Материалдар / «Ауылға саяхат »
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

«Ауылға саяхат »

Материал туралы қысқаша түсінік
АУЫЛ ЖАЙЛЫ
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
22 Қаңтар 2023
224
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

МҚКҚ «Салтанат» бөбекжай- бақшасы

Тәрбеші Елеманова Гаухар Азымбетовна

Тақырыбы: Ғажайып математика әлеміне саяхат Мақсаты: Балалардың жылдық білімдерін қорытындылау. Математикалық мазмұндағы дидактикалық ойындар арқылы білімдерін тексеру.

Білімділік: 5 көлемінде сандарды тура және кері атауға дағдыландыру. Дамытушылық: Әр түрлі тапсырманы бере отырып, зейінділігін, логикалық ойлау, еске сақтау, ұжыммен жұмыс жасау барысында бірлесіп қабылдауды жетілдіру. Тәрбиелік: Балалардың бойында мейірділімдік, достық сезімдерін тәрбиелеу.

  1. Балалардың кіруі . 3 тілде амандасуы

  2. Шаттық шеңбер

Армысың алты күн

Армысын жер ана

Армысын жан досым

Жылыуыма жылу қос

Міне менің қолым

Бәріміз дос болайық

Бәріміз тату болайық

Жылулықтты алып

Бір-бірімізге жіберейік.

  1. Балалар біз бүгін Ғажайып математика әлеміне саяхатқа барамыз, саяхатқа қандай көлік түрлерімен баруға болады? (Автобуспен) Жақсы олай болса мына билеттеріңде алып, орындарыңды тауып отырамыз. Айша сенің білетіңнін саны қандай? Ал орындығың ше? Жақсы .

  2. Әуен (автобустын) сұрақ –жауап

1.Бір жылда неше мезгіл бар?( бір жылда 4 жыл мезгілі бар)

2.Қандай ?(қыс, көктем, жаз, күз)

На русском языке нозовите времена года? (зима, весна, лето, осень) Ағылшын тілінде (уинте , сприн, самэ, отэм 3.Қыс мезгілінің нешінші айы? (екінші айы Қаңтар);

бірінші айы қандай еді? (Желтоқсан); үшінші айы (Ақпан)

  1. Әуенді жіберу автобустың тоқтағаның.

  2. Балалар келіп те қалдық түсеміз (билеттерін қорапқа салғызу отырғызу)

Ұйымдастырушылық ізденістік

1.Ал балалар менің қолымда тұрған не зат? (Асық) Дұрыс айтасыңдар балалар. Асықты төрт түлік малдан алады екенбіз. Бірақ, балалар бұл жай асық емес алтын сақа . Осы алтын сақаның ішінде бізге аралған тапсырмалар бар. Тапсырманы орындасақ біз ғажайып сандықшаға барамыз. Біз дайынбыз ба? Онда мен алтын сақаны ашайын.

1- тапсырма:Бір саннан бастап 5 санына дейін тура және кері санау.

1-2-3-4-5 ; 5-4-3-2-1;

на русском языке ; ағылшын тілінде уан.ту. фри. фо. файф 2-тапсырма: Дидактикалық ойын: «Жоғалған санды тап» . 1саннан 5 санға дейін жоғалған көрші санын табады екенбіз. Шарты: 1,2,асық суреттермен жұмыс : жеміс жидекті санайықшы, сонша үстіне асық қою керек. Арай сенде қанша алмұрт (4) қанша асық аласын( 4) Қайсы үлкен , қайсы кіші таяқша арқылы табамыз. (үлкен кіші ұғымын табамыз)

Сергіту сәті

3-тапсырма (логикалық есеп)

Үстелдің 4 бұрышы бар. Егер бір бұрышын кесіп тастаса, неше бұрыш қалады? (5)

Балабақша ауласында 5 шырша өсіп тұр. Тағы да 2 емен және 2 шырша отырғызылды. Мектеп ауласында барлығы неше шырша бар? (9

- Наргизада 2 ойыншық бар, Адияда да сонша. Барлығы қанша? (4)
- Сырғанақта 5 бала сырғанақ теуіп жүр еді, екеуі кетіп қалды. Нешеуі қалды? (3)
- Қобдишада 1 карандаш жатты, оған Азамат тағы 3 карандаш қосты, барлығы нешеу болды? (5)
- Ол карандаштардың 4-ін Гүлім алды, нешеуі қалды? (5)

Бөлмеде екі мысық отыр неше аяқ бар?

3тышқанда неше құлақ бар?

5- тапсырма Менің қолымда не балалар? (Геометриялық пішіндер) доңгелек , шеңбер, шаршы , сопақша осы геометриялық пішіндерді толтырамыз (қоржыннан алып толтырады) бүк жағынан , шік жағынан қоямыз. Пішіндердін ішінде не бар? (асық)

Біз тағы да бір кедергіден өтуіміз керек . Жаңа ғана жасаған геометриялық пішіндер арқылы өтеміз.

Ғажайып сандықшада біз нені көріп тұрмыз? 1.( үй жануарларын) балалар алтын сақа асықтар төрт түлік малдан алынады екен. Бүк, шік, тәте, алшы, және біздің алтын сақамыз

Мақал мәтел: мал өсірсен қой өсір

Өнімі оның көл көсір.

2. Сандықшаның екінші жағында нені көріп тұрсындар? Қазақтың ұлттық аспап (жетіген) осы аспатапта 7 тегі болады екен. Осы 7 тегін санай отырып апта күндерін айтайықшы. (дүйсенбі, сейсенбі, сәрсенбі, бейсенбі, жұма, сенбі, жексенбі) а на русском языке ( понедельник, вторник, среда, четверг, пятница, суббота, воскресенье

3. Ал мынау санамақтарымыз 1-5 дейін.Кім санамақты мнема кесте түрінде айтып береді ?

1) Біздің үйде 1 тауық,

1 жұмыртқа жүр тауып

1сиыр бар қорада,

Бәтіш тәтем жүр сауып.

2) 2 аяқпен жұремін

2 көзбен көремін

2 қолым бар менің 2 құлақ білемін

3) Үйімде бар 3 қалам, Үшеуінде ұштағам

Үш досымды салдым мен,

Үш балыққа ұқсаған

4) Төрт дөңгелек арбада,

Төрт аяқ бар малда да

Тауыса алмай бидайді,

Төрт тышқан жүр қамбада

5) Бестік деген бағаны,

Бақыт күнде алады

«Беске» оқыған баланы»

4)Ал балалар бір тәулікте неше мезгіл бар (төрт) суретті көрсетіп тәуліктің қай мезгілі

Ертемен түрамыз беті қолды жуамыз

Анама еремені балабақшаға келемін?

Қай тәулік бөлігі? Таң

Серуенге шығамыз асыр салып ойнаймыз

Тамағымызды ішеміз тәтті ұйқыңа батамыз бұл қай мезгіл? Түс

Ән салып шырқаймыз саубол тәти деп үйімізге тәуліктің қайтамыз бұл қай мезгілде болады?

Төсеке жатып ұйықтаймыз ертегіні тыңдаймыз бұл қай тәулік белгісі? түн

таң,түс, кеш, түн

Балалар қазір өз өзімізді бағалаймыз.

Бүгін сендер жақсы, білімді , тәртіпті болдыңдар.

Қол ұстасып тұрайық, үлкен шеңбер құрайық Қоріскенше күн жақсы сау саламат болайық

Автобусқа отыру билеттерін тарату ал кетттік.





Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!