Ауа райы және метерелогиялық элементтер

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Ауа райы және метерелогиялық элементтер

Материал туралы қысқаша түсінік
Ауа -райы және метерелогиялық элементтер ашық сабақ жаңа әдіс-тәсілдерімен Интер белсенді ойындары бар
Материалдың қысқаша нұсқасы



Бекітемін:

Бөлім:

Физикалық география

Педагогтің аты-жөні:

Кулмаханова Шынара Нуруллаевна

Күні:

13.11.2024 ж

Сыныбы: 7

Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы:

Ауа райы және метеорологиялық элементтер

Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты

7.3.2.3 -«ауа райы» ұғымын түсіндіреді

7.3.2.4 температура, қысым, жел, бұлттылық, жауын-шашын, ылғалдылық метеорологиялық элементтер мен құбылыстарын сипаттап, зерттеу маңыздылығын анықтайды

Сабақтың мақсаты:

Ауа райы ұғымын түсіндіреді

Метеорологиялық элементтер мен құбылыстарды ажыратып, сипаттайды.

Ауа райын болжау мен зерттеу маңыздылығын дәлелдейді.

Сабақтың барысы:

Сабақ кезеңі/Уақыты

Педагогтің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

Қызығушылықты ояту.

5 мин.

Ұйымдастыру кезеңі.

Оқушылармен амандасып, түгендеу, ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру, сынып тазалығы мен қауіпсіздік ережесіне мән беру. Оқушыларды екі топқа біріктіру;

  1. топ Термометр

  2. Топ Барометр

Үй тапсырмасы:

«Галактика» әдісі

Берілген ауа қабаттары арқылы атмосфера қабаттарының атауы мен элементтерін сәйкестендіріңіз.




Берілген қағаз қиындалары арқылы атмосфера қабаттарының атауы мен анықтамасын сәйкестендіріп, топта талқылайды.


Ауызша мадақтау

Дескриптор:

-атмосфера қабаттарының

атауы мен анықтамасын сәйкестендіреді.




Карта, атлас, таратпа қағаздар









Жаңа сабаққа кіріспе

10 мин



































Сабақтың ортасы

Мағынаны ашу.

10 мин.

















5 мин








Жеке жұмыс

5 мин


















Ой қозғау.

Оқушыларға түрткі сұрақтар қойылады.

  1. Ауа райы деген не?

  2. Бүгін ауа райы қандай?

  3. Ауа райы туралы мәліметті қайдан аламыз?

  4. Ауа райын білу не үшін қажет?

  5. Қазақ халқы ежелде ауа райын қалай болжаған?


Мұғалім сөзі:

Сабақтың тақырыбы:

Ауа райы және метеорологиялық элементтер

Бүгінгі сабағымызда қандай жаңа сөздер мен ұғымдарды білетін боламыз, экранға қарап, бірге қайталайық .

Бүгінгі сабағымыздан ауа райы ұғымын білеміз,

метеорологиялық элементтер мен құбылыстарды ажыратамыз,

ауа райын болжау мен зерттеу маңыздылығын анықтаймыз деп мақсат қоямыз.















Суретке қарай отырып,ауа-райы элементтері және ауа-райы құбылыста

рының мағынасын ажыратып талқылайды. Ауа – райы элементтерін сәйкестендіріп жапсырады.

Мұғалім сөзі:

Тәулік ішінде ең жоғары және ең төмен температура арасындағы айырманы ауа температурасының тәуліктік тербеліс амплитудасы деп атайды. Оқушыларға ауа температурасының амплетудасын есептеуді тапсырады.

Мұғалім сөзі:

Атмосфералық қысым ұғымын терең түсіндіреді. Қысымға байланысты терминдер мен ұғымдарды айтады. Желдің пайда болуын түсіндіреді. Не себепті жел әр келкі таралатындығын айтады. Оқушыларға жел өрнегін сызуды тапсырады.


Белсенді оқыту әдісі тапсырмалары:

Топтық сайыс:

Садақ ату” ойыны

Ережесі:

1.Сұрақ толық оқылып болғанша тәртіп сақтау.

2. Жауап беру үшін сигнал белгісін көтеру.

