой қозғау сұрақтарын ұжымдық талқылау. Оқушыларға жалпылама төмендегі сұрақтар және жаттығу түрлері беріледі.

1.Оттегі табиғатта қалай таралған?
2.Ауаның физикалық қасиеттері
3.Ауаның құрамы қандай?

Мақсаты: Жылдам әрі функционалды түрде сыни ойлануды дамыту.

Тиімділігі: оқушының танымдық дағдысы артады. Сонымен қатар оқушыға сабақтың өмірмен байланысын көрсетеді және сабақтың тақырыбы мен мақсатын анықтауға мүмкіндік береді.

Саралау: Бұл жерде саралаудың «Диалог және қолдау көрсету» тәсілі көрінеді. Дұрыс мағынада жауап беруге бағыттау мақсатында кейбір оқушыларға ашық сұрақтар, ал кейбір көмек қажет ететін оқушыларға жетелеуші сұрақтар қойылады.

Қалыптас-тырушы бағалау: Өз ойын дұрыс мағынада білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға «Жарайсың!» деген мадақтау сөзімен ынталандыру.

Сабақтың ортасы

Мағынаны ашу.


Оқулықтағы жаңа сабақтың мәтінін оқуға тапсырма береді

Оқулықты оқып танысып шығады. Тірек сөздермен танысып, өз дәптерлеріне жазып алады

Дескриптор: Жалпы - 3 балл

1.Ауаның құрамын біледі

Видеоролик

Жеке жұмыс

Тапсырмалар айдарындағы 1 тапсырманы орындатады, бақылайды, мысал, үлгі көрсетеді.




Сәйкестендіріп кесте түрінде дәптерге жазады.

Дескриптор: Жалпы - 3 балл

1.Кесте сызып оны толтырады

Презента-ция

9-сынып оқулығы.

Жұмыс дәптерлері.




Қосымша 1




2 Тапсырма

Қосымша 1

https://wordwall.net/ru/resource/34763296/ауаның-құрамы ұяшықтардағы сұрақтарға жауап береді

Дескриптор: Жалпы - 3 балл

1. заттардың жану кезінде ауаның құрамына кіретін оттектің жұмсалатындығын біледі

Презента-ция

9-сынып оқулығы.

Жұмыс дәптерлері.

Сабақтың соңы

Ой толғаныс.

Рефлексия


нені білдім, нені үйрендім

- нені толық түсінбедім

- немен жұмысты жалғастыру қажет

Мұғалім сабақты қорытындылау

Мақсаты: Оқушы алған білімін саралай білуге дағдыланады.

Саралау: Бұл кезеңде саралаудың «Қорытынды» тәсілі көрінеді.

Жеке жұмыс:

Оқушылар бір ауыз сөзбен сабақ туралы өз ойларын түсіндіріп береді. Бір ауыз сөздеріне сабақты бағалайтын келесі сөздерді айтуға болады ұнады, пайдалы, қажет, білдім, үйрендім, қызықтым, ұмтылдым, есте сақтадым, жасай аламын. т.б.

Мұғалім оқушылардың сабаққа қатысқан белсенілігіне қарай 1-10 баллдық жүйе бойынша әр оқушының өзіне тиісті баллын қойып бағалайды. СОнымен қатар, оқушыларды ынталандыру үшін

«Қошеметтеу» әдісі арқылы бағалайды.





Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі