Ауа. Ауаның құрамы. 6-зертханалық жұмыс. «Балауыздың жануы»

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Ауа. Ауаның құрамы. 6-зертханалық жұмыс. «Балауыздың жануы»

Материал туралы қысқаша түсінік
Қысқамерзімді жоспар № 9 Сабақтың тақырыбы: Ауа. Ауаның құрамы. 6-зертханалық жұмыс. «Балауыздың жануы» Бөлім: 7.2 А Атомдар. Молекулалар. Заттар Педагогтің аты-жөні: Күн: Сыныбы : 7 Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны: Тақырыбы: Ауа. Ауаның құрамы. 6-зертханалық жұмыс. «Балауыздың жануы» Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты 7.3.1.1-ауаның құрамы білу. 7.3.1.2-заттардың жануы кезінде ауаның құрамына кіретін оттектің жұмсалатындығын білу 7.3.1.3-атмосфералық ауаны ластанудан қорғаудың маңызын түсіну Сабақтың мақсаты: ауаның құрамы білу: заттардың жануы кезінде ауаның құрамына кіретін оттектің жұмсалатындығын білу : атмосфералық ауаны ластанудан қорғаудың маңызын түсіну: Құндылықтар  тәртіп, мақсатқа талпынушылық, өзін-өзі бақылау  байсалдылық, парасаттылық, заңға бағынушылық,  басқаларды құрметтеу,өзгенің пікірін құрметтеу  адалды
Материалдың қысқаша нұсқасы

Қысқамерзімді жоспар

9

Сабақтың тақырыбы: Ауа. Ауаның құрамы. 6-зертханалық жұмыс. «Балауыздың жануы»

Бөлім:

7.2 А Атомдар. Молекулалар. Заттар

Педагогтің аты-жөні:


Күн:

Сыныбы : 7

Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны:

Тақырыбы:

Ауа. Ауаның құрамы. 6-зертханалық жұмыс. «Балауыздың жануы»

Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты

7.3.1.1-ауаның құрамы білу.

7.3.1.2-заттардың жануы кезінде ауаның құрамына кіретін оттектің жұмсалатындығын білу

7.3.1.3-атмосфералық ауаны ластанудан қорғаудың маңызын түсіну

Сабақтың мақсаты:

ауаның құрамы білу:

заттардың жануы кезінде ауаның құрамына кіретін оттектің жұмсалатындығын білу :

атмосфералық ауаны ластанудан қорғаудың маңызын түсіну:

Құндылықтар

  • тәртіп, мақсатқа талпынушылық, өзін-өзі бақылау

  • байсалдылық, парасаттылық, заңға бағынушылық,

  • басқаларды құрметтеу,өзгенің пікірін құрметтеу

  • адалдық, объективтілік, риясыздық


Сабақ барысы

Мұғалімнің әрекеті


Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы




3 мин

І. Ұйымдастыру кезеңі:

«Комплимент айту» әдісі бойынша жағымды психологиялық ахуал орнатады





«Оттек, көмірқышқыл газы, азот» молекулаларының суреті бойынша топқа бірігуге нұсқау береді.

Оқушылар шеңберге тұрып «Комплимент айту» тәсілі арқылы сыныпта жағымды ахуал орнатады .



«Оттек, көмірқышқыл газы, азот» молекулаларының суреті бойынша топқа бірігеді

Кері байланыс:

Мадақтау арқылы бағаланады.

Түрлі түсті стикерлер

7 мин

ІІ Үй тапсырмасы

«Quizizz» платформасы арқылы сұрақ қояды, өткен тақырыптар бойынша білімдерін еске түсіреді.

Атом

https://quizizz.com/join?gc=97932441


Ауаның ластануы

https://smk.edu.kz/Attach/FileDownload/1aa3c6a3-cf52-41e4-abf0-5d6d2efe4fcb


« Кинометафора» тәсілі арқылы сұрақтар қою отырып жаңа сабақтың тақырыбын, мақсатын анықтайды.

Оқушылар «Quizizz» платформасы арқылы жауап береді., өткен тақырыптар бойынша білімдерін еске түсіреді.

« Кинометафора» тәсілі арқылы

сұрақтарға жауап бере отырып, жаңа сабақтың тақырыбын, мақсатын анықтайды

Кері байланыс:

Мадақтау арқылы бағаланады.

«Жарайсың!»

«Тамаша жауап»т .б

Экран

10 мин

ІV Жаңа сабақ

Мұғалім оқушыларға такырыпты бекіту тапсырмаларын береді.

1-топ « Ауаның құрамы»

2-топ «Атмосфераны қорғау шаралары

туралы ақпаратпен танысуды, топта талдап, түсіндіруді ұсынады

«Парафиннің жану» бейнероликті ұсыну

Оқушылар мұғалімнің түсіндіруін тыңдап , берілген нұсқау бойынша жұмыс жасайды.

Ақпаратпен танысады, топта талдап, қорғайды .

Бейнероликті көреді, талдайды.

Кері байланыс:

«Бутерброд» тәсілі арқылы бағалайды

А4 парағы


20мин

Сабақты бекіту тапсырмалары.

6-зертханалық жұмыс.

«Балауыздың жануы»

Керекті құрал-жабдықтар мен реактивтер:

Тұрғы,стақан,әк суы (әк суы), балауыз шам.

Жұмыстың орындалуы:

Тұрғыға аузы төмен қаратып орнатылған стақанның астына жанған балуызды орналастырамыз. Стақанның қабырғалары буланады. Жанып тұрған балауызды алдын ала әк суымен шайылған стақанның астына орналастырамыз.

Стақанның қабырғалары лайланған су тамшылары пайда болады





1-тапсырма Ауаның құрамын

көрсетіңдер









2-тапсырма

Суретте ауаның ластаушы көздері көрсетілген. Табиғи және жасанды ластануды анықтаңыз








(e) Ауаны ластаушы компоненттерді атаңыздар.

…………………………………………………………………………………


Нұсқаулық бойынша зертханалық жұмысты орындап, дәптерге жазады.








.









Ауаның құрамын кестеге толтырады;












Суретте ауаның ластаушы көздері көрсетілген. Табиғи және жасанды ластануды анықтайды.






Ауаны ластаушы компоненттерді атайды.


Дескриптор:

зертханалық тәжірибе жасап,құбылыстарды айқындап, өзгерісті байқайды;

зертханалық тәжірибе кезінде жану өнімдерін атайды;

Балауыз жанғанда көмір қышқыл газы түзілгенін түсінеді;

жасалған жұмыстың нәтижесін қортындылай біледі;


Дескриптор:

ауаның құрамын кестеге толтырады;

Жалпы балл-4







Дескриптор :

табиғи және жасанды ластануды анықтайды;

ауаны ластаушы компоненттерді атайды;

Жалпы балл-2

бөлшектің атын атайды;

Сабақтың соңы



4 мин

Кері байланыс

«Шығу билеті»

Маған сабақта қиын болды .........................

Маған сабақта жеңіл болды ........................

Маған әлі де көмек керек …........................


Кері байланыс

«Шығу билеті»

Маған сабақта қиын болды .........................

Маған сабақта жеңіл болды ........................

Маған әлі де көмек керек …........................



1 мин

Үй тапсырмасы § 8оку








Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
doc
24.11.2024
293
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі