Әуе көліктері

Тақырып бойынша 31 материал табылды

Әуе көліктері

Материал туралы қысқаша түсінік
Сюжетті суреттердің желісі бойынша әңгіме құрастырып, әңгімеде сын есім шырайларын қолдана білу.
Материалдың қысқаша нұсқасы

Бөлім: Көлік және жол белгілері

Мектеп: Сауран жббм

Күні:14.02.25.

Мұғалімнің аты-жөні:Сейдахметова Р

Сынып: 5 а

Қатысқандар


Қатыспағандар

Сабақтың тақырыбы:

Әуе көліктері

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

5.3.3.1 сюжетті суреттердің желісі бойынша әңгіме құрастыру;

5.4.4.3. Сын есімдердің, шырай түрлерінің көркемдік ерекшелігін тану, сын есімді зат есім орнына қолдана білу.

Сабақ мақсаттары:

Сюжетті суреттер желісі бойынша әңгіме құрастыру, сын есімдердің шырайларын жасалуын білу; сын есімдердің шырайларын талдау, сын есімді зат есім орнына қолдана білу.

Сабақтың барысы:

Сабақтың кезеңі/ уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

І Ұйымдастыру:

Оқушылармен сәлемдесу, көңіл күйлерін сұрап сабаққа қатысуы тексеріледі, топқа бөлінеді.

Жағымды психологиялық ахуал.

Оқылым алды тапсырма. Қызығушылықты ояту. «Артығын алып таста»

Қатардағы артық сөзді тауып, себебін түсіндіріңдер

Төрт сөз тізімі

Артығы

Себебі

Машина, зымыран,

тікұшақ, ұшақ



Қайық, мотоцикл,

Автобус, машина



Қайық, ұшақ, кеме, сүңгуір қайық



Велосипед, мотоцикл, автобус, пойыз




Дескриптор:

  • Семантикалық кестені толтырады;

  • Көліктердің артығын анықтайды.

  • Сабақтың тақырыбын анықтайды.

ҚБ

Сабақтың тақырыбы, мақсаты мен бағалау критерийлерін анықтайды.

Балалар жағымды ахуал қалыптастырады.










Оқылым алдындағы оқушыларға кесте бойынша қатардағы артық сөзді тауып, себебін түсіндіреді.





Сабақтың тақырыбы мен мақсаты анықтайды.

Қалыптастырушы бағалау





















ҚБ

5-сынып

«Қазақ тілі» оқулығы








https://wordwall.net/ru/resource/86681400











Кесте








Сабақтың ортасы

Оқылым тапсырмасы. ІІ. Мағынаны тану.

Бейнежазбаны тамашалап, онда қандай маңызды мәліметтер бар екенін айт. Бұл бейнежазба кімдер туралы

Дескриптор:


1.Бейнежазбадағы маңызды ойды біледі

2. Бейнежазбадағы жаңа сөздерді түсіндіреді


Тапсырма. ӘТН


3.Топтық жұмыс. Әр топқа сюжетті суреттері беріледі. Топтар сол бойынша 4-5 сөйлемнен тұратын шағын әңгіме құрастырады, әңгімеде сын есімнің шырайларын қолдану керек.



* Сурет бойынша 4-5 сөйлемнен тұратын әңгіме жазады ;

* Сын есімнің шырайларын ажыратады

3.Мәтінде кемінде үш сын есім шырайын қолданады;


ҚБ

Суретті бейнежазба тамашаланады


Тапсырма.


2-тапсырма. Қазіргі заманғы ұшақтарды сипаттайтын сын есімдерді тауып, оларды күшейтпелі

Шырай формасында түрлендіріп жазыңдар.

­Үлгі: Үлкен – тым үлкен, үп-үлкен


Дескриптор:

  • қазіргі заманғы ұшақтарды сипаттайтын сын есімдерді табады;

  • оларды күшейтпелі шырай формасында түрлендіріп жазыңдар.



ҚБ


Әр топқа әртүрлі әуе көліктері суреті таратылады, соларға сипаттама бер.


Дескриптор:

  • Әуе көліктерінің түрлерін жазады;

  • Әуе көліктерін сипаттайды.

  • Сипаттауда сын есімдерді қолданады.


ҚБ


Бекіту. Бұл кезеңде екі топқа «Синквейн», екі топқа «Сөздер» банкі әдісін Әуе көліктеріне байланысты 10-15 сөз беремін, осы сөздерді пайдаланып 2-3 сөйлем құрастыру қажет


Дескриптор


1. Оқушы сын есім шырыйларын ажыратады

2. Тілдік дағдылары дамиды

3. Шығармашылықпен жұмыс жасайды

4. Сын есімді зат есімнің орнына қ олдана біледі












Оқушылар бейнежазбаны көріп, мазмұнын түсінуге, маңызды ақпаратты біледі





Грамматикалық тақырыпты меңгереді.

Грамматикалық тапсырма орындайды.



Әуе көліктерінің түрлерін жазады;

әуе көліктерін сипаттайды.

сипаттауда сын есімдерді қолданады.




































«Соңғы сөзді мен айтайын...» әдісімен оқушылар бүгінгі сабақ бойынша алған білімдерін бір сөйлеммен қорытындылайды.











ҚБ














ҚБ














ҚБ























ҚБ







(http://aitaber.kz/blog/qyzyqderek/2043.html






























Бейнебаян















Сабақтың соңы









Үйге тапсырма:

6-тапсырма.


Кері байланыс. «Өз жолағыңды таңда»

(Әуе көлігімен байланыстырылған)

1. Зымыран – «Мен сабақты өте жақсы меңгердім»

2. Ұшақ – «Мен тақырыпты түсіндім, бірақ әлі қайталау керек»

3. Әуе шары – «Сабақ маған қиын болды, қосымша көмек қажет»


6-тапсырма.








Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
24.02.2025
107
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі