Мерзімі
1-кезең
2-кезең
3-кезең
4-кезең
|
Барысы
Ұйымдастыру
Мұғалімдерге қима қағаздар
беріледі.
-
Сабақ барысында АКТ-ны қолдану
қаншалықты қолжетімді?
АКТ құрылғыларының қандай
түрлерін білесіздер?
-
Сіздердің АКТ құзырлығыңыз
қаншалықты деңгейде?
-
Сіз «Аудасити» бағдарламасында
жұмыс істеп көрдіңіз бе?
4.Аудасити бағдарламасын
қолдану
тәсілін меңгергіңіз келеді
ме?
-
Тәжірибеде жұмыс істеп
көргіңіз келе ме?
-
АКТ-ны қолданудың қандай
тиімді және тиімсіз жақтары бар?
-
Аудаситиді сабақта пайдалану,
пайдаланбау туралы қандай қорытындыға
келдіңіздер?
|
Қатысушылардың
іс-әрекеті
Олар қима қағаздарды біріктіре
отырып,АКТ құрылғысының толық бейнесін жасауы
тиіс.
Қатысушылар өз пікірлерін
ортаға салады.
Әрбір қатысушы өзінің
қаншалықты деңгейде АКТ құралдарын қолдануды білетіндігі туралы
пікірлеседі.
Осы бағдарлама жайында не
білетіндерін айтып өтеді.
Бағдарламаны меңгеру жолдары
туралы ойларын айтады.
Тәжірибеде өздері қолданып
көреді.
АКТ-ның жақсы,жаман тұстарын
атап шығады,постер қорғайды.
Осы мәселені шешуде ортақ
тұжырымға келеді.
|
Дереккөздер
Қима
қағаздар
Постер қорғауға арналған
плакаттар,стикерлер,маркерлер
|