3.Әр дұрыс жауап үшін 0,5 балл беріледі, ойын соңында 4 балл жиналу қажет.

Белсенді оқыту әдісі тапсырмалары:

«Educaplay» әдісі арқылы топғы көшбасшы оқушылармен жұмыс жүргізіледі. https://www.educaplay.com/learning-resources/21176428-learning_resource.html



4. Дұрыс жауап үшін алынған балл барлық топ мүшелеріне қойылады.

Мұғалім сөзі:

Оқушылар, командалық сайыста алған білімдеріңді бекіту үшін «Тарсия» дісімен тапсырма орындаймыз.

Топтық жұмыс:

Тарсия” әдісі

Атмосфералық ұғымдар мен құралдарды анықтаңыздар.

Түрткі сұрақтар қою арқылы оқушыларды бағдарлап отырады.




Оқушылар сұрақтарға жауап береді.

Өз ойларын айтады.










Оқушылар қағаз қиындыларын пайдаланып, тақтаға ауа райының ассоцациясын құрастырады. Дәптерге жазады.



Ауа райының метерологиялық элементтері мен құбылыстарын дәптерге жазады.










Оқушылар өз пікірлерін айта отырып ,керекті деректерді жұмыс дәптерлеріне түсіріп отырады.









Қағаз қиындыларындағы

атмосфералық ұғымдар мен құралдарды дұрыс жауабымен сәйкестендіреді.









Ауа райын зерттеудің маңыздылығына фактілер келтіре отырып, өз ойын айтады, дәлелдейді.



Өз ойын дұрыс мағынада білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға «Жарайсың!» деген мадақтау сөзімен ынталандыру


























Дескриптор:

-атмосфералық ұғымдар мен құралдардың дұрыс жауабын анықтайды.







Дескриптор:

-атмосфералық ұғымдар мен құралдарды дұрыс жауабымен сәйкестендіреді.


Дұрыс жауап үшін 3 балл




Дескриптор:

-ауа райын алдын-ала зерттеудің маңызына дәлелдер жазады.

Әр дұрыс жауапқа 1 балл, жалпы 3 балл.






Бейне көрініс









Қағаз қиындылары

Суреттер











Интербелсенді тақта









Қағаз қиындылары

5 мин

Кері байланыс. «Бір қадам алға» әдісі.

Мұғалім тақта алдында тұрып оқушыларға сұрақ қояды. Дұрыс жауап берілсе бір қадам алға жылжиды, бұрыс жауапқа бір қадам кері аттайды.

  1. Ауа қысымын өлшейтін құрал?

  2. Ауаның температурасын өлшйтін құрал?

  3. Ауаның ылғалдығын өлшйтін құрал?

  4. Ауаның жер бетіне түсіретін салмағы?

  5. Ауаның құрамындағы су буының мөлшері?

Ауа райы – тропосфераның белгілі бір жердегі қысқа мерзімді жай-күйі. Ауа райының әртүрлі болатынын білдіңіздер. Ауа райының әртүрлі болуына метерологиялық элементтер мен құбылыстар әсер етеді.

Тақтадағы сызба суреттерге назар аударайық


Оқушылар сұрақтарға жауап береді.

















дұрыс жауап беріп, белсенділік танытқан оқушыға «Жарайсың!» деген мадақтау сөзімен ынталандыру.












Сабақтың соңы

Рефлексия

5 мин.

Уйге тапсырма беру


Рефлексия

Ауаның көлденең бағыттағы қозғалысы? Оқушылар, ауа райы күнде өзгеріп отырады. Бір күн бұлтты, бір күн ашық, енді берілген қағаз қиындылары арқылы кері байланыс жасайды. Тақтаға ауа - райының ассоцациясын құрастырады..

Shape4 Shape3 Shape2 Shape1 Shape5







Үйге тапсырма:

Қазақ халқының ауа райын болжау әдістері.

(Эссе жазу)


Оқушылар бүгінгі сабаққа рефлексия жасайды.

Ауызша мадақтау, бағалау парағындағы оқушылардың жинаған балл көрсеткіштерін хабарлау.

Интербелсенді тақта















Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
14.11.2024
183
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі