|
Сабақ: 2– сабақ |
Сабақ өтілетін уақыт 09.10.2018 жыл |
Барлық оқушылар: 23 Қатысқаны: 22 |
|||
|
Пәні: дүниетану 4- сынып |
|||||
|
Сілтеме |
Күнтізбелік жоспар. Қысқа мерзімді жоспар. Оқулық Алматы «Атамұра» 2015 жыл |
||||
|
Сабақтың тақырыбы |
Ауаны ластаушы заттар. Ауаны қорғау |
||||
|
Жалпы мақсаттар |
Ауаны ластаушы заттардың қайдан пайда болатындығы, ластанған ауаның тіршілікке келтіретін зияны, ауаны тазартуды қалай жүзеге асыруға болатыны туралы түсінік беретін мәтінді диалогқа түсу арқылы талдай білуге үйрету. |
||||
|
Түйінді идеялар |
Ауаның ластану көздері және ластануды болдырмау туралы бастапқа көзқарас қалыптастыру. |
||||
|
Оқыту нәтижелері |
Оқушылар ауаны ластаушы заттар және ауаны қорғау туралы білімдерін оқулықтан тыс мәліметтермен кеңейтеді, алдыңғы сабақтарда ауа жайында алған білімдерін қолданады. Мәтін тақырыбын ашуға бағытталған шығармашылық тапсырмаларды жекелей, топта орындауға қатысады. |
||||
|
Көрнекіліктер |
Ауа құрамындағы газдардың анықтамасы жазылған қима қағаздар, көк гель шары, постерлерге арналған суреттер, қосымша суреттер, топ атаулары жазылған қима қағаздар. |
||||
|
Дерексөздер |
iMektep, BILIM Land сайттарының материалдары. (тест, бейнефильм), мультимедиялық проектор, оқулық, дүниетануды оқыту әдістемесі. |
||||
|
Сабақ барысы |
Уақы-ты |
Әдіс - тәсілдер |
Мұғалімнің іс – әрекеті |
Оқушының іс – әрекеті |
|
|
І. Қызығушылықты ояту
топтарға бөлу ІІ. Үй тапсырмасын тексеру ІІ.Мағынаны тану ІІІ.Ой-толғаныс Сергіту сәті Рефлексия Үйге тапсырма |
5мин 5 мин 7 мин 18 мин 2 мин 2 мин 1 мин |
топтық жұмыс, фармативті бағалау «Тест» ойыны Жұптық жұмыс, фармативтік бағалау. Қол соғу арқылы бір – бірін бағалайды. Миға шабуыл Диалогтік оқыту (мұғалім, оқушы) топтық жұмыс фармативтік бағалау Миға шабуыл Диалогтік оқыту. (мұғалім – оқушы) |
Сабағымызды бастаймыз. Әр топта ілінген шарларды көргенде ойларыңа не келеді? -Балалар, біздің ғаламшарымыз қалай аталады? -Жердің дәл үлгісі неге ұқсайды? -Дұрыс айтасыңдар, балалар. Жер шар тәріздес дене десек, «Шаттық шеңберінде» тұрған көк шар біздің ғаламшарымыз. Кім айтады, біздің ғаламшарды қоршап, қабатын түзетін не? -Ауаның анықтамасын кім айтады? Біздің шарымыздың бетіне қима қағаздар жапсырылған. Ол қағаздарда ауаның құрамына кіретін газдардың анықтамасы жасырылған. Ауадағы қай газ екендігін өздерің анықтау арқылы 4 топқа бөлінетін боламыз. Бір – бірімізге топ атаулары бойынша бір сұрақтан қойып жіберейік.
-Үйге қандай тапсырма берілді? -Ауа райы дегеніміз не? Жақсы. Үй тапсырмасын қаншалықты ауаның түсінгендеріңді тест арқылы анықтағым келіп тұр. Ол үшін әр топқа iMektep сайтының бағдарламасы әзірлеген тест тест ойынын ойнаймыз. Әр топқа 2 сұрақтан қойылады. Жеңімпаз немесе топтарға соңғы сұрақ қойылады. Іске сәт! Балалар, қазір назарларыңа бейнефильм ұсынамын. Бейнефильмге топта ақылдаса отырып, ат қоямыз және неше ой қамтылғанын анықтайтын боламыз. Дайынбыз ба? -Ендеше, балалар, біздің жаңа сабағымыздың тақырыбы: «Ауаны ластаушы заттар. Ауаны қорғау». -Ауаны ластануы әр түрлі газдардың, қатты және сұйық затардың немесе табиғи булар мен қалдықтардың ұсақ түйіршіктерінің ауаға қосылуы. -Мәтінді талдадық. Енді мәтіндік бөліктерге сәйкес тапсырмаларды орындайық. 1-топ: Ауаның табиғи жолмен ластануы. 2-топ: Адам іс – әрекетінен ауаның ластануы. 3-топ: Ауаның ластануының тірі ағзаларға әсері қандай? 4-топ: Ауаны қорғау шарлары. -Дайын болсақ, жұмыстарды қорғауға кірсісейік. 4-топ жұмыстарын қорғауды аяқтады. Жұмыстарды бағалау көрсеткіштері бойынша бағалайық. -Ең үздік жұмысты «Бес бармақ» әдісі арқылы бағалайық. Ауаның ластануы, ауаны қорғау бойынша мәліметтерді ары қарай өздерің талдап түсінісіңдер. Ол үшін мәліметтердің бөліктерін оқып, топта талдайсыңдар. Түсінгендеріңді айтып бересіңдер. Жұмсалған оттегінің орнын нелер толтырып отырады? -Дұрыс айтасыңдар. Ендеше сынып ауасын оттегімен байыту үшін бір өсімдіктің суретін алдарыңда жатқан қағазды бастарыңа қойып салып шығайық. Салған суреттеріңді бір – бірлеріңе сыйлаңдар. Ғаламшарымыздың табиғатын қорғау – адамзатқа аманат. Олай болса бүгінгі сабақта ауаны қорғауға қандай дәрежеде атсалысқандарыңды білім келеді. Алдарыңды 3 түрлі фигуралар жатыр. Ауа қалай ластанады? Бақылау күнделігіндегі суреттер бойынша әңгіме құрастырып келіңдер. |
Оқушылар өз ойларымен бөліседі. Жер – біздің ғаламшарымыз. Жердің космостан қарағандағы дәл үлгісі шарға ұқсайды. Ауа жер шарын тегіс қоршап, қабат түзеді. Ауа- жер атмосферасын құрайтын табиғи газдардың қоспасы. Оқушылар шардың бетіне жапсырылған қима қағаздарға жазылған ауа құрамындағы газдардың анықтамасы бойынша топтарға бөлінеді. -Балалар сұрақтар қояды, жауап береді. -Ауа райын болжау тақырыбын түсініп оқу. Ауа райы дегеніміз – белгілі бір жердегі тәулік ішінде болатын жай күйі. Оқушылар топта ақылдасады, 2 сұраққа жауап береді. Соңғы сұраққа жеңімпаз немесе тең түскен топ жауап береді. Оқушылар «Ауаның ластану себептері» бейнефильм көреді, топта ақылдасып ат қояды, 2 ойдың қамтылғандарын айтады. Мысалы: ауаны ластаушы заттар, ауаны қорғау. Оқушылар топтарға берілген тапсырмаларды бірге орындайды. Топтар жұмыстарын қорғайды, түсіндіреді, талдайды. Бір оқушы бағалау көрсеткішін оқиды. Топтар бір-бірден тақтада ілулі тұрған постерлерді қорғайды. Оқушылар өз ойларын айтады. Мағыналық бөліктерге бөлінген мәтіндерді оқиды, топта талдайды. Түсінгендері бойынша әңгімелейді. -Өсімдіктер қоректенгенде ауадан көмірқышқыл газын сіңіріп, оттегін бөліп шығарады. Оқушылар бастарына қағазды қойып, кез –келген өсімдіктің суретін салады, бір- біріне суреттерін сыйлайды. Фигуралар Смайликтер арқылы өздік бағалауға қатысады, шарға фигураларды жапсырады.
Оқушылар күнделіктеріне үй тапсырмасын жазып алады. |
|
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
"Ауан ластаушы заттар. Ауаны қорғау" Дүниетану. 4 сынып
"Ауан ластаушы заттар. Ауаны қорғау" Дүниетану. 4 сынып
|
Сабақ: 2– сабақ |
Сабақ өтілетін уақыт 09.10.2018 жыл |
Барлық оқушылар: 23 Қатысқаны: 22 |
|||
|
Пәні: дүниетану 4- сынып |
|||||
|
Сілтеме |
Күнтізбелік жоспар. Қысқа мерзімді жоспар. Оқулық Алматы «Атамұра» 2015 жыл |
||||
|
Сабақтың тақырыбы |
Ауаны ластаушы заттар. Ауаны қорғау |
||||
|
Жалпы мақсаттар |
Ауаны ластаушы заттардың қайдан пайда болатындығы, ластанған ауаның тіршілікке келтіретін зияны, ауаны тазартуды қалай жүзеге асыруға болатыны туралы түсінік беретін мәтінді диалогқа түсу арқылы талдай білуге үйрету. |
||||
|
Түйінді идеялар |
Ауаның ластану көздері және ластануды болдырмау туралы бастапқа көзқарас қалыптастыру. |
||||
|
Оқыту нәтижелері |
Оқушылар ауаны ластаушы заттар және ауаны қорғау туралы білімдерін оқулықтан тыс мәліметтермен кеңейтеді, алдыңғы сабақтарда ауа жайында алған білімдерін қолданады. Мәтін тақырыбын ашуға бағытталған шығармашылық тапсырмаларды жекелей, топта орындауға қатысады. |
||||
|
Көрнекіліктер |
Ауа құрамындағы газдардың анықтамасы жазылған қима қағаздар, көк гель шары, постерлерге арналған суреттер, қосымша суреттер, топ атаулары жазылған қима қағаздар. |
||||
|
Дерексөздер |
iMektep, BILIM Land сайттарының материалдары. (тест, бейнефильм), мультимедиялық проектор, оқулық, дүниетануды оқыту әдістемесі. |
||||
|
Сабақ барысы |
Уақы-ты |
Әдіс - тәсілдер |
Мұғалімнің іс – әрекеті |
Оқушының іс – әрекеті |
|
|
І. Қызығушылықты ояту
топтарға бөлу ІІ. Үй тапсырмасын тексеру ІІ.Мағынаны тану ІІІ.Ой-толғаныс Сергіту сәті Рефлексия Үйге тапсырма |
5мин 5 мин 7 мин 18 мин 2 мин 2 мин 1 мин |
топтық жұмыс, фармативті бағалау «Тест» ойыны Жұптық жұмыс, фармативтік бағалау. Қол соғу арқылы бір – бірін бағалайды. Миға шабуыл Диалогтік оқыту (мұғалім, оқушы) топтық жұмыс фармативтік бағалау Миға шабуыл Диалогтік оқыту. (мұғалім – оқушы) |
Сабағымызды бастаймыз. Әр топта ілінген шарларды көргенде ойларыңа не келеді? -Балалар, біздің ғаламшарымыз қалай аталады? -Жердің дәл үлгісі неге ұқсайды? -Дұрыс айтасыңдар, балалар. Жер шар тәріздес дене десек, «Шаттық шеңберінде» тұрған көк шар біздің ғаламшарымыз. Кім айтады, біздің ғаламшарды қоршап, қабатын түзетін не? -Ауаның анықтамасын кім айтады? Біздің шарымыздың бетіне қима қағаздар жапсырылған. Ол қағаздарда ауаның құрамына кіретін газдардың анықтамасы жасырылған. Ауадағы қай газ екендігін өздерің анықтау арқылы 4 топқа бөлінетін боламыз. Бір – бірімізге топ атаулары бойынша бір сұрақтан қойып жіберейік.
-Үйге қандай тапсырма берілді? -Ауа райы дегеніміз не? Жақсы. Үй тапсырмасын қаншалықты ауаның түсінгендеріңді тест арқылы анықтағым келіп тұр. Ол үшін әр топқа iMektep сайтының бағдарламасы әзірлеген тест тест ойынын ойнаймыз. Әр топқа 2 сұрақтан қойылады. Жеңімпаз немесе топтарға соңғы сұрақ қойылады. Іске сәт! Балалар, қазір назарларыңа бейнефильм ұсынамын. Бейнефильмге топта ақылдаса отырып, ат қоямыз және неше ой қамтылғанын анықтайтын боламыз. Дайынбыз ба? -Ендеше, балалар, біздің жаңа сабағымыздың тақырыбы: «Ауаны ластаушы заттар. Ауаны қорғау». -Ауаны ластануы әр түрлі газдардың, қатты және сұйық затардың немесе табиғи булар мен қалдықтардың ұсақ түйіршіктерінің ауаға қосылуы. -Мәтінді талдадық. Енді мәтіндік бөліктерге сәйкес тапсырмаларды орындайық. 1-топ: Ауаның табиғи жолмен ластануы. 2-топ: Адам іс – әрекетінен ауаның ластануы. 3-топ: Ауаның ластануының тірі ағзаларға әсері қандай? 4-топ: Ауаны қорғау шарлары. -Дайын болсақ, жұмыстарды қорғауға кірсісейік. 4-топ жұмыстарын қорғауды аяқтады. Жұмыстарды бағалау көрсеткіштері бойынша бағалайық. -Ең үздік жұмысты «Бес бармақ» әдісі арқылы бағалайық. Ауаның ластануы, ауаны қорғау бойынша мәліметтерді ары қарай өздерің талдап түсінісіңдер. Ол үшін мәліметтердің бөліктерін оқып, топта талдайсыңдар. Түсінгендеріңді айтып бересіңдер. Жұмсалған оттегінің орнын нелер толтырып отырады? -Дұрыс айтасыңдар. Ендеше сынып ауасын оттегімен байыту үшін бір өсімдіктің суретін алдарыңда жатқан қағазды бастарыңа қойып салып шығайық. Салған суреттеріңді бір – бірлеріңе сыйлаңдар. Ғаламшарымыздың табиғатын қорғау – адамзатқа аманат. Олай болса бүгінгі сабақта ауаны қорғауға қандай дәрежеде атсалысқандарыңды білім келеді. Алдарыңды 3 түрлі фигуралар жатыр. Ауа қалай ластанады? Бақылау күнделігіндегі суреттер бойынша әңгіме құрастырып келіңдер. |
Оқушылар өз ойларымен бөліседі. Жер – біздің ғаламшарымыз. Жердің космостан қарағандағы дәл үлгісі шарға ұқсайды. Ауа жер шарын тегіс қоршап, қабат түзеді. Ауа- жер атмосферасын құрайтын табиғи газдардың қоспасы. Оқушылар шардың бетіне жапсырылған қима қағаздарға жазылған ауа құрамындағы газдардың анықтамасы бойынша топтарға бөлінеді. -Балалар сұрақтар қояды, жауап береді. -Ауа райын болжау тақырыбын түсініп оқу. Ауа райы дегеніміз – белгілі бір жердегі тәулік ішінде болатын жай күйі. Оқушылар топта ақылдасады, 2 сұраққа жауап береді. Соңғы сұраққа жеңімпаз немесе тең түскен топ жауап береді. Оқушылар «Ауаның ластану себептері» бейнефильм көреді, топта ақылдасып ат қояды, 2 ойдың қамтылғандарын айтады. Мысалы: ауаны ластаушы заттар, ауаны қорғау. Оқушылар топтарға берілген тапсырмаларды бірге орындайды. Топтар жұмыстарын қорғайды, түсіндіреді, талдайды. Бір оқушы бағалау көрсеткішін оқиды. Топтар бір-бірден тақтада ілулі тұрған постерлерді қорғайды. Оқушылар өз ойларын айтады. Мағыналық бөліктерге бөлінген мәтіндерді оқиды, топта талдайды. Түсінгендері бойынша әңгімелейді. -Өсімдіктер қоректенгенде ауадан көмірқышқыл газын сіңіріп, оттегін бөліп шығарады. Оқушылар бастарына қағазды қойып, кез –келген өсімдіктің суретін салады, бір- біріне суреттерін сыйлайды. Фигуралар Смайликтер арқылы өздік бағалауға қатысады, шарға фигураларды жапсырады.
Оқушылар күнделіктеріне үй тапсырмасын жазып алады. |
|
шағым қалдыра аласыз













