Ауа райы және метеорологиялық элементтер

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Ауа райы және метеорологиялық элементтер

Материал туралы қысқаша түсінік
Ауа райы және метеорологиялық элементтер тақырыбы география пәні ұстаздарына көмек ретінде керек болады деп ойлаймын. Мұғалімдер оқушыларға тапсырмалар орындатқанда көмектеседі. оқушылар күнделікті ауа райының қалай пайда болатынын, қалай өзгеріп тұратындығын, жауын-шашын, жел, температура, ауа қысымы қалай өзгеріп тұратындығын біледі. Сабақтар ауа райы туралы виде көрсетіп, бақылау жұмыстарын жасаса оқушыға түсінікті болады деп ойлаймын.
Материалдың қысқаша нұсқасы

Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы:

3. Физикалық география

3.2 Атмосфера

Мектеп: «Ақтерек орта мектеп мектепке дейінгі шағын орталығы және Жаманты бастауыш мектебімен» КММ


Күні: 14.11.2017

Мұғалімнің аты-жөні: Нуржанова Ж.С

Сынып: 7 Ә

Қатысқандар:

Қатыспағандар:

Сабақтың тақырыбы

Ауа райы және метеорологиялық элементтер

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сәйкес)

7.3.2.3 -«ауа райы» ұғымын түсіну

7.3.2.4 температура, қысым, жел, бұлттылық, жауын-шашын, ылғалдылық метеорологиялық элементтер мен құбылыстарын сипаттап, зерттеу маңыздылығын анықтау

Сабақтың мақсаты

Ауа райы ұғымын түсіну

Ауа райы элементтерін өлшейтін құралдарды біледі, қазақ халқының ауа райын болжауы туралы түсінік беру


Бағалау критерийі

  • Ауа райы ұғымын түсінеді,

  • Құбылыстарын атайды

  • Ауа райы элементтерін өлшейтін құралдарды анықтайды

  • Қазақ халқының ауа райын болжауы туралы біледі

Тілдік мақсаттар


Сабақ барысында географиялық терминдер мен ұғымдарды орынды пайдаланады.

Ауа-райы, атмосфералық қысым, температура, жел, жауын-шашын, ылғалдылық. ауа райы, метеорология

Оқылым, жазылым, тыңдалым

Ауа райы- прогноз пагода- weather forecast

Метеорология- метеорология-meteorology

Құндылықтарға баулу

Өзара қарым-қатынас жасау арқылы табиғатты қорғауға баулу

Пәнаралық байланыс

Экология, биология

Алдыңғы білім


Спирал қағидатына байланысты оқушылар осыған дейін ауа райын, ауа райының. элементтерін айта алады. 5-6 сыныптағы білімдері

Сабақ барысы

Сабақтың жоспарланған кезеңдері

Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері



Ресурстар

Сабақтың басы

10 минут

Оқушылармен сәлемдесу,сабаққа даярлықтарына назар аудару.

Психологиялық ахуал туғызу

Оқушыларды 1, 2, 3, 4 топқа бөлу


«Иә, Жоқ» ойыны арқылы бұрынғы білімдерін қайталау

  1. Атмосфера ауа қабаты –ИӘ

  2. Атмосфераның 78% оттегі болады - ЖОҚ

  3. Жер сілкінісі атмосферада болады - ЖОҚ

  4. Көктайғақ, мұздану, тұман қолайсыз атмосфералық құбылыстарға жата ма? ИӘ

  5. Топыраққа, суға, өсімдіктерге адамның әсері бар ма? ИӘ


3 минут

Ой қозғау «аудио тыңдату» арқылы сабақтың тақырыбын ашу.


Сабақтың мақсатын хабарлау

дыбыс

Сабақтың ортасы

15 минут


1 тапсырма Оқушылар жаңа білімге сай материалды қолдана отырып өз түсінгендерін постерге, кластерге түсіреді.

1 топ: Кластер Климаттың ерекшелігін айқындайтын

факторлар

2 топ: Постер Жергілікті желдер

3топ: Кластер Күн радиациясы

4топ: Постер Қазақ халқының ауа райын болжауы

Қ.Б «2 жұлдыз, 1 ұсыныс»

Бағалау критерий

Дескриптор

Тақырыптың ашылуы, мазмұндылығы

Климаттың ерекшелігін айқындайтын факторларды анықтайды;

Жергілікті желдер анықтайды;

Күн радиациясы туралы біледі;

Қазақ халқының ауа райын болжауы туралы біледі



Мәтін, оқулық, маркер

6 минут


2 тапсырма Жеке жұмыс

Суреттегі ауа райы элементтерін өлшейтін құралдардың аттарын жазыңыз, қолданылуын түсіндіріңіз, өлшем бірліктерін атаңыз

атаулары







қолданылуы





өлшем бірліктері





Қ.Б өзара бағалау

Бағалау критерийі

Дескриптор

Берілген кестені толтырады.




-құралдардың аттарын табады

- қолданылуын айтады

- өлшем бірліктерін жазады

Сабақтың соңы































3 тапсырма

Аталған сөйлемдердің ішінен артығын табады

1. Ауа райының элементтері топырақ, су, теңіз,мұхит, өсімдік болып табылады.

2. Барлық атмосфералық құбылыстар стратосфера (тропосфера) қабатында болады.

3. Ауа райына тән қасиет – тұрақтылық (ауытқушылық).

4. Ауа райы тек 1 жылда (тәулік ішінде )ғана өзгереді.

5. Ауа райы болжамы телефон арқылы көпшілікке хабарланады.

6. Ауа массаларының қасиеті ең алдымен белдеулік орнына (жер бедеріне)

Бағалау критерийі

Дескриптор

Сөйлемдердің ішінен артығын табады


Ауа райының элементтерін табылады.

2. Барлық атмосфералық құбылыстар тропосфера қабатында болатынын біледі..

3. Ауа райына тән қасиет – ауытқушылық екенін біледі.

4. Ауа райы тек тәулік ішінде ғана өзгеретіндігін біледі.


Кері байланыс

Үй тапсырма: Ауа-райы тақырыбын оқу.

Бақылау күнделігін жасау



Саралау – Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз басқаларға қарағанда қабілетті оқушыларға қандай тапсырмалар бересіз?

Бағалау – Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз?

Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау






























Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
11.01.2018
1539
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі