САБАҚ:
Ауа-райы
болжамдары
|
Мектеп:№7 мектеп -
лицейі
|
Күні:
|
Мұғалімнің есімі:
Сәкенқызы
Динара
|
СЫНЫП: 7
|
Қатысқандар
саны:
|
Қатыспағандар:
0
|
Сабақ негізделген
оқу
мақсаты
(мақсаттары)
|
7.ӘТН1. Жалғаулар мен
шылаулардың ерекшелігін ескере отырып, үндестік заңына сәйкес
орфографиялық нормаға сай
жазу
|
Сабақ
мақсаттары
|
Барлық
оқушылар:
|
|
Оқушылардың басым
бөлігі:
|
|
Кейбір
оқушылар:
|
|
Бағалау критерийі
|
Жеке, жұптық, топтық
тапсырмаларды орындай алады.
Сабақ барысында тыңдаушының
назарын өзіне аудара алады.
|
Тілдік
құзіреттілік
|
Жалғаулар мен
шылаулардың ерекшелігі
|
Ресурстар
|
Оқулық, суреттер,
топқа бөлуге аралған кеспе қағаздар және әртүрлі
заттар, топтық тапсырмалар, кері байланыс,
стикер.
|
Әдіс-тәсілдер
|
Сұрақ-жауап,
әңгімелеу, түсіндіру, ойын, көрнекілік.
Рефлексия.
|
Пәнаралық
байланыс
|
Музыка, қазақ
тілі.
|
Алдыңғы
тақырып
|
Ауа-райына қатысты
қазақ халқының танымы
|
Жоспарланған
уақыт
|
Жоспарланған жаттығулар
(төменде
жоспарланған жаттығулармен
қатар,
ескертпелерді
жазыңыз)
|
Ресурстар
|
Басталуы 5
минут
|
Топқа
бөлу 2
минут
Себетпен конфет әкелу.
Оқушыларға себеттен конфет алуларын сұраймын. Конфеттің түрлеріне
қарай 3 топқа бөлініп
отырады.
Психологиялық ахуал
қалыптастыру:
3
минут
«Қызыл гүлім-ай»
би
|
1-топ «Сары
кәмпиттер»
2-топ «Көк
кәмпиттер»
3-топ «Қызыл
кәмпиттер»
|
Ортасы 20
минут
|
Білу және түсіну 10
минут
Оқулықтағы тапсырмаларды
орындау
Топтарға
тапсырма:
Қолдану 8 минут
«Интервью» әдісі
Оқушылар өз оайларын
стикерлерге жазып жабыстырады. Мұғалім әр жауапты оқытып
ұқсастықтарын, айырмашылықтарын тапқызып
көреді.
Түсіндіріп
көріңдер:
-
Қарға топтасып
қарқылдаса, ауа райы
бұзылады.
-
Көлбақа жағаға
шығып, сазға бауыр басса, жаңбыр жауады. Көлбақа қыста құрқылдаса,
қыс жайлы болады. Көлбақа жазда құрқылдаса, күн ыстығы
көтеріледі.
-
Түздің қоңыр аңы күзде бұлақ
сағаласа, қыста қар жұқа түседі. Түздің қоңыр аңы үйір құрып, сай
саланы паналаса, ауа райы бұзылады. Түздің қоңыр аңының бүйрек майы
бітеу болса, қыста қар қалың
түседі.
|
«Әлемді
шарлау» әдісі арқылы түсіндіріледі.
Топта президент қалады. Келген өзге топ мүшелеріне берілген білім
мазмұнын түсіндіреді.
«Интервью»
әдісі
|
Сергіту
сәті
2
минут
|
«Қыдырып
қайтайық!»
би
билеу
|
«Қыдырып қайтайық!»
биі
|
Аяқталуы 20
минут
|
Талдау 10 минут
Постер жасау
«Сен маған, мен саған
әдісі»
Дәптермен
жұмыс
Рефлексия 3
минут
Рефлексиялық
эссе
Оқушылар мына сұрақтарға жауап
бере отырып, сабақта туындаған ойларын
тізбектейді:
-
Алдымен біз былай
деп ойладық.....
-
Одан кейін біз мына
проблемаға тап
болдық.............
-
Проблеманы шешу
үшін......жасадық.
-
Бұдан
біз..................көрдік.
-
Демек, бұл мынаны
білдіреді.................
-
Сонымен
біз.................деген шешімге
келдік.
|
Үш топқа арналған ватман,
маркерлер, оқулық.
(Әр топ тапсырмаларын орындап
болған соң түсіндіреді, басқа топ мүшелері өз ұсыныстарын стикерге
жазып жұмыстың астыңғы жағына
жабыстырады.)
Рефлексиялық
эссе жазылған парақшалар таратамын.
Оқушылар өз топ мүшелерімен бірлесіп
жазады.
|
Қосымша
ақпарат
|
Саралау – Сіз
қосымша
көмек көрсетуді
қалай
жоспарлайсыз?
Сіз
қабілеті
жоғары
оқушыларға
тапсырманы
күрделендіруді
қалай
жоспарлайсыз?
|
Бағалау -
Оқушылардың
үйренгенін
тексеруді
қалай
жоспарлайсыз?
|
Пəнаралық
байланыс
Қауіпсіздік жəне
еңбекті
қорғау
ережелері
АКТ-мен
байланыс
Құндылықтардағы
байланыс
|
|
|
|
Рефлексия
Сабақ / оқу
мақсаттары
шынайы ма?
Бүгін оқушылар
не
білді?
Сыныптағы ахуал
қандай болды?
Мен жоспарлаған
саралау шаралары
тиімді болды ма?
Мен берілген
уақыт ішінде
үлгердім бе? Мен
өз
жоспарыма
қандай түзетулер
енгіздім жəне
неліктен?
|
Төмендегі бос ұяшыққа сабақ туралы өз
пікіріңізді жазыңыз.
Сол ұяшықтағы Сіздің сабағыңыздың тақырыбына
сəйкес
келетін сұрақтарға жауап
беріңіз.
|
|
Қорытынды
бағамдау
Қандай екі нəрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды
да ескеріңіз)?
1:
2:
Қандай екі нəрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды
да, оқуды да ескеріңіз)?
1:
2:
Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген
оқушылар туралы менің келесі
сабағымды
жетілдіруге көмектесетін не
білдім?
|