Материалдар / Ауаның құрамы. Ауа қабығы
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Ауаның құрамы. Ауа қабығы

Материал туралы қысқаша түсінік
Менің ойымша , біздің салып жатқан материалдарымыздың әрқайсысы құнды дүние деуге болады. Мұғалімдер арасында өзара тәжірибе алмасу болады, жас мамандарғада қажетті,қолжетімді көмегі тиер деп ойлаймын. Алдағы уақытта осылай әрбір жаңаша, тың дүниелерімізді салып,байланыс жасап отырамыз. Әсіресе дәл қазіргі уақытта заман талабына сай түрлі жаңаша әдіс-тәсілдерді бір-біріміздің сабақ жоспарымыздан ауысып керегін кәдемізге жаратамыз. Қорыта айтқанда әрбір мұғалім үшін жан-жақты ізденіс үнемі үздіксіз жүріп отырады.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
10 Қаңтар 2019
456
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Бекітемін: ________________


Тақырыбы

Ауаның құрамы. Ауа қабығы

Жалпы мақсаты

Оқушыларға ауаның құрамы және ауа қабығы туралы мағлұмат беру Ауаның экологиялық жағдайына тоқтала отырып,оның проблемасын ашу.Сұрақ-жауап арқылы оқушылардың тілдерін дамыту, сөйлеу дағдысын жетілдіру. Туған жердің табиғатын аялауға үйрету,отанға деген патриоттық сезімдерін ашу.

Күтілетін нәтиже



Оқушылар ауаның құрамы және ауа қабығы туралы мағлұмат алады. Ауаның экологиялық жағдайын біледі. Сұрақ-жауап арқылы оқушылардың тілдерін дамытады.Туған жердің табиғатын аялауға үйренеді

7 модульдің қолданылуы

«Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер», «Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау», «Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету»

Қолданылатын

әдіс –тәсілдер

Топпен жұмыс сұрақ – жауап, өзіндік жұмыс экологиялық пресс-конференция сабағы

Қолданылатын ресурстар

Оқулық, оқыту әдістемесі, суреттер

І. Ұйымдастыру кезеңі

Оқушылардың  зейінін  сабаққа аудару, топқа бөлу, (тілшілер, журналист, экологтар, келген қонақтар)

Оқушылар топқа бөлініп, өз топ басшыларын сайлайды

Үй тапсырмасын сұрау

«Сұрақ –жауап» әдісі

«Су» тарауы бойынша сұрақтарға жауап алу.

1.Адам су ішпей қанша уақыт шыдайды? (бір апта)

2.Табиғаттағы судың күйі. (сұйық, қатты, газ тәрізді)

3.Жерасты суының жер бетіне шыққан жерін не дейді? (бұлақ)

4.Тұщы судың бір көзі. (өзен)

5.Ең терең көл. (Байкал)

6.Суының бір жартысы ащы, екінші жартысы тұзды көл. (Балқаш)

7.Суды ластаушы заттар. (өнеркәсіптің, шахтаның, кен орындарының, мұнай өнеркәсібінің шайындылары)

Сұрақтарға жауап береді

Сабақтың барысы


Мұғалімнің іс- әрекеті

Оқушының іс- әрекеті

Жаңа сабақ

Ой қозғау.

Адам өміріне қажетті 5 жағдай. (ауа, су, жарық, қорек, жылу)

Түсі бар көрінбейді,

Біртұтас бөлінбейді.

Тыныс ол тіршіліктің,

Ешқашан желінбейтін. (Ауа)

Кіріспе (экология туралы)

Өзіміздің өлкеміздің экологиясын қорғауға үлес қосып 4 «б» сынып оқушылары пресс-конференция өткізбекші Конференциямыздың тақырыбы; Ауаның құрамы. Ауа қабығы

Пресс конференцияның мақсаты: қоғамда болып жатқан проблемаларды талқылау

Қатысушылар: тілшілер, журналисттер, экологтар, қонақтар.

Топтық жұмыс Баяндама оқиды

«Қонақтар» тобы

1 қонақ, 2-қонақ, 3-қонақ, 4-қонақ

Баяндамадан кейін тілшілер сұрақтарын қоя бастайды

«Тілшілер» тобы

1.Ауа неліктен қоспаларға жатады? Оның қоспалары туралы айтып беріңіз.

2. Ауаның құрамында неліктен тұрақты болады?

3. Ауаға су буы қайдан келеді?

4.Таудың басынан етегіне қарағанда ауаның қысымы неге аз болатын себебі не?

5.Азот оттегінен неше есе көп?

6.Жердің қорғаныш қабаты ауа екенін әңгімеле

7. Ауа мен тіршіліктің арасында қандай байланыс бар?

8. Орманды жерлерде оттегі неге көп?

Әрбір топ берілген тапсырмаларын орындайды

Кейінгі тапсырма

Экологтардың пікірін тыңдау

«Экологтар» тобы

Өлке экологиясы туралы өз пікірлерін айтады.

«Журналисттер» тобы

1.Ауа-адамның, жануар мен өсімдіктер әлемінің тіршілік ететін ортасы Ауа- жер атмосферасын құрайтын табиғи газдардың қоспасы

2.Ауа Жер шарының тегіс қоршап, қабат түзеді. Оның қалыңдығы бірнеше жүз километрге жетеді.

3 «Метеориттер» туралы мәліметтер береді

4.Ауаның құрамында оттегі бар екендігін 1774 жылы француз ғалымы А. Лавуузье анықтаған. Жанып тұрған шырақтың үстіне стақанмен жаба қойсаң, шырақ стақанның ішіндегі ауа біткенше жанады да, сөніп қалады. Яғни ауа тек қана дем алу үшін емес, ағаш, көмір, мұнай өнімдері, газ, т.б денелердің жануы үшін де қажет деген (тәжірибе жасайды)

Әрбір топ берілген тапсырмаларын орындайды

Бағалау

Екі жұлдыз бір тілек

Топ бірін-бірі бағалайды

Рефлексия

Сабақтан алған әсерлерімен бөліседі. Пікір алысады

Сабақтан алған әсерлерін, ұсыныстарын ауызша айтады

Үй жұмысы

Түнгі ашық аспаннан аққан жұлдыздарды бақылау

Аққан жұлдыздарды бақылайды






























Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!